7. leht 7-st

Re: Kristjani 520i '87

Postitatud: 30 Sept 2014 21:35
Postitas Kristjan S
Eks ta on jaa hullumeelne. Samas kõik isendid võrdlemisi hea hinnaga saadud ka ning loobuda ei ole suutnud nendest pakkumistest. Sõlmisin ka enesekeskis lubaduse, et e23 ostan tulevikus ja kohe korraliku.( siis kui suured rikkused tulevad :D - lootus sureb viimasena).

Re: Kristjani 520i '87

Postitatud: 30 Sept 2014 23:10
Postitas Toivoku
Kristjan S kirjutas:Eks ta on jaa hullumeelne. Samas kõik isendid võrdlemisi hea hinnaga saadud ka ning loobuda ei ole suutnud nendest pakkumistest. Sõlmisin ka enesekeskis lubaduse, et e23 ostan tulevikus ja kohe korraliku.( siis kui suured rikkused tulevad :D - lootus sureb viimasena).
argh, ma olen nii kade selle kollektsiooni peale, ise loodan,et jõuluvana toob e23 veel mulle ja sünnipeävaks siis e24 :D e21 aga ma vist ei tahagi ennem kui elan kuskil suures angaaris :D

Re: Kristjani 520i '87

Postitatud: 30 Sept 2014 23:18
Postitas JanekEnde
Toits, sul ei mahu autod varsti kuhugi ära niimoodi jätkates :D

Re: Kristjani 520i '87

Postitatud: 10 Nov 2014 10:16
Postitas Kristjan S
Auto läheb homsest alates garaazi ära ja talvel suuremaks ehitamiseks ei lähe. Kuigi suuremad sõidud jäid kolme suvekuu sisse, siis lühemaid sõite sai see hooaeg tehtud ligikaudu 6 kuud. Auto pidas väga hästi vastu ning tõsisemaid probleeme ei esinenud.

Mainimist väärivad tripid: Saarema klubi sünnipäev. Oluline mitmes mõttes. Esimest korda sain osaleda klubi sünnipäeval ning samuti esimest korda autoga pikem tripp(umbes 600km).

Läti hooaja lõpetamine. Esimest korda üle piiri e28ga. Reis ligikaudu 700km.

Sellisena liigub masin garaazi. Plaanis on osa võtta Uunikute talverallist.

Pilt

Re: Kristjani 520i '87

Postitatud: 22 Veebr 2015 18:04
Postitas Kristjan S
Hooaeg läheneb suure kiirusega ja üle peab vaatama ka 5seeria problemaatilised kohad.
Summuti lõpupüti ots sai vähe viisakam.

Läbisõidunäidik jäi seisma juba eelmise suve keskel. Kõik muud näidikud töötavad. Kas vea saab ise lahendada, või on mõistlik näidik kuhugi parandusse viia?

Re: Kristjani 520i '87

Postitatud: 22 Veebr 2015 19:56
Postitas JanekEnde
Mul jäi ka kunagi läbisõit pidama, kruttisin mingi 1km edasi ja toimis jälle :lol:

Re: Kristjani 520i '87

Postitatud: 20 Mär 2015 11:38
Postitas Kristjan S
Sai autole ka suurem pesu tehtud. Nüüd hooajaks valmis. Enne aprilli ilmselt teedele masinat ei too.

Pilt
Pilt
Pilt

Re: Kristjani e28 520i '87

Postitatud: 30 Mai 2016 12:33
Postitas Kristjan S
Ülepika aja on jälle autoga tegeletud ja päris jõudsalt.
Tagumised kannud keevitatud ja ainetega kokku tehtud(alt, seest ja pealt)
Pilt

Pilt

Samuti tuli ära teha esimesed kannud, sest kohati oli juba läbiv rooste. Põhjus-targad insenerid on teinud päris suure äravoolu tunneli otse rattakoopasse. Ilmselt auto esimese kümne aastaga oli see alt täis tõmmanud ja järgneva 20 aasta jooksul on suur tühimik pealmise pleki all lihtsalt niiskust kogunud. Seevastu mootori ruumist paistev äravool on ju ilusti puhas ja sealt jookseb vesi ja niiskus sisse.

Pilt

Pärast pesu
Pilt

Veel sai tehtud starteriremont ja välja vahetati relee.Nüüd käivitub auto nagu uus.
Temperatuuri anduri puhastamise ja uuesti ühendamise järel ei ole enam ka probleeme külmalt käivitumisega.

Re: Kristjani e28 520i '87

Postitatud: 14 Juul 2016 10:53
Postitas Kristjan S
Autoga pole ammu sõitnud, kuna teised masinad on aja endale nõudnud. Hetkel seis selline, et kupeed jäävad talve ootama ja sõita saab ainult hetkel 7seeriaga. Tema on ka pigem maantee/cruise pill ja igapäevaselt linnas küllaltki ebamugav ja kulukas(16-17 sajale). Ilmselt tuleb ka 5 seeriale hääled sisse puhuda.

Pilt aastast 2014.

Pilt

Plaanis on vahetada senised vedrud originaalide vastu välja ja esimesed amordi taldrikud uued panna.
Siis tõuseb auto suhteliselt kõrgele ja ei kujuta ette, mis rehvidega ta ilusti hoidma jääb, ilmselt esimese koopa vahe rehviga hakkab nigunii häirima.

Samuti lugesin foorumist, et mõnedel on häda vee sissejooksuga pagasiruumi. Endal oleme teinud nüüd sellel kevadel kolm autot veekindlaks ja tundub et hoiab kuivana.
Soovitan kasutada musta silikoon-hermeetikut ja teha tagumine luugi tihend veekindlaks. Kohe esimese korraga võib-olla ei õnnestugi, aga oluline on saada aru kust vesi sisse voolab. Samuti võib see sisse tulla tulede juurest, sest need tihendid on ju samuti enamasti amortiseerunud.

Re: Kristjani e28 520i '87

Postitatud: 16 Sept 2016 09:09
Postitas Kristjan S
Kurb on teha sellist postitust ja tõdeda, et minu aeg selle autoga sai ümber. 6 aastat projekti ja lugematuid tunde garaazis. Oli minu esimene auto ja mäletan hästi, kuidas pärast ostu koju jõudes googeldasin: klassikalised bmw d. Tulemuseks sain lehekülje e21.ee ja nii see kõik algas.

Kurb hetk
Pilt

Pilt

Re: Kristjani e28 520i '87

Postitatud: 16 Sept 2016 17:55
Postitas rean
Varem oli linnavahel liikvel , see aasta pole näinud aga siis pani ikka pead pöörama küll 8)

Re: Kristjani e28 520i '87

Postitatud: 16 Sept 2016 22:37
Postitas RND
403 BSF tundub vägagi võõras number sellel... Ma eeldan, et MAD jäi siis uuele e28'le? :)