525eA '87, Mart
Ah, ma täpselt ise ka ei tea, mis tast saab.
Selge on see, et mingit tühjaksloobitud rallipilli ei tule...
Mulle meeldib mõte ühest mugavast, normaalse juhitavusega, hea heliga ja piisavalt kiirest "igapäevasõidukist".
Selle kõige juures üritan kõik lahendused nii teha, et midagi ära ei saaks lõhutud ja vajadusel näiteks 20 aasta pärast ka maha kruvida
Lisaks üritaks saavutada välimuse, kus midagi ei paista isetehtuna...
Paistab, et ma ei suuda modifitseerimata autodega sõita
Selge on see, et mingit tühjaksloobitud rallipilli ei tule...
Mulle meeldib mõte ühest mugavast, normaalse juhitavusega, hea heliga ja piisavalt kiirest "igapäevasõidukist".
Selle kõige juures üritan kõik lahendused nii teha, et midagi ära ei saaks lõhutud ja vajadusel näiteks 20 aasta pärast ka maha kruvida
Lisaks üritaks saavutada välimuse, kus midagi ei paista isetehtuna...
Paistab, et ma ei suuda modifitseerimata autodega sõita
Mul on enda pröjektile suht sama konseptsioon, igapäevasõiduki vahetaks ära pühapäevasõidukiga ainult.mart154 kirjutas: Mulle meeldib mõte ühest mugavast, normaalse juhitavusega, hea heliga ja piisavalt kiirest "igapäevasõidukist".
See, et modifitseerimata autoga sõita ei suuda on autoehitajate üldine viga vist
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eile oli natuke aega turbo paitamise kõrvalt, vaatasin siit-sealt kriitilise pilguga haile otsa...
Põhiliselt küll siit.. ehk kapotialt
Suures osas käis vaatamine selle kohta, et kuhu krt see kaalikas mahutada
Lisaks leidsin muidugi jahutusvedelikupaagist aine... millele võiks välimuse järgi nime anda kange kakao või kohv...
Õhtu lõpuks lasin hail natuke ringi ka veereda... Selgus veel üks kurb tõsiasi... See kohv ei taha radikas sees püsida... Eiteagi nüüd, kas külm on liiga teinud või vanadus... Igatahes, asjad pole hüvad temaga...
Ja siis veel üks ädine probleem jäi ette... Nimelt radika ees on mõnusalt ruumi küll intercooleri jaoks, aga kurjam, sinna ei pääse ligi, ilma lõikamata... Lõigata aga ma ei taha...
Kuna õhtu oli nii palju kurba täis... siis asusin sportistmeid otsast laiali lammutama... See oli vähemalt natuke lõbusam
Ärge teie jätke istmeid kunagi õue, eksju
Põhiliselt küll siit.. ehk kapotialt
Suures osas käis vaatamine selle kohta, et kuhu krt see kaalikas mahutada
Lisaks leidsin muidugi jahutusvedelikupaagist aine... millele võiks välimuse järgi nime anda kange kakao või kohv...
Õhtu lõpuks lasin hail natuke ringi ka veereda... Selgus veel üks kurb tõsiasi... See kohv ei taha radikas sees püsida... Eiteagi nüüd, kas külm on liiga teinud või vanadus... Igatahes, asjad pole hüvad temaga...
Ja siis veel üks ädine probleem jäi ette... Nimelt radika ees on mõnusalt ruumi küll intercooleri jaoks, aga kurjam, sinna ei pääse ligi, ilma lõikamata... Lõigata aga ma ei taha...
Kuna õhtu oli nii palju kurba täis... siis asusin sportistmeid otsast laiali lammutama... See oli vähemalt natuke lõbusam
Ärge teie jätke istmeid kunagi õue, eksju
Miskisest Rootsi foorumist leidsin mõned e28 turboprojektid, aga kuna rootsi keelt ei laksa, siis vaatasin ainult pilte, kõrvitsa paigutusest saab ehk aimu. Samas ei tea, palju seal keret ratsitud on. Aga egas midagi kui head nuputamist ja jõudu tööle
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18982
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4083
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17351
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18982
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4083
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17351
BMW 745iA Executive -84
Ise ka nüüd aru saad mida räägid ?mart154 kirjutas:Jah, ruumi on, aga kui ma tahan asja lahendada nii, et see näeks välja nagu tehasest tulnu, mitte isearetus, siis läheb juba kitsamaksraimo kirjutas:Mardil ju mikromootor (2,7), seal ruumi küll
Sellele lisaks pole see H1C üldsegi mitte väike föön..
Selleks puhuks osta M5-e mootor ja kõik.
Minuarust need eelpooltoodud aretused on üsna jubedad.
Tänavasõiduks ja selle aut kastiga turbo..... nomaeisaaaru .
Võta üks Värska vesi mullidega ja mõtle uuesti, kas see on ikka see auto mida sa tahad sedasi ära teha ?
e28
ei saa ka aru milleks siis M20 mootoriga auto ostsid, seda enam et automaagilise kastiga? esiteks ei saa sealt m20-st mingit erilist jõudu sest vaja oleks raske kolvi grupiga mootorit (m30+ M1 kaan) seda muidugi kui tahad väänet, tuletan meelde et vääne on see mis autot liigutab mitte KW!!! KW on töö ühik, mis tuleb sul alles seal peale 4500 rpm-i. teiseks tuletan meelde et E28 tühimass on juba suur, lisaks vajab sul kere tugevdusi, et ta turbotatuna kõveraks ei lähe(mängima ei hakkaks, 4 ust) lisaks on sul liiga jõhker turbo selle M20 jaoks, saad 1,5 bar üles mis on juba nii jõhker et kaane tihend tõmbab sul suuska esimese pedaali vajutuse peale(eeldades et sa arvutad õige/optimaalse cooleri suuruse + soft+ pihustid + seadistamine) Kolmandaks ma arvan et sul ei õnnestu see asi sellise korektsusega ära teha et sa ka ise rahule jäeksid...
On nähtud neid turbotatud audi 200-kaid(240kw; 2,2 20v)paar kuud ja jälle kaan kõver ja tihend puru( tegu oli igapäeva sõidukiga) nähtud ka turbo "kuubikuid" 600N/m üks sõit ja laiali ja ka tresereid või mis nad olidki, defektiga kõik, kuigi gaasi vajutades tõusevad suu nurgad üsna kiiresti kõrvuni
Samas lase käia, proovi järgi, ära ainult mõtlematult relakat korralikku autosse löö. Edu nuputamisel.
On nähtud neid turbotatud audi 200-kaid(240kw; 2,2 20v)paar kuud ja jälle kaan kõver ja tihend puru( tegu oli igapäeva sõidukiga) nähtud ka turbo "kuubikuid" 600N/m üks sõit ja laiali ja ka tresereid või mis nad olidki, defektiga kõik, kuigi gaasi vajutades tõusevad suu nurgad üsna kiiresti kõrvuni
Samas lase käia, proovi järgi, ära ainult mõtlematult relakat korralikku autosse löö. Edu nuputamisel.
Cardole...
Võibolla olen ma liiga rikas, ja mul pole rahaga midagi peale hakata ja tahan lolli mängida Jajah, kes uskus?
Ma ei plaani selle auto juures midagi ära lõhkuda nii, et taastada ei saa.
Ehk kere ei näpi, midagi ära ei lõika, kuhugi midagi keevitusega kinni ei jebi...
Mootor ja käigukast on minu meelest täpselt sellised jubinad, mida võin alati vahetada, kui katki lähevad... Ei ole kumbki nii kallis jubin, et suvalisel hetkel uut osta ei kannataks Eestist.
Ja automaatkasti ei plaani lõhkuda - selle kasutamine turbokaga on juba ära proovitud
Niikuinii on see mootor vaja korra see talv pooleks tõmmata. Lekib plokikaane tihendi vahelt. Jah, plokikaane, mitte klapikambrikaane.
akuula:
Sellest M20-st stabiilse 350hp väljavõtmine, mille juures on ligikaudu 500Nm ei ole eriline imetöö... Tahad, võin sulle 310hj/420Nm rattast graafiku B25 mootori kohta saata. Stock sisuga ja üsnagi hädise seadistusega.
Lisaks, turbo on üsnagi hästi valitud selle mootori jaoks, mitte esimene ettejuhtuv ostetud... Kerge eeltöö oleksid sa võinud muidugi teha enne "liiga jõhker turbo" lausekillu ülesviskamist...
Antud H1C on üsna hea kuni 400hp jaoks - seejuures puhub üsna jahedat õhku. 400-450 oleks juba paras piiride otsimine ja kuumakoda võiks suurem olla. Samas suurema kuumakojaga on samast turbost ka 0.5megajõudu võetud. Ikka M20 küljes...
Ja kust sa võtad, et see M20 vastupidav ei ole???
1.5bar ei ole ka ilma o-ringimata mingi probleem sellele tihendile. Tõesti, selleks peab auto olema ka seadistatud ja tihend võiks ka värske olla. Aga megasquirt on ju juba teele pandud ja kaas tuleb maha
Piisava suurusega pihustid, WB lamda, korralik mootorijahutus, korralik seadistus ja mootorijuhtimise laitmatu töötamine on A&O. Neist ei pea mulle rääkima.
Lõppkokkuvõte... E28 pole väga haruldane auto. Tõsi, roostevaba kere leidmine on paras piin, aga kes nii väga igatseb heas korras kere, siis siin samas foorumis on üks värskelt tehtu müügis, juba pikka aega! ostke-tehke!!!
