BMW E28 535 87a. renks

Foorumiliikmete autod.
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

sai siis haikesele , jõuluks pisike kink tehtud :wink:
tegu siis Borbet A velgedega, esimesed on siis 17x8.5 ja tagumised 17x10 laiad , ise väga rahul ja isegi olemas olevad suportid tunduvad nende velgede taha ära mahtuma :) Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Riho
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Juul 2007 20:00
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

sa mees mäletad mis mulle tööl ütlesid ???
sina neid ei taha :lol:
ja ikka läksid lõpuks järgi ja tõid ära tubli poisss :twisted:
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

jutud saalis :D
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

nii sai siis , täna ajutised rehvid tagumistele velgedele pandud, et näha kui laia ja madalat rehvi sinna üldse panna saaks ,et nad ka ringi käiksid autoall, peale läksid siis 225/45 r17 rehvid , mõned pildid ka ,et aimu saada :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Tagakoopad laiemaks rullida?

Muidu on ägedad veljed, aga tagarattal näeb see "stretch" rehv natuke koomiline välja.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Et esimesed vabalt liikuda saaks oleks vaja 40

Mul ees on ET 20 ja laius 8. 225/45 käib pööramisel suht vastu.

Tagant mahub kõvasti veel.. hetke 225/45 ja 9" lai velg ja sinna veel mahub.
Samas ET on 26
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

ette tulevad rehvid 215/40 , ja taha 235/40 , ja tiivakaared rullin ära , muidu võib kiirelt rehvidest vabaneda :) , ja vedrustus tuleb arvatavasti coilidele ringi teha, kuna kardan ,et lihtsalt jäigemad vedrud koos korralike(uute) bilsu b seeria amortidega jäävad liialt pehmeks.
TurboSnail
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Nov 2010 16:53

Postitus Postitas TurboSnail »

kõige ilusam rehvid siia on ees 225/40 ja taga 255/40 välja näeb väga kena.
mul olid sama veljed ja palju erinevaid rehvi, need suurused kõige ilusad
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Coilid annab ka sebida:)
Aga ostes on nad päris kallid
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

-Myyr- kirjutas:Coilid annab ka sebida:)
Aga ostes on nad päris kallid
mingi muu variant sul, peale ostmise??
martinvr
Postitusi: 89
Liitunud: 28 Okt 2009 17:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinvr »

Kõike annab ise teha ja leiutada, kui vahendid olemas ja natuke nupp nokib.. :)
'82 518/525i
LowGarage.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

annab ise teha küll.. coile annab ka..aga nad ei ole nii head kui võiks :)

Amordipüstakuid ümber teha ja nii edasi.. aga madalduse pealt kannatab jällegi velg..
aga kui teha vedru kinnitused ( kauss ) ümber nii et ta ei jää nii suure randiga amordi suhtes. siis on kõik võimalik:)
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

Amordipüstakuid ümber teha ja nii edasi
...tahan seda Eesti insener näha, kes "kirjutab" siin alla nii, et asjad on kooskõlastav maanteeametiga...

Ausalt õeldes puudub mulle ka viision sellest kuidas selline lukkseppa-tegevus leiab heakskiidu Eesti Klasskialiste BMW klubist...

Mingi tehniline tase peab ikka palun tagatud olema, liiklejad kes ohustavad aga oma tegevuste kaudu teised liiklejad ei tohivad siin ruum leida!

just my 2 cents

Christoph

@all - ja soovin kõigile ikka edukas 2012!
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

hea nali :D
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Kulla Baur:)

Paljud autod ei ole kooskõla maanteametiga.

Asi tehakse nii, et see ka peaks vastu.

Kui juba coilide peale läheb teema.. võib mõelda et auto ei ole kihutamiseks linnas 100km/h+
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
reims
Postitusi: 15
Liitunud: 06 Sept 2011 18:15

Postitus Postitas reims »

Pane suportitest ka ikka pilti,need on päris muljetavaldavad :D
ma viskan ühe parema pildi,mis annab aimu velje laiusest 8)
Pilt
raudsik
Postitusi: 134
Liitunud: 26 Mai 2011 17:09

Postitus Postitas raudsik »

225/35 oleks 10" väga mõnus :)
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Olles ühe auto custom coilover vedrustuse peale ehitanud, ei näe sellel tegevusel küll tänavalahenduseks vajadust.

Otsida tuleb lihtsalt sobivad tänavavedrud. Umbes 1731 korda lihtsam ja 1211 korda odavam ;)

Isegi juhul kui sa pead ostma 4 komplekti vedrusid et see "õige" leida.
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

Hetkel ongi asi seal mail , et praegused jom vedrud lähevad turgu ja tellin uued asemele, ning lähevad alla kas koni või bilsu B seeria amordid ,vastavalt sellele siis kummad parema hinnaga kätte tulevad :)

praeguseks hetkeks on ka olemas uus el. vent ning 2,5" summuti tarbeks vajalikud jupid :)
Luiks
Postitusi: 45
Liitunud: 20 Dets 2011 15:26

Postitus Postitas Luiks »

Baur Tc ei aja tegelt jama, igaüks võib keevitada endale koju nagid või midagi muud aga coilid teine teema, selleks et coilid seda valu vastu peaks peavad nad suhteliselt kvaliteetse keevitaja käes tehtud olema, mootori käpad saavad alla poole jõust mis saavad coili keevised. Arvutasin m50b25 max väände juures ja seisva auto ühe ratta koht koormusega.
Maakeeli siis cluch kick 6000rmp mõjuv jõud mootorikäppadele enne ratta tühja panekut ja seisva auto ühe coilile mõjuva jõu suhe. kui ca 1 rattale mõjub 500kg. Erinevatest kiirendustest rääkimata.

Sry OT:)

Jõudu ehtamisega!
Suletud