BMW E21 315 1984, sillufromIV

Foorumiliikmete autod.
Suletud
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Patrik kindlasti saaks murest jagu - aga ta on üle keskmise kallis ja kohati tahumatu ütlemisega sell.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma arvan, et ka Raimond Naaber saab mootori käima panemisega ilusasti hakkama. Mõned aastad tagasi ei olnud väga kallis mees aga ka temaga on mõnedel raske suhelda. Praegu pesitseb vist Tallinna ARK-i taga.

Millist õli sinna mootorisse valasid? Mõni 5w-30 tuleks kohe ära unustada. Kui emulsiooni ei ole, siis peaks ok olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Ruut kirjutas:Millist õli sinna mootorisse valasid? Mõni 5w-30 tuleks kohe ära unustada. Kui emulsiooni ei ole, siis peaks ok olema.
Õli soovituse vaatasin vist Valvoline lehelt. Aga ostsin vist pakutud vastava. Igatahes Õle ja Härjapea nurgal on koht, kus teiste autodega õli vahetamas käin ja sealt müüdi lahtist. Ikka oli pigem 10w-40. Või 10w-50 äkki ...

Kontaktnumbreid on ehk kellelgi pakkuda?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Õli kohta küsisin müüjalt. Suure tõenäosusega sai sinna 5W-40.

Täna sain lõpuks korda ARK-asjad. Hommikul lasin heitgaasid ära mõõta. Siis ARK-i, ilma autota. ARK-s selgus, et ikka tahavad autot ka näha. Tulin siis ennelõunal haipoisiga tagasi. Seisis 2 tundi angaari järjekorras. Siis oli mingi segadus heitgaaside normiga. Seda uuriti ka tunnike. Siis tunnikese seisin veel büroos järjekorras ja veidi enne 17 saigi asi aetud.

Tehnikaga pole aga üldse rahul. Sõita saab aga moto aevastab ja köhib umbes 1700-2500 rpm vahemikus, alla ja üles on enamvähem. Selline tunne on nagu oleks kaks küünlajuhtet kohad vahetanud. Välja ei sure aga soojalt käivitades tõmbab vahel klõps kinni ja peab uuesti starterit andma. Põhjamatte ja istmeid ja ahju ja tag. istme alust luuki pole. Kõik tundub hirmus lärmakas, bensupump undab, moto köhimine tundub hirmus vali. Tagasild on kuidagi laialivalguv konarustel. See-eest ARK-st tagasi sõites hakkas odomeeter iseenesest tööle.

Spetsialistide juurde pole veel jõudnud aga plaanis on. Mootori töö läks paremaks, kui ühe liigse juhtme lahti tagasi ühendasin mootoripistikust (mingi 15+ ja O) ja bensuvooliku imipoolele uued toruklambrid panin.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Täna soetasin juhuslikult ajastukohase stereo. Tegemist siis 1981 aasta mudeliga Blaupunkt Stockholm 21.

Illustreeriv pildike:
http://users.skynet.be/antique.autoradi ... lm21_2.htm

Paar kuud tagasi otsisin isa Renault Lagunasse originaalstereot. Sain ühelt spetsilt. Sellel polnud aga koodi. Maksin koodi eest. Tööle ikka ei hakanud. Siis lõin käega ja panin isa autosse mingi KEH Pioneeri. Vanamees jäigi sellega rahule ja originaalmakk oli vaja raha vastu tagasi anda sellele spetsile.

Kaks kuud käisin kohal ja helistasin regulaarselt. Kord polnud kohal, kord polnud sularaha, kord veel midagi viga. Siis, et kuidagigi oma raha tagasi saada pakkusin välja, et otsigu oma ladudest vana BMW originaalmakke ja teeme bartertehingu. Siis veel läbirääkimisi ja venitamist ning täna tõin töötava raadioga aparaadi ära sealt. Vanad pillid teevad päris puhast häält ;)
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Käisin täna haipoisiga Patriku juures diagnostikas. Kiirprotseduur näitas, et kõik andurid ja sondid toimivad.

