BMW e28 528i, 1985, redline

Foorumiliikmete autod.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

BMW e28 528i, 1985, redline

Postitus Postitas redline »

Soetasin sellise bemari, kere üldiselt heas korras, eest natuke karbi äärt (ca 15-20cm) ära tõstetud. Mootor käib vaikselt ja ühtlaselt.
Plaanid siis järgmised:
Keretööd korralikult ära teha
Mootoriks V8 4.0, 5 käiguline manuaalkast
Sillad powerfleks ja custom puksid
Vedrustus coiloverid
Suuremad pidurid
Sidurikorv Audi AAN+ BMW 530 V8 ketas
Väljast jääb stock, kui saan siis M-tech, alpina, BBS stanged vms, ühesõnaga originaalilähedane.
Paar pilti hetkeseisust:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Juba on lambanahkne hundikutsikas 524td-ks ümber ristitud :D.

Üle keskmise korraliku välimusega e28.
Loodan, et teostus tuleb korralik ning üks huvitav aparaat tänavatel õige pea liiklemas.
e28 528iA '84
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Kui e30 kere valmis saab, võtan selle ette. Enne kahjuks pole võimalik, kuna kaks kolmandikku põrandast valamata ja pole lihtsalt ruumi.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Ikkagi kyss,et miks oma vanale sinisele peale ei tõstnud seda 4,0 mootorit?
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

See V8 ongi seal peal praegu :D
Et rohkem küsimusi ei tekiks, siis ma olen niiöelda sellest välimuse ehitamisest välja kasvanud ja hindan originaali :)
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

oli aeg juba :D
745, R-23, R-12
alando
Postitusi: 127
Liitunud: 23 Aug 2007 16:54
Asukoht: Muhu

Postitus Postitas alando »

Sinna see oksjoni pill rändaski!
khan
Postitusi: 24
Liitunud: 23 Jaan 2010 22:14

Postitus Postitas khan »

Sai ka seda masinat platsil vaatamas käidud (puhtjuhuslikult juba mõnda aega tagasi) ja no kohe üldse ei jätnud ükskõikseks see masin mind. Kere tundus ülihea ja auto kohe säras kuidagi.

Saatsin omanikule PSi ka
BMW 321 1939a; BMW 320 1991
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

mis salongiga plaanis?
e28...
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Ei mdiagi erilist, õlikässar, sportlikumad istmed(ühed olemas, aga uued katted vaja panna), mõni lisanäidik( õlirõhk, õlitemp, jahutusvedeliku temp)
Kindlasti jääb selle mootoriga mingi hetk jõudu väheks ja tuleb ka laadur paigaldada, aga see kaugem tulevik. Enne proovin MS´le üle minna ja korralikult vabalthinagava seadesse saada, ehk jõuab järgmise aasta numbri sees seda :P
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

See siis selle auto uus süda :)

Pilt
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Käigukast on 530 V8 oma?
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

redline kirjutas:See siis selle auto uus süda :)

Pilt
Näh :roll: Hakkab pihta jälle :lol: . Originaal ei kõlba?
Julgen ennustada, et kui sinna V8 vahele paned, siis umbes 5 või 8 aasta pärast tõstetakse see V8 vahelt ära jälle ja hakatakse originaal mootorit otsima. Nagu siin üks kuuesajane oli. V12 oli vahel ja nüüd pannaks/pandi tehase kone tagasi originaalsuse eesmärgil :lol: . Aga noh peaasi, et majandustegevus käib, siis on kõik õnnelikud. :wink:
850Ci
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

kast 730/530 oma jah.
Mootorit ma kindlasti ei taha 2.8 sinna jätta, sellega ei jõua edasi liikuda :lol:
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Said sa sõita ka oma eelmise 540-ga, et kuda see sidur oli audi korviga? Kas see oli bolt on lahendus?
Edu ehitamisega 8)
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Sain sõita küll, aga siis oli 530 sidurikorv. See jäi muidugi lahjaks :D
Audi AAN korvi jaoks tuleb ainult difti ka poldi augud puurida (seda siis 265mm hooratta puhul)
Võimalik et tuleb custom hooratas ka, seda siis alumiiniumist :)
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Vahepeal siis natuke asju ostetud. Võtsin julguse kokku ja tõin poest siis AAN korvi ja 240mm BMW ketta :)
Kerel sai vahepeal survepesuriga kapotialune puhtaks lastud, saab paremini tegutseda seal.
Töö järjekord siis järgmine:
Hooratta tööpind töödelda, sidur külge sobitada. Hetkel custom hoorattaga ei tegele, seda jõuab hiljem :)
Mootor peale sobitada, kus kere lõikumist minimaalselt teha.
Kui mootori osa paigas, siis kere puhtaks üleliigsest ja keretööd.
Pildimaterjali tuleb ka nädalavahetusel, siis on seebikarp mida kätte haarata :)
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Loodame et peab ka siis kuni ratasteni :)
Pilt
Pilt
Pilt
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Selle autoga vahepeal ka ühtteist tehtud. Mootor on sobitatud paika, pidurisüsteem on paigas ja karbipoolne väljalase enamvähem valmis.
Kollektor vaja veel üle käiata ja lihvida, siis peaks hea saama :)
Kuna roolikarp siin pool, siis ruumi väga minimaalselt ja mõtlengi praegu, et kuidas isoleerida soojuse eest roolikarpi ennast. Üks variant oleks kollektori teip, aga see lisab jällegi kollektorile jämedust juurde ja seda ruumi seal pole. Teine variant mingisugune aluplekk?
Pilt
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Aluplekki kasutatakse ka originaalis kuumakaitseks, näiteks E34-l õõtshoobade peal aluplekist kaitse.

Edu aretamisel igatahes, jään lõpp-produkti ootama :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta