BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

BMW 323i Edition S, Nuga

Postitus Postitas nuga »

Ostetud sai ta eelmise aasta augustis Tartus ühe keskealise meesterahva käest. Onu oli juba kuulutamisest tüdinenud ja oli hakanud emexi mõtteid veeretama :? Õnneks sain veel õigel ajal jaole :)
Miks ostsin? Esiteks oli suur osa nostalgial - minu esimene iskiklik auto oli 95'ndal aastal soetatud '81 525iA, millest jäid väga positiivsed mälestused ja austus BMW kui margi vastu. Lisaks on E21'e juures ühendatud aegumatu disain, 6-silindrilised mootorid, tagavedu ja tehniline lihtsus, samas ka geniaalsus. Ideaalne ;) Oma rolli mängis ka odavus: esimese nö "projektiautona" ei julgenud midagi väga vana ja keerulist ette võtta.
Aga nüüd asja juurde :) Auto on toodetud 7/1982, s.o. üsna E21 tootmisperioodi lõpus. E21 juures sai ka alguse BMW traditsioon müüa enne mudeli tootmise lõpetamist piiratud kogus eriseeria mudeleid - Edition S ja Edition E. Vastavalt siis sportlik ja eksklusiivne. Minu 323i on siis Edition S eriseeriast. Toodetud on neid umbes 1000 tükki. Eripäraks on kerevärvi uksepeeglid, nahaga kaetud sportrool, Recaro sportistmed, BBS esispoiler, Foha antitiib pagasnikuluugil, 13" kärgveljed ja Bilsteini sportvedrustus.
Minu kätte jõudmise hetkeks ei olnud auto seisukord enam kiita. Peale kunagist paagi tühjakssõitmist ei olevat auto enam käivitunud, "spetsialistid" viga ei leidnud ja nii jäigi masin kaheks aastaks välja seisma :cry: Kere välisplekkide olukord oli väga nutune, põhi pidi omaniku sõnul hea olema aga sellele ma tol hetkel panustanud ei oleks. Õnneks oli auto vähemalt originaalkorras. Kõik mis tehases külge oli kruvitud oli seal ka ilusti olemas ja ise ei oldud üritatud midagi "parendada". Kui treila oli kohal, selgus, et kõik need kaks aastat oli autol käsipidur peal olnud, selle tagajärgi võib igaüks ise oletada :lol:
Panen ka mõned pildid sellest, milline ta ostuhetkel oli:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Galeriis: http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/nuga/
Viimati muutis nuga, 25 Veebr 2011 11:02, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Tahhomeetril 8000 pööret?Kas edition s eripära?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

See peaks kõikidel e21'tel nii olema. Küll aga on 323e eripära 220'ni minev spidomeeter :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Nii,et E21 on pöördepill.
EX M535i 1985.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

kaugel värk on?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

interscope kirjutas:kaugel värk on?
Nii kaugel ta on, nagu piltidelt näha: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album82
Eks see ole nii, et kui ütled kuskil töökojas, et kiiret pole, siis venitatakse vahest kuid ilma lillegi liigutamata :x
Viimane lubadus oli, et nüüd nädala jooksul peaks krundi alla saama.
Viimati muutis nuga, 05 Okt 2006 13:37, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Eks see ole nii, et kui ütled kuskil töökojas, et kiiret pole, siis venitatakse vahest kuid ilma lillegi liigutamata
ei ole midagi uut siin päikese all :D
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

selvä
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Täna siis sai masin värvitöökojast kodusesse garaaži veetud :) Mõned pildid actionist:
Pilt

Pilt

Tõsise e21-pede garaaž :P
Pilt

Pilt

Sysi fotokas välkus kah maru aktiivselt, ehk tuleb temalt kah mõni hea pilt :)
Viimati muutis nuga, 03 Jaan 2005 03:04, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

:shock: :shock:
Mõnus, nüüd läheb vist suuremaks lego kokkupanemiseks... :D
juhtmestik......kast....mootor....
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Oleks see kokkuladumine vaid nii lihtne... kõik need jupid tuleb ikka korralikult üle käia või vahetada.
Lähiaja plaanides on sillad alt võtta, liivapritsiga puhtaks ja uus värv selga. Kõik puksid-laagrid lähevad vahetusse, loodetavasti lubab rahakott ka uued amordid ja vedrud osta :roll:
Samuti on plaan korralikud müramatid paigaldada. Originaalid läksid ju plekitööde käigus kaduma. Plaan on midagi sellist korraldada:
Pilt
Kui kellegil on mingeid sügavamaid teadmisi/kogemusi, mis müramattide valikul abiks oleks, siis laske aga tulla :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

nuga kirjutas:Lähiaja plaanides on sillad alt võtta, liivapritsiga puhtaks ja uus värv selga.
Noh talvel siis taga sõita on kuritegu....

