BMW e21 318 '82 k3nny

Foorumiliikmete autod.
Vasta
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Et teema päris ära ei sureks, siis mainin et sai auto talveks aia nurka sätitud oma aega ootama. Aprillis õnnestub ehk saada garaas ning asja edasi ajada. Praeguseks jäi aga kiviplaatidele seisma. Loodame, et talv on kerele armuline. :)
Kas on mõistlik auto lumealt aegajalt välja kaevata või lasta tal seista lumehunnikus?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Las seisab. Kui talle soola ei külva, midagi talvega oluliselt hullemaks ei tohiks minna.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas k3nny »

Nii, võib juhtuda et nädalavahetusel saab mootor maha võetud koos kastiga. Kuna ise plaanin mingisugusd r6 peale panna võib keegi originaalmootori soovi korral ära osta. Aga seda arutaks privaatsõnumi kaudu.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas JanekEnde »

Mis r6 plaanis, m20 või m50?
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas k3nny »

M50 ikka. Esialgu 2.0 vast kuna noid saab odavalt. Hiljem ehk strokeriks teha.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas JanekEnde »

Seda saab jah strokeriks teha. Vajadusel turbotada ka :)
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas k3nny »

Alguses tahtsin v8 aga see oleks liiga suur töö ning kere lõikumine
Riho
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Juul 2007 20:00
Kontakt:

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas Riho »

:evil:
http://wp1016621.server-he.de/fotost/f01814/f01814.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas Toivoku »

Seda 2,0 pole erilist pointi ju strokeriks teha, saad 2,0 asemel 2,5liitrise :) kuid plaan on hea, pane tõesti see m50b20 sinna vahele ja hiljem juba lapsemäng panna sinna m52b28 :)
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas k3nny »

Selline lahendus on küll päris ilus. Paraku matemaatikat tehes ei õnnestuks minu palga juures ikkagi. R6 on odavam ja liigutab seda väikest kere ka üsna reipalt.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas Toivoku »

k3nny kirjutas:Selline lahendus on küll päris ilus. Paraku matemaatikat tehes ei õnnestuks minu palga juures ikkagi. R6 on odavam ja liigutab seda väikest kere ka üsna reipalt.
no tegelikult 3l v8 ju maksab kena 100 eurot komplektsena. 4.0 on jah kallid ku i3 liitrine sinna kerlee oleks enam kui küll. manuaal kasti tegemine mingi 200-300 euri.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas k3nny »

Nii võttes küll, aga ega sel kolmeliitrisel pole oluliselt rohkem(kui üldse) jõudu kui r6 strokeril. R6 puhul jääb kapotialla turbole ka veidi ruumi.
Ülimalt ideaalne oleks, kui saaks selle aasta jooksul mootori peale ja toimima. Siis saaks selle uuesti maha kiskuda ja kere kallalale asuda.
V8 tahab ikkagi palju tööd. Esialgu jään r6 juurde. Tulevikus saab ju iga kell hakata seda v8't peale ehitama.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas Toivoku »

k3nny kirjutas:Nii võttes küll, aga ega sel kolmeliitrisel pole oluliselt rohkem(kui üldse) jõudu kui r6 strokeril. R6 puhul jääb kapotialla turbole ka veidi ruumi.
Ülimalt ideaalne oleks, kui saaks selle aasta jooksul mootori peale ja toimima. Siis saaks selle uuesti maha kiskuda ja kere kallalale asuda.
V8 tahab ikkagi palju tööd. Esialgu jään r6 juurde. Tulevikus saab ju iga kell hakata seda v8't peale ehitama.
r6 igatepidi mõistlikum, lihtsalt ,et kui hirmus tahtmine v8t saada siis ei pea see 4,0 olema ja siis ei lähe ehitamine nii kalliks ka :)
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas k3nny »

Alguse visioon oligi teha v8'ga auto ameerikaliku mekiga. Aga v8 jääb siiski hetkel välja. Tuleb ikkagi mõistlikuse piirides asja hoida. r6 remont ka odavam. Oskab keegi öelda mis selle auto praegune originaalmootor koos kastiga võib väärt olla? Ringi käib, aga kütus silindrisse ei jõua. Quickstardiga käima saades oli paras klõbin sees. Nagu eelmise omaniku jutust aru sain, siis selle klõbinaga sõidetud pole.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas Toivoku »

k3nny kirjutas:Alguse visioon oligi teha v8'ga auto ameerikaliku mekiga. Aga v8 jääb siiski hetkel välja. Tuleb ikkagi mõistlikuse piirides asja hoida. r6 remont ka odavam. Oskab keegi öelda mis selle auto praegune originaalmootor koos kastiga võib väärt olla? Ringi käib, aga kütus silindrisse ei jõua. Quickstardiga käima saades oli paras klõbin sees. Nagu eelmise omaniku jutust aru sain, siis selle klõbinaga sõidetud pole.
vaadates mis hindadega nad muidu liiguvad siis üldiselt keskmiseks hindeks selline vanaraua hind :S
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas k3nny »

Käes on kaua oodatud hetk. Sain oma valdusesse lõpuks siis garaaži. Nüüd on vaja vaid millalgi pill tartusse vedada ja vaikselt nokitsema hakata. Nõuandeid osandamise osas ehk? Kuulnud olen et peaks kõigest pilti tegema ja poldid/kruvid ka vastavalt detailile eraldi hoiustama. Mingisuguseid tähtsaid tähelepanekuid ehk veel, et ei tekitaks kasu asemel kahju.

Pilt

Mahub siia sisse siis 2 autot. Kütet hetkel ei ole (tõenäoliselt pean muretsema soojapuhuri). Elekter tehakse korda lähipäevil (loodetavasti). Garaaž 2 kordne, all samuti ruumid.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas JanekEnde »

Kruvid, poldid ja sellised jubinad pane kuskile topsi või karpi ja kirjuta peale mille omad. Endal jäi nii mõnigi kruvi või polt üle :lol:
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas meelis k »

Registreerimisproblemile oled lahenduse leidnud?

Kas garaazi ostsid või said kellegi käest kasutada? Kus kandis Tartus?
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas Priit »

Kruvide, poltide, plastikute ja kummist jubinate kohta tahaks öelda niipalju, et minul on kulunud neid kolme-nelja auto jagu. Mõne detaili puhul on suisa viiest-kuuest vaid üks kasutatav olnud.
Kotikestesse paigutasin ainult Bauri katuse detailid kuna nende kohta RealOEM'is infot vähe. Muud kruvid poldid olen suuruse järgi ära sorteerinud ja RealOEM annab juba vastuse mis kuhu käib (abiks muidugi korralik supler- mida mul endal ei olnud).

Ehk ma ei tea kui võimalik see täna enam on, aga et saada üks korralik auto taastatud tuleb päris mitme teise pealt juppe varuda.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Re: BMW e21 318 '82 k3nny

Postitus Postitas rean »

Ma arvan , et siin läheb alles plekitööde harjutuseks kui keevitus kusagilt saadakse .
Ma hästi ei usu , et 2-3 tuhat euri keretöödeks valmis pandud on .
Aga garaas ise on vägev :wink:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Vasta