e30 325i kupee 1987, sillufromIV
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
e30 325i kupee 1987, sillufromIV
Teen oma rullikast ka teema. Peamiselt, et oleks märk maas tehtud töödest ja tähelepanekutest. Et kui mingi asjani ringiga tagasi jõuan, siis hea vaadata, palju mingi asi vastu pidas.
Tegemist siis 87.a lõpu facelift kupeega, passis 126kW, praegu kapoti all väidetavalt b23. Pole plokki nii lähedalt vaadanud, äkki ongi b23.
Vahetasin selle oma e36 kupee is-i vastu. E36-t tabas kas vahetuse õhtul või järgmisel uue omaniku juhtimisel posti-laks ja see pill on nüüdseks mahakantud.
Lisadest man. katuseluuk, elektripeeglid, pesurite soojendus, taga antitiivake, 15" kärjed. Taga ketastega õõtsad. Pisike sportrool, väidetavalt e36 võimuga latt.
Ees on vist Opeli kupee sportistmed, kundepoolne ei käi ette.
E30-l tilbendas summuti, ühest esimesest amordist lekkis õli, piduritoru lekkis, piduriklotsid olid otsakorral, kere mõlkis ja põhi lömmis, juhtmed vist meelega segi aetud kapoti all. Esipõll puudus. Laagrid undasid. Taga on mõlemad ühe poole pidurisadulad. Puudub armatuuri keskelt vent.ava, tag. aknalaud, tag. turvavööd.
Tegemist siis 87.a lõpu facelift kupeega, passis 126kW, praegu kapoti all väidetavalt b23. Pole plokki nii lähedalt vaadanud, äkki ongi b23.
Vahetasin selle oma e36 kupee is-i vastu. E36-t tabas kas vahetuse õhtul või järgmisel uue omaniku juhtimisel posti-laks ja see pill on nüüdseks mahakantud.
Lisadest man. katuseluuk, elektripeeglid, pesurite soojendus, taga antitiivake, 15" kärjed. Taga ketastega õõtsad. Pisike sportrool, väidetavalt e36 võimuga latt.
Ees on vist Opeli kupee sportistmed, kundepoolne ei käi ette.
E30-l tilbendas summuti, ühest esimesest amordist lekkis õli, piduritoru lekkis, piduriklotsid olid otsakorral, kere mõlkis ja põhi lömmis, juhtmed vist meelega segi aetud kapoti all. Esipõll puudus. Laagrid undasid. Taga on mõlemad ühe poole pidurisadulad. Puudub armatuuri keskelt vent.ava, tag. aknalaud, tag. turvavööd.
Viimati muutis sillufromIV, 12 Apr 2012 21:43, muudetud 4 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Seni tehtud tööd:
Summuti korrastatud, keevitatud. Vahetatud piduriklotsid, käsipiduriklotsid ja -trossid, tagumised rattalaagrid, esim. õõtsa tagumised puksid, esimesed püstakud koos amoritde-vedrude-laagritega kasutatud korralike vastu. Piduritoru vahetatud. Kere ja põhi sirgemaks pekstud, hermetiseeritud. Ostetud ja paigaldatud aknapesuvedeliku paak, tagumine aknalaud, armatuuri keskel ventavad, peeglitagused kolmnurgad. Korrastatud juhtmed kapoti all nii, et tuled ja viled töötaksid, aknapesuvedelikku pritsiks ja pesurid oleks jäävabad. Pagassilukk tehtud ukse võtmega avatavaks. Parandatud kõrvalistme mehanismid.
Sebisin kesklukumootorid, keskluku valmidusega südamikud ja muu vajaliku. Võimalik, et kesklukk on peal aga releed kadunud või rikkis.
Praeguse difriga: teine käik 95km/h on piirajas, neljas@80km/h=2500rpm, viies@80km/h=2000rpm.
