1. leht 2-st

E21 316

Postitatud: 07 Okt 2005 10:18
Postitas juut76
sai siis teine soetet paar päeva tagasi.

http://www.pilt.ee/photo/595297/13830882/

esmamulje (v.l.a. arvesse võttes ) ~4-

komplektne, suured vaevad nähtud endiste omanike poolt ja veel
suuremad veel endal näha ,et tulemas.
alustuseks aku peale....
ei taha käivituda. klapikaane eemaldudes jäi silma kohe purunenud nookur.
ja nüüd siis kaant remmima .

Postitatud: 07 Okt 2005 10:38
Postitas Jaan
Tore! Väliselt vaadates tundub, et originaalvärvi all? See on tavaliselt positiivne - tead mida saad. Värvitoon on hea, heledamad toonid mõjuvad mõõtmetelt väiksemate autode peal üldjuhul paremini. Mis veel.. see on veel 2 tulega versioon. BMW üks tunnuseid on ju ninaosas olevad kaks tulepaari. Aga see "ainult kahe tulega" versioon on päris huvitav eksemplar! Ega siis muud kui jõudu korrastamisel. Midagi keerulist ei tohiks olla - masin ju põhimõtteliselt väga lihtsa ehitusega.

Postitatud: 07 Okt 2005 11:38
Postitas Bronco
hmm, E21 4 silindrilise mootoriga modifikatsioonid olidki orignaalis 2 tulega... 4 ehk mõlemale poole tulepaar pakuti lisa optionina (ehk siis pidi maksma selle eest), ning levinud on ka ise vahetatud tuledega versioonid :D

Samas levivad jutud et 2 tuld valgustavad paremini kui need 4 väiksemat seal ees...

Muidu aga auto tundub aus, ning nokitsemist tundub ka jätkuvat...

318 ehk siis karburaatoriga mudel on see?
edit: lisaks ei saa aru kass aknaümbruse liistud on musta värvi, või puudu?
musta värvi liistud olid stockis nagu ainult 315 mudelil. või on lihtsalt kohaliku "tuunija" poolt mustaks värvitud...

Postitatud: 07 Okt 2005 12:07
Postitas Jaan
Nendest 2 ja 4 tulega e21 erinevustest on siin kusagil mujal juttu olnud varem ka. Ise pole e21 küsimustes nii tugev :oops: Seda aga arvan küll, et kui ta juba on 2 tulega siis las olla. Pole mõtet sinna hakata 4 tuld ette kombineerima, olgu nagu tehasest tuli :D

Postitatud: 07 Okt 2005 18:29
Postitas lamp
Nagu minu omagi mis hiljuti soetatud sai, kere paistab muidugi korralikum.
Igal juhul edu ja jöudu ehitamisel.

Postitatud: 08 Okt 2005 13:03
Postitas karu
mul 320 4-ühesuurust tuld, ja 1,8või 1,6 (ma ei mäletagi mis ta oli;)) 2-tulega

Postitatud: 08 Okt 2005 19:21
Postitas Sander
Bronco kirjutas:hmm, E21 4 silindrilise mootoriga modifikatsioonid olidki orignaalis 2 tulega... 4 ehk mõlemale poole tulepaar pakuti lisa optionina (ehk siis pidi maksma selle eest), ning levinud on ka ise vahetatud tuledega versioonid :D

Samas levivad jutud et 2 tuld valgustavad paremini kui need 4 väiksemat seal ees...

Muidu aga auto tundub aus, ning nokitsemist tundub ka jätkuvat...

318 ehk siis karburaatoriga mudel on see?
edit: lisaks ei saa aru kass aknaümbruse liistud on musta värvi, või puudu?
musta värvi liistud olid stockis nagu ainult 315 mudelil. või on lihtsalt kohaliku "tuunija" poolt mustaks värvitud...
veider lähenemine bmwlt,et lahejma mootoriga isenditel vähem tulesi vaja..............
samas võinuks tehaka 518 kahetulelisi :)

Postitatud: 10 Okt 2005 08:40
Postitas Jaan
Huvitav oleks teada, et kas tehase poolt ka mingi selgitus selle kohta olemas on - miks ühel juhul kasutatakse 2 ja teisel juhul 4 tuld? Põhimõtteliselt pole vist vahet... rohkem disaini küsimus?

