BMW 745iA Executive 02/1984 Ingmar
Postitatud: 11 Juun 2008 16:23
Tervist,
rõõm on teatada, et Eesti haipopulatsioon on veidi täiendust saanud ühe 745iA Executive näol. Tõin ta Saksamaalt, u. 1800 kilomeetri pikkune kojusõit möödus nägu naerul ja ilma tõrgeteta. Ainuke eredam vahejuhtum oli Leedus, kus politsei pidas kinni, kontrollis dokumente ja uuris, miks ma sellise vana auto ostsin Eestis arvele võtmine ja ülevaatus sujusid probleemideta.
Nagu juba mainitud, siis auto on Executive varustusega, ehk siis pühvlinahast istmed ja pähklipuust liistud salongis. Salong on pruuni tooni (ehk siis Nutria vist?). Auto värv on Bronzitbeige metallic, ehk eesti keeles lihtsalt beež. Huvitavatest viguritest on olemas esimesed el. istmed, juhiiste mäludega ja kaassõitja iste ka tagaistme käetoest reguleeritav. Samuti on tagakäetoes olemas raadio kontrollpaneel. Originaalraadio on samuti olemas, aga hetkel pole see paigaldatud. Veel on olemas 4x el. aknad (pruuni tehasetooniga), automaatkliima, kompuuter ja check-paneel, mis kõik ka töötavad. Saksa-Eesti sõidu keskmiseks kütusekuluks näitas kompu 10.9 l/100 km, mille sees on kiirteel sõit 120-170 km/h, ohtrasti kickdowni pruukimist ja umbes kolm tundi Varssavi hommikust ummikut. Minu meelest pole üldse paha
Nagu vanal autol ikka, siis kohendamist jätkub. Põhiline on see, et kere on korralik, käigukast toimetab kenasti ja mootor teeb oma tööd väga hästi
Pildimaterjal on hetkel suht kesine ajapuuduse tõttu, aga eks see viga saab parandatud. Hetkel kaks pilti, mis tehtud Saksamaal.
rõõm on teatada, et Eesti haipopulatsioon on veidi täiendust saanud ühe 745iA Executive näol. Tõin ta Saksamaalt, u. 1800 kilomeetri pikkune kojusõit möödus nägu naerul ja ilma tõrgeteta. Ainuke eredam vahejuhtum oli Leedus, kus politsei pidas kinni, kontrollis dokumente ja uuris, miks ma sellise vana auto ostsin Eestis arvele võtmine ja ülevaatus sujusid probleemideta.
Nagu juba mainitud, siis auto on Executive varustusega, ehk siis pühvlinahast istmed ja pähklipuust liistud salongis. Salong on pruuni tooni (ehk siis Nutria vist?). Auto värv on Bronzitbeige metallic, ehk eesti keeles lihtsalt beež. Huvitavatest viguritest on olemas esimesed el. istmed, juhiiste mäludega ja kaassõitja iste ka tagaistme käetoest reguleeritav. Samuti on tagakäetoes olemas raadio kontrollpaneel. Originaalraadio on samuti olemas, aga hetkel pole see paigaldatud. Veel on olemas 4x el. aknad (pruuni tehasetooniga), automaatkliima, kompuuter ja check-paneel, mis kõik ka töötavad. Saksa-Eesti sõidu keskmiseks kütusekuluks näitas kompu 10.9 l/100 km, mille sees on kiirteel sõit 120-170 km/h, ohtrasti kickdowni pruukimist ja umbes kolm tundi Varssavi hommikust ummikut. Minu meelest pole üldse paha
Nagu vanal autol ikka, siis kohendamist jätkub. Põhiline on see, et kere on korralik, käigukast toimetab kenasti ja mootor teeb oma tööd väga hästi
Pildimaterjal on hetkel suht kesine ajapuuduse tõttu, aga eks see viga saab parandatud. Hetkel kaks pilti, mis tehtud Saksamaal.