Bmw 520i 1983, Helar1

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Ebling
Postitusi: 97
Liitunud: 13 Dets 2008 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina-Tartu

Postitus Postitas Ebling »

Noo mis öelda, värskelt värvitud autod, isegi kui komplekteerimata, on alati ilusad :)
E28 525e, 1986
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Meenutab pisut bmw pustagrüni :D
Aga tubli, oled jõudnud projektiga kaugemale kui enamus ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Eilsed pildid on välguga tehtud, tegelikult on värv hoopis tumedam ning varjust muutub peaaegu mustaks. Päikse käes jääb tooniks tumeroheline. Täna sai igatahes auto koju toodud, pettumuseks on et, mõni detail tuleb uuesti värvida, kuna olin laisk ja mõned vead jäid sisse. Ei ole hullu, väga metsikut midagi teha pole, kuid siiski. Nädalavahetusel paigutab mootori sinna kuhu ta peaks käima ning vaatab esisilla üle.
Vähem möla rohkem pilte!

Pilt
Pilt
Pilt
Piimanina
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Dets 2010 16:13
Asukoht: Lääne Viru/Tallinn

Postitus Postitas Piimanina »

Väga julgelt valitud värv!Aga no vastvärvitud haid on ikka hea vaadata :wink:
Räägi mle lähemalt sellest roostemuundurist. Seda paned rooste peale et auk sisse ei tuleks või see hoopis kaitseb roostetamise vastu?
V mootor on nagu lõvi taltsutamise, rida mootor nagu kassi piinamine!
E28 taastamisel(Y)
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Ei kasutanud selle kerepuhul roostemuundurit. Ei soovita ka. Eelmisel kerel kasutasin, tõmbasin ilusti mitu paksu kihti peale ja nüüd siiski rooste all. Soovitan pigem happekrunti!
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

Huvitav vaadata selliseid teemasi, kus asi sinnapaika ei jää.
tel 55570186 - e30 varuosad
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Pilt

Täna sai siis külastatud kasutaja jx-i, kellelt sellised asjad toodud sai. Loodame et nendest saab asja!

terv,
Helar
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Täna sai siis natuke nokitsetud. Hetkel põll ja tiivad krundiall. See kollane on siis happekrunt.
Pilt
Pilt
"Uus" mootor mis ootab peale panemist.
Pilt
befor
Pilt
after
Pilt
Paagi murekohad... Kas annab kuidagi parandada? Näiteks ehk vedelmetall või tina? On kellelgi kogemusi?
Pilt
Muidu on paak üsna korralik
Pilt


terv,
Helar
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Midagi on jälle tehtud:
Lisarihma seib roolivõimu pumba jaoks uuele mootorile, millel seda polnud
Pilt
Korralikumad tuleraamid said otsitud ja neid taastatud
Pilt
Samuti said korralikumad tuled komplekteeritud, kaugtuled siis
Pilt
Lähituled, ühel klaasil kõvasti kivitäkkeid, pildilt aru saada, kaugtule klaasid samasugused
Pilt
Sidur koos käigukastiga sai maha võetud ning ootab nüüd uuele mootorile peale panekut, samuti ka starter, genekas, roolivõimu pump ning süütejuhtmed.
Pilt

Uuel nädalal loodan mootori peale panna ja juhtmestiku ühendada, siis tuleb üle vaadata kütusetorustik ning leida korralikum paak.

terv,
Helar
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

rõõm vaadata kuidas töö edeneb, sellel põllel oleksin isiklikult augud kinni keevitanud aga see selleks, paagi koha pealt nii palju, et korralikku jääd otsima, parandamise teema reaalsem nt keevituse teel või joota...pks ohtlikum teine jälle kallim...
e28...
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Käiguhoovastikule sai kaks uut puksi tehtud. Nüüd tiptop.

Vana puks siis. Siin vahel oli siis kummist puks.
Pilt
Sellised toorikud, vaja ainult välja lõigata ja asemele panna. Kõik toimis vägahästi.
Pilt
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

:shock:
e28
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Cardo kirjutas::shock:
Milles probleem?
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Differ sai alt võetud, kellel soovi on siis tehke pakkumine!
Pilt
Mootor peal siis
Pilt
Uksed ja üks tagatiiva ülemine osa kohati sellised, oma viga... Oli vaja ikka kiirelt ülevärvida. Need vead saavad varsti eemaldatud, mõned jooksud ka sees kahjuks ikka, jällegi oma viga, ei lasknud kahe kihivahel piisavalt kuivada ja lasin pmst kaks paksu kihti kohe üksteise selga.
Pilt
Sai veel kunagi korralikumad tulelülitid pandud, huvitav, et kaks tuledelüliti blokki oli ja mõlemad olid täiesti erinevad.
Pilt

Hetkel kõik,

terv,
Helar
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

Helar1 kirjutas: Uksed ja üks tagatiiva ülemine osa kohati sellised, oma viga... Oli vaja ikka kiirelt ülevärvida. Need vead saavad varsti eemaldatud, mõned jooksud ka sees kahjuks ikka, jällegi oma viga, ei lasknud kahe kihivahel piisavalt kuivada ja lasin pmst kaks paksu kihti kohe üksteise selga.
No neid kraapse sa küll välja ei saa ! (Kui siis ainult värvides)
Ja see et sa kahe kihi vahel piisavalt kaua kuivada ei lasknud, pole ka süü sellele.