Postitatud: 10 Okt 2005 16:18
Postitas juut76
Jaan kirjutas:Tore! Väliselt vaadates tundub, et originaalvärvi all? See on tavaliselt positiivne - tead mida saad. Värvitoon on hea, heledamad toonid mõjuvad mõõtmetelt väiksemate autode peal üldjuhul paremini. Mis veel.. see on veel 2 tulega versioon. BMW üks tunnuseid on ju ninaosas olevad kaks tulepaari. Aga see "ainult kahe tulega" versioon on päris huvitav eksemplar! Ega siis muud kui jõudu korrastamisel. Midagi keerulist ei tohiks olla - masin ju põhimõtteliselt väga lihtsa ehitusega.
kurvastuseks , ei pole orig värv. lakk koorub teisel . . . . :(

Postitatud: 10 Okt 2005 17:23
Postitas Jaan
Lakk võib ju kooruda... See võib metallikvärvil olla ka ilmastikuoludest tingitud. Olen märganud seda, et autod mis pärinevad sellistest piirkondadest kus päike väga suure osa ajast aktiivselt paistmas... siis nendel selline viga üsna tihti esineb. Värvi kohta ütleks, et vähemalt pildilt ei saa aru kas seda autot on hiljuti värvitud... Loomulikult neid seppasid kes masina 2000.- - 3000.- krooniga üle värvivad - neid meil ikka jagub. Kahjuks ei ole nende töö alati kvaliteetne ehk paar kuud (või pool aastat) pärast värvimist on vaja protseduuri korrata. Loodetavasti asi nii hull ei ole. Kui auto on värskelt värvitud ja siis kohe müüki pandud - see võib mõtlema panna.

x

Postitatud: 11 Okt 2005 11:46
Postitas juut76
sai siis vähe tegeldud. selgus ,et südameks siiski 16 4v b m10 mootor.

Re: x

Postitatud: 11 Okt 2005 12:02
Postitas Ruut
juut76 kirjutas: 16 4v b m10 mootor.
mis asi see on? pole enne sellist tähistust kohanud.

Re: x

Postitatud: 11 Okt 2005 18:20
Postitas tõnis
Ruut kirjutas:
juut76 kirjutas: 16 4v b m10 mootor.
mis asi see on? pole enne sellist tähistust kohanud.
Ma ka nats nõutu, äkki mingi haruldase tuunija kallis kätetöö :wink:

Postitatud: 12 Okt 2005 08:12
Postitas Jaan
Tegemist ikka tavalise m10 mootoriga?

x

Postitatud: 17 Okt 2005 11:20
Postitas juut76
jep! M10 (plokile valatud "10")

kuid palju käib netist ja muust kirjandusest läbi ka mootori tähistus
mis plokile löödud raudadega
(vt.jagaja poolne mootoriots üle, ehk leiad ka enda mootori tähise/
markeeringu. peaks asuma plokikaane tihendist nats all pool ja juhi
poolses ploki nurgas, starteri kinnituskõrva peal.)

Re: x

Postitatud: 17 Okt 2005 13:36
Postitas Ruut
juut76 kirjutas:jep! M10 (plokile valatud "10")
kuid palju käib netist ja muust kirjandusest läbi ka mootori tähistus
kui sul 1,6l mootor, siis peaks tähistus olema M10B16

Postitatud: 17 Okt 2005 13:39
Postitas nuga
Facelifti järgsel 316'l peaks olema 1,8 karpa mootor.

x

Postitatud: 10 Nov 2005 12:18
Postitas juut76
sai siis lõpuks hääled sisse. tehnika toimib, ehkki vajaks uusi küünlaid/juhtmeid.

kui nüüd veel ka "põranda lauad" uued saaks ,võiks ehk juba pabereid
korrastama asuda.

http://www.pilt.ee/photo/595297/15034789/

Postitatud: 10 Nov 2005 12:24
Postitas nuga
Äkki saad kere probleemsetest kohtadest mõned klõpsud teha, oleks huvitav vaadata.

x

Postitatud: 11 Nov 2005 16:31
Postitas juut76
täna sai siis ka päbrid korda aetet.
võib rahuliku südamega taastamist jätkata.