27. leht 33-st

Postitatud: 07 Mär 2011 12:19
Postitas nuga
Tuunisin nädalavahetusel bemmi jälle. Nagu eespool mainitud, siis uste niiskusetõke oli veel puudu. Kuna peale selle vajanuksid uksed ka pisikest täiendavat heliisolatsiooni, siis otsustasingi kilest veidi moodsama materjali kasuks. Kasutasin liimiga õhukest umbpoorset porolooni.
Eks kevadel näeb kas se mingil määral müra kaa kinni peab, aga visuaalselt sai asi viisakas:
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Mär 2011 00:03
Postitas epm 12
Kust sellist materjaali saab?

Postitatud: 08 Mär 2011 12:13
Postitas nuga
Ma pakun, et suvalisest autoaudioga tegelevast töökojast. Ise konkreetselt tõin tartu audiodesign'ist.

Postitatud: 17 Mär 2011 13:44
Postitas nuga
Pilt
A-osa versus b-osa termostaat.
Milles vahe on?
Ainult hinnas.

Postitatud: 17 Mär 2011 13:55
Postitas Priit Peljo
nuga kirjutas: A-osa versus b-osa termostaat.
Milles vahe on?
Ainult hinnas.
kui vasak B-osa ja parem A-osa
siis vahe ka teksti kvaliteedis termostaadil :wink:

Postitatud: 17 Mär 2011 13:59
Postitas nuga
Pigem on fotokas fokusseerinud esimesele tekstile, silmaga tekstidel erilist vahet pole.
Vasak on tegelikult a ja parem b :P

Postitatud: 17 Mär 2011 14:28
Postitas lamp
Ühest ja samast kohast tulnud asjadel ei saagi vahet olla :D
Omast käest tean mis vahe on originaal siduril ja sachi omal. 8)

Postitatud: 17 Mär 2011 14:35
Postitas nuga
Mine võta nüüd kinni...
Tagantpoolt on nad siiski eristatavad :lol:
Pilt

Postitatud: 17 Mär 2011 23:39
Postitas Ruut
nuga kirjutas:Vasak on tegelikult a ja parem b :P
Päris vana varuosa, kui veel Made in W-Germany.

Postitatud: 20 Mär 2011 21:55
Postitas nuga
Tegin nende termostaatidega väikese katse - panin nad mõlemad potti ja hakkasin vett kuumutama. A-osa termostaat hakkas pisut varem avanema ja avatud olekus oli rohkem lahti kui b-osa. Seega selles võiski minu ülekuumenemisprobleemi põhjus peituda. Või siis osa sellest.

Teine näide a vs b - karterituulutuse tihendid. Vasakul a-osa ja paremal mingist ülemise otsa rem. komplektist pärit tihend. Mõni ime et sealt õli lekkis :roll:
Pilt

Postitatud: 27 Mär 2011 21:13
Postitas nuga
E21'l käib põhja alla tulemüüri isolatsioonile lisaks veel täiendav isolatsioonitükike, mis kaitseb põhja leegiturudest tuleva kuumuse vastu. Ühel kunagisel lammutatud autol oli see tükike olemas ja fabritseerisin selle eeskujul enda auto tarbeks replica. Selle materjali täpset kaubanduslikku nimetust ma ei tea, aga osta saab seda tartu raunexi kauplusest (klubikaardiga -10% :P ).

Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 27 Mär 2011 21:43
Postitas nuga
nuga kirjutas:* mootori külmkäivituse lisaõhuklapp asendada.
Vaatasin uue klapi hinda ja otsustasin siiski olemasoleva klapi lahti võtta ja toimivaks muuta. Minu üllatuseks on see klapp isegi reguleeritav - eesotsas asuva poldi all on reguleerkruvi, millega saab kolbi sisse ja väljapoole keerata. Ma keerasin kolvi suhteliselt sisemise asendi lähedale, et ta külmkäivitusel suhteliselt vähe lisaõhku annaks.

Pilt Pilt Pilt

Vahetasin ka ühe tihendi ja 2 o-rõngast:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Ma arvan, et sai suhteliselt hea :) Temperatuuriga testimisel toimis kenasti ja kuumas asendis ei lasknud õhku läbi.

Postitatud: 27 Mär 2011 21:55
Postitas nuga
Juba mootori komplekteerimisel jäi mind painama, et pihustid ei istunud korralikult oma pesadesse. Nüüd kus sisselaskekollektor oli maas, sai asja täpsemalt uurida. Selguski, et pihusti rõngastihend peaks täielikult kollektoris olevasse auku ära mahtuma. Minul olid ülemised otsad välja jäänud, kuna pihusti ei tahtnud lihtsalt sügavamale minna. Lahendus oligi väga lihtne - kasuta libestit :lol:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 27 Mär 2011 21:58
Postitas nuga
Mõned niisama pildid kaa :D

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 23 Aug 2012 17:50
Postitas m20b20
Umbes kuu tagasi sai nähtud ilusat autot Valgas ja kohe kõrvale pargitud ja luba pilditegemiseks küsitud :D
Kahjuks kvaliteet halb.
Pilt

Postitatud: 12 Okt 2012 09:45
Postitas nuga
Jah, seekord siis oli kalla ja talla hooaeg. Midagi paremaks ei teinud, aga samas halvemaks ka ei läinud :D
Pere ainukese viiekohalise autona sai seda kasutatud just pikemateks reisideks täiskoormaga ja mingeid komplikatsioone see ei põhjustanud. Reisiautona on see igati mõnus valik - hea minek ka täiskoormaga ning päris arvestatava mahutavusega pagasiruum.

Pilt
Pilt

Postitatud: 13 Okt 2012 08:43
Postitas rean
Velg sööb auto ilu ära , välja arvatud siis kui ta pestuna garaasis seisab .
Õigemini õeldes on rehvid liiga paksud , mis määrdudes selle efekti välja toovad .
"Tahan ka" tunde tekitab see auto endiselt 8)

Postitatud: 13 Okt 2012 10:42
Postitas Cardo
Pudel silikoonõli autosse ja iga väljasõidu eelne määrimine teeb imet.
Sellisel autol on KOHUSTUSLIK iga väljaskäigu eel teha omad kosmeetilised prodzeduurid. Nii kui iga endast lugupidav naisterahvas ei lähe korrastamata linnapeale on mr Nuga saanud endale põetatava naisterahva, keda Dzenjja Wookini moel korras peab hoidma !

Postitatud: 13 Okt 2012 11:10
Postitas sysi
Ennemuistsetel aegadel me Nugaga enne suuremaid väljanäitusi korraldasime kõikvõimalikke SPA-protseduure autodele. Mille tulemusena on meeles, et "rehvimust" või silikoon on tore asi seniks, kuni tolmusele teele satud.
Seejärel võtab rehv endale korraliku tolmukatte peale ja näeb hullem välja kui enne.

Postitatud: 13 Okt 2012 13:48
Postitas priit300
On ka selliseid aineid ,mis ei võta seda tolmu külge .