Milline see e21 orig. isolatsioon on? korralik? e23'l on kohati 5cm paksune vahtkumm.....tase....
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

nuga - arvesta sellega, et see põhja mitmekordne katmine, mastiks, lisaks veel müramatid jms teevad su auto väga lihtsalt väga raskeks.

ma tahan lihtsalt tark välja paista.
Arvo
Postitusi: 1402
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

interscope kirjutas:
nuga kirjutas:Lähiaja plaanides on sillad alt võtta, liivapritsiga puhtaks ja uus värv selga.
Noh talvel siis taga sõita on kuritegu....

Milline see e21 orig. isolatsioon on? korralik? e23'l on kohati 5cm paksune vahtkumm.....tase....
E21 juures asi nutusem, kardaanitunneli ja torpeedopleki peal on sellised massiivsemad vahtkummist matid, mõned tükid õhukest pigimatti kah ja ongi kõik. Suurematel kiirustel üsna mürarikas. Samas E30-le müratasemelt alla ka imho ei jää... seal on terve põrandamatt päris paksust tihedast poroloonist, selle all pigimatti ka rohkem aga auto seest ikka üsna lärmakas. Eks ta low end mudelite värk ole.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kusjuures kunagi kui ühe 315'e kere lõikusime, siis vaatasin, et 315'le oli tehase poolt tunduvalt vähem pigimatte pandud kui minu 323'le :roll:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Arvo kirjutas:Eks ta low end mudelite värk ole.

eheheeeeee :mrgreen:
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Pigimati teema on aktuaalne aga ühtegi soovitust ega juhtnööri pole :cry:
Eks siis tuleb katsetada. Prooviks 3M'i 2mm (originaal paistis kah rohkem sinna 2mm kanti) matiga kogu põhja ja uksed üle käia ja ettepoole paneks ka viltmati. Originaalmati jäänuseid vist pole mõtet tagasi toppida :roll:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1402
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

nuga kirjutas:Pigimati teema on aktuaalne aga ühtegi soovitust ega juhtnööri pole :cry:
Eks siis tuleb katsetada. Prooviks 3M'i 2mm (originaal paistis kah rohkem sinna 2mm kanti) matiga kogu põhja ja uksed üle käia ja ettepoole paneks ka viltmati. Originaalmati jäänuseid vist pole mõtet tagasi toppida :roll:
Miks just 2mm? Mina kasutasin Nikesoundi 5mm matte, ostsin tallinnast roosikrantsi tn-lt hi-fi klubist, 4tk 300eeki. Sealt väideti, et 2mm kasutatakse kohtades kus tehnilistel põhjustel ei anna paksemat hästi paika koolutada... samuti pc-de vaigistamisel :) Paigaldamiseks föön, ei pea olema tööstuslik - võid naise tagant ajutiselt varastada :D ... kui naine fööni ei anna saab kogu töö kenasti näiteks soojapuhuriga tehtud.
Lased mati siis fööniga vedelaks ja liimid paika. muud olulist esialgu ei tulegi meelde...
Edit: Viltmati asemel võid proovida ka porolooni, kunagi sai ühele kadettile millel müraisolatsioon täielikult puudus paigaldatud 5cm paksust porolooni tülemüüri vastu, ja aitas väga palju.
Eks see suuresti katsetamise värk ole, palju annavad juurde näiteks ka uued akende ja uste tihendid.
Viimati muutis Arvo, 22 Dets 2004 16:32, muudetud 1 kord kokku.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

mulle meenub, et kui ma "custom" pritsesüsteemi voolikut tegin, siis tööjuures on mul mingi digitaalse displeiga kuumaföön (vinge onju :P), mis ka sõrme päris kenasti töötles :cry:

ehk siis fööni saab minult kui vaja.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Hakkab tulema :D
Ok, kui arvatakse, et 2mm on vähe, siis paneme rohkem :) Salongi eespool ongi neil muide mingi porolooni taoline materjal kaetud musta (pigisarnase) kihiga.
Nüüd tuleks veel vaadata, kas keegi lõuna-eestis kah sellist kraami müüb.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta