E28 528i `84, dmk

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

lennukiga kirjutas:Võta kohe must aerosoolipurk ja likvideeri see jubedus ära.
ot, ot, ot ... oled sa ikka kindel mida räägid ?
e28
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Jah, reissingutriibud jäid vedrudele tegemata :P
vaguniga
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

kuidas see("raicingutriibud" vedrudel) veel välja näeb???
Tambet
Postitusi: 125
Liitunud: 01 Veebr 2005 22:01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Võtad reedel vedrud kaasa ja me näitame sulle kuidas neid teha
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Tööd sai tehtud igapäev, aga eriti kuhugi kaugemale pole jõudnud...
Paika sai rooli süsteem, osaliselt juhtmestik, pedaalid jne.
Eile öösel sai ka mootor vahele tõstetud, nii on mugavam uued mootorikäpad teha.
Mootorit vaja veel 1 cm ette nihutada, kuna praegu on peaaegu vastu tagaseina.

Käigukast(getrag) on väga huvitav(siiamaani pole veel aru saanud mille oma ta on) kasti kinnitus on 3! käpaga, 2 küljede pealt ja 1 taga... Tuleb vist ka kronsteinid ise valmistada. Võin on kellegil pakkuda sellist tala?

Tagasild liivapritsitud, värvitud ja uued puksid pressitud sisse.
Lõin kokku eelarve tagasilla juppidele, 300 euri ringis(puksid 6tk, plekid 2tk, klotsid+klotsid+lisakomplektid, voolikud 4tk, trossid 2 tk, laagrid jne)

Mõni foto ka:

Pilt
Pilt
Pilt

PS: "Reiccingu" vedrud jäid tegemata! :lol:
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Hakkab looma juba, tubli!
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Vähe sõnu, palju tegusid. Väga hea töö, ilus vaadata. Kaanealune on nagu unistus! Saad valmis, kindlasti tee esimene projekt ka teoks!
628csi
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Uued mootripadjad ja käigukasti padjad ostetud(44 eurot).
Saabusid ka tagasilla õõtsade puksid(44 mm) 38 Eurot.

Parem mootorikäpp tehtud/paigas, hetkel veel värvimata, kuna mootor läheb veel mitu korda peale/maha.
Eile sai alustatud ka vasaku käpaga, selleks tuli õlifiltri korpus ja tema kronstein demonteerida, saab paremini ligi.
Kui mootor saab paika tuleb ka mõelda käigukasti kronsteini peale, siiamaani pole kusagilt sobivad leidnud(3 padjaga variant).

ABIPALVE! Kui kellegil seisab kanali peal 3,5 liitrilise mootoriga e28, palun mõõda karteri ja esisillatala vahekaugus, hetkel on endal 2 cm.

PS: Kui kedagi huvitab, siis motoripadjad(ümmargused) vajuvad mootori raskuse all 3 mm(muide, vanad aga täitsa kobedad olid palju pehmemad)
Tambet
Postitusi: 125
Liitunud: 01 Veebr 2005 22:01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Minumeelest sul vaja E12 kasti kinnitust, see on tagant ühe padjagaPilt
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Mootori käpad valmis.
Mootori aretamisega ja paisupaaki kronsteini ümbertõstmisega oli vaja kapoti alune uuesti ülevärvida. Värvitoon nigunii ei sobinud ka.
Uus radiaator ka ostetud.
Eile sai ostetud veel üks Getrag polditav käigukast koos originaal kinnituskronsteiniga.

Pilt
einar
Postitusi: 89
Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

kuldsete kätega mees :D
auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

läks aega küll, aga vähemalt vana sild maas, uus paigas ka, uued talapuksid, uued õõtsapuksid, uued laagrid.
Pilt
Pilt

Piduritorustik läheb ka vahetusse, kuna tagaosa ikka väga roostes.
einar
Postitusi: 89
Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

Ma tulin just garaazi....Kui tunni jooksul siia jõuad siis teen sulle komplekti piduritorusid välja :D
auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

nuu blin, einar, einar.....
ei jõudnud.......
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Ammu pole midagi kirjutanud...
Said igaks juhuks uued piduritorud paigaldatud.
Pilt

Pidurimeitri OÜ-s sai sidurikettale paigaldatud tugevdatud katted ja eile sai mootor/käigukast lõplikult kokkuühendada.
Ideaalselt sobis ka paika kauaotsitud käigukasti tala.
Pilt

Tänu Einarile ja Tambetile õhtul kell 11 sai mootor vahele tõstetud, kolmekesi palju kiirem ja mugavam seda teha.
Pilt

Nüüd vaja valida kahest difrist sobivaim.
Saab ka kapotilaune ja salong lõpuni komplekteerida, selleks aga vaja ennem doonor masin pulkadeks lammutada ja valida parimad detailid(kokku on 3 doonorit).
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Roolivõimu pump ja generaator(115A) paigas.
Eile hakkasin ümbertegema käiguhoovastiku, mitmest olemasolevatest, ükski ei sobinud sellele kastile, tänu keevitusele ja relakale M20 oma sai paika.
Tuli meelde et kuskil garaazis peaks olema jala tugi(dead pedal), kaevasin välja, peaks olema Alpina E30 oma. Pisut kõver ta on, aga saab asja.
Pilt
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Ma arvan, et ma pean selle sinult ära võtma.
vaguniga
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

lennukiga kirjutas:Ma arvan, et ma pean selle sinult ära võtma.
Ei, ei, ei nii need asjad ei käi... :roll:
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Natuke jälle sai aega veetud garaazis.

Käigukasti otsasimmerling igaksjuhuks vahetatud.
Õnneks doonori turbodiislil oli sobiv 3,15 ülekandega differ mis sai puhastatud ja värvitud. Samuti läks paika ka uus difri padi ja uued pooltelje poldid.
Pilt

Täna sain kätte ka tellitud piduri jupid, pidurivoolikud(6 tk), käsipiduri trossid, käsipiduri rem komplektid, klotsid. Nüüd saab pidurisüsteemi lõpetada.
Pilt

Kuna 4,4 liitrilistega V8 mootoritega drifti meestele 3,91 differ rohkem vajalik kui minul, sai vahetatud 535 summuti vastu, tagapütti pole, asendatud otseläbi torudega(väidetavalt lärmi ei tee) :lol:
Pilt

Käes ka Bosch 044 rep. kütuse pump. Sobib kuni 720hj vabalthingava ja kuni 600hj ülelaadega autodele :roll:

Kolmest olemasolevatest kütusepaakidest ühtegil polnud liitekohad terved... Paagi otsing jätkub...
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Pump, filter ja kronstein koos:
Pilt
Vasta