Arvas, et kõrgepinge pool pragudega ja peksab üle. Soovitas jagaja rootori, jagajakaane ja juhtmed defektide ja läbipeksmise avastamiseks tähelepanelikult läbi vaadata. Arvati veel, et ehk gaasijaotusrihm (hammasrihm) hamba võrra vales asendis või näiteks keps kõver.

Sõitsin linna tagasi jagaja rootorit otsima. Mustamäel kadusid kõik liigsed helid korraga ära, moto töötab nüüd täitsa rahuldavalt.

Imelisse tervenemisesse ei usu inimestegi puhul, veel vähem tehnika puhul. Aga midagi loksus paika või kukkus mõni segav detail küljest. Igatahes nüüd töötab.
Viimati muutis sillufromIV, 03 Aug 2011 19:44, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sillufromIV kirjutas: Arvati veel, et ehk gaasijaotusrihm (hammasrihm) hamba võrra vales asendis
Sellel teemal ma võiks diagnostika teenust pakkuda :) Eriti M20 puhul tean väga hästi millist häält teeb mootor, kui rihm hamba võrra nihkes - täieliku õmblusmasina häält.

Tore kuulda, et asja liikuma said. Mõnikord juhtub siiski imesid ja iseeneslik tervenemine on permanentne.

Nüüd siis auto korras ja kokkutulekule!
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Ei, kokkutulekule ei ole veel asja. Masin vajab nüüd komplekteerimist. Kõik plekid on vaja paika sättida ja liistud külge riputada.

Tööd on veel kõvasti sellega.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Viimase paari päevaga on jälle veidi edenenud asi.

Täna värvisin esimese põlle, spoileri ja stange mustaks ja panin külge ka kõik. Kuna siit foorumist keegi ei laenanud, siis ostsin Fiksusest mastiksipüstoli, 14€. Komplektis olnud pikema voolikuga see igatahes kereõõnsuste vaha pudelist kätte ei saanud. Pritsis mul seal masina ja kogu ümbruse täis seda mäda. Lõpuks pidin ilma voolikuta lihtsalt siit-sealt sisse pritsima vaha. Või oli vaha seismisega paksuks läinud. Igatahes püstoli tekitatav ejektoriefekt, mis pudelist ainet imeb, pole piisav. Mängisin selle püstoliga pikalt, sättisin erinevaid osi eri pikkuses, et ehk on mingi kombinatsiooniga piisav imiefekt aga tühjagi.

Nüüd välimusega nagu korraks mõneks ajaks. Peab ainult madalamaks laskmist ettevalmistama hakkama.

Kalli raha eest soetatud ühes-tükis-paak ei läinudki alla. Kuna summutajat on veits moditud ja kinnitusi pidanuks ümber tegema. Panin alla vanad paagid. Pumba ja filtri siis juhipoolsesse paaki, nagu algselt plaanisin.

Valisin rappimiseks väliselt kõige viletsama paagi. Pealt lahti lõigates üllatas aga selle sisu korralikkus. Seest on kogu pind tsingitud ja isegi valtsi kohta pole näha. Kui väljast valtsi kohalt lausa pudeneb, siis seest on paak nagu uus. Panin visuaalseks petteks paakidevahelise alumise toru ka külge, torus pime vahel. Voolikud jooksevad paagi pealt ja alt on kõik nagu igal teisel e21-lgi.

Sõitsin täna masinaga ca 20 km. Harjumist vajab. Kui veel käigukangi nupu üles leian oma ladudest ja korraliku käigukanginaha, siis on kabiini esiosa väljanägemine juba enam-vähem. Käigukanginahal on see alumine plastikrõngas katki.

Ohutuse ja mugavuse pärast paigaldasin massilüliti juhiistme taha ukseposti sisse. Nüüd ei pea akuklemmi maha kiskuma alatasa. Piisab võtme keeramisest mugavas kohas.

Tagumiste külgakende alumisi kroomliiste ei saa kuidagi paika. Ära tulid need lihtsalt aga paika tagasi ei lähe.

