BMW E21 316 1982.a. HAIRIDER

Foorumiliikmete autod.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

nuga kirjutas:4-sil karpamudelitel muide polnudki tehasest tagasivoolu.
Oled Sa selles kindel. Bauril on küll mingi klapp kütusevoolikute vahel, mida ma pidasin tagasivooluklapiks.
Siin siis det. 18
http://bmwfans.info/parts/catalog/E21/S ... mp_filter/
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ehh jah... realoemi järgi sobib tagasivoolutoru kõigile mudelitele peale 315'e:
http://bmwfans.info/parts/catalog/16121118994/

Enda teadmine pärines lihtsalt paari 315'e kogemuse ja Priidu kunagise rohelise 316'e juurest.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2555
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Aga mina ei ole küll ühelgi karpaga neljasilindrisel tagasivoolu suutnud tuvastada.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

No mul igatahes mõlemad torud olemas, vähemalt kunagi olnud. Kinnitusklambrite vahel kolm kohta ja paagi tagant piilub murdunud toruots :lol:
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2555
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Kinnitusklambritel on tõepoolest kolm kohta aga see mis sul paagi tagant piilub ei ole suure tõenäosusega murdunud toruots vaid paagi ülevool. Enamasti on see roostes ja ka umbes.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Väga teemasse süvenemata küsiks, et mis asi on paagi ülevool? Tuulutust pead silmas?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2555
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

trevi kirjutas:Väga teemasse süvenemata küsiks, et mis asi on paagi ülevool? Tuulutust pead silmas?
See ilmselt ongi osa tuulutusest aga toru jookseb nii et lõpuks on suunatud otsaga maha (juhipoolse paagi küljepealt, võibolla kui ikka väga triiki võtta siis peaks sealt osa välja sortsutama).
Võin muidugi ka täielikult eksida aga oma rohelist laiali võttes selline asi ette jäi. Ja kindlasti ei olnud tegemis omaaretusega.

Kui garaažis see kompott täna ette jääb teen pildi.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mõeldud on siis joonisel nr 10 ja 11.
Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Nüüd sai siis talveristsed ka "General Lee"-le tehtud ja Uunikute Talverallil lõunaosariikide teid mõõdetud 8)
Pilt
Päris hästi käitus kurvilistel talveteedel, isegi liiga hästi, nii et mõnigi kord tuli teha pisike metsapeatus et mitte liiga vara kohale jõuda. Aga see rohkem minu kogenematuse, esmakordselt rallil puldis, ning raske jala süü :lol:
Muidu läks ralli üllatavalt hästi ja lõpptulemuseks 12 koht väga hea, kui just välja arvata lisakatsetel paar valli sõitu mis mõlkisid tiiva ja esipõlle, milles mina süüdistan olematuid talverehve :D Siinkohal peab tänama uusi amorte ja vedrusid mis tõstsid auto ikka väga kõrgeks ja tegid eest tõusunurga maasturitega võrreldavaks ning auto ronis hange otsa minimaalsete kahjustustega 8)
Pilt

Seega oli õige otsus enne rallit uusi tiibu mitte külge kruvida :)
Eks nüüd peabki hakkama vaikselt sellega tegelema. Vahetusse lähevad mõlemad esitiivad, uued olemas, esipõlle vast laseb taastada, ning värvib kogu esiosa üle. Siis saab natuke kenama välimuse ka 8)
Kütusetorude vahetusel selgus et paakide kinnitused suht läbi ja roostet samuti üksjagu peal. Ajutiselt sai lisakinnitused peale pandud, aga kuna kõik muu uus ja korralik, siis tahaks korralike paakidega asendada. Päris uutele rahakott peale ei hakka :( Kuna uued e21 paagid suht kallid ja metall nagunii roostetab, siis on meeles mõlkunud ka tellimustööna plastikpaakide tegemine. Üksi ühele autole on suht kulukas lasta vormid valmistada, aga kamba peale ei tohiks väga hull olla :roll:
Kütusetorudest rääkides, siis eelnevate postide täpsustuseks, karpaga mudelil polegi tagasivoolu ja toru mida eelnevalt silmaspidasin oligi nn. tuulutustoru :oops:
Järgnevaid plaane enne kirja ei pane ja ette ei võta kui plaanitud kere-värvitööd tehtud, loodetavasti see kuu, muidu kasvab jälle kõik ülepea :lol:
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Uuendaks veidike seda teemat ka. Mahakantud veel pole ja vaikselt ikka edeneb :P

Vahepeal sain siis mõned veidi kenamad jupid :lol:
Nüüd veel vaja aeg leida et külge kruvida ja suviseid maanteid vallutama 8)

Pilt
Võrdluseks vana tiib
Pilt

Suur esipõlle otsimine päädis hoopis vana taastamisega :P
Pilt

Ja veidike lisavarustust ka, nii praktilist kui silmailuks :D
Pilt
Pilt
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kena 8) Ilusaid juppe minuarust alati lust külge toppida.
Viimati muutis raunz, 24 Juun 2011 09:46, muudetud 1 kord kokku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

It's Alive :D
Selle suvehooaja esimesed km-d muretult läbitud :P
Järjekordselt peab tõdema et haininad on iseloomuga masina, millele meeldib sõita mitte seista :lol:

Pilt
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Kena küll, aga kahju et ta laiguline on igatpidi. Võiksid ühe korraliku poleerimise kätte võtta. Tiibasid värvisid siis oleks võinud lasta ukse kaasa hajutada, poleks nii õudsat toonivahet jäänud.
Muidu edu ja jaksu vanakese elushoidmisel!

terv,
Helar
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Jaa, täitsa kenake :D Värvi vahe päris hästi nähtav jah ega see sega sõitmist ju :D
Jaksu.
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Küsimus veel selline,et esipõllel kaks originaal poldi kohta seal keskel,ei tea milleks :? ehk keegi teab!
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Toonivahet on aga antud seisus on ta kindlasti parem kui sama tooni läbiussitanud esitiivaga :P

Esipõllel all keskel 2 poldikohta on kinnitamiseks esipaneeli külge.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Tänud, toonivahe on tõesti natuke nähtav, aga kuna tiivad olid värvimises tuttava juures teises Eesti otsas, siis värvimisega uste hajutamise võimalus puudus. Mingil ajal plaanis ka kapott ära värvida ja kes teab võibolla ka uksed ja tagatiivad :roll: Pole nii rikas et värvitöökojas korraga terve auto ära värvida :lol:
Tegelikult oligi plaanis auto esiosa, kapott, tiivad, põll värvida ja värvitooni taastava vahaga uks või ka kogu muu kere kaasa hajutuda 8) Lähiajal võtan selle wax on wax off töö ette :)

Alumised põlleaugud jah kinnituspoltide kohad esipaneeli külge.
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Minumeelest jumala kobe, ei ole see toonivahe üldse hull. Foorumis nähtud sellistki nalja, et a la punasel autol pea roosa tiib jne.

Edu. 8)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Tänud :D
Eile vahetasin siis lõpuks armatuuri ära. Korralikum seisis juba tükk aega nurgas aga ajapuudusel oli see veel tegemata.
Nüüd kohe palju kenam sisevaade, vana oli ikka päris praguline. Vaja veel esiistmed ka ära taastada ja siis on sisemus täitsa kena 8)

Võrdluseks vana ja uus.
Pilt
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Oi veab sul, terve, ilma pragudeta armatuur on ikka tõsine haruldus..
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Vasta