entusjast: e23 728i 81a

Foorumiliikmete autod.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

E28 oma peaks olema mõõtudelt väiksem, täpselt ei tea. Automaatkastiga variandi radikal on alumine osa aut. kasti õli jahutuse jaoks, muud erinevust netu.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Kas mitte 528 radikas sama pole? Ei meenu kohe. 525 radikas on igatahes väiksem, kinnitused on teistes kohtades. Võib-olla saaks seda kasutada ajutise lahendusena kuid kas see oma ülesande täidab, ei tea. E23 automaadi radikat peaks saama manuaalkastiga masinale kasutada. Lihtsalt see pool mis on mõeldud automaatkasti õliringluseks, jääb vabaks, muud pole seal midagi. Kuskil Tallinnas on üks tüüp kes suuremal hulgal vanu viiesajaseid ja seitsmesajaseid lammutanud on, ehk temal on midagi kuskile vedelema jäänud? Sa vist käisid tema juures kunagi kardaani otsimas :idea:
raul
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Sept 2004 11:27

Postitus Postitas raul »

E23 peaks jahutusribade ala mõõdud olema 610x462 / paksus 33, E28 on väiksem: 575x458 / paksus 32. Küsisid, palju need radiaator.ee tüübid E23 radika eest tahtsid?
Entusjast
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Okt 2004 17:32

Postitus Postitas Entusjast »

Hee Radiaator.ee poisid tahavad uue radika eest saada 2850 eeq mis on way liiga palju minu rahakoti juures. Parem (odavam)on kasutatuna leida
Entusjast
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Okt 2004 17:32

Postitus Postitas Entusjast »

Kas kuskilt internetist oleks võimalik leida e23 elektriskeeme. Mõtlesin et teek selle algelise pardakompuutri korda. see mis näitab kas kuskilt pirn läbi või vedelikku vähe. Hetkel ei suuda küll kuskilt otsast pihta hakata. Kust see asjandus üldse oma info saab?
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Seda vast pardakompuutriks ei maksaks nimetada, see on analooglülitustel põhinev seade, Check Control asja nimeks.
Aga milles viga seisneb, kas test nupu vajutamisel mõni tuli süttib või on täitsa pime? sinna käivad tavalised armatuurlaua valgustusee pirnid ja minu omal olid umbes pooled läbi põlenud, algatuseks kontrolli need üle. Edasi vaata testriga kas toide olemas. Kuskil kodus peaks mul skeem olema küll, katsun õhtul vaadata...
Entusjast
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Okt 2004 17:32

Postitus Postitas Entusjast »

Viga selles, et täiesti pime on. Kontrollin seda pirnide asja. Oleksin väga tänulik ja kui skeemi leiaksid.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Kui täiesti pime, siis tasub kindlasti uurida, millise kaitsme taga see seade on. Sellised kaitsmed, nagu on vanematel autodel ("pulk" mitte "hark") kipuvad äärmiselt kergesti oksüdeeruma.
Entusjast
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Okt 2004 17:32

Postitus Postitas Entusjast »

Näidikutebloki kaladest sain ka lahti kaitsme vahetamisegi. Sai neid veel terve posu vahetatud, sest paljud pudenesid lihtsalt näpuvahel ära. Nii et viga võib olla ka kaitsmes, aga nüüd millises. Nende pulkkaitsmetega seoses tuli ka veel üks idee, et vahetaks selle hark kaitsmeteploki vastu välja
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 250
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas siim528 »

mis mote selle on siis :? kui originlkaitmeplokk on ilusti puhas ja kaanega pealt suletud nii nagu originaas ette nahtu dsis kestab ka see vaga hasti... nii et ara midagi aretama kull hakka ja originaalsust rikkuma.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Sa võid ju selle vana kaitsmekarbi lahti katkuda, kontaktid ja juhtmed üle kontrollida, ära puhastada... ja töötab jälle nagu uus :idea:

