4. leht 8-st

Postitatud: 19 Nov 2013 21:47
Postitas k3nny
Et teema päris ära ei sureks, siis mainin et sai auto talveks aia nurka sätitud oma aega ootama. Aprillis õnnestub ehk saada garaas ning asja edasi ajada. Praeguseks jäi aga kiviplaatidele seisma. Loodame, et talv on kerele armuline. :)
Kas on mõistlik auto lumealt aegajalt välja kaevata või lasta tal seista lumehunnikus?

Postitatud: 19 Nov 2013 22:19
Postitas Ruut
Las seisab. Kui talle soola ei külva, midagi talvega oluliselt hullemaks ei tohiks minna.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 10 Jaan 2014 06:30
Postitas k3nny
Nii, võib juhtuda et nädalavahetusel saab mootor maha võetud koos kastiga. Kuna ise plaanin mingisugusd r6 peale panna võib keegi originaalmootori soovi korral ära osta. Aga seda arutaks privaatsõnumi kaudu.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 10 Jaan 2014 09:34
Postitas JanekEnde
Mis r6 plaanis, m20 või m50?

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 10 Jaan 2014 10:12
Postitas k3nny
M50 ikka. Esialgu 2.0 vast kuna noid saab odavalt. Hiljem ehk strokeriks teha.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 10 Jaan 2014 10:28
Postitas JanekEnde
Seda saab jah strokeriks teha. Vajadusel turbotada ka :)

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 10 Jaan 2014 14:05
Postitas k3nny
Alguses tahtsin v8 aga see oleks liiga suur töö ning kere lõikumine

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 10 Jaan 2014 23:11
Postitas Riho
:evil:
http://wp1016621.server-he.de/fotost/f01814/f01814.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 11 Jaan 2014 00:27
Postitas Toivoku
Seda 2,0 pole erilist pointi ju strokeriks teha, saad 2,0 asemel 2,5liitrise :) kuid plaan on hea, pane tõesti see m50b20 sinna vahele ja hiljem juba lapsemäng panna sinna m52b28 :)

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 11 Jaan 2014 10:00
Postitas k3nny
Selline lahendus on küll päris ilus. Paraku matemaatikat tehes ei õnnestuks minu palga juures ikkagi. R6 on odavam ja liigutab seda väikest kere ka üsna reipalt.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 11 Jaan 2014 23:55
Postitas Toivoku
k3nny kirjutas:Selline lahendus on küll päris ilus. Paraku matemaatikat tehes ei õnnestuks minu palga juures ikkagi. R6 on odavam ja liigutab seda väikest kere ka üsna reipalt.
no tegelikult 3l v8 ju maksab kena 100 eurot komplektsena. 4.0 on jah kallid ku i3 liitrine sinna kerlee oleks enam kui küll. manuaal kasti tegemine mingi 200-300 euri.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 12 Jaan 2014 09:27
Postitas k3nny
Nii võttes küll, aga ega sel kolmeliitrisel pole oluliselt rohkem(kui üldse) jõudu kui r6 strokeril. R6 puhul jääb kapotialla turbole ka veidi ruumi.
Ülimalt ideaalne oleks, kui saaks selle aasta jooksul mootori peale ja toimima. Siis saaks selle uuesti maha kiskuda ja kere kallalale asuda.
V8 tahab ikkagi palju tööd. Esialgu jään r6 juurde. Tulevikus saab ju iga kell hakata seda v8't peale ehitama.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 12 Jaan 2014 17:53
Postitas Toivoku
k3nny kirjutas:Nii võttes küll, aga ega sel kolmeliitrisel pole oluliselt rohkem(kui üldse) jõudu kui r6 strokeril. R6 puhul jääb kapotialla turbole ka veidi ruumi.
Ülimalt ideaalne oleks, kui saaks selle aasta jooksul mootori peale ja toimima. Siis saaks selle uuesti maha kiskuda ja kere kallalale asuda.
V8 tahab ikkagi palju tööd. Esialgu jään r6 juurde. Tulevikus saab ju iga kell hakata seda v8't peale ehitama.
r6 igatepidi mõistlikum, lihtsalt ,et kui hirmus tahtmine v8t saada siis ei pea see 4,0 olema ja siis ei lähe ehitamine nii kalliks ka :)

