BMW E28 535 87a. renks

Foorumiliikmete autod.
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

BMW E28 535 87a. renks

Postitus Postitas renks »

noo nii , tervitused siinsele rahvale alustuseks ;)

sai siis soetatud omale kodanik Mardi endine 525e , veerev kere ilma mootori ja käigukastita, hetkel olen ostuga rahul (kere on tõesti tugev ja korralik) , hetkel tegelen mootori ja käigukasti otsingutega, plaanis on siis M50B25 non vanos, sinna vahele pista, et saaks järgmise suve mööda saata ning siis vaatab edasi mis juhtuma hakkab, mõtteid on , porno tjuuningut plaanis ei ole , kui siis mootorit järgi aidata ja veermiku ning pidurite poolt järgi aidata , kuna isu oleks ka mõnest rajapäevast osa võtta ;) aga hetkel kõik, pilte saab ka varsti. seniks päikest :wink:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis renks, 14 Jaan 2012 18:30, muudetud 2 korda kokku.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Hea, et auto foorumisse jäi. Mul muidu M50 vedeleb üle, aga paraku ainult plokk koos sisuga ja kaan koos sisuga ehk põhiosa mootorist, muud juurdekuuluvad asjad on enamuses müüdud. Kui huvi siis PS.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

raunz kirjutas:Hea, et auto foorumisse jäi. Mul muidu M50 vedeleb üle, aga paraku ainult plokk koos sisuga ja kaan koos sisuga ehk põhiosa mootorist, muud juurdekuuluvad asjad on enamuses müüdud. Kui huvi siis PS.
Tänud pakkumast ,aga eelistan siiski täis komplektsuses mootorit soetada koos kastiga :) aga, kui peale sobitamiseks läheb , siis küll ma sult uurin mis ja kuidas tegema peaks ;)
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Minu isiklik arvamus sellest autost oleks, et seal peaks ikka m25b20 vahel olema. Siis oleks selle asjal väärtust.
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

noh ,eks maitseid ole erinevaid , aga kui päris aus olla siis unistus oleks sealt pealt leida sootuks M-seeria mootor ,aga kuna hambad neile hetkel peale ei hakka siis lepin m50 tehnikaga . :wink:
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Pilte :).

M50 mootori elektri ühendad ise?
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

kustas kirjutas:Pilte :).

M50 mootori elektri ühendad ise?
Piltidega kannatust pisut veel :D, kuna M50 mootorit veel ei ole soetanud(pole sobivat leidnud) , ning arvestades tuleviku vaateid olen mõelnud ka MS-i paigaldusele , kuna mardi ajast on kapotiall MS juhtmestik olemas mida vb saaks osaliselt ära kasutada :) ,aga eks aeg näitab mis saab ,praegu tahaks leida ilma vanoseta mootori koos kastiga ja siis vaatab mis selle juhtimise osakonnaga saama hakkab . Enamus asju üritan ise teha kuna igapäevaselt tööna remondin autosid , küll aga on olemas hea sõber ja tuttav kes piisavalt palju kokkupuutunud MS-i seadistamise ja paigaldus tööga , seega kasutan sellels valdkonnas tema teadmisi ning abi :)
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Xim kirjutas:Minu isiklik arvamus sellest autost oleks, et seal peaks ikka m25b20 vahel olema. Siis oleks selle asjal väärtust.
Lisaks veel, et kui plaan mootorit järgi aidata on vanemat M20 või M30 mootorit tunduvalt odavam ehitada... alustades kasvõi näiteks pea remondist kus M50nel on kõike liikuvaid osasid 2x rohkem = pmst 2x kallim remont. Samas ei tähenda see et selle raha eest 2x rohkem võimsust saaks... või siis 2x kauem kestva mootori :)
E24 635CSi | E10 2002
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

m20b28 stroker oleks nagu rusikas silmaauku, spoilerid korda ja ehe vanakooli sliiper nii seest kui väljast 8) Selline oli mu mõte kui see kere müüki tuli.
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

oleks on tore poiss jah :D , aga nagu juba sai mainitud :D siis arvamused ja soovid jne. on erinevad ja kui ei meeldi , siis ei pea ju piiluma seda teemat siin :D :wink: mitte ,et mul kriitika vastu midagi vms teie arvamus ei meeldi ,aga ehk on teil kergem endal olla :)
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

See minupoolne postitus polnud mõeldud kriitikana vaid hea soovitusena. Olen üsna lähedalt kokku puutunud vanema BMW mootoripõlvkondadega ( M20 ja M30) kui ka veidi uuematega M50, M52, jne ja üldjoontes tean mida nende ehitamine ja järeleaitamine kaasa toob.
E24 635CSi | E10 2002
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

Arvo kirjutas:See minupoolne postitus polnud mõeldud kriitikana vaid hea soovitusena. Olen üsna lähedalt kokku puutunud vanema BMW mootoripõlvkondadega ( M20 ja M30) kui ka veidi uuematega M50, M52, jne ja üldjoontes tean mida nende ehitamine ja järeleaitamine kaasa toob.
pidasin silmas kasutaja XIM postitust ,aga aitab OT-st .
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

praeguseks siis igasugused kleebised autolt eemaldatud ja tehtud välispidine pesu, homme valgem on siis saab puhtast autost paremad pildid ;) , kuna siiani pole mootorit leidnud siis olen avatud pakumistele alustades siis m20b25 , m30b35 ja m50b25 mootorini, kui kellegil juhtub olema neid mootoreid komplektselt siis võib julgel teada anda kas siis siin teemas või PS kaudu , kindalsti teen ka varuosade alla teema. seniks päikest
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Ma ei kritiseeri, see on minu isiklik arvamus kuidas mina oleksin teinud. Aga kahjuks kuulub mu süda meerikamaa autodele ja haid kasutan vaid igapäevasõidukina. Lihtsalt ei suuda kõigi "spordialadega" tegelada, tuleb keskenduda ühele.
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

nii ,ega vahepeal pole midagi eriti toimunud , kui siis nii palju ,et mootor ja kast on leitud ja algaval nädalal saan loodetavasti ka kätte , ning ostetud sai ka mõnda aega tagasi kodanik tanel-i müüdud kompl. sisu mis siis talve jooksul autosse sisse kolib
Pilt

mootoriks siis M30B35 koos manuaal kastiga.
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

renks kirjutas:mootoriks siis M30B35 koos manuaal kastiga.
Väga õige otsus, saad normaalse auto endale.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Et roheline sisu jääb ajalukku? :(
Kahju.
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

mart154 kirjutas:Et roheline sisu jääb ajalukku? :(
Kahju.
kurjam seda teab :D vb käib uued pingid rohelise riide jms nahaga üle millalgi :)
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

renks kirjutas:
mart154 kirjutas:Et roheline sisu jääb ajalukku? :(
Kahju.
kurjam seda teab :D vb käib uued pingid rohelise riide jms nahaga üle millalgi :)

Originaalnina mõeldi neid ikka , mitte nahatatud kujul .
Hoia see komplekt ilusti alles ikka , siis saab keegi omale , kes neid rohkem hindab :wink:
Kuigi piltidelt paistab juhi istme asemel mingi võõrkeha olema .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

eks tulevik näitab mis saab :) endale iskilikult meeldivad uued pingid rohkem ,kuna plaanis siiski ka pisut rada maitsmas käia siis pakuvad nad ka paremat külgtuge ning samas siiski on ju tegu bmw orig istmetega mitte päris racing(korvistmetega). ja seega ei näe ma põhjust miks ei võiks neid värskendada ja uus riie peale tõmmata :)
Suletud