2. leht 7-st

Postitatud: 01 Nov 2004 23:35
Postitas Bronco
sysi kirjutas:uuri bmw klubi kasutaja serxx käest, tal vanasti oli pakkuda tutikas tükk. 300 v 350 maksis. äkki tal alles.
See sumpa siis minu oma, 350 eesti raha eest, ning asi on tõesti praktiliselt tutikas... eks nädalavahetusel panen alla...

Auto jääb aga garaazi esialgu sellegipoolest, lihtsalt momendil teine liikumisvahend, ning ehk ei olegi enne kevadet vaja teda välja sealt ajada (võibolla paar korda tagaveolisega lund proovida :P )

vot nii on lood siinpool sood... tulev nädalavahetus tahaks ka Tartus viibida päeva või kaks :wink:

Postitatud: 19 Apr 2005 04:37
Postitas Bronco
niih, kevad käes....

plaanid ei läinud päris niimoodi nagu novembris tundus, ehk siis tegelikult ikka enamus talve sõitsin ringi selle autoga...

Ning tegelikult praegugi igapäeva liikumisvahend, ja ausalt öeldes, mina olen rahul :) Ei ole ta mind kunagi tee äärde jätnud, ei kurda ta ka siis, kui päevas saab 400-500km läbi sõidetud jne...

Tegelt lihtsalt lisasin paar uut pilti galeriisse, ning korrastasin selle auto teemat veitsa, ning tuli selline härdushoog peale :oops:

Postitatud: 11 Juun 2007 09:39
Postitas Bronco
Tõstaks siis selle teema ka ülespoole. Viimasest postitusest on möödas siis üle 2 aasta, ning toimunud on nii mõndagi.

Momendil siis auto selline:
Pilt

Laupäeval sai Bmw Klubi Cup'l autot ka rajal proovimas käidud.

Pilt[/url]

Postitatud: 11 Juun 2007 09:47
Postitas Bronco
Eelmine suvi sai tehtud keretööd (tänud Tõnisele) ning siis ka auto värvitud. Talvel aeg-ajalt käisin keerasin mõne jubina külge, kuid põhitöö sai alles tehtud mai lõpust siiamaani.

Ees on 323 pidurid (uued kettad/klotsid). All on madaldusvedrud (tagaots tundub ikkagi veidi kõrge :? ) ning gaasiamordid. uued piduritorud ja bensiinitorud on samuti paigaldatud. (Siinkohal tänud Mart154'le kes oli väga suureks abiks nii ruumi kui ka tööga).
Auto ei ole veel päris iga päev liikvel, kuna puudub TÜV, mis seisab omakorda esiklaasi taga (praegune on pragudega), kuid uue klaasi peaks ette saama täna pärastlõunal, ning proovin ka ülevaatusele jõuda.

Samuti on pisinokkimist salongi kalla ning ka välised iluvidinad tahavad ülekäimist (vahetamist).

Postitatud: 11 Juun 2007 09:55
Postitas tõnis
Vaatasin mitu korda auto esiotsast pilti, imelik tunne oli et midagi on puudu :? . Lõpuks jagasin ära, suunad on valged :lol: . Päris harjumatu pilt e21 juures.

Postitatud: 11 Juun 2007 10:07
Postitas mart154
alguses tundusid ka need valged suunad kuidagi harjumatud... nüüd juba päris OK!

Pane uued neerud-prillid ka ette, siis kohe viisakam :)

PS: kui kellelgi on m10b20 üle, siis võib meile teada anda :)

PPS: mees sõitis vaatamata sellele, et esimest korda Rapla rajal, välja täitsa OK aja vanakese kohta :wink:

Postitatud: 11 Juun 2007 11:49
Postitas Silwer
mart154 kirjutas:PS: kui kellelgi on m10b20 üle, siis võib meile teada anda :)
See on vägagi defka mootor.

Postitatud: 11 Juun 2007 12:58
Postitas Aare
M10B20 ehitatakse M10B18-st väntvõlli ja (minumeelest) kolbide vahetamise teel. Vajalikud pulikad on Wallothneschis müügil, kuid odav see lugu ei ole, väntvõll ilma saatekuluta 8K ning kolvid teist samapalju.

Kas on mõtet 200 cc peale nii palju kulutada.

Otsisin sellist mootorit mõned aastad tagasi ja leidmata jäi - enamasti oli pakutava näol siiski tegu 1,8-ga ja peale tühja jooksmist neljandasse kohta loobusin.

defka asi jah

Postitatud: 11 Juun 2007 13:21
Postitas madis
Üks märkus veel m10 2.0 moto kohta et ta on palju tugevama metalli sulamiga kui tavaline 1.5-1.8. plokk seest teistsugune kare ja triibuline.

Postitatud: 11 Juun 2007 15:17
Postitas Bronco
siis tuleks kuskilt S14 leida :lol:

Aga asjast, klaasivahetus jäi ära. Klaasiteenindus.ee ei suutnud siis õiget klaasi tarnida. Tellisin juba 2 nädalat ära, E21 jaoks, ning nüüd selgus et on ühte pidi 1 cm suurem, ning teist pidi 0.5cm suurem.

Nüüd siis veidi parem osa, nad väitsid mulle et mul on 315! sest ees on 2 tuld ja et 315 klaas (nende baasis) peaks sobima ette. Järelikult olen mina mootori vahetanud, ning asi on minu süü...

Mida iganes. Panid uuesti vana klaasi ette (pragusid rohkem kui enne), ning tellisid siis 315 klaasi. Kolmapäevaks peaks kohal olema, ning ka ette saama. Loodan et sobib.

Postitatud: 11 Juun 2007 15:44
Postitas tõnis
Bronco kirjutas:siis tuleks kuskilt S14 leida :lol:

Aga asjast, klaasivahetus jäi ära. Klaasiteenindus.ee ei suutnud siis õiget klaasi tarnida. Tellisin juba 2 nädalat ära, E21 jaoks, ning nüüd selgus et on ühte pidi 1 cm suurem, ning teist pidi 0.5cm suurem.

Nüüd siis veidi parem osa, nad väitsid mulle et mul on 315! sest ees on 2 tuld ja et 315 klaas (nende baasis) peaks sobima ette. Järelikult olen mina mootori vahetanud, ning asi on minu süü...

Mida iganes. Panid uuesti vana klaasi ette (pragusid rohkem kui enne), ning tellisid siis 315 klaasi. Kolmapäevaks peaks kohal olema, ning ka ette saama. Loodan et sobib.
Parajad koomikud seal klaasiteeninduses :roll: . Kas ajasid asja Tallinna osakonnas?

Postitatud: 11 Juun 2007 16:02
Postitas Silwer
Bronco kirjutas:siis tuleks kuskilt S14 leida :lol:
Häda pärast sobiks ka S42/M42... :)

Postitatud: 11 Juun 2007 19:58
Postitas raunz
Väga kena näeb välja küll, mulle need valged suunad meeldivad(enda autole keeran kah külge kui uus värv seljas).

Mismoodi 318 klaas ja 315 klaas saavad erinevad olla? Muide öeldi et E30 klaas sobib kah, oskab keegi kindlalt seda väita või ümber lükata?

Postitatud: 11 Juun 2007 20:29
Postitas Bronco
tõnis kirjutas: Parajad koomikud seal klaasiteeninduses :roll: . Kas ajasid asja Tallinna osakonnas?
Asju ajasin Tallinna osakonnas. Klaasi tellisin peaaegu 2 nädalat tagais, nende kodulehel oleva info, ning teenindaja järgi (ei öelnud tootekoodi, vaid lasin ise tal margi ja aasta järgi otsida).
No loodan et ikka laabub nüüdse tähtajaga kõik.
raunz kirjutas:Väga kena näeb välja küll, mulle need valged suunad meeldivad(enda autole keeran kah külge kui uus värv seljas).

Mismoodi 318 klaas ja 315 klaas saavad erinevad olla? Muide öeldi et E30 klaas sobib kah, oskab keegi kindlalt seda väita või ümber lükata?
Kuidas 318 klaas ning 315 klaas erinevad saavad olla ma aru ei saa. Minu teada peaks kõigil E21 mudelitel olema samasugune esiklaas. Eks üritasin seda ka seletada, aga kes klienti usub siis, nende baas ju näitab nii. Hea on et nad mul mootorit kohe ümber ei vahetanud 1.6'se karpa vastu :lol:

E30 klaasi kohta ei oska kommenteerida, aga arvan et ei sobi...

Valged suunad meeldivad endale ka, alguses oli harjumatu, kuid nüüdseks harjunud. Nädalavahetusel proovin uued iluvõred ja neerud ka külge saada 8)

Lisan siia ka 11 märtsil tehtud pildi.
Pilt

Postitatud: 11 Juun 2007 21:53
Postitas Priit
Ilus!

Postitatud: 11 Juun 2007 21:57
Postitas mart154
hm, seda e30 klaasi hüpoteesi võiks ju mõnikord proovida, tuleta meelde vahest...

Postitatud: 12 Juun 2007 08:54
Postitas jaan tatikas
PS: kui kellelgi on m10b20 üle, siis võib meile teada anda
Sellise mootori vidinad olemas , kubatuur 2,1 l , soovi korral ka ülelaadimiseks kolvid ,met. tihend tikkpoldid jne .

Postitatud: 13 Juun 2007 15:58
Postitas Bronco
I can see again!

Uus klaas on ees. Uskumatu kui suur erinevus ikka on :D

Suurimad tänud ka Tõnisele jälle abi eest. Homme lähen proovin TÜVi ära teha.

Postitatud: 13 Juun 2007 19:28
Postitas lamp
Selle 2.0 m10 moto suhtes on lugu selline et blokk on körgem kui 1.8 oma nii et kolbidest ja vända vahetamisest üksi vähe. Aga muidu ilus ja aus auto
Ps ehk ütled mullegi kus valged klaasid suundadele said :wink:

Postitatud: 13 Juun 2007 21:03
Postitas Bronco
Valged suunad on tellitud W&N'st. maksid mingi 700 krooni (terved suunad siis).