Sebisin 3,45 difri, tahaks proovida, millised sellega vastavad näitajad oleksid
Summuti korrastatud, keevitatud. Vahetatud piduriklotsid, käsipiduriklotsid ja -trossid, tagumised rattalaagrid, esim. õõtsa tagumised puksid, esimesed püstakud koos amoritde-vedrude-laagritega kasutatud korralike vastu. Piduritoru vahetatud. Kere ja põhi sirgemaks pekstud, hermetiseeritud. Ostetud ja paigaldatud aknapesuvedeliku paak, tagumine aknalaud, armatuuri keskel ventavad, peeglitagused kolmnurgad. Korrastatud juhtmed kapoti all nii, et tuled ja viled töötaksid, aknapesuvedelikku pritsiks ja pesurid oleks jäävabad. Pagassilukk tehtud ukse võtmega avatavaks. Parandatud kõrvalistme mehanismid.
Sebisin kesklukumootorid, keskluku valmidusega südamikud ja muu vajaliku. Võimalik, et kesklukk on peal aga releed kadunud või rikkis.
Praeguse difriga: teine käik 95km/h on piirajas, neljas@80km/h=2500rpm, viies@80km/h=2000rpm.
Sebisin 3,45 difri, tahaks proovida, millised sellega vastavad näitajad oleksid
Viimati muutis sillufromIV, 11 Jaan 2012 19:31, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Pilte ei saa siia panna. Muidu lähevad tulihingelisemad bemmifännid päris endast välja. Kui juba mu piduriketaste ostusoovi peale päris laia kajastust leidnud teema üles pandi.
Ma lihtsalt ei raatsi osta tutikaid ventileeritavaid kettaid oma e21-le, sest ei usu, et need tänavasõidus mingi erilise efekti annavad. Panin kuulutuse, et kui keegi pakub korralikke, siis ostan valmis, sest vastavad supportid on ammu riiulis ootel.
Ma lihtsalt ei raatsi osta tutikaid ventileeritavaid kettaid oma e21-le, sest ei usu, et need tänavasõidus mingi erilise efekti annavad. Panin kuulutuse, et kui keegi pakub korralikke, siis ostan valmis, sest vastavad supportid on ammu riiulis ootel.
Viimati muutis sillufromIV, 12 Apr 2012 21:48, muudetud 3 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=3273 Vaata minu viimast posti. Ehk on abiks, kuigi siis pead vist ka volvo supportid otsima.sillufromIV kirjutas: Ma lihtsalt ei raatsi osta tutikaid ventileeritavaid kettaid oma e21-le, sest ei usu, et need tänavasõidus mingi erilise efekti annavad.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Neljapäeval sai rullikas alla e30 r6 lõpupüti (väidetavalt). "WALKER" on sellele suurelt pressitud. Kaks toru sisse ja kaks välja. Enne oli all mingi diisli lõpupaun, mis kõlises masina tühikäigul ja kohalt minekul, ning lärises sõites. Nüüd sumps siis selline, et peale pükse läheb vast 2,5" üheks toruks ja sillatala juures uuesti kaheks, enne lõpupütti.
Töökojast autot ära tuues käitus see aga mitterahuldavalt. Mootor puterdas, tühikäiku polnud, tagant tuli sinist sutsu, pöördesse ei läinud. Sõitsin kuidagi kodu juurde ära reedel. Õhtul oli pikem trip ees.
Ei osanud muud teha, kui kiiruga näppisin kõik mootori läheduses ja küljes olnud pistikud-piibud üle. See lahendaski mured. Kesklukk hakkas ka tööle.
Alates reedest olen sõitnud 350 km. Kütusekulu on spidomeetri järgi juba alla 10l/100km. Kui paagi tühjemaks sõidan, saan täpsemad andmed.
