Bmw 520i 1983, Helar1

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Tõmban jalad kõhualt välja ja räägin mis juhtund vahepeal on. Midagi pole juhtund, summuti sain alla, see ka veel poolikult. Igatahes lähipäevadel rändab masin uude asukohta. Seal peaks saama kõik tööd tehtud, peale elektroonika, millega ma kindlasti jändama pean hakkama. Peale jaani tuleb väiksemat sorti raha süst ehk siis tahaks vajalikud asjad ära osta, milleks on kardaani vahepuks ja tagumised käsipiduriklotsid ja trossid.
Mõni pilt ka nukrast autost
Pilt
Kapotiga on sellised lood, selletõttu ei tahtnud juba seda kapotti roheliseks teha, kuna ta nii ussi täis juba on. Plaanid kapotiga on sõna otseses mõttes kuumad! :lol:
Pilt
Stange on kõver jaah, arvatavasti panen teise homemade shadowline-i asemele. Vähemalt on sirge.
Pilt
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Hei,

aidake mind kiirelt hädast välja. Kumb juhe läheb plussi? Üks tuleb mootori juhtmestikust
Pilt
teine aga kaitsmekarbist
Pilt

Mõlematel on peal + ja peaksid minema aku + klemmile. Endale tundub see natuke kahtlane ja küsin igaksjuhuks üle. Kas siis panna mõlemad plussi või ainult üks?

Ja nüüd viimane asi, kuhu lähevad need juhtmes? Kas massi?
Pilt
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Helar1 kirjutas: Mõlematel on peal + ja peaksid minema aku + klemmile. Endale tundub see natuke kahtlane ja küsin igaksjuhuks üle. Kas siis panna mõlemad plussi või ainult üks?

Ja nüüd viimane asi, kuhu lähevad need juhtmes? Kas massi?
Sul on 2 aku peale minevat + klemmi ja - pole? Aku pealt minev jäme + peaks otse starteri peale minema. Väikesed + -id kõik selle külge. Viimasel pildid tunduvad olema pruuni isolatsiooniga juhtmed, need jah massi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Viimased on jah pruuni isolatsiooniga. -klemm on olemas, läheb kohe aku kõrvale massi.
Aitähh abi eest, lähen uurin asja nüüd väljas!
:)
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Pilt

Kas nüüd see juhtmeots peakski minema starteri peale? Imelik on see, et starteril on juba +juhe küljes, punast värvi ja tuleb mootori juhtmestikust...

terv,
Helar
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Jämedad plussid on genekas ja starter, vahest on ka olnud musta värvi need kaablid.
e28
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Starterile peaks otse aku pealt ka pluss tulema ,kui ma õieti nüüd mäletan .
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Starterile läheb 2 plussi. Üks jäme ja teine peenem (starteri käiviamiseks).
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Nii, nüüdd juhtmed küljes, aku peal, aga teeb ainult klõpsu. Mootorit ringi vedama ei hakka. Leidsin veel keset juhtmestikku kaks punti pruuni isolatsiooniga juhtmeid. Lähevad nod ka massi?

Andke igatahes nõu, mida nüüd ülevaadata.
terv,
Helar
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

pruuni isolatsiooniga juhtmed on üldjuhul kõik mass hail...
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Starterilt läheb jäme akule ja genekale. Starterile panid ergutuse ikka õigesse kohta ? Seal on 2 otsa kuhu saab panna, proovi teist :)
e28
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Leidsin veel keset juhtmestikku kaks punti pruuni isolatsiooniga juhtmeid. Lähevad nod ka massi?
Pilt

Pildil olev asi on mootori aju mass. Neid peaks tõesti 2 punti olema. Pane need ühe poldi alla.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Helar1 kirjutas:Nii, nüüdd juhtmed küljes, aku peal, aga teeb ainult klõpsu. Mootorit ringi vedama ei hakka. Leidsin veel keset juhtmestikku kaks punti pruuni isolatsiooniga juhtmeid. Lähevad nod ka massi?

