Bmw 520i 1983, Helar1
Tõmban jalad kõhualt välja ja räägin mis juhtund vahepeal on. Midagi pole juhtund, summuti sain alla, see ka veel poolikult. Igatahes lähipäevadel rändab masin uude asukohta. Seal peaks saama kõik tööd tehtud, peale elektroonika, millega ma kindlasti jändama pean hakkama. Peale jaani tuleb väiksemat sorti raha süst ehk siis tahaks vajalikud asjad ära osta, milleks on kardaani vahepuks ja tagumised käsipiduriklotsid ja trossid.
Mõni pilt ka nukrast autost
Kapotiga on sellised lood, selletõttu ei tahtnud juba seda kapotti roheliseks teha, kuna ta nii ussi täis juba on. Plaanid kapotiga on sõna otseses mõttes kuumad!
Stange on kõver jaah, arvatavasti panen teise homemade shadowline-i asemele. Vähemalt on sirge.
Mõni pilt ka nukrast autost
Kapotiga on sellised lood, selletõttu ei tahtnud juba seda kapotti roheliseks teha, kuna ta nii ussi täis juba on. Plaanid kapotiga on sõna otseses mõttes kuumad!
Stange on kõver jaah, arvatavasti panen teise homemade shadowline-i asemele. Vähemalt on sirge.
Hei,
aidake mind kiirelt hädast välja. Kumb juhe läheb plussi? Üks tuleb mootori juhtmestikust
teine aga kaitsmekarbist
Mõlematel on peal + ja peaksid minema aku + klemmile. Endale tundub see natuke kahtlane ja küsin igaksjuhuks üle. Kas siis panna mõlemad plussi või ainult üks?
Ja nüüd viimane asi, kuhu lähevad need juhtmes? Kas massi?
aidake mind kiirelt hädast välja. Kumb juhe läheb plussi? Üks tuleb mootori juhtmestikust
teine aga kaitsmekarbist
Mõlematel on peal + ja peaksid minema aku + klemmile. Endale tundub see natuke kahtlane ja küsin igaksjuhuks üle. Kas siis panna mõlemad plussi või ainult üks?
Ja nüüd viimane asi, kuhu lähevad need juhtmes? Kas massi?
Sul on 2 aku peale minevat + klemmi ja - pole? Aku pealt minev jäme + peaks otse starteri peale minema. Väikesed + -id kõik selle külge. Viimasel pildid tunduvad olema pruuni isolatsiooniga juhtmed, need jah massi.Helar1 kirjutas: Mõlematel on peal + ja peaksid minema aku + klemmile. Endale tundub see natuke kahtlane ja küsin igaksjuhuks üle. Kas siis panna mõlemad plussi või ainult üks?
Ja nüüd viimane asi, kuhu lähevad need juhtmes? Kas massi?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Kas mootori ja kere vaheline massijuhe on olemas? Nagu ma aru saan , siis läheb akult - keresse? Puuduva mootori massiga on juhtunud igasuguseid pahandusi , näiteks on yles sulanud gaasitrossid ja muud väiksemad mootori juhtimise massjuhtmed jne.Helar1 kirjutas:Nii, nüüdd juhtmed küljes, aku peal, aga teeb ainult klõpsu. Mootorit ringi vedama ei hakka. Leidsin veel keset juhtmestikku kaks punti pruuni isolatsiooniga juhtmeid. Lähevad nod ka massi?