Ei läinud aga ka negatiivseta. Või pigem esines üks adrenaliini vallandav olukord. Nimelt kruisisin laupäeval kl. 23.30 paiku Kohtla-Järve ühes linnaosas rahulikult ringi, kui mind poltseipatrull peatas, tagant värvimuusikaga. Juhaloa küsimise ajaks tekkis kuskilt üks kaameraga tegelane. Kaamera tuli oli nii ere, et ma ei näinudki, kes sealpool kaamerat on. Politseimundrit ta igatahes ei kandnud, mingi telekanali logosid ei näinud. Tõestasin oma kainust väikese puhumisega. Siis paluti gaasi anda. Vajutasin varbaotsaga. Teatati võidurõõmsalt : "Ahhaa, sportsummuti! Ja see rool on ka seadusevastane! Ja mis värvi see auto õieti on?!". Vastasin vaoshoitult, et BMW r6 originaalsummutaja lõpupütt, rool oli juba ostes peal ja olen selle autoga ülevaatuse läbinud, ja et auto on musta värvi, vaadaku oma arvutist järgi, värvi- ja mootorimuutus on ametlikult vormistatud. Läksidki mõlemad oma autosse. Kaameramees läks ka oma auto juurde, politseiauto taga. Umbes 10 minuti pärast tuli üks võmmidest ja kutsus mind nende autosse. Ei hakanud vaidlema nendega ja läksin. Seal näitas mulle paberit, mille ta oli selle ajaga koostanud. Õigemini koostatud oli see juba arvutis, tema pani linnukesi ja täitis koha- ning ajalahtrid. Siis selgitati, et rool ja väljalaskesüsteem ei vasta nõuetele. Küsisin vastu, et miks ta nii arvab? Kas ta mõõtis seda rooli või millistele kriteeriumidele see ei vasta? Tema vastu, et sellise rooli ja sumpsiga võin kuskil kinnisel rajal sõita, mitte linnavahel. Mina vastu, et millega ta mõõtis detsibelle või rooli parameetreid? Tema vastu, 100% on siin tegemist nõuetele mittevastavusega ja, et ta ei trahvi mind ja sellepärast ei pea midagi mõõtma ka. Mina küsisin, et mis paberi ta seal koostas siis ja miks mu aega raiskab? Tema, et tühistab auto ülevaatuse samast hetkest, kui paber allakirjutatud ja et pean viivitamata ülevaatusele minema uuesti. Teatasin, et ülevaatus maksab raha ja kui seal kõik tänavalegaalseks tunnistatakse, kas pean siis paberi võtma, et sellised tegelased minu aega rohkem ei raiskas? Vastas, et peaks paberi võtma jah.
Kirjutasin paberile alla. Ühe eksemplari sain omale. Lõpetuseks ütlesin neile, et neil seal külavahel pole vist midagi teha ja sellepärast tegelevad "jerundaaga". Tema vastu, et kõik rikkumised on nende jaoks võrdse tähtsusega. Samal ajal lendas paralleesltänavas üks hõbedane e39 touring külg ees nii, et sutsu oli suur pilv. Seda nad polevat märganud ja kuidas oleksidki saanud reageerida, kui minuga parajasti tegelevad.
Hiljemalt kolmapäeval on kavas autoga ülevaatuspunkti sõita, et las seletab nõudeid roolile ja mõõdab mürataseme. Kui ma siis erakorraliselt ülevaatuselt läbi saan, kirjutan esialgu kurja aga see-eest põhjaliku kirja Ida Prefektuuri, et hüvitagu ülevaatusele kulunud summa ja selgitagu oma aktivistidele situatsiooni.
Töökojast autot ära tuues käitus see aga mitterahuldavalt. Mootor puterdas, tühikäiku polnud, tagant tuli sinist sutsu, pöördesse ei läinud. Sõitsin kuidagi kodu juurde ära reedel. Õhtul oli pikem trip ees.
Ei osanud muud teha, kui kiiruga näppisin kõik mootori läheduses ja küljes olnud pistikud-piibud üle. See lahendaski mured. Kesklukk hakkas ka tööle.
Alates reedest olen sõitnud 350 km. Kütusekulu on spidomeetri järgi juba alla 10l/100km. Kui paagi tühjemaks sõidan, saan täpsemad andmed.