Andke igatahes nõu, mida nüüd ülevaadata.
terv,
Helar
Kas mootori ja kere vaheline massijuhe on olemas? Nagu ma aru saan , siis läheb akult - keresse? Puuduva mootori massiga on juhtunud igasuguseid pahandusi , näiteks on yles sulanud gaasitrossid ja muud väiksemad mootori juhtimise massjuhtmed jne.
Tulihingeline bmw fänn:)
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Mootori ja kere vaheline mass on olemas(mootorikäpalt poolraamile). Nädalvahetusel võtan ehk starteri maha, proovin veel paari varianti, kui ei toimi siis tuleb siiski maha võtta. Kardan, et seismisega on starter kinni vms...

terv,
Helar
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Võta starter maha ja proovi otse akult, siis kindel kas viga starteris või juhtmetes.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Cardo kirjutas:Starterilt läheb jäme akule ja genekale. Starterile panid ergutuse ikka õigesse kohta ? Seal on 2 otsa kuhu saab panna, proovi teist :)
Jah, see viga oligi. Teist kohta ei näinud enne, kui starter juba peale pikka närvitsemist maas oli. Nüüd siis uus viga ilmnenud. Küünaldele särtsu ei tule. Sai kontrollitud kas süütepoolile jõuab vool akult. Kõik korras, kuid süütepoolist kõrgepinget välja ei tule. Kas viga võib olla süütepoolis endas või ehk on jagaja kuidagi selle jamaga seotud?
Sai veel käiguhoovastik ka maha võetud, kuna uued puksid said natuke halvasti tehtud ja hoovastik liikus maru paigast. Pealegi ei aidanud nende pukside vahetamine midagi hoovastiku enda töös. Kui keegi täpselt teab mis juppide vahetamine hoovastiku jälle soliidseks muudab, võib sellest ka teada anda.
Loodame, et meelis saab ka maalt mõned asjad leitud...

Pealegi kellel huvi mu velgede vastu on võib teada anda! Vanad 15" borbetid on ka veel alles ning hirmust hinda ei soovi!

terv,
Helar
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Täna viisin auto ära töökotta. Otsitakse sädemed, tehakse mõned nipetnäpet asjad veel ja peaks liikuma saama. Loodame, et saab asja!

terv,
Helar
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Palun aidake!

Tänase seisuga on vahetatud jagaja, sü ütepooli ja kommutaatorit kolme erinevat proovitud, kuid sädet ei kusagil.
Töökojas üks mees väitis, et osadel autodel peab olema kütusepump ühendatud, et säde tekiks???? Kas tõesti on ka haikalal sellised lood? Tõsiselt pettund juba selles autos... Mittekusagilt seda sädet ei tule.
Kui keegi on sellises hädas olnud, võiks aidata, oleksin väga-väga tänulik. Oleks soov ikka see aasta sõita.

Vahepeal sai esisilda ostetud alumised õõtsad, rooliotsad, stabika vardad ning kardaani vahepukk, millele pean veel järele minema.
Hetkel kõik, loodan et keegi saab mind aidata.


terv,
Helar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Tee siia mingi lühikokkuvõte, mida sa seal kapoti all teinud oled. Mingitelt vanematelt piltidelt oli näha, et läks uus mootor. Millise auto pealt, juhtmestik, aju jne.? Kas keegi elektriskeemi ka käes on hoidnud, kui seal ühendusi tehti - jutt, et töökojas üks mees väitis ... tundub selline kummaline.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Mootor tuli e30 pealt, juhtmestik 520 e28oma(mootori juhtmestik), ülejäänud juhtmestik 525 e28 oma. Arvatavasti sebin homme enale uue 520 mootori jutmestiku ning katsetan tollega. Kuna Kapoti all oli ennem teine mootor ning paljude asjade kinnitused ei sobinud, siis saigi juhtmestiku just kommutaatori ja süütepooli juhtmeid natuke pikendatud. Üks juhe oli seal varjestusega ning kardan arvama, et seda varjestatud juhet siiski pikendada ei oleks pidanud, kuigi sai kõik ilusti uuesti kokku joodetud ning varjestus uuesti peale pandud.

Kapoti all on paras segadus küll tegelikult. Skeemi pole kusagilt leidnud, tänu sellele saaks paljud asjad kindlasti selgemaks ning ehk ka säde leitud.
Suletud