Süü on väga lihtne. Sitt eeltöö ! Variant on veel liiga vedel värv või liiga õhukene kiht värvi.
Muide mis paberiga lihvitud on ?
Pildijärgi võiks öelda et 120nega :lol:
Jooksu sa poleerid välja. Järelkuivamist ja neid liivapaberi kraapse mitte.
+61438856151
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

heigo kirjutas:
Helar1 kirjutas: Uksed ja üks tagatiiva ülemine osa kohati sellised, oma viga... Oli vaja ikka kiirelt ülevärvida. Need vead saavad varsti eemaldatud, mõned jooksud ka sees kahjuks ikka, jällegi oma viga, ei lasknud kahe kihivahel piisavalt kuivada ja lasin pmst kaks paksu kihti kohe üksteise selga.
No neid kraapse sa küll välja ei saa ! (Kui siis ainult värvides)
Ja see et sa kahe kihi vahel piisavalt kaua kuivada ei lasknud, pole ka süü sellele.

Süü on väga lihtne. Sitt eeltöö ! Variant on veel liiga vedel värv või liiga õhukene kiht värvi.
Muide mis paberiga lihvitud on ?
Pildijärgi võiks öelda et 120nega :lol:
Jooksu sa poleerid välja. Järelkuivamist ja neid liivapaberi kraapse mitte.
Kraapsud saangi välja uuesti värvimisega. Ei mõelnud seda poleerida ega midagi, vaid siiski värvida. See, et ma kahe kihi vahel piisavalt kuivada ei lasknud põhjustas värvi "jooksmise" mitte neid kraapse... :lol:
Need peaks olema mingi 240 paberi jäljed seal. Sai käidud küll üle 320 ja 400, kuid olin siiski lohakas. Arvestades oma töökogemust, vanust ja muid tegureid, siis töö on hea. Kiirustada enam pole mõttet, eks vigadest õpitakse...

terv,
Helar
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

No siis küll :)
Üldiselt las kuivab veel korralikult, kuna värv ja kõik muu jama kuivab päris kaua järgi.
Kui sa praegu peaksid uuesti värvima, siis võib juhtuda et mingi ajapärast on uuesti sealt kraapsud väljas.
Siis 320ga või 400ga vesilihv ja peaks okei olema.
Miks vesilihv ? Siis on mõnusam ja parem lihvida
+61438856151
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

heigo kirjutas:No siis küll :)
Üldiselt las kuivab veel korralikult, kuna värv ja kõik muu jama kuivab päris kaua järgi.
Eks ta kuivab suht pikalt järgi jamh. Eks ma teda selle kevadpäikse käes juba küpsetanud ning paarkorda küpsetab veel.
epm 12
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Aug 2010 11:04

Postitus Postitas epm 12 »

Värvi alla vesilihv paberitega P800 tavalisele mitte metallikule ja P1000 siis metallik värvile. Jämedamate paberitega oht et võivad hiljem lihvimis jäljed sisse kuivada. Ka krundi alla ei tohiks viimast lihvi jätta alla P400 liivapaberi kuna ka krunt kuivab hiljem sisse, näiteks kui lihvid krundi alla mingi 120-180 paberiga ning kimad sinna paksult krunti peale ning siis lihvid krundi 800-1000 paberiga siledaks ning värvid üle ja esialgu on kõik ilus ja sile, juhtub ikkagi hiljem mingi ajapärast, et see krunt kuivab sinna 120-180 paberi lihvimis jälgedesse sisse ja need lihvimis jäljed kõik uuesti näha.
Sinu pildilt paistev näeb täpselt selle moodi välja.
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

epm 12 kirjutas:Värvi alla vesilihv paberitega P800 tavalisele mitte metallikule ja P1000 siis metallik värvile.
Vale jutt !
Tehnoloogiad on juba niipalju edasi arenenud, et metallikvärvile tegin mina juba 4 aastat tagasi 600ga kuivlihvi.
Ja ei kuivanud midagi järgi.

Ja tavalisele pinnakale on 320/400 ideaalne.

Ja 1000ga vesilihv on ikka overkill .

See muutub nii libedaks, et on oht, et mingihetk lööb värvi/laki lahti lihtsalt.

Ja üleüldse tänapäeval pole enam vaja isegi vesilihvi. vesilihv on juba oldschool tegelikult.
+61438856151
Suletud