Akuula E21
Postitatud: 15 Veebr 2012 21:56
Tervist kaasfoorumlased.Pikka aega olen k6rvale viilinud ja ei ole oma nn"projektika" teemat teinud.M6ne foorumlase peale k2imisel, m6tlesin siis ennast k2sile v6tta ja teda tutvustada teile.Pean kohe 2ra m2rkima, et mul ei ole temaga kuhugi kiiret, hobi auto ikkagist kaua tehtav kaunike.
Juttu j6uab vesta, alustame parem piltidest:
aasta 2005
V6ib 8elda, et armastus esimesest pilgust.s6itsin temaga paar aastat ja mingil hetkel otsustasin , et AITAB nii ei k6lba yhe kassikuga ymber k2ia, ning panin ta tallele.Ajapikku kogusin vajalikke tykke.
Aastal 2010jaanuar: Ma tunnen, et siin kuskil on yks E21
Peale kaeve t8id ja sulatamist ning m6ningate detailide eemaldamist oli auto t88kojas ning algasid keret88d. Olgu veel mainitud, et suurem osa t88dest teen ise:liivaprits, keevitamine, v2rvimne, igasugu s6lmede taastamine, mootor jne jne.Sisse ostan vaid v2ga spets t88ristu n6udvaid teenuseid nagu v2ntv6lli lihvimine, plokikaane freesimine ja sellised.
Hmmm, kus moto on? motost natuke hiljem
Algas v2sitav puhastamis/l6ikamis/keevitamis protsess
Loomulikult oi ka eelnevate omanike tuuningut
Kui kysite milleks rist siis...
L6puks hakkas keevitust88de l6pp paistma
Ja alata v6is nyhkimine....
Kuna ma aga vahepeal sattusin hoogu, ununes fotokas sootuks ja v2ljas hakkasid juba linnud laulma K2tte oli j6udmas pritsi aeg!
Liivapritsi valmistasin ise ja n2eb v2lja selline:
Dyys:
6hk sisse:
Ja 6ige kogus liiva peale jooksma:
Mul on vist siiamaani tunke taskud ja voodri vahe liiva t2is, kuigi juba sada korda pesus k2inud....Liivaga puhastasin ka kere altpoolt ja esipaneeli jne jne, v2lja arvatud siis detailid mis v6ivad k6verduda(katus, kljed, uksed ja sellised.Liivaprits on tore asi aga aga.... detailid tuleb koheselt peale pritsi puhtaks harjata liiva tolmust, sest liiv on mineraale t2is ja mineraalid ehk soolad haukavad sealt edasi kus vanemal vennal,roostel, pooleli j2i.Peale harjamist tuleb detailid silikooni eemaldiga pesta ning katta EPO krundiga. Miks EPO? sest ta moodustab plastiku laadse kihi mis ei lase hapniku metallile ligi, temas ei ole ka poore, nagu tavalisel krundil ja ta j22b siga k6va kivistumisel.EPO peale v2rvitakse krunt v2rv M2RJALT! Miks? Sest EPO pind j22b kuivades libe ja siis oleks vaja uuesti karestada, et v2rv pidama j22ks.Peale neid protseduure kandsin peale vastava tooniga rekka seeria v2rvi
Nagu t2helepanite v6tab see protsess tohutu aja ja materjali, aga milleks teha asja yhekordseks kasutamiseks?
Tulemuseks:
P6hjaga sama, et EPO, t2itekrunt, kautsuki baasil p6hjamastiks, v2rv, hiljem lisandub veel bituumen ja p6hjavaha.
J2tkub....
Juttu j6uab vesta, alustame parem piltidest:
aasta 2005
V6ib 8elda, et armastus esimesest pilgust.s6itsin temaga paar aastat ja mingil hetkel otsustasin , et AITAB nii ei k6lba yhe kassikuga ymber k2ia, ning panin ta tallele.Ajapikku kogusin vajalikke tykke.
Aastal 2010jaanuar: Ma tunnen, et siin kuskil on yks E21
Peale kaeve t8id ja sulatamist ning m6ningate detailide eemaldamist oli auto t88kojas ning algasid keret88d. Olgu veel mainitud, et suurem osa t88dest teen ise:liivaprits, keevitamine, v2rvimne, igasugu s6lmede taastamine, mootor jne jne.Sisse ostan vaid v2ga spets t88ristu n6udvaid teenuseid nagu v2ntv6lli lihvimine, plokikaane freesimine ja sellised.
Hmmm, kus moto on? motost natuke hiljem
Algas v2sitav puhastamis/l6ikamis/keevitamis protsess
Loomulikult oi ka eelnevate omanike tuuningut
Kui kysite milleks rist siis...
L6puks hakkas keevitust88de l6pp paistma
Ja alata v6is nyhkimine....
Kuna ma aga vahepeal sattusin hoogu, ununes fotokas sootuks ja v2ljas hakkasid juba linnud laulma K2tte oli j6udmas pritsi aeg!
Liivapritsi valmistasin ise ja n2eb v2lja selline:
Dyys:
6hk sisse:
Ja 6ige kogus liiva peale jooksma:
Mul on vist siiamaani tunke taskud ja voodri vahe liiva t2is, kuigi juba sada korda pesus k2inud....Liivaga puhastasin ka kere altpoolt ja esipaneeli jne jne, v2lja arvatud siis detailid mis v6ivad k6verduda(katus, kljed, uksed ja sellised.Liivaprits on tore asi aga aga.... detailid tuleb koheselt peale pritsi puhtaks harjata liiva tolmust, sest liiv on mineraale t2is ja mineraalid ehk soolad haukavad sealt edasi kus vanemal vennal,roostel, pooleli j2i.Peale harjamist tuleb detailid silikooni eemaldiga pesta ning katta EPO krundiga. Miks EPO? sest ta moodustab plastiku laadse kihi mis ei lase hapniku metallile ligi, temas ei ole ka poore, nagu tavalisel krundil ja ta j22b siga k6va kivistumisel.EPO peale v2rvitakse krunt v2rv M2RJALT! Miks? Sest EPO pind j22b kuivades libe ja siis oleks vaja uuesti karestada, et v2rv pidama j22ks.Peale neid protseduure kandsin peale vastava tooniga rekka seeria v2rvi
Nagu t2helepanite v6tab see protsess tohutu aja ja materjali, aga milleks teha asja yhekordseks kasutamiseks?
Tulemuseks:
P6hjaga sama, et EPO, t2itekrunt, kautsuki baasil p6hjamastiks, v2rv, hiljem lisandub veel bituumen ja p6hjavaha.
J2tkub....