Ukseklaaside sisemiste kummiribade asetusest ei saa aru, kuidas need kinnituma peavad. Kas polster surub need vastu klaasi või käivad mingite klambritega, nagu välimised liistudki ...

Mootor töötab nüüd juba päris pandavalt. Mingi "kuiv" liigne hääl on kapoti all ainult. Proovin homme tööl korra genekarihma maha võtta. Ehk teeb generaator seda häält. Pean ka teist starterit proovima, sest ka uue akuga poob käivitamisel kohati peaaegu kinni ja siis ikka läheb käima. Starteri ankrud (või mis need pronksist jupid olid seal) on ehk läbi ja lühistab käivitamisel.

Samuti vajab juurdlemist ja katsetamist tahhomeeteri ja jahutusvedeliku temperatuuri näidiku töölesaamine, ka põlevad endiselt armatuuris õlirõhu tuli ja piduriklotside tuli. Piduriklotside andureid pole aga armatuuri all on üks neljane pistik üle, see võibki see andurite kontakt olla. Selle peab vist lihtsalt sildama ja siis kustub ära.

Spidomeetri seier võbeleb endiselt (tross uus) ja tiksub, tiksumise ajal käib eriti suur võnge (ca +10 km/h). Ei tea, kas on viga seadmes endas või trossi liigses pikkuses.

Viimased klõpsud siin: http://album.ee/node/25592047/50271611" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis sillufromIV, 18 Mai 2014 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Häda selle m20b25 motoga kohe ...

Täna piilusin klapikambrikaanes õlikorgi avast sisse ja nägin vähemalt 2. või 3. silindri sisselaskeklapi nookuri puruksolemist.

Mootor töötab endiselt aga maksimaalselt viie silindriga siis (vigases tööd ju ei tehta).

Plokikaant igal juhul maha võtma ei hakka enam (enne talve igatahes). Vahetan nookuri ja jätan suurema klapivahe igaks juhuks.

Ka viie silindriga tuleb linnapeal kogemata driftilaadseid helisid auto alt.

Käigud lähevad ainult raskelt sisse. Vahetasin küll kastis õli täna uuesti aga ikka pole kiita. Kui vihmasemad ilmad pihta hakkavad, proovin teisi kaste alla (õnneks on, mida proovida)
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Sa oled vist "needusega" mootori otsa sattunud :? Muidu nägin sind vist täna hommikul Sõle Neste tanklas, täitsa kena näeb hai välja :) Tule millalgi mul garaazist läbi, saab jupiasjad aetud ja näen oma silmaga lähemalt kah auto ära.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Mootoriga on kahtlased lood tõesti.

Olin tanklas tol hommikul küll.

Kui sinnaknti satun oma haiga, tulen läbi.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Meenub,et nookurid purunesid kuna mootori rihm oli hambavõrra paigast ära.Kas oled rihma asendit kontrollinud? Kuigi esimene kord läks nookur lihtsalt kõvapöörde juures katki.
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Täna sai peaasjalikult haiposiga tegeletud. Kuidagi ei jõua kabiini sisuga tegelema hakata. Sõidan siiani ainult juhiiste paigas.

Hommikul tõin Raplast teise plokikaane (koos sl.kolle ja pihustilatiga). Sellel olid nookurid värskemad ja nukkvõll ka "teravam". Kaas on 885 lõpuga, kel tarvis, sõnumineerigu. Naljaka hinnaga sattus kätte ka komplekt madaldusvedrusid ühele teisele Saksa automargile. Kui aega saan, vaatan, ehk saab nendest midagi haipoisile meisterdada. Tõin ka kapotiembleemi ära. Mustvalge kasuks otsustasin esialgu.

Garaažis võtsin teise kaane juppideks. Lammutasin ka masinal oleva kaane. Selleks tuli radikas, prillid, el.vent maha kruvida.

Hammasrihm oligi hamba või paari võrra vales asendis. 1. silindri mõlemad nookurid puruks. Jagaja rootor tükkideks. Jagajakaane sees klemmid imeõhukeseks kulunud, messingupuru kaanes. Rootori keskmise klemmi juures tahm, see siis kõrgepinge paukumise tulemus.

