Tervist kodanikud,kuna olen juba paar aastat sõitnud sellise massinaga siis mõtlesin et näitaks teistelegi.
Masin jõudis siis minu kätte ca 2 aastat tagasi,ega muidu poleks vist ostunud aga kuna tollane rakett hakkas jubetalt roostetama tuli teine soetada(eks olin seda juba kaua endale tahtnud).Tegemist siis 82.aasta bmw 525i-ga.Kui sai autol järgi käidud siis teadsin kohe et vot selline,no selline masin on juba klassika.
Tegemist oli temaga üsna palju sai siis pidurid korda tehtud,terve uus summuti,uued õlid,küünlad,juhtmed,vana sisu sai välja visatud ja teine korralikum sai sisse asetatud.Enne ilusaid suveilmasid sai masin endale ülevaatuse ja kindlustuse ning hakkas usinasti kilomeetreid mõõtma.Sellest ajast pole eriti pilte kui sai toodud nii et
Aga palun(valge masin siis esimene relv millega sai ringi rullitud).
Peale seda sai siis autoga niisama sõidetud ja remonditud.Vahepeal lisasin juurde maki+kõlarid et ei oleks igav sõita.Sammuti sai ära lõigatud tagumised vedrud sest mingid targad mehed mõtleis et lahe oleks kui bmw oleks kõrge.
Sai temaga veel sõidetud senikaua kuni jõuame praegusesse aega,kuna ülevaatus hakkas järjekordsel lõppema.Sai siis mõeldud et kuna rooste hakkas välja paistma et siis tuleks väheke remontida, vahetaks tiivad, keevitaks püstakud ära jne,aga oh imet see roosteussike on üks kõva vend küll.Ja juhtusgi et pisikestes töödest sai siis suurte keretööde algus,ma tõesti ei uskund et siuke rooste sealt vastu vaatab,üllatas kõvast aga mis teha,tuleb ära teha.
Pildid on tehtud telefoniga kuna hetkel selline vastav aparaat puudub mis häid pilte teeb,elab üle.
Algus
Bmw e28 525i 82.a
Re: Bmw e28 525i 82.a
Mul endal läks samamoodi lappamaAlts kirjutas:Ja juhtusgi et pisikestes töödest sai siis suurte keretööde algus,ma tõesti ei uskund et siuke rooste sealt vastu vaatab,üllatas kõvast aga mis teha,tuleb ära teha.
M535i
Jätkame.
Ilmselt kõige vaevanõudvam osa sellest tööst oli vast esiosa taastamine,kuna pärast peavad kõik asjad oma koha peale ka veel istuma.
Aga sai teine tehtud ning siis sai hakkatud taastama neid ilmselt roostest puretud püstaku pealseid.
Kunde poolne oli vähe paremas seisuses.
Kuna püstakud sai korda siis sai tegelema hakatud põhjaga.Sisu sai välja visatud tuulduma kuna põhjamati alune oli ikka vett täis,suurem osa vanast pigimatist oli lihtsalt veega kokkupuutest ära lahustunud ja pulbriks muutunud.
Ilmselt kõige vaevanõudvam osa sellest tööst oli vast esiosa taastamine,kuna pärast peavad kõik asjad oma koha peale ka veel istuma.
Aga sai teine tehtud ning siis sai hakkatud taastama neid ilmselt roostest puretud püstaku pealseid.
Kunde poolne oli vähe paremas seisuses.
Kuna püstakud sai korda siis sai tegelema hakatud põhjaga.Sisu sai välja visatud tuulduma kuna põhjamati alune oli ikka vett täis,suurem osa vanast pigimatist oli lihtsalt veega kokkupuutest ära lahustunud ja pulbriks muutunud.
Tänud.Sierra ilmselt rändab rauda kuna kere puhta mäda.
Jätkame siis bumeriga.
Sammuti au ja kiitus eelmisele keremehele,pahtel ja kerehermeetik,vahest ka mõni neet.Algus mõtlesin et lihtsalt värv kobrutab aga oh imet nurk oli taastatud pahtlist(täitsa p.....ks).
Rohkem ei julgenud nühkida.
Sammuti leidsin pildi kus bumer on just tulnud eelmisest keretööst ja värvimisest.Päris kena pärl.
Jätkub.
Jätkame siis bumeriga.
Sammuti au ja kiitus eelmisele keremehele,pahtel ja kerehermeetik,vahest ka mõni neet.Algus mõtlesin et lihtsalt värv kobrutab aga oh imet nurk oli taastatud pahtlist(täitsa p.....ks).
Rohkem ei julgenud nühkida.
Sammuti leidsin pildi kus bumer on just tulnud eelmisest keretööst ja värvimisest.Päris kena pärl.
Jätkub.