Ei läinud aga ka negatiivseta. Või pigem esines üks adrenaliini vallandav olukord. Nimelt kruisisin laupäeval kl. 23.30 paiku Kohtla-Järve ühes linnaosas rahulikult ringi, kui mind poltseipatrull peatas, tagant värvimuusikaga. Juhaloa küsimise ajaks tekkis kuskilt üks kaameraga tegelane. Kaamera tuli oli nii ere, et ma ei näinudki, kes sealpool kaamerat on. Politseimundrit ta igatahes ei kandnud, mingi telekanali logosid ei näinud. Tõestasin oma kainust väikese puhumisega. Siis paluti gaasi anda. Vajutasin varbaotsaga. Teatati võidurõõmsalt : "Ahhaa, sportsummuti! Ja see rool on ka seadusevastane! Ja mis värvi see auto õieti on?!". Vastasin vaoshoitult, et BMW r6 originaalsummutaja lõpupütt, rool oli juba ostes peal ja olen selle autoga ülevaatuse läbinud, ja et auto on musta värvi, vaadaku oma arvutist järgi, värvi- ja mootorimuutus on ametlikult vormistatud. Läksidki mõlemad oma autosse. Kaameramees läks ka oma auto juurde, politseiauto taga. Umbes 10 minuti pärast tuli üks võmmidest ja kutsus mind nende autosse. Ei hakanud vaidlema nendega ja läksin. Seal näitas mulle paberit, mille ta oli selle ajaga koostanud. Õigemini koostatud oli see juba arvutis, tema pani linnukesi ja täitis koha- ning ajalahtrid. Siis selgitati, et rool ja väljalaskesüsteem ei vasta nõuetele. Küsisin vastu, et miks ta nii arvab? Kas ta mõõtis seda rooli või millistele kriteeriumidele see ei vasta? Tema vastu, et sellise rooli ja sumpsiga võin kuskil kinnisel rajal sõita, mitte linnavahel. Mina vastu, et millega ta mõõtis detsibelle või rooli parameetreid? Tema vastu, 100% on siin tegemist nõuetele mittevastavusega ja, et ta ei trahvi mind ja sellepärast ei pea midagi mõõtma ka. Mina küsisin, et mis paberi ta seal koostas siis ja miks mu aega raiskab? Tema, et tühistab auto ülevaatuse samast hetkest, kui paber allakirjutatud ja et pean viivitamata ülevaatusele minema uuesti. Teatasin, et ülevaatus maksab raha ja kui seal kõik tänavalegaalseks tunnistatakse, kas pean siis paberi võtma, et sellised tegelased minu aega rohkem ei raiskas? Vastas, et peaks paberi võtma jah.
Kirjutasin paberile alla. Ühe eksemplari sain omale. Lõpetuseks ütlesin neile, et neil seal külavahel pole vist midagi teha ja sellepärast tegelevad "jerundaaga". Tema vastu, et kõik rikkumised on nende jaoks võrdse tähtsusega. Samal ajal lendas paralleesltänavas üks hõbedane e39 touring külg ees nii, et sutsu oli suur pilv. Seda nad polevat märganud ja kuidas oleksidki saanud reageerida, kui minuga parajasti tegelevad.
Hiljemalt kolmapäeval on kavas autoga ülevaatuspunkti sõita, et las seletab nõudeid roolile ja mõõdab mürataseme. Kui ma siis erakorraliselt ülevaatuselt läbi saan, kirjutan esialgu kurja aga see-eest põhjaliku kirja Ida Prefektuuri, et hüvitagu ülevaatusele kulunud summa ja selgitagu oma aktivistidele situatsiooni.
Viimati muutis sillufromIV, 19 Juul 2012 20:44, muudetud 7 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Ta ei vastanudki. Ütles, et tema on kindel, "100% ebaseadulik", ja kuna ei trahvi, siis piisabki tema arvamusest.Ruut kirjutas:Millisele paragrahvile nad viitasid rooli puhul? Oleks huvitav teada. Meil ju ei ole kommet, et kõik mitteoriginaal aga samas TÜV-i poolt heaks kiidetud lisavarustus tehnilisse passi kantaks a'la saksamaa.
