4. leht 9-st
Postitatud: 15 Veebr 2012 12:34
Postitas Kristina5
Kas suveks valmis?
Postitatud: 09 Apr 2012 18:52
Postitas airhead
Kas suveks valmis?
kindlasti......kuid aasta jätan veel lahtiseks
tänase seisuga elekter tehtud kuid veel katsetamatta, mõned tähtsad tarbijad veel külge aretada siis saab särtsu ka sisse lasta.
endalgi huvitav mis juhtub
veermikust on veel piduritorustik teha ja summuti lõpupütt
kere on valmis klaaside paigalduseks, sadulsepa käest õnnestus laepolster kätte saada, nüüd ootan uusi tihendeid.
kõige hapumad lood on salongi soojendusega, mis hakkab ka kokkupanekut kohe takistama
sorteerisin oma projekti kaasavara ja valusaks tõeks osutus kartus et kogu "kroom" tuleb uus hankida, väljaarvatud esi stange
panin ka paar värskemat pilti galeriise
Postitatud: 22 Juul 2012 21:30
Postitas airhead
Nii...nüüd juba meenutab autot
Enam pole palju jäänud, ootan järjekordset saadetist WN`ist ja lähipäevil proovin ta kurjaks kah ajada.
Pildimaterjali olen värskendanud usinamalt kui siia kirjutada olen jõudnud, ja aktiivsemad klubilised on ka korduvalt garaazi luurel käinud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e12/ ... /album910/
Postitatud: 23 Juul 2012 08:40
Postitas -e12-
Super!
Postitatud: 23 Juul 2012 21:45
Postitas airhead
täna sai esimesed mahlad ka sisse, pea terve päev kulus pidurite täitmisele-õhutamisele.
kallis kaasa sai korraliku trenni ja mina mööda põrandat püherdada
kui arveatada et pidurisüsteem koosneb 11 meetit toru millel kokku 28 liitmikku ja ainult kolm lekkis siis polegi väga paha.
seega pidurid olemas
Postitatud: 23 Juul 2012 23:44
Postitas lennukiga
Tubli proua sul- viitsib mehele garaasis tuge pakkuda
Palju selliseid vist pole.
Postitatud: 26 Juul 2012 21:44
Postitas airhead
Nüüd veel puudu ülemine kroomiring, katuse serva kroom ja taga stange nurgad. Tagumised amordid vaja ka veel uued ja lisaks tundub et ka tagavedrud tuleb uued panna.
Summutile uus lamda ja tihendid ning läheb alla, lõpupütt vaja ka veel aretada. Üks radika lõdvik veel leida ja võib käivitamist proovida.
Postitatud: 27 Juul 2012 07:47
Postitas raunz
Uskumatult hea näeb välja uue kroomiga
Igatahes lootus siis enne sügist esimesed sõidud teha ning sügisestel üritustel kohal olla?
Postitatud: 27 Juul 2012 08:38
Postitas Jaks
Ilus.
Ootame rahvale esmaesitlust
Postitatud: 04 Aug 2012 22:23
Postitas airhead
KRT...
käivitamine lükkus teadmatta ajaks edasi
ilmnes esimene tõsisem tõrge-
radikas lekib
Postitatud: 05 Aug 2012 21:53
Postitas airhead
Täna otsustasin elektrisüsteemi katsetused läbi viia, laenasin IX`i pealt aku ja lasin Touringule voolu juhtmesse.
Esialgu oli veidi pusimist alarmi ja kesklukuga, nimelt olin keskluku ajamid valepidi ühendanud
alarm seadistatud ja keskluku otsad ümber tõstetud avastasin üllatuslikult et kõik ülejäänu toimib, kuni jõudsin suunatuledeni, need ikaldasid
relee tiksub nagu vana seinakell aga ükski tuluke ei vilgu, samas alarmiga vilguvad, egas midagi, sukeldume skeemidesse.
kahtlustatav, ohutulede lüliti, vajas sisemist puhastamist ja määrimist > suuna- ja ohutuled olemas.
kelladel tuli ka ilusti pilt ette ja isegi pensu näidik näitas õiget kogust paagis, starter tuli järgi ja puha, ainuke mida ei pannud tähele kas pensu pump ka inises või mitte.
ühesõnaga kõik tuled ja viled tehnoülevaatuse kõlbulikud
aga ühe väikse puuduse leidsin veel, nimelt millegipärast ei saa kaugtuld vilgutada, sellega tegelen hiljem, homme uut radikat tellima,
Postitatud: 05 Aug 2012 21:57
Postitas Priit
Väga hea kuulda!
Muide sinu auto arengu kohta tunti Soomes tõsist huvi. Olin sunnitud niimõnelegi galerii lingi andma
Postitatud: 08 Aug 2012 21:23
Postitas airhead
nüüd kui pulss on taastunud, võib pajatada järgmist,
täna otsustasin et proovin ta lõpuks käima panna, tööjuures ütlesin igaksjuhuks (no juhul kui ei käivitu) et kui mind homme pole, siis läksin jooma
aga praegu tegelikult võiks isegi natuke pidu panna
TA ON ELUS!!!!!!!
käivitus teisest katsest, algul käis vähe imelikult, aga see kadus soojenedes ära.
nüüd vaja veel liikvele saamiseks summuti lõpupütt valmis muljuda, taga amordid vahetada, esisild regullida ja käigukasti õli lisada.
ülejäänu teeb juba talvel
hetkel tundub et saab veel sel suvel mõne tiiru teha
Postitatud: 09 Aug 2012 07:00
Postitas tõnis
Palju õnne! Nüüd peaks motivatsioon laes olema et viimased takistused kõrvaldada ja tänavatele tolmu üles keerutama
Postitatud: 09 Aug 2012 07:59
Postitas Cardo
Hea töö !!
Taas miskit olemas mis siia ilmaruumi sobib . Pikka iga ja kilodes värvivaha !!
Postitatud: 09 Aug 2012 08:06
Postitas sysi
Suurepärane!
Postitatud: 09 Aug 2012 08:27
Postitas Muhv
Kestvad kiiduavaldused seistes!
Postitatud: 09 Aug 2012 20:44
Postitas nuga
Äge, tagant näeb eriti tuus välja
Aga ees on kroomstanga ja taga must?
Postitatud: 09 Aug 2012 20:57
Postitas airhead
tagastangega juhtus jah nii et tuli mattmust ja seda sellisel lihtsal põhjusel et ma ei jaksanud selle kroomimist kinni maksta
kui täpsemalt vaadata siis BMW originaal toodangust puudub selline variant kus number stange sees.
kuna see stange kõvasti ümber keevitatud siis osutus lihtsalt liiga julmaks selle kroomimine.
samas nurgatükid tulevad kroom ja üle terve stange jookseb kummi liist, ning minuarust sobib päris hästi selle mattmusta tagapaneeliga kokku
Postitatud: 11 Aug 2012 11:50
Postitas raunz
Ma tean kui hea tunne on nii pikal projektil esmakordselt kuulda autot omal jõul töötavana
Suured õnnesoovid ka minu poolt.
Peab mainima, et taga see mattmust paneel sobib valge värviga väga hästi kokku.
Kas strutbari keskmine osa on 100% carbon?