Andke igatahes nõu, mida nüüd ülevaadata.
terv,
Helar
Tulihingeline bmw fänn:)
Jah, see viga oligi. Teist kohta ei näinud enne, kui starter juba peale pikka närvitsemist maas oli. Nüüd siis uus viga ilmnenud. Küünaldele särtsu ei tule. Sai kontrollitud kas süütepoolile jõuab vool akult. Kõik korras, kuid süütepoolist kõrgepinget välja ei tule. Kas viga võib olla süütepoolis endas või ehk on jagaja kuidagi selle jamaga seotud?Cardo kirjutas:Starterilt läheb jäme akule ja genekale. Starterile panid ergutuse ikka õigesse kohta ? Seal on 2 otsa kuhu saab panna, proovi teist
Sai veel käiguhoovastik ka maha võetud, kuna uued puksid said natuke halvasti tehtud ja hoovastik liikus maru paigast. Pealegi ei aidanud nende pukside vahetamine midagi hoovastiku enda töös. Kui keegi täpselt teab mis juppide vahetamine hoovastiku jälle soliidseks muudab, võib sellest ka teada anda.
Loodame, et meelis saab ka maalt mõned asjad leitud...
Pealegi kellel huvi mu velgede vastu on võib teada anda! Vanad 15" borbetid on ka veel alles ning hirmust hinda ei soovi!
terv,
Helar
Palun aidake!
Tänase seisuga on vahetatud jagaja, sü ütepooli ja kommutaatorit kolme erinevat proovitud, kuid sädet ei kusagil.
Töökojas üks mees väitis, et osadel autodel peab olema kütusepump ühendatud, et säde tekiks???? Kas tõesti on ka haikalal sellised lood? Tõsiselt pettund juba selles autos... Mittekusagilt seda sädet ei tule.
Kui keegi on sellises hädas olnud, võiks aidata, oleksin väga-väga tänulik. Oleks soov ikka see aasta sõita.
Vahepeal sai esisilda ostetud alumised õõtsad, rooliotsad, stabika vardad ning kardaani vahepukk, millele pean veel järele minema.
Hetkel kõik, loodan et keegi saab mind aidata.
terv,
Helar
Tänase seisuga on vahetatud jagaja, sü ütepooli ja kommutaatorit kolme erinevat proovitud, kuid sädet ei kusagil.
Töökojas üks mees väitis, et osadel autodel peab olema kütusepump ühendatud, et säde tekiks???? Kas tõesti on ka haikalal sellised lood? Tõsiselt pettund juba selles autos... Mittekusagilt seda sädet ei tule.
Kui keegi on sellises hädas olnud, võiks aidata, oleksin väga-väga tänulik. Oleks soov ikka see aasta sõita.
Vahepeal sai esisilda ostetud alumised õõtsad, rooliotsad, stabika vardad ning kardaani vahepukk, millele pean veel järele minema.
Hetkel kõik, loodan et keegi saab mind aidata.
terv,
Helar
Tee siia mingi lühikokkuvõte, mida sa seal kapoti all teinud oled. Mingitelt vanematelt piltidelt oli näha, et läks uus mootor. Millise auto pealt, juhtmestik, aju jne.? Kas keegi elektriskeemi ka käes on hoidnud, kui seal ühendusi tehti - jutt, et töökojas üks mees väitis ... tundub selline kummaline.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Mootor tuli e30 pealt, juhtmestik 520 e28oma(mootori juhtmestik), ülejäänud juhtmestik 525 e28 oma. Arvatavasti sebin homme enale uue 520 mootori jutmestiku ning katsetan tollega. Kuna Kapoti all oli ennem teine mootor ning paljude asjade kinnitused ei sobinud, siis saigi juhtmestiku just kommutaatori ja süütepooli juhtmeid natuke pikendatud. Üks juhe oli seal varjestusega ning kardan arvama, et seda varjestatud juhet siiski pikendada ei oleks pidanud, kuigi sai kõik ilusti uuesti kokku joodetud ning varjestus uuesti peale pandud.
Kapoti all on paras segadus küll tegelikult. Skeemi pole kusagilt leidnud, tänu sellele saaks paljud asjad kindlasti selgemaks ning ehk ka säde leitud.
Kapoti all on paras segadus küll tegelikult. Skeemi pole kusagilt leidnud, tänu sellele saaks paljud asjad kindlasti selgemaks ning ehk ka säde leitud.