Vanasti saadeti erakorralisele, kirjutati registreerimistunnistusele mingi mootorsõidukite tehnilist seisukorda reguleeriva määruse punktid, mida nende arvates rikuti.
Vaatasin praegu just paberivaba.ark.ee-st, seal pole veel kirjas erakorralist aga politsei andmebaasides (POLIS, KAIRI) juba kindlasti on. Ei julgegi liiklema minna sellega täna õhtul. Kuigi ilm soosib ):
Viimati muutis sillufromIV, 25 Mai 2012 20:25, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Käisin täna TÜV punktis luurel. Mürataseme mõõtmise kohta öeldi, et seade on neil olemas aga mõõtmiseks on vaja erilisi tingimusi - vist tühja platsi ja täielikku vaikust, mida veoautode parklas vist tööpäeval pole võimalik saavutada. Rooli kohta lugesin mingist nende tööd käsitlevast väljatrükist, et rool peab olema autotootja oma või mingitele normatiividele vastav ja vastava paberiga, kui kasutatakse nn. universaalset rooli. Pakkusid ka midagi kellade nägemise varjamise teemalist aga see sõltub juba mu istumisasendist. Kui istme üles tõstan ja lähemale tõmban näen üle rooli küll.
Mürataseme mõõtmistulemuste mingit paberit nad anda ei saa. Või pole neil vastavat vormi ja võivad lihtsalt tulemused välja printida.
Rooli kohta soovitasid uurida ametlikust esindusest. Mürataseme soovitasid mõõta lasta Ameerika Autos, sest nemad teevad USA autodele tüübikinnitusi, järelikult aktsepteeritakse nende mõõtmistulemusi.
Mul on roolil signaalinupp ilusti keskel, BMW logo ka seal peal. Läbimõõt on muidugi ainult 310mm. Aga mina ju ei pea tõestama, et see on BMW originaalrool. Nemad peavad tõestama, et see pole. Lisavarustusena müüdi ju erinevaid roole ka e21-le ja e30-le.
Seal oldi ka veidi hämmingus, et saadeti erakorralisele aga ei vaevutud etteheiteid põhjendama.
Käin vist ikka nende juures ära, et saaks erakorralise tehtud. Mõõtmistulemuste ja rooli sobivuse kinnitimasega läheb aga vist aega.
Mürataseme mõõtmistulemuste mingit paberit nad anda ei saa. Või pole neil vastavat vormi ja võivad lihtsalt tulemused välja printida.
Rooli kohta soovitasid uurida ametlikust esindusest. Mürataseme soovitasid mõõta lasta Ameerika Autos, sest nemad teevad USA autodele tüübikinnitusi, järelikult aktsepteeritakse nende mõõtmistulemusi.
Mul on roolil signaalinupp ilusti keskel, BMW logo ka seal peal. Läbimõõt on muidugi ainult 310mm. Aga mina ju ei pea tõestama, et see on BMW originaalrool. Nemad peavad tõestama, et see pole. Lisavarustusena müüdi ju erinevaid roole ka e21-le ja e30-le.
Seal oldi ka veidi hämmingus, et saadeti erakorralisele aga ei vaevutud etteheiteid põhjendama.
Käin vist ikka nende juures ära, et saaks erakorralise tehtud. Mõõtmistulemuste ja rooli sobivuse kinnitimasega läheb aga vist aega.
Viimati muutis sillufromIV, 25 Mai 2012 20:28, muudetud 2 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Rooliga peaksid tegelikult serdi paberid kaasas olema sul jah. Vaata rooli tagumisele poolele, kodarate-labade peal on kirjas SELMi rooli mudel, E tähis ja mingi kood raudselt. Tihtipeale saab selle koodiabil netist muretseda kellegipoolt sisseskännitud serdi. Serdis peaks olema pikk nimekiri autodest kus peal tohib seda rooli kasutada.
