5. leht 5-st

Postitatud: 30 Mai 2005 22:07
Postitas Entusjast
Mnjah. Viga ei ole ikkagi näidikutes, kellegil mõnd pädevat elektrikku pole pakkuda, kes suhteliselt odavate hindadega tegutseks

Postitatud: 31 Mai 2005 00:16
Postitas Bronco
ok, ökonomaiser ja tahhokas on elektrilised, aga kas ka spidomeeter??

E21 on küll spidomeeter mehaaniline ja trossiga... ning üldiselt on vähemalt tahhoka juhtmeid ainult 3, ning need peaksid ka ise suutma tuvastada kas töötavad või mitte...

muidu pakuks et viga ikka kuskil näidikute plokis..

Postitatud: 31 Mai 2005 08:26
Postitas Jaan
Las keegi vaatab selle tagasillal asuva anduri üle :idea:

Postitatud: 31 Mai 2005 12:22
Postitas Entusjast
nii spidokas kui ka kõik muu on seal elektriline. Külge läeb ainult kaks pistikut. Mõlemas ligemale 20 kontakti. Tagasillaanduri olen juba kord lahti kiskund-ei midagi. Proovisin peale teist blokki. Viga täpselt sama

Postitatud: 31 Mai 2005 13:21
Postitas Jaan
Kas oled teist andurit proovinud? Või äkki on see juhe viga saanud, mis piki põhja andurini jookseb? See on suht lihtne süsteem tegelikult ja viga on raudselt midagi sellist... lihtsat. Kontakti viga ühes või teises kohas, seal ei saa muud olla.

Postitatud: 15 Juun 2005 23:28
Postitas Entusjast
Nüüd kergelt teistlaadi küsimus. Sõites ükskõik mis käiguga siis madalatel pööretel hakkab jünksutama. Annan kergeltgaasi ja asi korras. Millest viga otsima hakata. Oma mõistus ütleb et äkki bensufilter või säde künlajuhtmete näol kehv

Postitatud: 16 Juun 2005 08:15
Postitas Arvo
Katsu kõrgepinge kaablid töötaval mootoril käega üle (eeldades, et süda on korras :D ), edasi mõõda testriga kõikide kaablite takistused üle. Variant veel, et jagaja juures midagi logiseb.
Bensiinisurve tasub üle mõõta, selleks sobib näiteks kadaka turult soetatud gaasikeevituse atsetüleeniballooni (0-25atm) manomeeter.
Aga variante on veelgi mis jamada võivad.

Postitatud: 27 Juun 2005 15:22
Postitas Entusjast
Kas keegi oskab öelda kuidas käivad e23-l taguymised istmed välja. Osadel autodel on spetsiaalsed klambrid millest tõmmaters iste lahti tuleb aga e23l neid ei leidnud. Tahaks turvavöö otsi kätte saada

Postitatud: 27 Juun 2005 15:53
Postitas Priit Peljo

Postitatud: 13 Juul 2005 17:09
Postitas Entusjast
Nii. Valgustan teid siis kah hetkeolukorrast. Mootor andis saba. Kiskusin siis kogu mootori laial ja oh üllatust kui ma kaane maha võtsin. Esialgu oletasin et kas tihend või kaas on töölepingu lõpetanud, kuid selgus et kolvis on auk. Niipalju kui mina mootoritega kokku puutund olen ei ole ma sihukest asja näind. Kolmandas silindris on kolvi peal auk, samas klapid ja kogu muu krempel terve. Kõigi eelduste kohaselt peaks 20. juuli kanti uue mootori saama, aga niikaua masin seisab :cry:

Postitatud: 13 Juul 2005 20:21
Postitas siim528
olemas korralik 2.8 mootor. puudu karterikaan. klubihinnaga kui kokkutulekul oma silmaga autot näen :wink:

EDU

Postitatud: 31 Juul 2005 21:55
Postitas Priit Peljo
Entusjast kirjutas: Kõigi eelduste kohaselt peaks 20. juuli kanti uue mootori saama
Vist ei ole saanud?
Küll midagi välja mõtleme 8)

Postitatud: 18 Aug 2005 11:44
Postitas Entusjast
Kuna on plaanis Eestist pikemaks ajaks kaduda otsib mu auto endale uut ja head kodu. Mis kõigetähtsam, selle koduga peab kaasnema ka väga hea peremees. Tahan, et see auto ikka ilusti tänavatele jõuaks ja et uus omanik ta eest ilusti hoolt kannaks. Hetkeseis on selline et puudu on mootori alumine pool. Saab kaasa ka teise seitsmese millelt põhiosana saaks plekki, kui seda vaja peaks minema. Kaasa ka teine mootor, millel plokis auk. Sillaosa on väga heas korras. Ülevaatus on kehtiv ja isegi kindlustus paar päeva. Raske südamega müün kuid veel raskem oleks teda kuhugi määramata ajaks seisma jätta.

Postitatud: 15 Okt 2005 10:31
Postitas Entusjast
case closed