1. leht 2-st

bmw 1502 330i

Postitatud: 10 Dets 2009 00:24
Postitas rait 1502
Sai soetatud 6 kuud tagasi selline isend nagu bmw 1502 mootor oli originaal ja välimus juba eelnevalt tehtud. Kuna mulle karpa mootorid pole kunagi meeldinud, siis tuli mõte panna natuke võimsam mootor vahele. Mulle pakuti usa m3 motot, mis on umbes 170 kw, sai mõni kuu ehitatud ja tulemus selline. Tagasild on e30 oma koos 4,45 ülekandega, käigukast m20 moto oma, sidur 325 ix i oma.Sisemus ja välimuse tahan jätta nii nagu on, ainult kerel mõned värviparandused võiks teha.Auto 400m aeg oli 13,5 (pidamine kehv)+mootoris on mõned veakoodid millest jagu ei saa.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt Pilt

Pilt Pilt

Pilt Pilt

Pilt

Postitatud: 10 Dets 2009 02:19
Postitas jx
ilus... nähtud igal pool ringi vuramas... mix esimesed laternad nutused on?

Postitatud: 10 Dets 2009 04:21
Postitas tikk
MAD :P
Väga kõva ja kuri pill piltide järgi.

Postitatud: 10 Dets 2009 07:44
Postitas rait 1502
esi lataernad on aastast 75 ja siiani pole uusi leidnud aga tegelen sellega

Postitatud: 10 Dets 2009 07:52
Postitas Karl
Väga stiilne masin. Kui ma ei eksi, siis peaksid sellel ukseklaasid raamideta olema? Igatahes soovin edu.

Postitatud: 10 Dets 2009 09:30
Postitas Jaks
Kena mis siin ikka ütelda.
Ja igati tore kui selliseid vähe levinud ja ilusaid isendeid siia juurde tuleb.
Edu auto hooldamisel.

Postitatud: 10 Dets 2009 09:36
Postitas Ruut
Kas ja mida oled teinud piduritega? Tagasild e30 - kas kettad või trumlid? Esisild? Plaanid masinaga vaid otse sõita või lähed rinkale ka?

Postitatud: 10 Dets 2009 09:49
Postitas raunz
Seda kurja 1502 olen ennegi näinud, väga hea, et see ka siia foorumisse jõudis. Tee salongist kah mõned pildid.
Muidu edu edasi arendamisel, väga vinge projekt.

Postitatud: 10 Dets 2009 09:54
Postitas rait 1502
pidurid hetkel poolikud aga taha tuleb ketaspidur. ette veel ei tea mis teha sest et ei leia korralikke kettaid ette ,supportid on aga e21 oma
auto jääb linna autoks kiirendamas sai lihtsalt proovitud.aga kindlasti proovin rinkat ka.Sügisel sai drifti ka proovitud aga ilma roolivõimuta on raske
http://www.youtube.com/watch?v=cSsPgpMzM3A
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Xtrem ... trenn.aspx seal ka väike lõik

Postitatud: 10 Dets 2009 10:05
Postitas trevi
naelkummidega driftisid esimese videos või rehvil lihtsalt traadid väljas juba, et sädelevad? :D

Postitatud: 10 Dets 2009 11:00
Postitas rait 1502
suvekad ikka rehvid lihtsalt kulusid millegi pärast

Postitatud: 10 Dets 2009 11:38
Postitas zius
Ilus, et lõpuks siia teema tegid. Sa tead, mis mina sellest kompotist arvan, aga las ta olla. Kuidas e21 elab.

Postitatud: 10 Dets 2009 15:40
Postitas rait 1502
e21 - kere vaja värvida hetkel seisab aga kevadel tahaks ette võtta

Postitatud: 11 Dets 2009 00:05
Postitas Ruut
rait 1502 kirjutas: ette veel ei tea mis teha sest et ei leia korralikke kettaid ette ,supportid on aga e21 oma
auto jääb linna autoks kiirendamas sai lihtsalt proovitud.
Kui e21 supportid, siis 323 omad vent ketastele või tavalised? Üldiselt soovitatakse e21 asemel Volvo Girling'i supporteid kasutada. Tõenäoliselt on sul BMW2002faq oma soovitustega läbi loetud, seega ei hakka linki siia panema.

Postitatud: 30 Jaan 2010 16:10
Postitas rait 1502
kas keegi teab kuidas saaks oma masinale roolivõimu?on teil äkki mõni idee pakkuda

Postitatud: 30 Jaan 2010 18:27
Postitas Ruut
Siin on veidi juttu:
http://www.02forum.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=314
Sealt saad ehk edasi küsida.

Postitatud: 01 Veebr 2010 10:22
Postitas eix22
Silmapaistev pill, nähtud mitmeid kordi liikluses ja ka e30 kokkutulekul..:D
Ainuke arusaamatu asi on see, milleks sellise haruldusega minna rinkale või kuhu iganes rallitama, et see hukka viia???

Postitatud: 01 Veebr 2010 11:21
Postitas Iff
eix22 kirjutas:Silmapaistev pill, nähtud mitmeid kordi liikluses ja ka e30 kokkutulekul..:D
Ainuke arusaamatu asi on see, milleks sellise haruldusega minna rinkale või kuhu iganes rallitama, et see hukka viia???
Tegu pole ju originaalkorras pilliga, maailmas on neid küll ja veel järel. Üldiselt on nii, et see mis omanik teeb oma autoga ongi õige. Hobiauto on ju eelkõige emotsioon, miks siis mitte seda kasutada

Postitatud: 01 Veebr 2010 11:34
Postitas Ruut
eix22 kirjutas:Ainuke arusaamatu asi on see, milleks sellise haruldusega minna rinkale või kuhu iganes rallitama, et see hukka viia???
Rada ongi sellise pilli ainuõige koht. Huvitav miks on levinud arvamus, et rinkale minek tähendab auto vältimatut hukku?

Postitatud: 01 Veebr 2010 12:50
Postitas jx
eix22 kirjutas:Ainuke arusaamatu asi on see, milleks sellise haruldusega minna rinkale või kuhu iganes rallitama, et see hukka viia???
lisaks veel oma arvamuse: raja autod tihtipeale kordades paremas seisus kui tänavaautod...