ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Foorumiliikmete autod.
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Ei no - kui ühel pool mahtus koopa ja rehvi vahele 3 näppu ja teisel pool 2, siis oli viltu ja juhi pool madalam. Huvitav oli, et sama tulemuse sain kahes kohas parkides. Loodis oleval garaazi põrandal oli kõik hästi.
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

2 kena suvekuud läks aiataha, aga nüüd auto sõidab taas. Plokikaane tihendil pidas viimane millimeeter - seega sain õigel ajal jaole. Kerge lihv, survekontroll, pukside ja hulga muude pudinate vahetus. Neljakohaline arve ning tuld! On ikka mõnus küll :D
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Neid autosi eestis vist ainult 1 ,samasugune roheline seisis Patricu töökoja ees päris kaua .
Sai ka lähemalt vaadatud päris ilus teine :)
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Töid teostas küll kõrvalkontor, aga masin oli vast sama jah. B3 3,2 kabrioid Baltikumis kindlalt rohkem pole. Soomes ka enam ei ole (ainuke sõideti puruks). Rootsis peaks olema 1, tugeva pornotuuning läbi teinud isend. Seega jah - ülemäära palju neid just siinkandis ei liigu :D

Roheline... hakkan mõtlema, et sa minu autot siiski vast ei näinud. Patriku kontori ees parkis pikalt ka üks tumeroheline e36 kabrio, millel ALPINAga küll igasugune seos puudub.
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Seal oli neid 2 jah 1 oli tavaline teine alpina kirjadega :)
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 568
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

Töid teostas küll kõrvalkontor, aga masin oli vast sama jah. B3 3,2 kabrioid Baltikumis kindlalt rohkem pole. Soomes ka enam ei ole (ainuke sõideti puruks). Rootsis peaks olema 1, tugeva pornotuuning läbi teinud isend. Seega jah - ülemäära palju neid just siinkandis ei liigu Very Happy

@Muhv - aga ole veendunud, ma ikka tegutsen et sinu masin ei tunne ennast siin kandis nii üksik nagu ta antud hetkel on... :D
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Baur TC kirjutas:@Muhv - aga ole veendunud, ma ikka tegutsen et sinu masin ei tunne ennast siin kandis nii üksik nagu ta antud hetkel on... :D
Kas oled ka 3,2 usku tulnud? :D Varem jahtisid ikka 3,0.
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Püüe pikendada lühikeseks jäänud hooaega lõppes lumevangi jäämisega. Lihtsalt ei raatsi suvepapudega tavapärasesse garazeerimiskohta vurada. Seega, autole tekk peale ja talveunne!

Pilt

Pilt
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

No näed, aasta viimasest postitusest möödas. Auto taaskord talvekorteris, seekord jälle suures ja kuivas ruumis. Aastaseks läbisõiduks jäi ca 300km. Meeldejäävamaks väljasõiduks suvepäevade väisamine.

Kui keegi leiab, et oskaks nobedast ja haruldasest suveautost rohkem rõõmu tunda ja kellel on selleks ka rohkem aega kui minul, siis võib teada anda. Hind kujuneb läbirääkimiste käigus.
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Muhv »

Täna saadeti mulle sihuke pilt:
Manused
image.jpg
image.jpg (163.65 KiB) Vaadatud 11857 korda
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas JanekEnde »

:P
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
TanelE60
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Dets 2012 02:45

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas TanelE60 »

Sai täna seda kaunist Alpinat Paldiski mnt. UM-st möödumas nähtud, püüdis pilku küll :D
Ise olin musta E34 M5-ga UM-ist välja keeramas.

BTW, sai hiljem nähtud ka Kadaka pst. nähtud ka E36 B6 2.8 pruuni sedaani (regamata).
Seega kaks E36 Alpinat samal päeval Eestis näha - ei juhtu just iga päev :D

Palju neid Alpinasid Eestis juba arvel ja liikluses on? Kannatab ehk mingi Alpinade kokkusaamise teha? 8)

Tanel@Alpina B5 :arrow: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?f=1&t=7538" onclick="window.open(this.href);return false;
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Muhv »

Väike kokkusaamine mõnes kenas kohas võiks päris meeleolukas olla. ALPINAid oli aastavahetuse seisuga Eestis arvel 9. Palju neist liigub, ei tea.
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Muhv »

Sai täna Audrus mõned kiiremad ringid tehtud. Ei, mitte B3-ga. ALPINA viis mind sinna ja tõi tagasi kah. Ikka väga mõnus auto on! Maanteel õnnestuvad möödasõidud täpselt nii nagu ise tahad, auto rool on täpne, käiguvahetus terav. Kütust ei kulu sealjuures praktiliselt üldse. Naljakas auto. Ringil jäi aeg 1:40,118. Ise rahul arvestades, et viimati sai ringrajal sõidetud ca 10a tagasi.
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Muhv »

Ootejärjekord klassikuks muutumise teel.

Pilt
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Muhv »

Talvele vastu.

Pilt
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Muhv »

Pilt
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 568
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Baur TC »

Kas selline must-valge pistikupesa sõltlane saab iialt klassikaline BMW? Mina küll kahtlen sellest... :cry:
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Kasutaja avatar
Kristjan S
Klubiliige
Postitusi: 729
Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
Asukoht: tallinn

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Kristjan S »

No selles suhtes on klassikaline, et esimene bmw pistikupesa :wink:
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Muhv
Postitusi: 268
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Re: ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv

Postitus Postitas Muhv »

Oi, sellest saab vägagi klassika kuna tegemist autoga, mis määrab BMW saatuse mitmes mõttes. Tõele au andes ta juba on klassika, kuna ajalugu on tehtud. Seda nii materjali kasutuse poolest, üld filosoofilise lähenemise poolest, disaini poolest, rohelisuse poolest. Sellel autol testitakse tehnoloogiaid, mis leiavad oma tee nii M mudelitele kui ka 7seeriale. Tõenäoselt ei kujune sellest BMW enim müüv mudel, aga klassik on ta vaieldamatult.

Mis puudutab sõltuvust pistikupesast, siis selle auto põhikasutaja just tõdes, et bensiinijaamad tunduvad ikka eriliselt mõtetud kohad olevat - nendesse kohtadesse võiks midagi asjalikumat teha :D kodus auto laadimine on hoomatavalt mugavam tegevus ja sisuliselt ka vähem aega kulutav.
Vasta