Imelik, et see moto üldse töötas selliselt. Peale esimest kokkupanekut puperdas ja kolises küll. Midagi aga loksus siis paika. Kas purunesid nookurid või rootor või mõlemad koos aga sõitma see hakkas.

Ladusin kaande teise nuka koos nookurite ja nookurivõllidega. Kui kapott peal, siis see paras katsumus, käed jäävad lühikeseks. Aga tehtud see töö sai. Panin rihma uuesti märkide järgi paika. Keerasin starteriga kümmekond tiiru motol peale ja nookurid terved siiani. Algul keerasin võtmega ja klapi ning kolvi kokkusaamise kõlksu polnud kuulda, ainult susin. Et siis kompressiooni mingis silindris ikka on.

Hommikul lähen uue jagajakaane ja rootori otsingutele.

Klappide ekstsentrikud keerasin kõige madalamasse asendisse, et jääks võimalikult vähe võimalusi midagi ära lõhkuda. Klapiregulli lasen sel korral mõnel elukutselisel teha.

Üha sagedamini mõtlen, et seni kulunud raha eest oleks juba korraliku e46 kupee saanud ja kui veel putitamise aja oleks tööle pühendanud, siis oleks võinud ka e90 kupeed piiluma hakata. Samas jälle, kui haipoiss sõidab, siis on sellega uhkem kulgeda, kui laialt levinud e46 või isegi e90-ga ...
Viimati muutis sillufromIV, 01 Okt 2011 10:04, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sillufromIV kirjutas:Üha sagedamini mõtlen, et seni kulunud raha eest oleks juba korraliku e46 kupee saanud ja kui veel putitamise aja oleks tööle pühendanud, siis oleks võinud ka e90 kupeed piiluma hakata.
:shock: See tõestab jälle ilmekalt väidet, et projekti toorikuks tuleb võtta parim (kalleim), mida vähegi rahakott võimaldab. Summaarne lõppkulu tuleb siis väiksem.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Ruut kirjutas:
sillufromIV kirjutas:Üha sagedamini mõtlen, et seni kulunud raha eest oleks juba korraliku e46 kupee saanud ja kui veel putitamise aja oleks tööle pühendanud, siis oleks võinud ka e90 kupeed piiluma hakata.
:shock: See tõestab jälle ilmekalt väidet, et projekti toorikuks tuleb võtta parim (kalleim), mida vähegi rahakott võimaldab. Summaarne lõppkulu tuleb siis väiksem.
Selle konkreetse "tooriku" sain 2500 EEK-i eest. Avad, et kui oleksin näiteks 35 000 kroonise e21 ostnud, oleks kulusid vähem olnud? Eelmisel suvel oli minu ostetud 316 ainus e21, mis turul saada (minu avariiline 315 ka muidugi). Muidugi EKBK foorumist ei teadnud ma midagi siis. Hiljem (suve lõpus vast) oli korraks ka Sysi (IIRC) 323i üleval aga selle eest küsis hirmuäratavat hinda, vist 50 kilo. Nüüd muidugi ei tundu see üldse kirves olevat ...
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Vanatehnikat-hobiautot tasub osta Saksamaalt, kuna sealt saab mõistliku hinnaga hea tooriku. Tööd tahavad muidugi ka suur osa sealsetest autodest, ent olles ise selle kehva-tooriku kadalipu oma 323i'ga läbi teinud võin päris kindlasti väita, et korralik ja kallim toorik on mõistlikum variant. (Päritolumaa pole oluline, aga Eestist pole neid häid toorikuid just kõige tõenäolisem leida)

Ära siis seepärast käega löö ja meelt heida, eks me kõik oleme omad vitsad vanatehnikaga saanud (ja need kes pole, saavad omad ka kätte) :)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sillufromIV kirjutas: Avad, et kui oleksin näiteks 35 000 kroonise e21 ostnud, oleks kulusid vähem olnud?
Kõik sõltub. Ma arvan, et 35k e21-ga saksast oleks teinud ainult korralisi hooldusi ja bensiini sisse kallanud. Ostes kohe korraliku/sobiliku võidad vähemalt aasta sõidurõõmu. Umbes nii ma tegin e24-ga. e21-ga läks veidi teisiti ja seal kaotasin keretöödega ca ühe aasta.

