1. leht 3-st

BMW E12 528i Tambet

Postitatud: 02 Jaan 2010 21:45
Postitas Tambet
Nii,sai siis teoks tehtud mitme aasta vanune unistus, sai soetatud E12 kerega viiekas. Auto sai soetatud saksamaalt härra Christoph Hamkensi abil, siinkohal suured tänud talle abi eest! Auto siis 1978 aasta väljalase, 528i. Lisadest on elektripeeglid, katuseluuk, esimesed ja tagumised udutuled, kärukonks, valuveljed. Auto on esmapilgul 100% komplektne st ei puudu ühtegi vidinat. värv on suhteliselt matt aga homme üritame seda viga parandada. Täna sai teostatud bensiinitorustiku remont ja pealejäänud pidurite lahti kangutamine.eesmärgiks on auto suveks sõidukorda seada ja üritada kulgeda mõned tuhanded kilomeetrid ja tutvuda lähemalt masinaga.Mõned pildid kah tehtud.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 02 Jaan 2010 21:50
Postitas jossu
soovin õnne hea ostu puhul, tundub midagi ilusat tulemas..

btw salong paistab päris korralik, küll aga need udukad sinna ette ei sobi...

jõudu ja jaksu!

Postitatud: 02 Jaan 2010 21:54
Postitas Tambet
Esiistmed veis räbalad jah. Mis aga puutub neisse udukatesse siis sellel autol ongi tehasest sellised udukad, konkreetsetel isenditel on lihtsalt klaasid eemaldatud hetkel.

Postitatud: 02 Jaan 2010 21:59
Postitas Tambet

Postitatud: 02 Jaan 2010 22:11
Postitas Lauri
Ära unusta märkimast kuda saksmannid on tolmuimejaga värvi omaaegsetel hallidel aegadel sõidukile peale meelitanud :) :) :)
Kuna keretööd polevat 2010,2011 veel "KINDLASTI" plaanis, tuleb proovid värvkatet vist niisama läikima hõõruda käepäraste vahenditega :,et saavutada odavalt võimaikult tore tulemus !

A sõiduk omas vanuses väga AUS iseenesest :)


Terw
Lauri

Postitatud: 02 Jaan 2010 22:42
Postitas meelis k
Mulle see auto meeldib. Eriti udutuled ja veljed :).

Kuidas rooste ja mootori töökäiguga lood on?

Postitatud: 02 Jaan 2010 23:14
Postitas Tambet
Mootor töötab ilusti, ühtlaselt. Roostet esialgu pole eriti tuvastanud, muidugi suurendusluubiga on auto all roomamata veel . Sakslased on keevitanud tagatiiva ääerd ja eest lanseka ümbert. Eks tulevikus uurib seda asja.

Postitatud: 02 Jaan 2010 23:19
Postitas Iff
Stiilse haiga on siin tegemist, sporttoolid ja valuveljed. Hea valik!

Pane pildid meie endi galeriisse, sealt mugavam vaadata neid.

Postitatud: 02 Jaan 2010 23:41
Postitas Tambet
No eks sai seda autot otsitud paar aastat iga nädal mobilet lapates. Pildid üritan lähiajal haigaleriisse saada.

Postitatud: 03 Jaan 2010 01:18
Postitas YZK
Auto tundub tõesti mustikas,ainus mis häirib on see emmi latakas esivõrel..milleks..

Postitatud: 03 Jaan 2010 12:55
Postitas raunz
Väga hea leid tõesti, näha, et hästi säilinud isend. Veljed näevad eriti kenad välja, äkki neid värvitud mitte kaua aega tagasi. Juhiuks on kohe eriti tuhm :P

Edu, jõudu ja jaksu!

Postitatud: 03 Jaan 2010 13:21
Postitas sysi
Ka minu siiras lugupidamine :)

Postitatud: 03 Jaan 2010 20:21
Postitas Tambet
Täna olid käed-jalad tööd täis, lihvimine poleerimine käis lausa kogu meeskonnaga. Auto sai siis üle lihvitud 3000se liivapaberiga ja siis uuesti üles poleeritud. Tänud siinkohal abilistele. Paar pilti kah.
http://img209.imageshack.us/g/img4563l.jpg/

Postitatud: 03 Jaan 2010 20:30
Postitas jx
tõsiselt ilus isend... tehnilisest poolt võiks ka tutvustada ja mis on autoga plaanis... jõudu ja paksu rahakotti...

Postitatud: 03 Jaan 2010 20:59
Postitas Tambet
Tehnilise poole pealt pole hetkel muud öelda , et sõidab ja isegi pidurdab. Üks tagapidur on küll peal aga sellega tegeleb järgmisel nädalal. Elektri süsteemid kõik töötavad. Esialgne eesmärk on auto võimalikult odavalt liikuma saada ja sõita mõned suved. Tulevikus suurem taastamine/värskendamine plaanis.

Postitatud: 04 Jaan 2010 14:16
Postitas raunz
Väga kenaks sai poleerimisega, tubli töö!

Seda autot tahaks kevadel/suvel oma silmaga kohe kindlasti näha.

Postitatud: 04 Jaan 2010 18:06
Postitas Tambet
No kena on auto paari meetri kauguselt. Lähedalt on värvipind ikka suht kehv, mingeid kolle ikka hullult täis. Sakslased on vist saepuruhoidlas seda autot värvinud.
Tänane päev sai mööda poode kolatud ja pidurite elustamiseks vajalikku manti kokku tellitud. Kusjuures piduriklotse tuli tellida mitmest eri kohast kuna tagumisi klotse osad tootjad millegipärast enam ei paku. Pidurisadulate remont komplektid muidugi UMist tellisin. Ja päeva lõpetuseks andis järgi sidurisüsteemi kummivoolik mille tulemusena pedaal tühjalt liigub ja suur õlilarakas põrandal on.

Postitatud: 04 Jaan 2010 18:15
Postitas sysi
Tambet kirjutas:No kena on auto paari meetri kauguselt. Lähedalt on värvipind ikka suht kehv, mingeid kolle ikka hullult täis. Sakslased on vist saepuruhoidlas seda autot värvinud.
Tänane päev sai mööda poode kolatud ja pidurite elustamiseks vajalikku manti kokku tellitud. Kusjuures piduriklotse tuli tellida mitmest eri kohast kuna tagumisi klotse osad tootjad millegipärast enam ei paku. Pidurisadulate remont komplektid muidugi UMist tellisin. Ja päeva lõpetuseks andis järgi sidurisüsteemi kummivoolik mille tulemusena pedaal tühjalt liigub ja suur õlilarakas põrandal on.
Loodan, et oled ka Raunexit külastanud - ma otsisin eelmine kevad oma e23 jaoks käsipiduriklotse (samad mis e12) - ja Raunexis olid kohapeal olemas.

Postitatud: 04 Jaan 2010 19:34
Postitas karu
ostsin ka kunagi b osa kässari klotsid oma e23-ele ja aasta pärast olid katted maas , tõin uued um-ist ja siiamaani peal :D

Postitatud: 04 Jaan 2010 22:10
Postitas Tambet
Klotse ostan Laki Autost tavaliselt ja käsika klotsidega polegi mingit probleemi, E30l kah samad. Jalgpiduri tagumisi klotse ei saand Lakist.