BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Hetkel üleliia palju tehtud pole, aga suveks teen kindlasti enamuse asju ära.
Pidurite kulumisandurid panin vahepeal tööle. Enne oli osa kaabeldust puudu ja ka tagumised piduriklotsid olid ilma anduritepesadeta. Mul oli juba varasemast ajast WN'st tellitud korralik komplekt piduriklotse olemas ja need läksid ka alla.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tuunisin nädalavahetusel bemmi jälle. Nagu eespool mainitud, siis uste niiskusetõke oli veel puudu. Kuna peale selle vajanuksid uksed ka pisikest täiendavat heliisolatsiooni, siis otsustasingi kilest veidi moodsama materjali kasuks. Kasutasin liimiga õhukest umbpoorset porolooni.
Eks kevadel näeb kas se mingil määral müra kaa kinni peab, aga visuaalselt sai asi viisakas:
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
epm 12
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Aug 2010 11:04

Postitus Postitas epm 12 »

Kust sellist materjaali saab?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ma pakun, et suvalisest autoaudioga tegelevast töökojast. Ise konkreetselt tõin tartu audiodesign'ist.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Pilt
A-osa versus b-osa termostaat.
Milles vahe on?
Ainult hinnas.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

nuga kirjutas: A-osa versus b-osa termostaat.
Milles vahe on?
Ainult hinnas.
kui vasak B-osa ja parem A-osa
siis vahe ka teksti kvaliteedis termostaadil :wink:
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Pigem on fotokas fokusseerinud esimesele tekstile, silmaga tekstidel erilist vahet pole.
Vasak on tegelikult a ja parem b :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Ühest ja samast kohast tulnud asjadel ei saagi vahet olla :D
Omast käest tean mis vahe on originaal siduril ja sachi omal. 8)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mine võta nüüd kinni...
Tagantpoolt on nad siiski eristatavad :lol:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2591
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

nuga kirjutas:Vasak on tegelikult a ja parem b :P
Päris vana varuosa, kui veel Made in W-Germany.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tegin nende termostaatidega väikese katse - panin nad mõlemad potti ja hakkasin vett kuumutama. A-osa termostaat hakkas pisut varem avanema ja avatud olekus oli rohkem lahti kui b-osa. Seega selles võiski minu ülekuumenemisprobleemi põhjus peituda. Või siis osa sellest.

Teine näide a vs b - karterituulutuse tihendid. Vasakul a-osa ja paremal mingist ülemise otsa rem. komplektist pärit tihend. Mõni ime et sealt õli lekkis :roll:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

E21'l käib põhja alla tulemüüri isolatsioonile lisaks veel täiendav isolatsioonitükike, mis kaitseb põhja leegiturudest tuleva kuumuse vastu. Ühel kunagisel lammutatud autol oli see tükike olemas ja fabritseerisin selle eeskujul enda auto tarbeks replica. Selle materjali täpset kaubanduslikku nimetust ma ei tea, aga osta saab seda tartu raunexi kauplusest (klubikaardiga -10% :P ).

Pilt Pilt Pilt Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

nuga kirjutas:* mootori külmkäivituse lisaõhuklapp asendada.
Vaatasin uue klapi hinda ja otsustasin siiski olemasoleva klapi lahti võtta ja toimivaks muuta. Minu üllatuseks on see klapp isegi reguleeritav - eesotsas asuva poldi all on reguleerkruvi, millega saab kolbi sisse ja väljapoole keerata. Ma keerasin kolvi suhteliselt sisemise asendi lähedale, et ta külmkäivitusel suhteliselt vähe lisaõhku annaks.

Pilt Pilt Pilt

Vahetasin ka ühe tihendi ja 2 o-rõngast:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Ma arvan, et sai suhteliselt hea :) Temperatuuriga testimisel toimis kenasti ja kuumas asendis ei lasknud õhku läbi.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Juba mootori komplekteerimisel jäi mind painama, et pihustid ei istunud korralikult oma pesadesse. Nüüd kus sisselaskekollektor oli maas, sai asja täpsemalt uurida. Selguski, et pihusti rõngastihend peaks täielikult kollektoris olevasse auku ära mahtuma. Minul olid ülemised otsad välja jäänud, kuna pihusti ei tahtnud lihtsalt sügavamale minna. Lahendus oligi väga lihtne - kasuta libestit :lol:

Pilt Pilt Pilt Pilt
Viimati muutis nuga, 27 Mär 2011 21:59, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mõned niisama pildid kaa :D

Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
m20b20
Postitusi: 131
Liitunud: 23 Aug 2012 17:41

Postitus Postitas m20b20 »

Umbes kuu tagasi sai nähtud ilusat autot Valgas ja kohe kõrvale pargitud ja luba pilditegemiseks küsitud :D
Kahjuks kvaliteet halb.
Pilt
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3052
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jah, seekord siis oli kalla ja talla hooaeg. Midagi paremaks ei teinud, aga samas halvemaks ka ei läinud :D
Pere ainukese viiekohalise autona sai seda kasutatud just pikemateks reisideks täiskoormaga ja mingeid komplikatsioone see ei põhjustanud. Reisiautona on see igati mõnus valik - hea minek ka täiskoormaga ning päris arvestatava mahutavusega pagasiruum.

Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Velg sööb auto ilu ära , välja arvatud siis kui ta pestuna garaasis seisab .
Õigemini õeldes on rehvid liiga paksud , mis määrdudes selle efekti välja toovad .
"Tahan ka" tunde tekitab see auto endiselt 8)
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1644
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Pudel silikoonõli autosse ja iga väljasõidu eelne määrimine teeb imet.
Sellisel autol on KOHUSTUSLIK iga väljaskäigu eel teha omad kosmeetilised prodzeduurid. Nii kui iga endast lugupidav naisterahvas ei lähe korrastamata linnapeale on mr Nuga saanud endale põetatava naisterahva, keda Dzenjja Wookini moel korras peab hoidma !
e28
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1590
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ennemuistsetel aegadel me Nugaga enne suuremaid väljanäitusi korraldasime kõikvõimalikke SPA-protseduure autodele. Mille tulemusena on meeles, et "rehvimust" või silikoon on tore asi seniks, kuni tolmusele teele satud.
Seejärel võtab rehv endale korraliku tolmukatte peale ja näeb hullem välja kui enne.
Vasta