Audi 20vT kohta on sul küll huvitav (vale)info...
Võin sulle 2 näidet tuua, kuidas üsna võimsad audid igapäevaselt sõidavad... Juba paar aastat. Ühel dünotud 285hp/450Nm rattast, teine grammike nõrgem, seega sinu juttu ei usu
Võibolla olen ma liiga rikas, ja mul pole rahaga midagi peale hakata ja tahan lolli mängida Jajah, kes uskus?
Ma ei plaani selle auto juures midagi ära lõhkuda nii, et taastada ei saa.
Ehk kere ei näpi, midagi ära ei lõika, kuhugi midagi keevitusega kinni ei jebi...
Mootor ja käigukast on minu meelest täpselt sellised jubinad, mida võin alati vahetada, kui katki lähevad... Ei ole kumbki nii kallis jubin, et suvalisel hetkel uut osta ei kannataks Eestist.
Ja automaatkasti ei plaani lõhkuda - selle kasutamine turbokaga on juba ära proovitud
Niikuinii on see mootor vaja korra see talv pooleks tõmmata. Lekib plokikaane tihendi vahelt. Jah, plokikaane, mitte klapikambrikaane.
akuula:
Sellest M20-st stabiilse 350hp väljavõtmine, mille juures on ligikaudu 500Nm ei ole eriline imetöö... Tahad, võin sulle 310hj/420Nm rattast graafiku B25 mootori kohta saata. Stock sisuga ja üsnagi hädise seadistusega.
Lisaks, turbo on üsnagi hästi valitud selle mootori jaoks, mitte esimene ettejuhtuv ostetud... Kerge eeltöö oleksid sa võinud muidugi teha enne "liiga jõhker turbo" lausekillu ülesviskamist...
Antud H1C on üsna hea kuni 400hp jaoks - seejuures puhub üsna jahedat õhku. 400-450 oleks juba paras piiride otsimine ja kuumakoda võiks suurem olla. Samas suurema kuumakojaga on samast turbost ka 0.5megajõudu võetud. Ikka M20 küljes...
Ja kust sa võtad, et see M20 vastupidav ei ole???
1.5bar ei ole ka ilma o-ringimata mingi probleem sellele tihendile. Tõesti, selleks peab auto olema ka seadistatud ja tihend võiks ka värske olla. Aga megasquirt on ju juba teele pandud ja kaas tuleb maha
Piisava suurusega pihustid, WB lamda, korralik mootorijahutus, korralik seadistus ja mootorijuhtimise laitmatu töötamine on A&O. Neist ei pea mulle rääkima.
Lõppkokkuvõte... E28 pole väga haruldane auto. Tõsi, roostevaba kere leidmine on paras piin, aga kes nii väga igatseb heas korras kere, siis siin samas foorumis on üks värskelt tehtu müügis, juba pikka aega! ostke-tehke!!!
Audi 20vT kohta on sul küll huvitav (vale)info...
Võin sulle 2 näidet tuua, kuidas üsna võimsad audid igapäevaselt sõidavad... Juba paar aastat. Ühel dünotud 285hp/450Nm rattast, teine grammike nõrgem, seega sinu juttu ei usu
Ka minu arvates säilitamine ja turbotamine ei käi kokku. Tõsisemaks ehitamiseks oleks võinud võtta mingi suvalise rondima E28, sest kuigi kere on korralik, ei pääse selle tugevdamisest nagunii, eriti kui teemaks on 400 hj . Roostevabadus pole eriline argument, arvan, et miinimumprogrammina vaja põhja alla redel siiski teha. Nähtud küll, kui esiklaasi nurk läheb valgeks või esimesed lansekad käänduvad ja seda juba stock M30 mootorite momendist põhjustatuna . Kui eesmärk on autot säilitada, siis oleks ju kahju kui nii juhtub?
Üks tähelepanek on veel, et kas mitte M20 mootoriga E28 puhul kogu jõuülekanne ja sillad nõrgemad pole, kui M30-ga varustatud variandil? Äkki peaks üldse aja maha võtma ja projekti korralikult ette valmis mõtlema, v-o osutub lihtsamaks hoopis mingist tühjast kerest alustada, kui kõik nagunii vahetusse läheks jne.? Sest teatavasti on mootori võimsamaks ehitamine tugevat sõltuvust tekitav tegevus ja isu kipub järjest kasvama .
Üks tähelepanek on veel, et kas mitte M20 mootoriga E28 puhul kogu jõuülekanne ja sillad nõrgemad pole, kui M30-ga varustatud variandil? Äkki peaks üldse aja maha võtma ja projekti korralikult ette valmis mõtlema, v-o osutub lihtsamaks hoopis mingist tühjast kerest alustada, kui kõik nagunii vahetusse läheks jne.? Sest teatavasti on mootori võimsamaks ehitamine tugevat sõltuvust tekitav tegevus ja isu kipub järjest kasvama .