Aga mida sa saavutanud oled - hindamatu kogemuse, sest tead mis on karul kõhus :) Mina sain oma esimesed kogemused aasta(kümne)id tagasi Moskvitš 403 -ga. Olin rohkem auto all, kui sõita sain aga sellest ajast on auto enam-vähem selge.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Ruut kirjutas:
sillufromIV kirjutas: Avad, et kui oleksin näiteks 35 000 kroonise e21 ostnud, oleks kulusid vähem olnud?
Kõik sõltub. Ma arvan, et 35k e21-ga saksast oleks teinud ainult korralisi hooldusi ja bensiini sisse kallanud. Ostes kohe korraliku/sobiliku võidad vähemalt aasta sõidurõõmu. Umbes nii ma tegin e24-ga. e21-ga läks veidi teisiti ja seal kaotasin keretöödega ca ühe aasta.

Aga mida sa saavutanud oled - hindamatu kogemuse, sest tead mis on karul kõhus :) Mina sain oma esimesed kogemused aasta(kümne)id tagasi Moskvitš 403 -ga. Olin rohkem auto all, kui sõita sain aga sellest ajast on auto enam-vähem selge.

Kogemusi vanade masinate alal on saadud tõesti selle aastaga rohkem, kui kogu ülejäänud elu jooksul kokku. Gümnaasiumiajal, 1995. aastal ostis isa mulle AZLK (Avtomobil´ Zajebavšyi Ljudei Katšestvom) 2140 ja 1999 ostsin ise eksportvariandi VAZ 21023. Nendega sai ka pidevalt käed õliseks ja värviseks aga mootori kallale ei julgenud minna siis.

Saksast 35 kilo Eesti raha eest saanuks maksimaalselt 323i. Nüüd on mul aga peaaegu 325i.

Aga tänastest tegemistest ka lühidalt. Sebisin praktiliselt tutikad rehvid ja lasin need oma 13" BBS-idele panna. Madalamaks masinat lasta suurt ei saagi, rehvid hakkaksid vastu plekke käima.

Forsist sain odava jagaja rootori ja tellisisn odava kaane ära. Leppisin reedeks klapiregulli kokku. Panin ka ahjukraani külge. Juppe oli palju aga nuputamist oli ikka. M10 ja M20 motoga masinatel vist veidi erinevad lõdvikud. Igatahes paika selle sain ja kraan töötab ka. Esimesel kokkupanemisel valasin süsteemi vee sisse. Nüüd, kus toimivat tundus, panen jahutusvedeliku sisse.
Viimati muutis sillufromIV, 01 Okt 2011 10:12, muudetud 3 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Eks see ole mitme otsaga asi. Kahtlemata on kõige lihtsam, odavam, kiirem ja vähem närvesööv korralik asi hea hinna eest osta. Samas oma kätega tehtud tööl on hoopis teine väärtus mida rahas raske mõõta. Mina hetkel samamoodi enam ei tahaks teist samasugust taastamistööd läbi teha nagu oma sinisega aga hetkekski pole kahetsenud neid lõputuid töötunde ja suuri summasid mis sinna autosse läinud on. Lõppkokkuvõttes on enda käe järgi ehitatud täpselt selline auto nagu ideaalis ette kujutatud 8)

Mina järeldaks antud teemast hoopis, et rihmavahetus ja mootori kokkupanek on piisavalt keerulised tööd, et neid pigem asjatundjatele usaldada, kui ise suure innuga teha. Nüüd oled muidugi sina kah juba spetsialist, koolitustasu läks ainult suureks :P

Tuleb au avaldada, et nii kiire ajaga ja vaatamata kõigile auto sõitma said.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Suletud