Bmw e28 2,7 et ivojoeloo
Bmw e28 2,7 et ivojoeloo
Kuna Haid sobiva hinna eest maha ei saand müüa otsustasin masina ikka alles jätta ja paremaid aegu ootama.
Tegu on 83 aasta 525 e 2,7 eta mootriga. Ostetud sai ta suvel Valgamaa kandist. Kohe autot vaatama minnes otsustasin ta koju ära vedada ,kuna kere tundus päris sile ning tehniline pool ka täitsa ok. Kuid koju sõites tuli ikka parajalt palju vigu ilmsik. Esimesed ja tagumised kettad kõverad,kokkujooks vale,klotse polnud ollagi ees ,kui taga lisaks elektri jamad. Kord ei töötanud signaal siis suunatuled ja kell. Tehtud eelnevalt nii värvi ,kui ka keretöid. Uued karbid ning tagumine põll väga heas seisundis.
Ise olen välja vahetanud
1-Klotsid nii ees,kui taga
2-Ketad nii ees,kui taga
3-Esimesed rooliotsad
4-Esimesed amordid
5-Filtrid,rihmad ja õlid
Tegemist vajab esinina. Kuna sõideti sisse. Õnneks õnnestus omanikuga kaubale saada ning hüvitus rahade eest otsustasin osta ühe hai kõrvale doonoriks. 2,4 td shadowline.
Lisadeks el aknad ees. Esimesed nahast istmed ja taha paigutatud shadowline poolkorv iste külgtugede ja käetoega.
Plaanis kriitilisemad kohad ära teha kerel ning uus värv peale tuisata.
Hetke seisuga on nina enam vähem kokku lappitud ,et sõita saaks. Parem tulede raami nurk vajab venitust või siis ültse välja vahetust. Ilmselt targem kogu nina vahetus ette võtta. Plaan mootril lasta teha täis hooldus ja remont. Üldiselt üle vaadata ,kuna tegu on ikkagi vana masinaga. Väänet jagub masinal piisavalt
Ostes
Koju jõudes
Avarii
Hetkene seis
Tegu on 83 aasta 525 e 2,7 eta mootriga. Ostetud sai ta suvel Valgamaa kandist. Kohe autot vaatama minnes otsustasin ta koju ära vedada ,kuna kere tundus päris sile ning tehniline pool ka täitsa ok. Kuid koju sõites tuli ikka parajalt palju vigu ilmsik. Esimesed ja tagumised kettad kõverad,kokkujooks vale,klotse polnud ollagi ees ,kui taga lisaks elektri jamad. Kord ei töötanud signaal siis suunatuled ja kell. Tehtud eelnevalt nii värvi ,kui ka keretöid. Uued karbid ning tagumine põll väga heas seisundis.
Ise olen välja vahetanud
1-Klotsid nii ees,kui taga
2-Ketad nii ees,kui taga
3-Esimesed rooliotsad
4-Esimesed amordid
5-Filtrid,rihmad ja õlid
Tegemist vajab esinina. Kuna sõideti sisse. Õnneks õnnestus omanikuga kaubale saada ning hüvitus rahade eest otsustasin osta ühe hai kõrvale doonoriks. 2,4 td shadowline.
Lisadeks el aknad ees. Esimesed nahast istmed ja taha paigutatud shadowline poolkorv iste külgtugede ja käetoega.
Plaanis kriitilisemad kohad ära teha kerel ning uus värv peale tuisata.
Hetke seisuga on nina enam vähem kokku lappitud ,et sõita saaks. Parem tulede raami nurk vajab venitust või siis ültse välja vahetust. Ilmselt targem kogu nina vahetus ette võtta. Plaan mootril lasta teha täis hooldus ja remont. Üldiselt üle vaadata ,kuna tegu on ikkagi vana masinaga. Väänet jagub masinal piisavalt
Ostes
Koju jõudes
Avarii
Hetkene seis
No ma ei tea, ma vaatasin seda videot ikka mitu korda, kuulda oli, et kõks käis ära. Igatahes üsna õnnetu auto seljuhul. Üks pauk oli, siis sai jäärajal ka e30ga kokku ja siis nüüd sa räägid veel ford k-st ka nagu ma aru sain. See auto oleks nagu talveks hooramiseks ostetud...
Videot mõtlen seda, kuidas te selle e30-ga jäärajal "hullasite".
Videot mõtlen seda, kuidas te selle e30-ga jäärajal "hullasite".
https://www.youtube.com/watch?v=5usdVsNfD_I
Otsisin selle video üles.
Minu viga. Mäletasin, et sarnane numbrimärk oli, aga on ikka veidi teine . Vähemalt on süda nüüd rahulikum .
Otsisin selle video üles.
Minu viga. Mäletasin, et sarnane numbrimärk oli, aga on ikka veidi teine . Vähemalt on süda nüüd rahulikum .
Ma arvan et ei ole mõtet põdeda kõigi e28-te pärast sest mõni auto on oma olukorralt niikuinii selline mida pole mõtet taastada. Jääraja autost siis jutt. Ja et teil veel kurvem meel oleks siis see oli suht tühine kontakt, see auto on hullematki näinud. Muretsege autode pärast mille pärast on mõtet muretseda mitte ära roostetanud peldikute pärast.