Ühesõnaga ma peaks võtma mingi rondi.
Selle keretöödesse uputama suurema summa, kui "rohelise konna" ostuhind oli, kulutama keretööde peale aastajagu aega ja siis olema täpselt samas punktis tagasi? Vaesemana, ja hallide juustega...
Siis oleks siinne seltskond minu tegevustega päri?
Kulla härrased... üks esimesi alustõdesid igasugu projektikate puhul on ju leida võimalikult hea alusmaterjal.
Ega see turbo nüüd mingi aatomielektrijaam pole, et lõpmatu ja piiritu võimsusvaru tuleb.
Ma arvan, et ma natuke tean kah, mis ma teen...
Selle keretöödesse uputama suurema summa, kui "rohelise konna" ostuhind oli, kulutama keretööde peale aastajagu aega ja siis olema täpselt samas punktis tagasi? Vaesemana, ja hallide juustega...
Siis oleks siinne seltskond minu tegevustega päri?
Kulla härrased... üks esimesi alustõdesid igasugu projektikate puhul on ju leida võimalikult hea alusmaterjal.
Ega see turbo nüüd mingi aatomielektrijaam pole, et lõpmatu ja piiritu võimsusvaru tuleb.
Ma arvan, et ma natuke tean kah, mis ma teen...
Kodanikud, kes arvavad et peaks aluseks võtma rondi - mul endal konkreetne kogemus olemas - ostsin ~10 tuhandega ühe teisest margist tooriku, mis esialgu nii ront ei tundundki. Lõpptulemus peale 3 aastast sõitmist - kulu ~60 tuhat, ja müüsin maha... Tulevikus kavatsen osta samasuguse, kuid korraliku isendi ja eeldan, et korraliku tooriku eest tuleb välja käia ~70 tuhat ja saab auto mida tasub osta ja pidada...
PS. Tavaline e28 ei ole nii haruldus - pigem Saksast toomise vaev.
PS. Tavaline e28 ei ole nii haruldus - pigem Saksast toomise vaev.
eh, mulle tundub just vastupidi, hea algmaterjal oleks tühi kere 525-535 sildadel/jõuülekandega, kuhu võiks siis ükskõik mis mootori panna, kusjuures mingid roosteplekid kuskil ei oleks üldse olulised. Aga hea küll, rohkem ei jaura, seda saab alles tagantjärele tarkusena öelda, mis õigem oleks olnud .mart154 kirjutas: Kulla härrased... üks esimesi alustõdesid igasugu projektikate puhul on ju leida võimalikult hea alusmaterjal.
Reostan võib-olla mõnevõrra teemat Mardi kiusamise vahele :
Kuid kui suur on erinevus 2.7 ja 3,5 sillaosas?
Nimelt, mul on plaanis üks 525e tagasild koju vedada (et 520ile taha kettad saaks), aga äkki on m30 mootoritega isendite süsteemid tugevamad? Differ ei ole küsimuseks, see plaanis LSD.
Kuid kui suur on erinevus 2.7 ja 3,5 sillaosas?
Nimelt, mul on plaanis üks 525e tagasild koju vedada (et 520ile taha kettad saaks), aga äkki on m30 mootoritega isendite süsteemid tugevamad? Differ ei ole küsimuseks, see plaanis LSD.
e28 528iA '84
Ei panegi pahaks...
Ma lihtsalt muretsen sinu pärast, et sa muretsed liiga palju
Ma polegi plaaninud vanakesele liiga teha. Ikka rahulikult ja läbi mõeldes.
Sildade kohapealt.
Mul on nn. tugevad õõtsad ja ketaspidruitega.
Poolasside kohta ei tea, lisaks, ei usu, et nendega midagi juhtub, sest e30 all kestavad need "peenikesed poolassid" ikka tubli jõu.
Kardaani e28-l kõveraks väänata ei jõua. Enne lähvad poolassid
Ainuke murekoht võib kõhu all olla difri tagumine kaas ja selle kinnitus.
Ma lihtsalt muretsen sinu pärast, et sa muretsed liiga palju
Ma polegi plaaninud vanakesele liiga teha. Ikka rahulikult ja läbi mõeldes.
Sildade kohapealt.
Mul on nn. tugevad õõtsad ja ketaspidruitega.
Poolasside kohta ei tea, lisaks, ei usu, et nendega midagi juhtub, sest e30 all kestavad need "peenikesed poolassid" ikka tubli jõu.
Kardaani e28-l kõveraks väänata ei jõua. Enne lähvad poolassid
Ainuke murekoht võib kõhu all olla difri tagumine kaas ja selle kinnitus.