Kuidas sul selle radikaga lood on? Oled midagi leidnud? Muuseas kas sa neid autokeemia kauplustes müüdavaid lekkepeatajaid oled uurinud? Näiteks Järve Autokaupluses (AS Ben) Tallinnas on müügil selline asi nagu suurte lekete kõrvaldaja. Tootja on "Prestone", nimi aga "Stop Leaks". See on väikeses (162ml) plastikpudelis ja peaks toimima päris hästi jahutussüsteemi segatuna. Hind oli alla 100.- krooni. Tasuks ehk proovida, vähemalt ajutise lahendusena?
Viimati muutis Jaan, 08 Apr 2005 12:46, muudetud 2 korda kokku.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Jah, puhastada on soovitav küll aegajalt aga selle vanema tüübi kaitsmekarbi juures ei pruugi sellest probleemide lahendamiseks alati abi olla. Need vedruklemmid mille vahele kaitse surutakse väsivad ajaga ära, ajutiselt aitab hallitamise vastu kui klemme natuke koomale väänata, samuti võib kontaktid teh vaseliini või wd40 õliga üle lasta.
Edit: aga kaitsmekarbi vahetus on tükk tööd ja õige oleks koos juhtmepuuga vahetada. Algatuseks proovi ikka klemmid veidi koomale väänata ja õlitada... ning ÄRA KASUTA alumiiniumist kaitsmeid. Hästivarustatud autopoest saad vasest kaitsmed mis kestavad niisketes tingimustes palju paremini.
Viimati muutis Arvo, 08 Apr 2005 13:40, muudetud 1 kord kokku.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Klemmide pingutamine ja kvaliteetsed kaitsmed peaksid ka probleeme vähendama, nagu Arvo soovitab. Ja kaitsmekarbi vahetus tõesti suur töö kuid jah... paljud vead mis tunduvad hirmus keerulised olema, on tegelikult mingid lihtsad kontaktivead kaitsmekarbi ühendustes.
Entusjast
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Okt 2004 17:32

Postitus Postitas Entusjast »

Olgu, selle kaitsmekarbi vahetuse matan esialgu maha. Üks häda on muidugi selles, et suuremosa kirju on sealt kaanelt maha kulunud ja praktiliselt võimatu on sealt midagi välja lugeda. Ja nii ei teagi, mis kaitse, millle jaoks ette nähtud on. Radika probleemi lahendasin esialgu niimoodi, et võtsin vigase ribi täiesti vahelt välja ja jootsin otsad kokku. Vaatab kuidas selline asi ennast õigustas, aga eks see üks ajutine lahendus ole. Peaks mootoril küünlad ja õlid ära vahetama, aga olen kuulnud et nende valikul peab väga hoolas olema, eriti just küünalde. Nii et mis firma tooteid te soovitaksite.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Küünlad võta bosch või ngk. Õli valid vastavalt rahakoti paksusele... aga oleks soovitav eelistada tuntud tootjaid nagu valvoline, mobil, shell jne. Viskoossus vaata tehasemanualist.
Kui täissündi plaanid sisse panna piilu enne klapikambri kaane alla - kui seal detailid musta "tavotikihiga" kaetud oleks soovitav enne põhjalik mootoripesu teha.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Selle mootoripesuga tasub ettevaatlik olla. Mootor on ilmselt paarkümmend aastat pesemata. Kui seda nüüd äkki pesema kukkuda siis võib mõnest olulisest kohast õli lekkima hakata :!: Ilusa puhta mootorisisemuse asemel võib kogemata endale probleeme tekitada. Eks sa ürita ka uurida mis õli sul mootoris on. Muidugi kes seda nüüd enam kindlaks teeb :? Kui on poolsünt olnud - pane seda. Mineraalõli oleks selline lollikindel variant. Näiteks poolsündi pealt mineraalõli peale võib alati minna, vastupidine tegevus vana mootori puhul pole mõttekas - kui sa just ei tea tihendite seisukorda. Oma haininale panin NGK küünlad. Komplelkt maksis 150.- krooni ringis (kui ma õigesti mäletan). BOSCH-i komplekt maksab ca. 350.-. Miks valisin NGK? Boschi esindus oli sellel päeval, kui küünlaid ostma läksin (ilus laupäevane päev oli tookord) kinni.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Käisin su autot galeriis uurimas. Avastasin, et salongist pole ühtegi fotot. Ega sa ei ole plaaninud mõnda fotosessiooni läbi viia? :wink:
Entusjast
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Okt 2004 17:32

Postitus Postitas Entusjast »

Kui puhtaks saan, siis teen ka sisust pilte. Nii.. nagu arvata oligi, on vana radikas ikka läbi mis läbi. Täiesti pehkinud ja lappida enam ei õnnestugi. Peab raha koguma ja kellegilt kasutatud radika ostma
Entusjast
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Okt 2004 17:32

Postitus Postitas Entusjast »

Üleüldise koristamise käigus mõtlesin välja uurida põhjuse miks kell ei tööta. Selgus et pistik lahti. Nii aga tuleb välja et kell ei funktsioneeri täielikult
Numbrid on laiali valgunud. kiskusin pistiku lahti ja mida ma näen. Numbrid läksid normi ja lõpuks toite puudumisel hääbusid täiesti. Siit küsimus et mis sihukest anomaaliat põhjustab ja kas seda on võimalik parandada või on lihtsam uus kell otsida
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Vaata kas leiad kuskilt korralikuma kella. Võib-olla on see vana kell lihtsalt oma töölepingu lõpetanud, 24 aastat on päris pikk aeg.
Suletud