Volvo 940T . ex E28 525, E28 528, E28 535T
Helari see pole see sama masin mis e30 kokku põrkas.Helar1 kirjutas:No ma ei tea, ma vaatasin seda videot ikka mitu korda, kuulda oli, et kõks käis ära. Igatahes üsna õnnetu auto seljuhul. Üks pauk oli, siis sai jäärajal ka e30ga kokku ja siis nüüd sa räägid veel ford k-st ka nagu ma aru sain. See auto oleks nagu talveks hooramiseks ostetud...
Videot mõtlen seda, kuidas te selle e30-ga jäärajal "hullasite".
Ajad midagu sassi. Õnnetu masin ta kohe kindlalt pole. Samas ega mina selles süüdi pole ,et vana papi oma fordikesega ette keeras.
Mainin ära kohe ,et vaevalt selliseid haisi eestis veel leidub mida pole peenestatud. On raudselt sellega ka lollusi tehtud.
See seal videos ei olnud küll iga suvaline E28. Täitsa hooldatud ja 2.8 mootoriga Shadowline. Suht haruldane kombinatsioon ikka, mitte suvaline 2.0. Igatahes kahju, kuna paistab et see auto kaua enam ei sõida...kaido kirjutas:Ma arvan et ei ole mõtet põdeda kõigi e28-te pärast sest mõni auto on oma olukorralt niikuinii selline mida pole mõtet taastada. Jääraja autost siis jutt. Ja et teil veel kurvem meel oleks siis see oli suht tühine kontakt, see auto on hullematki näinud. Muretsege autode pärast mille pärast on mõtet muretseda mitte ära roostetanud peldikute pärast.
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... highlight=
E34 & E32
Ma olen üsna kindel et see 28 on päris rääbakas, ega ta nendel müügipiltidel ka eriline prillikas pole. Kere on täitsa otsas omadega, kui shadowlinest rääkida siis stanged läbi roostetanud liistud paljud puudu (musta teibiga mustaks tehtud kroomid) kont ammugi ei tööta tükid ära mädanenud ja puudu, salong rääbakas ja mootor ka pole oma esimeses nooruses. On kellegil huvi seda taastama hakata?
Volvo 940T . ex E28 525, E28 528, E28 535T
Haist ka natuke. Märtsi keskel hakkan nokitsema vaikselt masina kallal.vahur73 kirjutas:Tänu tagasillaveole ongi enamus neist hooramiseks ideaalsed, kahju neist autodest. Mõni auto võiks ka õrna suhtumist näha. Aga looda sa.
Loodetavasti see kena sinine 5ne hainina selles teemas ei saa sama saatusega löödud.
Probleemid hetkel millest ise jagu ei saa.
Tulede raami on väga raske välja vahetada uue vastu.? Panin tähele ,et hail on kogu raamistik kokku keevitatud. Raam sai ikka korraliku kõksu. Ei tasu eriti välja löömist ja lappimist ,kuna auto läheb nii või naa värvimisse.
Kroom detailid pole samuti just esimeses nooruses. Tekkib küsimus ,kuidas pindmisest roostest lahti saada ning kroom uuesti ilusti läikima panna ?
Kere ja eeltööd teen ise ,kuid mootori lasen mõnel targemal spetsialistil üle vaadata.
Loodan suve keskel kambrist kätte saada auto.
Seni elustan ühte 2,0 84 aasta haid legaalseks
Putka küll. Halbu uudiseid
Ajab vanduma selline asi ! Tulin väljast just klaase eemaldamast ja õnnestus esimene klaas ikka piiks keerata Oleks pidand ikka tihendi pooleks lõikama aga tagant-järgi kõik targad. Lootsin ikka klaasi ja tihendi tervelt kätte saada. Klaas oli pm käes juba aga välja tõmbamisel käis plaks ära ning tuju rikutud ka.
Kui kelelgil on pakkuda e28 esimest klaasi siis palun teada anda psi teel
Päeva lõpp!
Ajab vanduma selline asi ! Tulin väljast just klaase eemaldamast ja õnnestus esimene klaas ikka piiks keerata Oleks pidand ikka tihendi pooleks lõikama aga tagant-järgi kõik targad. Lootsin ikka klaasi ja tihendi tervelt kätte saada. Klaas oli pm käes juba aga välja tõmbamisel käis plaks ära ning tuju rikutud ka.
Kui kelelgil on pakkuda e28 esimest klaasi siis palun teada anda psi teel
Päeva lõpp!
Välimine osa on välja vahetatud. Peasi ,et põhi ilma roosteta on ! Pm ega seda tõrva ja keevitust pole näha. Ise olen tulemusega rahul Tagumine klaas sai edukalt eemaldatud hommikul. Ma lasin muidu hammeriga veel omakorda põhja üle ning lõppetuseks musta spreyga üle.rean kirjutas:Karp on seest ikka korralikult lapitud , välimine osa on ka välja vahetatud ?
Keegi on pintsliga otse keevitusele tõrva ka peale ajanud .
Tööd jagub !
Vool ei tule peale .
Mul oli selleks veaks kaitsmekarpi sisenevad juhtmed/pistik , mis ühendust ei andnud .
Mingil määral sai ühendust , peaaegu käis mootor starteri abiga , aga käima ei jäänud .
Pumba juurest testriga vool üle mõõta .
Bens filter umbes või andis pump saba .
Mul oli selleks veaks kaitsmekarpi sisenevad juhtmed/pistik , mis ühendust ei andnud .
Mingil määral sai ühendust , peaaegu käis mootor starteri abiga , aga käima ei jäänud .
Pumba juurest testriga vool üle mõõta .
Bens filter umbes või andis pump saba .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a