2. leht 4-st

Postitatud: 14 Juun 2012 18:34
Postitas Muhv
Ei no - kui ühel pool mahtus koopa ja rehvi vahele 3 näppu ja teisel pool 2, siis oli viltu ja juhi pool madalam. Huvitav oli, et sama tulemuse sain kahes kohas parkides. Loodis oleval garaazi põrandal oli kõik hästi.

Postitatud: 23 Aug 2012 20:58
Postitas Muhv
2 kena suvekuud läks aiataha, aga nüüd auto sõidab taas. Plokikaane tihendil pidas viimane millimeeter - seega sain õigel ajal jaole. Kerge lihv, survekontroll, pukside ja hulga muude pudinate vahetus. Neljakohaline arve ning tuld! On ikka mõnus küll :D

Postitatud: 23 Aug 2012 22:17
Postitas priit300
Neid autosi eestis vist ainult 1 ,samasugune roheline seisis Patricu töökoja ees päris kaua .
Sai ka lähemalt vaadatud päris ilus teine :)

Postitatud: 24 Aug 2012 13:25
Postitas Muhv
Töid teostas küll kõrvalkontor, aga masin oli vast sama jah. B3 3,2 kabrioid Baltikumis kindlalt rohkem pole. Soomes ka enam ei ole (ainuke sõideti puruks). Rootsis peaks olema 1, tugeva pornotuuning läbi teinud isend. Seega jah - ülemäära palju neid just siinkandis ei liigu :D

Roheline... hakkan mõtlema, et sa minu autot siiski vast ei näinud. Patriku kontori ees parkis pikalt ka üks tumeroheline e36 kabrio, millel ALPINAga küll igasugune seos puudub.

Postitatud: 26 Aug 2012 10:04
Postitas priit300
Seal oli neid 2 jah 1 oli tavaline teine alpina kirjadega :)

Postitatud: 26 Aug 2012 11:35
Postitas Baur TC
Töid teostas küll kõrvalkontor, aga masin oli vast sama jah. B3 3,2 kabrioid Baltikumis kindlalt rohkem pole. Soomes ka enam ei ole (ainuke sõideti puruks). Rootsis peaks olema 1, tugeva pornotuuning läbi teinud isend. Seega jah - ülemäära palju neid just siinkandis ei liigu Very Happy

@Muhv - aga ole veendunud, ma ikka tegutsen et sinu masin ei tunne ennast siin kandis nii üksik nagu ta antud hetkel on... :D

Postitatud: 26 Aug 2012 14:59
Postitas Muhv
Baur TC kirjutas:@Muhv - aga ole veendunud, ma ikka tegutsen et sinu masin ei tunne ennast siin kandis nii üksik nagu ta antud hetkel on... :D
Kas oled ka 3,2 usku tulnud? :D Varem jahtisid ikka 3,0.

Postitatud: 09 Dets 2012 17:10
Postitas Muhv
Püüe pikendada lühikeseks jäänud hooaega lõppes lumevangi jäämisega. Lihtsalt ei raatsi suvepapudega tavapärasesse garazeerimiskohta vurada. Seega, autole tekk peale ja talveunne!

Pilt

Pilt

Postitatud: 09 Dets 2013 10:04
Postitas Muhv
No näed, aasta viimasest postitusest möödas. Auto taaskord talvekorteris, seekord jälle suures ja kuivas ruumis. Aastaseks läbisõiduks jäi ca 300km. Meeldejäävamaks väljasõiduks suvepäevade väisamine.

Kui keegi leiab, et oskaks nobedast ja haruldasest suveautost rohkem rõõmu tunda ja kellel on selleks ka rohkem aega kui minul, siis võib teada anda. Hind kujuneb läbirääkimiste käigus.

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 13 Mai 2014 21:08
Postitas Muhv
Täna saadeti mulle sihuke pilt:

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 13 Mai 2014 22:08
Postitas JanekEnde
:P

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 07 Juul 2014 22:02
Postitas TanelE60
Sai täna seda kaunist Alpinat Paldiski mnt. UM-st möödumas nähtud, püüdis pilku küll :D
Ise olin musta E34 M5-ga UM-ist välja keeramas.

BTW, sai hiljem nähtud ka Kadaka pst. nähtud ka E36 B6 2.8 pruuni sedaani (regamata).
Seega kaks E36 Alpinat samal päeval Eestis näha - ei juhtu just iga päev :D

Palju neid Alpinasid Eestis juba arvel ja liikluses on? Kannatab ehk mingi Alpinade kokkusaamise teha? 8)

Tanel@Alpina B5 :arrow: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?f=1&t=7538" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 08 Juul 2014 19:21
Postitas Muhv
Väike kokkusaamine mõnes kenas kohas võiks päris meeleolukas olla. ALPINAid oli aastavahetuse seisuga Eestis arvel 9. Palju neist liigub, ei tea.

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 29 Aug 2014 23:30
Postitas Muhv
Sai täna Audrus mõned kiiremad ringid tehtud. Ei, mitte B3-ga. ALPINA viis mind sinna ja tõi tagasi kah. Ikka väga mõnus auto on! Maanteel õnnestuvad möödasõidud täpselt nii nagu ise tahad, auto rool on täpne, käiguvahetus terav. Kütust ei kulu sealjuures praktiliselt üldse. Naljakas auto. Ringil jäi aeg 1:40,118. Ise rahul arvestades, et viimati sai ringrajal sõidetud ca 10a tagasi.

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 11 Okt 2014 21:44
Postitas Muhv
Ootejärjekord klassikuks muutumise teel.

Pilt

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 11 Okt 2014 21:46
Postitas Muhv
Talvele vastu.

Pilt

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 11 Okt 2014 21:47
Postitas Muhv
Pilt

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 12 Okt 2014 18:58
Postitas Baur TC
Kas selline must-valge pistikupesa sõltlane saab iialt klassikaline BMW? Mina küll kahtlen sellest... :cry:

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 12 Okt 2014 19:21
Postitas Kristjan S
No selles suhtes on klassikaline, et esimene bmw pistikupesa :wink:

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitatud: 12 Okt 2014 21:17
Postitas Muhv
Oi, sellest saab vägagi klassika kuna tegemist autoga, mis määrab BMW saatuse mitmes mõttes. Tõele au andes ta juba on klassika, kuna ajalugu on tehtud. Seda nii materjali kasutuse poolest, üld filosoofilise lähenemise poolest, disaini poolest, rohelisuse poolest. Sellel autol testitakse tehnoloogiaid, mis leiavad oma tee nii M mudelitele kui ka 7seeriale. Tõenäoselt ei kujune sellest BMW enim müüv mudel, aga klassik on ta vaieldamatult.

Mis puudutab sõltuvust pistikupesast, siis selle auto põhikasutaja just tõdes, et bensiinijaamad tunduvad ikka eriliselt mõtetud kohad olevat - nendesse kohtadesse võiks midagi asjalikumat teha :D kodus auto laadimine on hoomatavalt mugavam tegevus ja sisuliselt ka vähem aega kulutav.