E28 528i `84, dmk

Foorumiliikmete autod.
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Täna ostsin AC Schnitzer O.Z. veljed, 8x17, ET13.
Pilt
einar
Postitusi: 89
Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

Peaks mõni õhtu sulle külla tulema ning hakkama veljerante poleerima.

Ma vaatan et sul vedrud ka veel lõikamata :D
auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578
Tambet
Postitusi: 125
Liitunud: 01 Veebr 2005 22:01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Viimane aeg oleks jah poleerimise ja vedrude saagimisega alustada, kaua sa ikka seda originaal autot kannatad.
einar
Postitusi: 89
Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

nõmedalt kõrge on.... :D
auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.

Ära makitaga tegele:D
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Ma ei oska relakaga tööd teha ja veljepoleerimiseks olen veel liiga noor :lol:
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

-Myyr- kirjutas:kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.

Ära makitaga tegele:D

Üks variant oleks ju ka lanseronid kõrgemaks keevitada.
Siis saaks tavavedrudega hakkama.

Kuigi ma ei tea, kas pead siis kapotile amortide kohale scoopid tegema :roll: .
e28 528iA '84
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

meelis k kirjutas:
-Myyr- kirjutas:kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.

Ära makitaga tegele:D

Üks variant oleks ju ka lanseronid kõrgemaks keevitada.
Siis saaks tavavedrudega hakkama.

Kuigi ma ei tea, kas pead siis kapotile amortide kohale scoopid tegema :roll: .

See oleks juba nõmedus:D

Kõige lihtsam on ikka ära kaotada püstakult mingi 15cm toru. Lühem amort ja madaldus vedrud siis juba. Või kui tõesti..annab ka ette panna e36'e coilid. Mis tahab püstaku eemaldamist sellest pesast..
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Korraliku veermiku ehitamisel ei räägita nii: "kõige lihtsam", "mingi", "või kui tõesti" ja "püstaku eemaldamist sellest pesast"......

...kui sa pole veel arusaanud, siis eelnev jutt oli puhtalt nalja pärast...

Eile, tänu "N. Service`le", sai käiguhoovastiku plaadile huvitava konstruktsiooniga padi väljamõeldud ja lühendatud kardaan ka nüüd all, tänud "SW`le". 8)
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Ammu pole midagi kirjutanud...
Pidurid said kokku(kõik on uus, väljaarvatud suppordi korpus ja kolb):
Pilt
Tuledega läks mitu päeva aega:
Pilt
Pilt

Kütuse pump ja filter paigas:
Pilt

Ostetud uus "Nissens" radiaator ja väljalase kollektorite tihendid:
Pilt

Niisama pilt:
Pilt

Täna viisin kütusepaaki taastamisse, vahetatakse torud ära ja survestatakse, homme peaks kätte saama ja tuleb hakata värvima.

Paari päeva jooksul peavad jõudma kohale ka 215/45R17 Goodyear Eagle F1 rehvid.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Kas sa ette ostsid uued tuled?

Kui ja siis kus sa lähtuled said
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Kuna kokku on 4 autot, siis komplekteerisin kokku parimatest juppidest, pluss muidugi korralik pesu/rooste eemaldamine/värvimine.
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Paak käes, torud vahetatud. Survestati ka ära. Kokku 30 euri.
Pilt
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Rehvid nüüd kohal:
Pilt

:roll:
Pilt
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Rehv liiga madal ei jää? Kuuese originaalmõõdule vastas kõige paremini 235/45R17.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Kui saladus pole siis mis selline Nissensi radikas maksis? mul oleks ka varsti ühte tarvis, peab eeltööd veidi tegema :)
E24 635CSi | E10 2002
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Ruut kirjutas:Rehv liiga madal ei jää? Kuuese originaalmõõdule vastas kõige paremini 235/45R17.
Ei tohiks jääda... nii otsustasid teised härrased :)
eks näis, nigunii kauaks neid ei jätku...
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Arvo kirjutas:Kui saladus pole siis mis selline Nissensi radikas maksis? mul oleks ka varsti ühte tarvis, peab eeltööd veidi tegema :)
See on muidu seitsmese radikas, pisut laiem, tuli veits poolraamid ka sobitada radika jaoks, hinnaks jäi 100 euri kanti.
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Esimese stange kohta jagad ka infi ?
Replica ?
Tagumine ja küljed on ka olemas ?
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

See on muidu seitsmese radikas, pisut laiem, tuli veits poolraamid ka sobitada radika jaoks, hinnaks jäi 100 euri kanti.
E32 oma? E23 ei tea, et b-osa enam saaks, või siiski?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Vasta