Bmw 520i 1983, Helar1

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Värvivalik on kindlasti omaniku enda otsustada, aga siiski soovitaksin jääda originaaltoonide juurde. Esiteks on neid toone väga laias valikus ja ka väga ilusaid. Kohati on lausa kahju, et mul nii vähe autosid on :lol:
Originaaltoonid on alati ka kaalutletud ja maitsekad. Nii säilib auto väärtus ka pikema aja jooksul. Moodsa ja "kärtsu" värviga on tihtipeale see lugu, et sellist autot müüa on väga keeruline, sest keegi ei soovi osta "tehtud" autot vaid kas siis originaalset (originaalsena näivat) või siis täitsa projektikat, millele saab taas ise värvi valida.
Minu arvamus siis :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Bmw-l ju endalgi rohelist värvi täiesti valikus olemas. kui roheline värv hinge lähedane. Aga jah eks omaniku valik ta ole mis värvi autoga söitab.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Eks näha ole, mis selle värviga saab. Ei kiirusta värvivalikuga. Värvimõtteid on olnud igasugu: musta, valget, rohelist, sinist, beezi, pruuni. Aga andke andeks silmeeest läheb kirjuks kui värve vaatama hakkad. Usun, et siiski tahan jääda Bmw värvivalikute juurde, kuid kas just sellele mudelile pakutava seas on midagi sellist, mis minu meeli rahuldaks..
Igatahes see pilt mis ma vaadata lasin, on photoshop!! Leidsin ilusa rohelise tooni reaalselt.
Pilt
Saaks ainult värvikoodi :twisted:

Aga esmaspäeval hakkan autot keevitama ning enne nädalavahetust suurt midagi autojuures teha ei jõua, kuna tööl kiire aeg.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Nii, lood sellised, et keevitama pole jõudnud ikkagi minna, kuid see nädalavahetus peaks jõudma ära keevitada.
Täna ostsin happekrunti, tumehalli krunti ning 3kg värvi. Novembri lõpuks peaks kere värvitud olema. Siis hakkan teiste detailidega tegelema.
Praeguseks siis kõik, eks saab mingid pildid ka nv-l tehtud.
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

ootaks väga pilte, siis saan su poole ka värvima tulla:)
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Tahaks vanduda, ei jõudnud jälle keevitama. Võtsin täna esi ja tagaklaasi eest. Ees juhipool tihendi all oli üks auk, taga mõlemal pool augud...
Veitsa tegin eeltöid ka, aga palju ei viitsind.
Vb homme plaanis keevitus osta, saab keevitustööd kodus ära teha. Äkki mõni asjatundja oskab öelda kuidas ilma gaasita traatkeevitus oma tööd teeb? Traadi hind on kallis küll, aga kui ta oma tööd korralikult teeb siis oleks see väike probleem.

Helar.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Auto sai nädalavahetusel keevitusse viidud. Sellega nüüd okei ja ootan kuna asjad jonksu saavad. Eelmine nädal sain pfeba tagaluugi spoileri Taneli käest! Tänud Tanelile selle eest!
Auto keevitusest tagasi saab, siis lähevad asjad juba lõbusamaks. :)

Helar
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Eks postita pilte kah tööprotsessist :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

raunz kirjutas:Eks postita pilte kah tööprotsessist :)
Jap, lasen sõbral pilte teha, kuna auto seisab sõbra juures ja ise olen tööpäeviti Tartus. Loodan auto paarinädala pärast kätte saada. Sinna toimetamine oli küll päris hull, 8km teise auto slepis ilma igasuguste uste, klaaside ja muude detailideta.

Helar
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Kopeerin EBK foorumist:
SirWilliam kirjutas:Et kallid foorumikaaslased ei arvaks, et projekt seisma on jäänud, tegin kodus mõned pildid :mrgreen:
Hetkel on pool autost keevitatud. ja natuke pilte teile.
Vana küljekarbi eemaldamisel relakaga, selgus põhjus miks ometi küljekarp süttis :lol: ehk hiirte koht ei ole autos!
Pilt
Pilt
uus küljekarp:
Pilt
Pilt
Et,keevitus kohe rooste ei läheks, tõmbasin happekrunti pintsliga ajutiselt peale(auto toodi keevitamisele, edasine on juba maalritöö :) )
Selle pildil on natuke näha, et ka tagaistme jalgealused mõlemad pooled on keevitadud.
Pilt
Pilt
Pilt
Järgmiseks nädalavahetuseks on keevitustööd lõpule viidud.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Mis asi see kollane aine on?
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

kustas kirjutas:Mis asi see kollane aine on?
Happekrunt pidi olema, seniks kuni minukätte jõuab, et niiskusega rooste ei läheks uuesti.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

SirWilliam kirjutas:Täna:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

vaatan, et sul ka samad murekohad mis mul. Mõni koht hullem, mõni vähem. Õnneks mul klaasiäärsed kohad korralikud.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Salongipõhjast selle mastiksi ka eemaldad?
Või arvad tõesti, et selle alt on korralik? :D.
e28 528iA '84
mkb
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Juun 2008 11:41

Postitus Postitas mkb »

meelis k kirjutas:Salongipõhjast selle mastiksi ka eemaldad?
Või arvad tõesti, et selle alt on korralik? :D.
Just mõtlesin sama.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Eemaldan, loodetavasti sealt päris läbivat auku ei tule.
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Helar1 kirjutas:Eemaldan, loodetavasti sealt päris läbivat auku ei tule.

Kas te kunagi ka sellise asja peale olete tulnud , kui siirdatakse autole uus detail , pealt on võimalik seda kaitsta rooste eest aga seest ???
Sisesed pinnad , mis ilmselt kruntti ei näe , hakkavad ju uuesti roostetama . Ja roostepoiss tuleb rahulikult seest poolt .

Mul on kogemus tagumiste tiivaäärtega , mis jäid ühel oma autol seest kruntimata , 2,5 a pärast sain selle töö uuesti ette võtta ja sellist viga enam sisse ei lasknud :wink:
Kus-juures on mul need läbiroostetanud tiivaääred keldris alles , võin sellest jubedusest piltti teha aga ma arvan et seda ei taha küll keegi näha .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

no selleks ongi olemas korrosioonitõrje ja muud möginad millega möllata peale keretööde tegemist. Iseasi ongi kes teeb, kes ei tee või kellel läheb meelest :D
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

cheech kirjutas:no selleks ongi olemas korrosioonitõrje ja muud möginad millega möllata peale keretööde tegemist. Iseasi ongi kes teeb, kes ei tee või kellel läheb meelest :D
Ja sa pääsed kinnistesse kohgtadesse ligi ? :shock:
Sa vist ei ole kunagi keretöödega kokku puutunud .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Suletud