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Proovisin netis operatsioone ka oma e21-s oleva Luisi rooli infoga, tulutult.
Üks samasuur rool on veel varutud, peab sellega proovima. Mingit suurt jurakat ei taha sinna asemele.
Ei teagi kust nüüd infot otsida. Äkki on UM-is mingi sobivusenimekiri. Luisi pole ikkagi mingi noname tootja.
Üks samasuur rool on veel varutud, peab sellega proovima. Mingit suurt jurakat ei taha sinna asemele.
Ei teagi kust nüüd infot otsida. Äkki on UM-is mingi sobivusenimekiri. Luisi pole ikkagi mingi noname tootja.
Viimati muutis sillufromIV, 25 Mai 2012 20:31, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
NÕUDED ENNE 1. JAANUARI 1997. A LIIKLUSREGISTRISSE KANTUD NING ENNE 1. JAANUARI 1984. A VALMISTATUD VÕI ESMAREGISTREERITUD NING 30-NE AASTASELE JA VANEMALE SÕIDUKILE
Kood 302. Rooliratas
Nõuded: 1) rooliratas peab vastama valmistaja poolt ettenähtule;
2) mitmel mootorsõiduki tüübil kasutatav rooliratas («general steering control») peab omama valmistaja tõendit selle kohta, millisele mootorsõiduki tüübile on rool sobiv. Turvapadjaga rooliratta asendamine ilma turvapadjata roolirattaga on keelatud.
Kontrollimine: vaatluse ja mõõtevahendiga.
Huvitav, kas "mootorsõiduki tüüp" on antud kontekstis sõiduauto, veoauto jne. või siis kindlalt mark ja mudel?
Kood 302. Rooliratas
Nõuded: 1) rooliratas peab vastama valmistaja poolt ettenähtule;
2) mitmel mootorsõiduki tüübil kasutatav rooliratas («general steering control») peab omama valmistaja tõendit selle kohta, millisele mootorsõiduki tüübile on rool sobiv. Turvapadjaga rooliratta asendamine ilma turvapadjata roolirattaga on keelatud.
Kontrollimine: vaatluse ja mõõtevahendiga.
Huvitav, kas "mootorsõiduki tüüp" on antud kontekstis sõiduauto, veoauto jne. või siis kindlalt mark ja mudel?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Just neid ridu näidati mulle TÜV punktis ka.
Rool on ülikorralik, BMW embleemiga, helisignaali nupuga. Nemad peaksid siis tõestama, et pole originaal see. Muidu peaks iga auto rooli kohta paber olema juhil.
E30 foorumis pani keegi asjaliku viite määrusest. See regullib politseiametniku pädevust m.sõiduki tehnseisundi kontrollimisel liiklusjärelevalve teostamisel. Seal on roolirattast üks punkt kolme lõikega. Neis tuuakse vigadeks praod jms. mõõtmetest ja tootjast pole juttu.
Täiendus: viide määrusele https://www.riigiteataja.ee/akt/122122011006
Rool on ülikorralik, BMW embleemiga, helisignaali nupuga. Nemad peaksid siis tõestama, et pole originaal see. Muidu peaks iga auto rooli kohta paber olema juhil.
E30 foorumis pani keegi asjaliku viite määrusest. See regullib politseiametniku pädevust m.sõiduki tehnseisundi kontrollimisel liiklusjärelevalve teostamisel. Seal on roolirattast üks punkt kolme lõikega. Neis tuuakse vigadeks praod jms. mõõtmetest ja tootjast pole juttu.
Täiendus: viide määrusele https://www.riigiteataja.ee/akt/122122011006
Viimati muutis sillufromIV, 25 Mai 2012 20:33, muudetud 3 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kohtla-Järvelt on see auto ka pärit, aastaid äkki ~3-4 tagasi.
