BMW 315 E21 82', antsa911
BMW 315 E21 82', antsa911
Alustan siin väikese teaser'iga. Leidsin õllelauatagant mehe, kelle oli ülearune E21 ja oli isegi valmis seda müüma. 24.05 08' sai siis masin peale 4 aastat garaazis seismist treila peale aetud ja ära toodud, isegi originaal tolm on veel peal .
Masina kere on minu arust vaadates aastat ja seismise astet, väga korralik. Läbiva rooste suutsin leida vaid pagasiruumi põhjast, kui veokonks koos sellega lahkuda sealt otsustas. Värv kuskilt ei kobruta, kuid on paar kohta, kus see on maha koorunud või pragunenud.
Ette on keritud mingisugused rõvedad lisatuled, mis kauge kaarega kohe metsa lendavad ja pagassis oli tuttuus plokikaanethined (see mingi vihje ilmselt, sest mahlad ei olnud koos).
Mootorit ei saanud testida, kuna ei ole süütevõtit ja ei hakanud midagi kohapeal lahti kiskuma. Pidurid olid ka muidugi peal aga sidur see-eest lahutas korralikult. Pidurite potška tundus ka olevat tühi, see vist viitab mingile lekkele.
Salong on ideaalses korras ja ei hallita ega mädane, mis kõige olulisem, et originaal alates istmetest, roolist ja lõpetades makiga.
Ega ausaltöeldes ei jõua ära oodata, kui sel nädalavahetusel saaks juba käed külge lüüa masinale ja hakata esialgse kulude ja tööde hindamisega pihta.
Siin on saanud ka kaupa teha doonorkere ja ka süütelukuga juba (tänud abivalmitele kasutajatele), eks siis edasisel hindamisel paistab, mis juppe siit hr. Rauno ja Pr117 käest kaubelda annab , sest tegelikult oli mõra ka esimeses suunatules, kuid ei mäleta kummas .
Pildimaterjali ja edasist infot juba nädalavahetusel. Loodan teie lugupeetavate e21 kommuuni vaikselt sisse sulanduda ja projektile tõsist valu anda.
PS kui kellelgi on infot plokikaane poltide pingutamise järjestusele ja ka jõule N-tes, siis oleks tarvis .
Toimetus: Kui keegi teab, kus saab kontrollida masina ajalugu VIN koodi järgi, siis oleks tore, sest masina aasta-arvu tean vaid omaniku jutust ja oleks vaja kindlat kontrolli.
Masina kere on minu arust vaadates aastat ja seismise astet, väga korralik. Läbiva rooste suutsin leida vaid pagasiruumi põhjast, kui veokonks koos sellega lahkuda sealt otsustas. Värv kuskilt ei kobruta, kuid on paar kohta, kus see on maha koorunud või pragunenud.
Ette on keritud mingisugused rõvedad lisatuled, mis kauge kaarega kohe metsa lendavad ja pagassis oli tuttuus plokikaanethined (see mingi vihje ilmselt, sest mahlad ei olnud koos).
Mootorit ei saanud testida, kuna ei ole süütevõtit ja ei hakanud midagi kohapeal lahti kiskuma. Pidurid olid ka muidugi peal aga sidur see-eest lahutas korralikult. Pidurite potška tundus ka olevat tühi, see vist viitab mingile lekkele.
Salong on ideaalses korras ja ei hallita ega mädane, mis kõige olulisem, et originaal alates istmetest, roolist ja lõpetades makiga.
Ega ausaltöeldes ei jõua ära oodata, kui sel nädalavahetusel saaks juba käed külge lüüa masinale ja hakata esialgse kulude ja tööde hindamisega pihta.
Siin on saanud ka kaupa teha doonorkere ja ka süütelukuga juba (tänud abivalmitele kasutajatele), eks siis edasisel hindamisel paistab, mis juppe siit hr. Rauno ja Pr117 käest kaubelda annab , sest tegelikult oli mõra ka esimeses suunatules, kuid ei mäleta kummas .
Pildimaterjali ja edasist infot juba nädalavahetusel. Loodan teie lugupeetavate e21 kommuuni vaikselt sisse sulanduda ja projektile tõsist valu anda.
PS kui kellelgi on infot plokikaane poltide pingutamise järjestusele ja ka jõule N-tes, siis oleks tarvis .
Toimetus: Kui keegi teab, kus saab kontrollida masina ajalugu VIN koodi järgi, siis oleks tore, sest masina aasta-arvu tean vaid omaniku jutust ja oleks vaja kindlat kontrolli.
Viimati muutis antsa911, 30 Mai 2008 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Tehasest väljaveerenud auto varustuse jms. info annab sulle UM.
Toksi oma VIN-i numbrid RealOEM.com -i sealt saad kõige kiiremini info aasta, mootori ja kk kohta.
75a masin tähendab vist vana malli tagastanget, mis ei ulatu koopaäärteni. Kui nii, siis vist suht rariteetne isend.
