BMW e21 318 '82 k3nny
Oma e36 alla olen ladunud natukene alla 2k, ja ometigi on keretööd ning mootori suurejoonelisem hooldus ees. Aegamööda konti ei murra, aga keretöid ei saa vist jupikaupa eriti teha. Kuni ülejäänud asjad valmis saavad, hakkavad esimesed juba vanadusemärke näitama.
Kui aga teha eeltöödeni ära aegamööda (pahteldamine ja ehk isegi krunt sh.) ning siis kunagi hiljem korraga ära värvida oleks normaalne? Kas need ette tehtud eeltööd nö ei aegu ja kõlbab hiljem värvida veel? Pean siis silmas krunditud detaile, pahteldatud plekk võtab arvatavasti kiiresti rooste uuesti külge.
Kui aga teha eeltöödeni ära aegamööda (pahteldamine ja ehk isegi krunt sh.) ning siis kunagi hiljem korraga ära värvida oleks normaalne? Kas need ette tehtud eeltööd nö ei aegu ja kõlbab hiljem värvida veel? Pean siis silmas krunditud detaile, pahteldatud plekk võtab arvatavasti kiiresti rooste uuesti külge.
Endal kruntisin tiivad ja ukse alt ääred millalgi talvel ära, auto seisis garaažis, tiivad olid soojas keldris. Mõnda aega olid auto küljes ka ning sai ringi sõidetud, ei juhtunud midagi. Kuskil soojas ja kuivas seisavad, peavad vastu küll krunditud jupid.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Õnnestus saada vähe kobedamad tagatuled (mitte ideaalsed küll, aga paremad kui praegused) vahetuse teel. Leiaks vaid garaasi, saaks hakata lähemalt uurima. Suuremad tööd ootavad oma aega veel kaua, sest võib juhtuda et lähen vahepeal välismaale tööle paariks aastaks. Siis olekski hea kui masin seisaks kuskil kuivas.