~2 Aastat tagasi sai samas kandis mööda maanteed liigeldud kui vastutulev patrull juba kaugelt vilkurid peale pani ja tee kõrvale viipas. Välja tulid kaks noort korravalvurit kes vaatasid autot säravate silmadega, pikapeale jõuti ka akna juurde kus paluti näidata lube. Küsimuse peale, kas dokumente ka soovitakse, öeldi et võib kah, dokumente vaadati korra ja muigel näoga ütles üks mundrikandja teisele et see on "kahepoolene kah lausa". Dokid anti tagasi midagi kontrollimata ja ilma midagi ütlemata kadusid korravalvurid oma autosse, meie jäime hämmingus istuma, lõpuks tulin autost välja ja küsisin, et kas võib minema sõita vms. millepeale öeldi et jah, muidugi.
Siiamaani üks omapärasemaid kokkupuuteid Eesti politsega
Tähelepanu tõmbas see auto omal ajal igastahes küllaga
Meenutusi 2009a. e30 klubi kokkutulekult.
Jõudu ja jaksu autoga ning loodan et seiklus Eesti politseiga saab õiglase lõpu
(Muideks, kui Simoon mootori tõi ja enne kui see peale läks, sai piilutud, ja ploki peal on b20. Samas võib ju sees olla teine vänt ja kolvid. Kes teab.)
~2 Aastat tagasi sai samas kandis mööda maanteed liigeldud kui vastutulev patrull juba kaugelt vilkurid peale pani ja tee kõrvale viipas. Välja tulid kaks noort korravalvurit kes vaatasid autot säravate silmadega, pikapeale jõuti ka akna juurde kus paluti näidata lube. Küsimuse peale, kas dokumente ka soovitakse, öeldi et võib kah, dokumente vaadati korra ja muigel näoga ütles üks mundrikandja teisele et see on "kahepoolene kah lausa". Dokid anti tagasi midagi kontrollimata ja ilma midagi ütlemata kadusid korravalvurid oma autosse, meie jäime hämmingus istuma, lõpuks tulin autost välja ja küsisin, et kas võib minema sõita vms. millepeale öeldi et jah, muidugi.
Siiamaani üks omapärasemaid kokkupuuteid Eesti politsega
Tähelepanu tõmbas see auto omal ajal igastahes küllaga
Meenutusi 2009a. e30 klubi kokkutulekult.
Jõudu ja jaksu autoga ning loodan et seiklus Eesti politseiga saab õiglase lõpu
(Muideks, kui Simoon mootori tõi ja enne kui see peale läks, sai piilutud, ja ploki peal on b20. Samas võib ju sees olla teine vänt ja kolvid. Kes teab.)
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Krt, ongi b20, rsk.
Tegelikult haris see avastus mind jälle. Ise uskusin, et on b23, sest minek on väga hea, minu arvates. Enne tänast ei pidanud ma 2,0 motost suurt lugu. Nüüd aga lisan sellegi oma teadvuses arvestatavate jõuallikate hulka.
Kui ükskord e21-l olev b25 mootor vabaks saab, kaalun selle rullikale panemise otstarbekust. Praegu see ajab asja ära, jõudu on aga liigseid helisid on paljuvõitu alumises otsas või on sidur ebakorrektselt paika saanud.
Tegelikult haris see avastus mind jälle. Ise uskusin, et on b23, sest minek on väga hea, minu arvates. Enne tänast ei pidanud ma 2,0 motost suurt lugu. Nüüd aga lisan sellegi oma teadvuses arvestatavate jõuallikate hulka.
Kui ükskord e21-l olev b25 mootor vabaks saab, kaalun selle rullikale panemise otstarbekust. Praegu see ajab asja ära, jõudu on aga liigseid helisid on paljuvõitu alumises otsas või on sidur ebakorrektselt paika saanud.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Olen nüüd paar päeva auto kallal nokitsenud jälle. Tahks varsti igapäevaselt kasutama hakata. Ülevaatust pole. Autol on identiteediga paar probleemi. See on nüüd küll minu nimel ja numbrid võtsin ka uued aga ülevaatusele ei julge minna ...
