BMW e21 318 '82 k3nny

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Karpide vahetus,tiivakaare vahetus ja nipet näpet keevitamist eelmine aasta 420 euri. :)
e21 3xx
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Nagu näha siis eriti soodne see asi vist ei ole. Eeldan et see hind tuli kuskilt võhivõõrast kohast mitte tuttava tehes? :D
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Tegelt tuttav tegi aga tava hinnaga kuna kõigil maksud vaja maksta :)
e21 3xx
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Ma julgeks pakkuda et korralik töö koos värvitööga kindlasti 2000+ eurot.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Kuna pole pendlimees ega kalevipoeg siis läheb veidi raskeks see asi. Eks ole näha mis ja kuidas
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

See on üldiselt nagu pereliige või koduloom , enne võtmist peab arvestama selle iseärasustega ja ülalpidamiskuludega .
Asja parem külg on see , et seda on võimalik varjupaikka viia või kellegil teisel kodustada lasta . :wink:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Mul on hetkel kulunud umbes 2000 euri ja sama summa läheb kindlasti veel.Just sai tellitud 430-ne euri eest varuosi mis on pool vajaminevatest. 8)
e21 3xx
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Sellepärast ma ei teagi mida edasi teha. Rahalises mõttes on see amps veidi liiga suur, samas masin näeb nii hea välja et ei raatsi justkui ära ka anda. Oskaks ise teha rohkem, poleks nii hull nokitseda.
Eks paista ole, praegusel hetkel pole mitte miski välistatud.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Vana auto tegemine odav lõbu jah ei ole, endal ka kuskil tonn alla laotud ja lõppu niipea ei paista :D
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Oma e36 alla olen ladunud natukene alla 2k, ja ometigi on keretööd ning mootori suurejoonelisem hooldus ees. Aegamööda konti ei murra, aga keretöid ei saa vist jupikaupa eriti teha. Kuni ülejäänud asjad valmis saavad, hakkavad esimesed juba vanadusemärke näitama.
Kui aga teha eeltöödeni ära aegamööda (pahteldamine ja ehk isegi krunt sh.) ning siis kunagi hiljem korraga ära värvida oleks normaalne? Kas need ette tehtud eeltööd nö ei aegu ja kõlbab hiljem värvida veel? Pean siis silmas krunditud detaile, pahteldatud plekk võtab arvatavasti kiiresti rooste uuesti külge.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Endal kruntisin tiivad ja ukse alt ääred millalgi talvel ära, auto seisis garaažis, tiivad olid soojas keldris. Mõnda aega olid auto küljes ka ning sai ringi sõidetud, ei juhtunud midagi. Kuskil soojas ja kuivas seisavad, peavad vastu küll krunditud jupid.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
mkb
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Juun 2008 11:41

Postitus Postitas mkb »

Äkki kohe lihtsam mõni kobedama kerega isend võtta?
Sellel kere otsas, dokumendid jamad jne jne.
Üldiselt kipub selliste isendite lõpp olema ühesugune.
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Võta auto juppideks ja siis paistab tegelt õige olukord.Piltide põhjal võin järeldada,et see kere peale puhastamist suht auguline.Minu omal põhimõtteliselt rooste puudus kuid peale puhastamist :cry: .
e21 3xx
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Lammutama hakkan alles siis kui teine arvelolev kere olemas. Kui sellist kere ei leiagi normaalse hinnaga on pärast komplektset autot parem müüa kui juppe taga otsida. Eks ta ilmselt suht auklik ole jah. Vaevalt et mõni seisvatest üdini hea kerega on.
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Endiselt otsin arvelolevat kere. Leiaks selle, saaks töödega alustada. Ei oska ise kuskilt otsidagi.
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Tundub praeguse seisuga et õnnestub saada see, mida otsin. Ehk varsti saab ka osandama hakata autot tasapisi. Talveks vähemasti võiks kere puhas olla juba. Enne peab mingi varjualuse ehitama.
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Grilli pead ka kusagilt laenama keevitustöödeks ja sooja ventileeritava garaasi ..nii umbes paariks kolmeks aastaks :lol:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Et põrandavaipa kätte saada peab kogu armatuuri laiali lammutama? Vaatasin et keskonsooli peab kindlasti küljest kiskuma.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Armatuuri ei pea ära võtma.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Õnnestus saada vähe kobedamad tagatuled (mitte ideaalsed küll, aga paremad kui praegused) vahetuse teel. Leiaks vaid garaasi, saaks hakata lähemalt uurima. Suuremad tööd ootavad oma aega veel kaua, sest võib juhtuda et lähen vahepeal välismaale tööle paariks aastaks. Siis olekski hea kui masin seisaks kuskil kuivas.
Vasta