e6 2000 Touring by airhead

Foorumiliikmete autod.
Vasta
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Kõlari kastid on küll vägevad ja "istme pikendus" samamoodi :D !!
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Hooajaks valmis, avasõiduks saab Kevadgrill

Vahepeal on õnnestunud "vaja teha" nimekiri tehtuks tunnistada,
auto sai uued m-sport tagavedrud, kroom liistud ja ajude jahutusventika.

Veel sai soetatud õige spido plokk (e36 323Compact) ja parandatud bensu taseme andur.

Samuti lisasin elektrilisele mootori jahutusventikale sundkäivituse salongist.
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Uued kellad paigas ja kõik näidud on nüüd õiged.

Pilt

Lisasin ka veidi lisavarustust (käetugi)

Pilt
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 23:11, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Mäletan, kui kunagi seda teema-algust vaatasin, siis mõtlesin endamisi, et eitea mis imega see asi valmis tehakse :lol:

Ilus ja eriline auto.


Küsiks niisama, kas kütusekulu ei meeldi vaadata, või lihtsalt see ei hakanud tööle, et näidik ära kaotatud.
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

oo7 kirjutas:
Küsiks niisama, kas kütusekulu ei meeldi vaadata, või lihtsalt see ei hakanud tööle, et näidik ära kaotatud.
Eelmistel, ajutistel kelladel oli tujurikkuja seier olemas ja töötas.

Kusjuures iX`iga võrreldes oli seda isegi lõbus vaadata, maanteel 2-6liitrit :lol:

Nendel kelladel pole seda seierit kaotatud, vaid seda polegi seal olnud :(
täpselt ei tea aga tundub et suurema mootoriga Compaktil ja Z-seerial ei peetud tujurikkujat oluliseks.
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Kardetud päev saabus kiiremini kui oodata oskasin :twisted:

Tegin täna esimesed värviparandused. Ja läbisõiduks alles ca.2500km.

:evil: Tallinna tänavad, väljakeeratud ratastega sattusin mõnusasse auku ja rehv kahmas kinni tiiva servast, ning loomulikult kaasnes tiivaserva vägivaldsele painutamisele värvi irdumine :evil:
e6 2000 Touring `73
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Tuleb vist madalama profiiliga rehvid vaadata. Ega teede olukord juba naljalt ei parane :P Väga kahju muidugi, et nii juhtus üldse. Kas sinu autol seda probleemi pole, et karter on liiga maadligi?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Peab jah rehvi mõõtu muutma veidi, või tiiva siseservad rohkem ülesse kokku valtsima, ega muid variante eriti pole.

Kliirensiga on minu autol õnneks kõik täitsa OK.

Eilsel Riia kokkutulekul sain lisa värvikahjustusi :lol: räme rahe peksis katuse ja kapoti lakikihile jäljed sisse.
Need on küll välja poleeritavad aga vägisi hakkab tunduma et mis sitasti, see uuesti.

Esimese korraga saigi värvi eeltöö veits lohakalt tehtud :lol:
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Täielik ebaõnn tegelikult ikka. No tänavad meil kriitikat ei kannata, see on teada tuntud tõde. Aga loodame siis, et rohkem midagi ei juhtu. :)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Terve tööpaeva jagu müramist autoga ning installeeritud sai oluline lisavarustuse komplekt, millest olin juba ka puudust tundnud.

Nimelt sattus kätte e36 tehase püsikiiruse hoidja.

Proovisõit püsikaga osutus edukaks 8) toimib laitmatult.
e6 2000 Touring `73
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Selle lisa peale olen minagi kõvasti mõelnud. Peaks ennast kätte võtma ja ära tegema :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Tohib küsida, miks Sa otsustasid uuemat tüüpi näidikuteblokki kasutada? Ma just vaatasin, et originaal näidikuteblokk on nii kifti väljanägemisega. Päris plug-and-play see kindlasti ei ole, kuid ma usun, et mõni osavam näpumees seob vanad näidikud uuema tehnikaga ilusti ära.

Iseenesest näeb see auto oma pisikeste 'custom' lahendustega väga šeff välja :).
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Kusagil on vist sellest ka juttu juba olnud, aga põhjus on väga lihtne.

Tahtsin et kõik kellad näitaks ikka õiget ja täpset infot ja lisaks meeldib kasutada tänapäevasemat lisavarustust.

Originaal spido on trossiga, uus tehnika autos aga elektriline. Mina küll ei näe mingit mõistlikku lahendust kuidas neid koostööd tegema sundida.

Lisaks tahab automaatkast, püsikiirus hoidja, raadio jne. elektrilist kiiruse infot, sobilik väljund tuleb ainult läbi uuema spidoploki.Samuti on temperatuuri andur ja kütusetaseme anduri takistused liiga erinevad et nad õigeid näitusid suudaks näidata.
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Pilt

8) :lol: Suve kokkutulekul käidud, auto nüüd kõrgelt auhinnatud ja tituleeritud :lol:
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 23:13, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

No see oli seda karikat kohe igatepidi väärt! Minu 1. koha hääl läks ka justnimelt sellele autole.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

sysi kirjutas:Eriti armas on seda autot liikluses näha nt uue Subaru Outbackiga koos sõitmas.

Taavet ja Koljat :)
Pilt

:lol:
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 23:14, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

airhead kirjutas:Originaal spido on trossiga, uus tehnika autos aga elektriline. Mina küll ei näe mingit mõistlikku lahendust kuidas neid koostööd tegema sundida.

Analoog kiiruse signaal diffrist -> mikrokontroller (A/D converter) -> stepper mootor -> spidomeetri kaabel + k6ik muu jura ja programmeerimine, mis sinna vahele mahub :)
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

Pestud, puhastatud ja talvekorterisse pargitud

Pilt

Selle hooajaga sai läbitud muretud ja lõbusad 5700 kilomeetrit.

Kogu läbisõit 7200 km.
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Re: e6 2000 Touring by airhead

Postitus Postitas airhead »

Võtsin vahelduseks käsile pisivigade kõrvaldamise, mis hakkasid häirima.

Närvidele hakkas käima üks pidevalt inisev kaaslane ja see ei olnud naine :lol: vaid hoopis auto audiosüsteem. Probleem leidis väga lihtsa lahenduse, võimendi tuli siirdada teise kohta. Algses kohas jooksis võimu alt aku kaabel läbi ning võimendi korjas laadimise impulsi üles.

Samuti häiris kolisev tagaluuk, mille originaal lukusti on väheke õbluke ja üldse kehvake. Luuki paigal ei hoidnud ja lapitud asfaldi lõikudel põrkas üldse lahti. Veidi olemasolevat olukorda seedides selgus et autole paigaldatud signal on nupust pakiruumi avamise funktsioon olemas, kiirel lammutuse külastusel jäi pihku e46 pakiruumi lukusti. Fabritseerisin vastavad kinnitused ja tundub toimivat, avaneb puldist ja puha, kolina suhtes peab veel testsõidu võimalikkust ootama.

Ära sai vahetatud ka tagaluugi gaasvedrud. Paigaldatud tagumine udutuli ja lõpuks ka viimased kroomliistud katuseserva.
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Re: e6 2000 Touring by airhead

Postitus Postitas airhead »

Pagassi lukusti nüüd ka viimistletud

Pilt

Taga udukas
Pilt

Kunagi ammu, projekti alguse aegu jäi mulle pihku ajastukohane tuuning tükk, kuid siiani pole suutnud lõplikult otsustada kas panna või mittepanna :roll: :?:

Pilt
e6 2000 Touring `73
Vasta