BMW E21 315 1984, sillufromIV

Foorumiliikmete autod.
Suletud
tseehaa
Postitusi: 5
Liitunud: 31 Jaan 2010 18:33

Postitus Postitas tseehaa »

Kui seal Kopli tänaval käisin ca kuu tagasi siis tegelesid nad ainult eur numbritega
325 '87
DAV
Postitusi: 10
Liitunud: 22 Nov 2011 14:26

Postitus Postitas DAV »

Tere.

Kus Tallinnas sa galvaanikast läbi lasknud oma asjad, ja palju see lõbu maksab?
http://static3.nagi.ee/i/p/710/82/17770 ... ce_l.jpg/1
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

DAV kirjutas:Tere.

Kus Tallinnas sa galvaanikast läbi lasknud oma asjad, ja palju see lõbu maksab?
http://static3.nagi.ee/i/p/710/82/17770 ... ce_l.jpg/1
VOLTAs, 1 euro/kilo
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
DAV
Postitusi: 10
Liitunud: 22 Nov 2011 14:26

Postitus Postitas DAV »

sillufromIV kirjutas:
DAV kirjutas:Tere.

Kus Tallinnas sa galvaanikast läbi lasknud oma asjad, ja palju see lõbu maksab?
http://static3.nagi.ee/i/p/710/82/17770 ... ce_l.jpg/1
VOLTAs, 1 euro/kilo
Selge, äkki on olemas firma nimi ja kontakt tel ?
Suured tänud !
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

tseehaa kirjutas:Kui seal Kopli tänaval käisin ca kuu tagasi siis tegelesid nad ainult eur numbritega


Kotzebue ja Vabriku nurgal tegelevad ainult euroliidu tunnustega reg.märkidega. 10 eurot/tk.

Kleepsud pidid olema ainult selle sinise äärega neil.

Käisin ka Trev2-s. Sekretär teatas, et nad kohapeal ei tee midagi. Tootmine on Raplas. Soovitas Liikluskorraldusest üle küsida. Selle uksel oli aga silt "Lõuna kuni 14.40" kell oli 12.50. Seal neil tõesti väike kontor, ise teevad, ise peavad arvestust, ise otsustavad oma töö- ja puhkeaja üle :)

Surnud ring puhaste reg.märkide hankimisel seni.
Viimati muutis sillufromIV, 11 Mai 2012 08:22, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

DAV kirjutas:
sillufromIV kirjutas:
DAV kirjutas:Tere.

Kus Tallinnas sa galvaanikast läbi lasknud oma asjad, ja palju see lõbu maksab?
http://static3.nagi.ee/i/p/710/82/17770 ... ce_l.jpg/1
VOLTAs, 1 euro/kilo
Selge, äkki on olemas firma nimi ja kontakt tel ?
Suured tänud !
Neil selline Nõukaaja nostalgia seal veel. Peab ise kohale viima. Paberile kirjutad millist värvi tsinki tahad ja oma telefoninumbri. Ütlevad mingi oletatava aja, millal järgi tulla võib. Naised ise võtavad vastu ja annavad välja. Olen sularahas maksnud seni. Ei tea, kas saaks ametlikult ka nendega asju ajada.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Eile ja täna sai veits tegeletud jälle aparaadiga.

Keerasin kõik 24 poolteljepolti ükshaaval lahti ja liimiga tagasi kinni. Keerasin esimesed logarid külge. Bensiinipaagid käisid korraks maas.

Esiklaasi tihendile panin "vitsa" sisse. See on nüüd päris mitmest tükist ja ca 20cm jäi puudu ka. Vähemalt alt äärest ei tule nüüd vast vett sisse. Siiani oli tihendi äär irvakil ja kogus sinna vett ja kuidagi siis ilmselt imbus ka läbi. Esiklaasi oli palju lihtsam paigaldada, kui seda vitsa/liistu.

Endiselt on paigaldamata tagumiste küljeakende alumised kroomliistud. Aknatihend on pehme, et peaks nagu paika minema. Maadlesin vast terve tunni sellega. Puhastasin ära, määrisin vaseliinitaolise määrdega, et ehk läheb paika. Kriipisin paarist kohast keregi ära. Proovisin liistu vahesse toppida ja siis otsa paika lükata. Nugade ja naelaga sättida. Ei midagi.

Rajapäeva peaks ära kannatama nüüd :)
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Miks poolteljepoldid liimiga panid?
Pole veel näinud et lahti oleks tulnud mõnel, e21 mingi viga vms?
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Kevadel avastasin, et poldid olid lahti tulnud. Panin nüüd tilga liimi iga poldi keerme algusele ja keerasin tugevalt kinni. Peale rajapäeva peab kontrollima, kas jäid nüüd kinni.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Põhjaalused poldid tasub tõesti keermeliimiga kinni panna, ka enda autol oli peale kokkupanemist 500km pärast nii mõnigi polt "näpuga kinni". Ju siis oli sõiduga lahti tulnud.

Tagumiste küljeklaasi liistudega olen alati liistud pannud tihendi külge ning siis kogu krempli auto peale. Kui klaas juba tihendiga auto küljes siis liiste lõhkumata neid hiljem paigaldada vist ei saagi.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Mul on niikunii plaanis tagumised küljeklaasid vahetada. (Ukseklaasid vahetsin kui autot kokku panin). Kogu klaasiring oli pronksikarva tooniga. Ustes on nüüd sinaka tooniga. Tahaks tagumised ka sinakad panna.

Vanad saan ise kätte aga teiste paigaldamiseks pean vist kellegi osavama teenust ostma. On keegi väikesest haltuurast huvitatud?

Täna tellisin esisillapuksid ära. Roolikarbi puksid ja esimeste õõtsade mõlemad puksid, nii sillatala kui ka stabika külge mineva ava omad. Rajapäevaks need vist kohale ei jõua aga suveks saab esiotsa jäigemaks küll.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Mul kohe joppab punaseks võõbatud kärgvelgedega. Leidsin jälle kaks e21-le sobivat, 15" ET 12.

Pilt

Võtsin tagumised ketastega õõtsad juppideks ja viin täna koos esimestega liivapritsi ning värvimisse. Ühel õõtsal avastasin NL aegse tolmukaitse, GOST-iga. Supportid olid imelike asjadega kokku pandud. Liugpindade vahel olid mingid plekiribad ja 150-sed naelad.

Pilt Pilt

Strokeri kokkupanemine seisab praegu peamiselt sobilike pihustite leidmise taga. Olen seni 13 tk ostnud aga kuut töötavat ühesugust pole ikka. Viimati soetatute seas on 4 tk M5 3,8 motole paigaldatud pihustit. Püüan veel 2 sellist leida.

Pilt
D3764FA 1739242 (Lucas) ???
75366 1730292 (Rochester?) ???
0 280 150 126 (hall, 2,7E) 188cc / 3 bar
0 280 150 714 (kollane, ost.) 191cc / 3 bar
0 280 150 715 (sinine 2,5i) 149cc / 3 bar
0 280 150 716 (valge, 2,3i) 134cc / 3 bar

Mitme voldiga pihustid töötavad (avavad)? Auto küljes on ebamugav neid proovida. Pistiku juhe on nii lühike, et pihustilatt on vastu pidurivõimu ja pihustid ülespoole. Võin juhet pikendada aga parem oleks spets vidin ehitada. Tahaksin pihustite kontrollimiseks seadme teha, kuhu pihustid ükshaaval (või mitmekaupa) kinnitada ja pihustatavaid koguseid mõõta. Lati koos regulaatoriga ja pumba leian, elektriseade juurde teha ei ole ka probleemiks.
Viimati muutis sillufromIV, 06 Juun 2012 20:48, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Loodan, et liivapritsi minevad jupid katsid kinni tugevama teibiga kui maalriteip. Reeglina olenemata sellest, kas sõnad peale lugeda või ei saavad taolised pinnad kõvasti "peksa". Ise olen taolised pinnad kõigepealt maalriteibiga kergelt üle tõmmanud ning peale seda "mägaivari" teibiga korralikult ära katnud, sest see peab liivapritsile kõige paremini vastu.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Panin lõpuks ammuvalminud flantsid külge. Nüüd sobivad veljed ilusti alla.
Pilt

Vahepeal sai ajaviiteks tehtud pihustite kontrollimise ja läbipesemise vahend.
PiltPilt
Pihustid ei "pissi" ja kogused on väga sarnased.

Kui keegi tahab oma pihusteid proovida, andku märku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Eelmisel nädalavahetusel käisin autot tuulutamas. Tagasi garaaži jõudes läks auto keema ja lõhkus ühe lõdviku klambri juurest.

Väga ei põdenud aga eeldasin kõige hullemat. Prooviks lõikasin lõdviku lühemaks, valasin vett peale. Õhku aga kudagi välja ei saanud. Selgus, et radika ülemisest otsast paisupaaki tulev peenike ots oli umbes. Puhastasin selle traadiga ja kõik toimib jälle korralikult.

Auto sai korraliku pesu ja ühed neerud värvisin mustaks Pilt Üks huvitav rool sattus ka ette Pilt

Õõtsad, püstakud ja veljed sain ka liivapritsist ning värvimisest kätte. Pilt
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Suve lõpust saati pole midagi teinud masinaga. Õigemini, talveks valmistasin ette. Suvel sai vist korra vett juurde pandud. Lasin jahutusvedeliku välja, lisasin antifriisi ja valasin uuesti sisse. Lasin mootoril käia ka, kuni termostaadi avanemiseni.

Täna oli ilm juba kevadine ja hakkasin järgmiseks hoojaks valmistuma. Paar korda olen juppe ostnud ja täna panin esimesed ventileeritavad pidurikettad paika koos uute (kasutatud korralike) suportitega. Kui auto on hiljuti juppideks käinud ja enda poolt hoolikalt kokku pandud, on juppide vahetamine lausa nauditav. Või on nende vanakestega tegelemisel juba vilumus väljakujunenud. Sai meisterdatud ka "Klar Scwartzid" esituled, mis ühele masinatest ette lähevad.

Selle auto alt vabanenud kettad ja suportid panen viimasena soetatud valge vanakese alla. Sellel on esimesed pidurid nii kinni, et ei saa peaaegu sõitagi. Libedal pidin kühvliga graniitkildu puistama, et liikuma saada :D Sellest pillist eraldi teemat ei tee, kuna ei plaani seda endale pikemaks jätta. Tööd on sellega aga juba tehtud omajagu ...

Hetkel on "peres" kolm e21 kerega isendit, millest kahest on kevadel plaan jälle vabaneda. Tsikkel viidi (osteti) ka eelmisel nädalal ära, et nüüd on kevadel rohkem aega neljarattaliste jaoks.

Mõned klõpsud ka:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
W&N-ist anti selline jupikataloog kaasa:
Pilt
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Sel aastal jäi hooaja avamine eriti hilisele ajale. Alles täna käivitasin vanakese talveunest. Käivitamine, nagu ikka, sekundi jooksul. Nagu oleks eelmisel päeval mootori seiskanud. Käisin ülevaatusel ära ja kruvisin "uue näo" ette.

Vana on ka alles viimse jupini. Saab väljanägemist vahetada nüüd vastavalt sõitude iseloomule.

Pilt Pilt

Mootori, käigukasti, kardaani ja tagasilla vahetuseks on kõik jupid valmis. Viimasena tuli Epartsist (poole aastase viitega) üks käsipiduritross. Kõik seisab isikliku garaaži vabanemise taga (hall e21 müügis).
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Esiots näeb päris tume välja :P

Oled muidu kevadisele rajapäevale tulemas?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

raunz kirjutas:Oled muidu kevadisele rajapäevale tulemas?
Täna tekkis soov ja võimalus küll. Eks laupäeva hommikul paistab.
Ei pea ju eelregistreerima ja kohtade arv ka piiratud pole ju ... Või on sel aastal teisiti?
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

sillufromIV kirjutas:
raunz kirjutas:Oled muidu kevadisele rajapäevale tulemas?
Täna tekkis soov ja võimalus küll. Eks laupäeva hommikul paistab.
Ei pea ju eelregistreerima ja kohtade arv ka piiratud pole ju ... Või on sel aastal teisiti?
Ei ole kohustust eelregistreerida. Kui selgub laupäeva hommikul, et tulek siis tasub ikka kohale veereda 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Suletud