Vuntsisin ja komplekteerisin pisut. Ostes oli see mõlkis ja roostes. Möksisin sügisel terve kere mastiksiga mustaks ja kasutasin pool aastat e21 identiteeti sellega. Mastiks aga kulus osaliselt maha ja võttis kogu tolmu jms. külge. Lõpus oli ikka päris hirmus välimus ...
Tegin kõvasti roostetõrjet ja värviparandusi ning värvisin esimese põrkeraua ja esipõlle auto värvi. Enne nühkisin bensiiniga mastiksi maha muidugi.
enne: nüüd:
Osad liistud on ShadowLine ja osad kroomitud. Värvin need kroomitud ka mustaks vist.
Kuna e21 alla TYP 188 difrit ei areta, siis proovib LSD-d rullika all. Muidugi siis jääb 2,0-ist väheks jälle ... LSD difri oleksin peaaegu 25 euro eest maha müünud e30 foorumis. Aga ostja oli ettevaatlik ja palus enne kindlat otsust käega difri loks üle kontrollida. Katsudes avastasingi, et see ju LSD vist. Kindluse mõttes sai teadjamale tegelasele helistatud ja et ikka 100% kindel olla, tegin kaane lahti. Tagasilda lammutades keerasin suurte võtmetega ega saanud arugi.
Selline siis seest: Peale numbrite joru on seal sees "S 25", mis peaks siis tähendama 25% LSD-d. See peaks päris korralik olema, sest auto, mille alt see tuli, oli alla 200 000 sõitnud ja alates 1995. vanema rahuliku meesterahva käes, ning viimased 4 aastat seisnud.
Arvasin algul, et selle autoga keretöid küll tegema ei hakka, sõidan palju saab ja lammutan raisa ära. Aga nüüd peab vist ikka vastavad summad eraldama ja plekid korda tegema
Vuntsisin ja komplekteerisin pisut. Ostes oli see mõlkis ja roostes. Möksisin sügisel terve kere mastiksiga mustaks ja kasutasin pool aastat e21 identiteeti sellega. Mastiks aga kulus osaliselt maha ja võttis kogu tolmu jms. külge. Lõpus oli ikka päris hirmus välimus ...
Tegin kõvasti roostetõrjet ja värviparandusi ning värvisin esimese põrkeraua ja esipõlle auto värvi. Enne nühkisin bensiiniga mastiksi maha muidugi.
enne: nüüd:
Osad liistud on ShadowLine ja osad kroomitud. Värvin need kroomitud ka mustaks vist.
Kuna e21 alla TYP 188 difrit ei areta, siis proovib LSD-d rullika all. Muidugi siis jääb 2,0-ist väheks jälle ... LSD difri oleksin peaaegu 25 euro eest maha müünud e30 foorumis. Aga ostja oli ettevaatlik ja palus enne kindlat otsust käega difri loks üle kontrollida. Katsudes avastasingi, et see ju LSD vist. Kindluse mõttes sai teadjamale tegelasele helistatud ja et ikka 100% kindel olla, tegin kaane lahti. Tagasilda lammutades keerasin suurte võtmetega ega saanud arugi.
Selline siis seest: Peale numbrite joru on seal sees "S 25", mis peaks siis tähendama 25% LSD-d. See peaks päris korralik olema, sest auto, mille alt see tuli, oli alla 200 000 sõitnud ja alates 1995. vanema rahuliku meesterahva käes, ning viimased 4 aastat seisnud.
Arvasin algul, et selle autoga keretöid küll tegema ei hakka, sõidan palju saab ja lammutan raisa ära. Aga nüüd peab vist ikka vastavad summad eraldama ja plekid korda tegema
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Paar tundi lõikamist-keevitamist-lihvimist-pahteldamist-värvimist ja rullika identiteediga kõik korras jälle. Ligi pooleteiseks aastaks ülevaatus ka tehtud. Sai jälle ligi 400 km sõidetud. Kütusekulu spidomeetri järgi 8,7 l/100km.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06