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 12 Jaan 2014 20:59
Postitas k3nny
Alguse visioon oligi teha v8'ga auto ameerikaliku mekiga. Aga v8 jääb siiski hetkel välja. Tuleb ikkagi mõistlikuse piirides asja hoida. r6 remont ka odavam. Oskab keegi öelda mis selle auto praegune originaalmootor koos kastiga võib väärt olla? Ringi käib, aga kütus silindrisse ei jõua. Quickstardiga käima saades oli paras klõbin sees. Nagu eelmise omaniku jutust aru sain, siis selle klõbinaga sõidetud pole.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 12 Jaan 2014 21:25
Postitas Toivoku
k3nny kirjutas:Alguse visioon oligi teha v8'ga auto ameerikaliku mekiga. Aga v8 jääb siiski hetkel välja. Tuleb ikkagi mõistlikuse piirides asja hoida. r6 remont ka odavam. Oskab keegi öelda mis selle auto praegune originaalmootor koos kastiga võib väärt olla? Ringi käib, aga kütus silindrisse ei jõua. Quickstardiga käima saades oli paras klõbin sees. Nagu eelmise omaniku jutust aru sain, siis selle klõbinaga sõidetud pole.
vaadates mis hindadega nad muidu liiguvad siis üldiselt keskmiseks hindeks selline vanaraua hind :S

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 15 Juun 2014 19:12
Postitas k3nny
Käes on kaua oodatud hetk. Sain oma valdusesse lõpuks siis garaaži. Nüüd on vaja vaid millalgi pill tartusse vedada ja vaikselt nokitsema hakata. Nõuandeid osandamise osas ehk? Kuulnud olen et peaks kõigest pilti tegema ja poldid/kruvid ka vastavalt detailile eraldi hoiustama. Mingisuguseid tähtsaid tähelepanekuid ehk veel, et ei tekitaks kasu asemel kahju.

Pilt

Mahub siia sisse siis 2 autot. Kütet hetkel ei ole (tõenäoliselt pean muretsema soojapuhuri). Elekter tehakse korda lähipäevil (loodetavasti). Garaaž 2 kordne, all samuti ruumid.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 15 Juun 2014 19:20
Postitas JanekEnde
Kruvid, poldid ja sellised jubinad pane kuskile topsi või karpi ja kirjuta peale mille omad. Endal jäi nii mõnigi kruvi või polt üle :lol:

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 15 Juun 2014 20:02
Postitas meelis k
Registreerimisproblemile oled lahenduse leidnud?

Kas garaazi ostsid või said kellegi käest kasutada? Kus kandis Tartus?

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 15 Juun 2014 20:42
Postitas Priit
Kruvide, poltide, plastikute ja kummist jubinate kohta tahaks öelda niipalju, et minul on kulunud neid kolme-nelja auto jagu. Mõne detaili puhul on suisa viiest-kuuest vaid üks kasutatav olnud.
Kotikestesse paigutasin ainult Bauri katuse detailid kuna nende kohta RealOEM'is infot vähe. Muud kruvid poldid olen suuruse järgi ära sorteerinud ja RealOEM annab juba vastuse mis kuhu käib (abiks muidugi korralik supler- mida mul endal ei olnud).

Ehk ma ei tea kui võimalik see täna enam on, aga et saada üks korralik auto taastatud tuleb päris mitme teise pealt juppe varuda.

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitatud: 15 Juun 2014 21:57
Postitas rean
Ma arvan , et siin läheb alles plekitööde harjutuseks kui keevitus kusagilt saadakse .
Ma hästi ei usu , et 2-3 tuhat euri keretöödeks valmis pandud on .
Aga garaas ise on vägev :wink: