E21 316

Foorumiliikmete autod.
juut76

E21 316

Postitus Postitas juut76 »

sai siis teine soetet paar päeva tagasi.

http://www.pilt.ee/photo/595297/13830882/

esmamulje (v.l.a. arvesse võttes ) ~4-

komplektne, suured vaevad nähtud endiste omanike poolt ja veel
suuremad veel endal näha ,et tulemas.
alustuseks aku peale....
ei taha käivituda. klapikaane eemaldudes jäi silma kohe purunenud nookur.
ja nüüd siis kaant remmima .
Viimati muutis juut76, 11 Okt 2005 11:45, muudetud 1 kord kokku.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tore! Väliselt vaadates tundub, et originaalvärvi all? See on tavaliselt positiivne - tead mida saad. Värvitoon on hea, heledamad toonid mõjuvad mõõtmetelt väiksemate autode peal üldjuhul paremini. Mis veel.. see on veel 2 tulega versioon. BMW üks tunnuseid on ju ninaosas olevad kaks tulepaari. Aga see "ainult kahe tulega" versioon on päris huvitav eksemplar! Ega siis muud kui jõudu korrastamisel. Midagi keerulist ei tohiks olla - masin ju põhimõtteliselt väga lihtsa ehitusega.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

hmm, E21 4 silindrilise mootoriga modifikatsioonid olidki orignaalis 2 tulega... 4 ehk mõlemale poole tulepaar pakuti lisa optionina (ehk siis pidi maksma selle eest), ning levinud on ka ise vahetatud tuledega versioonid :D

Samas levivad jutud et 2 tuld valgustavad paremini kui need 4 väiksemat seal ees...

Muidu aga auto tundub aus, ning nokitsemist tundub ka jätkuvat...

318 ehk siis karburaatoriga mudel on see?
edit: lisaks ei saa aru kass aknaümbruse liistud on musta värvi, või puudu?
musta värvi liistud olid stockis nagu ainult 315 mudelil. või on lihtsalt kohaliku "tuunija" poolt mustaks värvitud...
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Nendest 2 ja 4 tulega e21 erinevustest on siin kusagil mujal juttu olnud varem ka. Ise pole e21 küsimustes nii tugev :oops: Seda aga arvan küll, et kui ta juba on 2 tulega siis las olla. Pole mõtet sinna hakata 4 tuld ette kombineerima, olgu nagu tehasest tuli :D
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Nagu minu omagi mis hiljuti soetatud sai, kere paistab muidugi korralikum.
Igal juhul edu ja jöudu ehitamisel.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

mul 320 4-ühesuurust tuld, ja 1,8või 1,6 (ma ei mäletagi mis ta oli;)) 2-tulega
745, R-23, R-12
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

Bronco kirjutas:hmm, E21 4 silindrilise mootoriga modifikatsioonid olidki orignaalis 2 tulega... 4 ehk mõlemale poole tulepaar pakuti lisa optionina (ehk siis pidi maksma selle eest), ning levinud on ka ise vahetatud tuledega versioonid :D

Samas levivad jutud et 2 tuld valgustavad paremini kui need 4 väiksemat seal ees...

Muidu aga auto tundub aus, ning nokitsemist tundub ka jätkuvat...

318 ehk siis karburaatoriga mudel on see?
edit: lisaks ei saa aru kass aknaümbruse liistud on musta värvi, või puudu?
musta värvi liistud olid stockis nagu ainult 315 mudelil. või on lihtsalt kohaliku "tuunija" poolt mustaks värvitud...
veider lähenemine bmwlt,et lahejma mootoriga isenditel vähem tulesi vaja..............
samas võinuks tehaka 518 kahetulelisi :)
...
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Huvitav oleks teada, et kas tehase poolt ka mingi selgitus selle kohta olemas on - miks ühel juhul kasutatakse 2 ja teisel juhul 4 tuld? Põhimõtteliselt pole vist vahet... rohkem disaini küsimus?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
juut76

Postitus Postitas juut76 »

Jaan kirjutas:Tore! Väliselt vaadates tundub, et originaalvärvi all? See on tavaliselt positiivne - tead mida saad. Värvitoon on hea, heledamad toonid mõjuvad mõõtmetelt väiksemate autode peal üldjuhul paremini. Mis veel.. see on veel 2 tulega versioon. BMW üks tunnuseid on ju ninaosas olevad kaks tulepaari. Aga see "ainult kahe tulega" versioon on päris huvitav eksemplar! Ega siis muud kui jõudu korrastamisel. Midagi keerulist ei tohiks olla - masin ju põhimõtteliselt väga lihtsa ehitusega.
kurvastuseks , ei pole orig värv. lakk koorub teisel . . . . :(
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Lakk võib ju kooruda... See võib metallikvärvil olla ka ilmastikuoludest tingitud. Olen märganud seda, et autod mis pärinevad sellistest piirkondadest kus päike väga suure osa ajast aktiivselt paistmas... siis nendel selline viga üsna tihti esineb. Värvi kohta ütleks, et vähemalt pildilt ei saa aru kas seda autot on hiljuti värvitud... Loomulikult neid seppasid kes masina 2000.- - 3000.- krooniga üle värvivad - neid meil ikka jagub. Kahjuks ei ole nende töö alati kvaliteetne ehk paar kuud (või pool aastat) pärast värvimist on vaja protseduuri korrata. Loodetavasti asi nii hull ei ole. Kui auto on värskelt värvitud ja siis kohe müüki pandud - see võib mõtlema panna.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
juut76

x

Postitus Postitas juut76 »

sai siis vähe tegeldud. selgus ,et südameks siiski 16 4v b m10 mootor.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: x

Postitus Postitas Ruut »

juut76 kirjutas: 16 4v b m10 mootor.
mis asi see on? pole enne sellist tähistust kohanud.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Re: x

Postitus Postitas tõnis »

Ruut kirjutas:
juut76 kirjutas: 16 4v b m10 mootor.
mis asi see on? pole enne sellist tähistust kohanud.
Ma ka nats nõutu, äkki mingi haruldase tuunija kallis kätetöö :wink:
Carclassic OÜ
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tegemist ikka tavalise m10 mootoriga?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
juut76

x

Postitus Postitas juut76 »

jep! M10 (plokile valatud "10")

kuid palju käib netist ja muust kirjandusest läbi ka mootori tähistus
mis plokile löödud raudadega
(vt.jagaja poolne mootoriots üle, ehk leiad ka enda mootori tähise/
markeeringu. peaks asuma plokikaane tihendist nats all pool ja juhi
poolses ploki nurgas, starteri kinnituskõrva peal.)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: x

Postitus Postitas Ruut »

juut76 kirjutas:jep! M10 (plokile valatud "10")
kuid palju käib netist ja muust kirjandusest läbi ka mootori tähistus
kui sul 1,6l mootor, siis peaks tähistus olema M10B16
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Facelifti järgsel 316'l peaks olema 1,8 karpa mootor.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
juut76

x

Postitus Postitas juut76 »

sai siis lõpuks hääled sisse. tehnika toimib, ehkki vajaks uusi küünlaid/juhtmeid.

kui nüüd veel ka "põranda lauad" uued saaks ,võiks ehk juba pabereid
korrastama asuda.

http://www.pilt.ee/photo/595297/15034789/
Viimati muutis juut76, 10 Nov 2005 12:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Äkki saad kere probleemsetest kohtadest mõned klõpsud teha, oleks huvitav vaadata.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
juut76

x

Postitus Postitas juut76 »

täna sai siis ka päbrid korda aetet.
võib rahuliku südamega taastamist jätkata.
Vasta