Toksi oma VIN-i numbrid RealOEM.com -i sealt saad kõige kiiremini info aasta, mootori ja kk kohta.
75a masin tähendab vist vana malli tagastanget, mis ei ulatu koopaäärteni. Kui nii, siis vist suht rariteetne isend.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Kõige üleval on koht, kuhu sisestad oma auto 7 viimast tähte/numbrit VIN-koodist.
Kõige üleval on koht, kuhu sisestad oma auto 7 viimast tähte/numbrit VIN-koodist.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
E28 kirjutas:Sa pead valima vasakust tulbast arhiivi ja siis näeb vanemaid masinaid ka
http://www.realoem.com/bmw/select.do?vi ... E21&arch=1kustas kirjutas:Kõige üleval on koht, kuhu sisestad oma auto 7 viimast tähte/numbrit VIN-koodist.
Täna sai siis hr. Pr117 käes saadud uus roolivarras koos süütelukuga. Nüüdseks on see siis masinale külge kruvitud. Päris pikaldane töö on , kui esimest korda teha. Mis peamine, et päeva lõpuks sai ka masinale hääled sisse pandud ja mootor käib täiesti hästi. Lisaks on palju kasu 4,46 diffrist, mis sinna alla on kruvitud (jutu järgi) aga on tunda ka, et minek on teistmoodi ja parajad vaod jättis maha, kui esimest korda vähe äkitsemalt kohalt sai mindud.
Pidureid veel ei ole. Vedeliku totška on tühi. Sai sinna uus õli sisse kallatud, aga arvatavasti on siiski õhk ka piduritesse sattunud.
Kui keegi oskab öelda, milline pirn esituledesse läheb, oleks abiks.
Pildid pühapäeval.
Kere tahaks ülekaela värvimist, sest värv on vana, kulunud ja pragunenud. Kui keegi teab head soodsat kohta, kus lasta masin värvida ja keretööd teha, siis oleks info teretulnud.
Vasakpoolsed suunatuled põlevad kiiremini, kui parempoolsed. Tavaliselt on see nii, kui pirn on läbi, kuid seekord kahtlustaks releed.
Pidureid veel ei ole. Vedeliku totška on tühi. Sai sinna uus õli sisse kallatud, aga arvatavasti on siiski õhk ka piduritesse sattunud.
Kui keegi oskab öelda, milline pirn esituledesse läheb, oleks abiks.
Pildid pühapäeval.
Kere tahaks ülekaela värvimist, sest värv on vana, kulunud ja pragunenud. Kui keegi teab head soodsat kohta, kus lasta masin värvida ja keretööd teha, siis oleks info teretulnud.
Vasakpoolsed suunatuled põlevad kiiremini, kui parempoolsed. Tavaliselt on see nii, kui pirn on läbi, kuid seekord kahtlustaks releed.
Kui autol on esiots nii, nagu tehasest tulles (st 2 tulega, mitte 4'ga), siis käivad H4 pirnid.antsa911 kirjutas:Kui keegi oskab öelda, milline pirn esituledesse läheb, oleks abiks.
Pigem on klemmid roostes, võta tuled lahti ja puhasta ära.antsa911 kirjutas:Vasakpoolsed suunatuled põlevad kiiremini, kui parempoolsed. Tavaliselt on see nii, kui pirn on läbi, kuid seekord kahtlustaks releed.
Täna sai siis pidurid ette võetud - õhutasin need ära, kuid ikkagi piduri tuli armatuuris põleb ja pedaali vajutades sisiseb. Ei oskagi midagi arvata, kas peasilinder laseb läbi või on sellel masinal ka töösilinder olemas?
Lisaks sai ka paar tiiru tehtud juba ka tänaval. Kiirendus suurem asi veel ei ole, sest musta tuleb tagant välja, seega kahtlustan küünlajuhtmeid ja küünlaid, mis on vanad ja ei suuda kütet põletada ära. Võib ka midagi muud olla, kuid karpa paistis korralik olevat. Mingisugused vaakumjuhtmed on seal imelikud ja ilma kinnituskohtadeta. Nende otsas oli mingi kolmik ja omavahel kokku pandud. Ilmselt nii ei peaks see olema. Tühikäik on kuskil 1000-1200 pööret.
Lisaks kui kellelgi on 1 õhutusniplit pakkuda, oleks abiks.
Lisaks sai ka paar tiiru tehtud juba ka tänaval. Kiirendus suurem asi veel ei ole, sest musta tuleb tagant välja, seega kahtlustan küünlajuhtmeid ja küünlaid, mis on vanad ja ei suuda kütet põletada ära. Võib ka midagi muud olla, kuid karpa paistis korralik olevat. Mingisugused vaakumjuhtmed on seal imelikud ja ilma kinnituskohtadeta. Nende otsas oli mingi kolmik ja omavahel kokku pandud. Ilmselt nii ei peaks see olema. Tühikäik on kuskil 1000-1200 pööret.
Lisaks kui kellelgi on 1 õhutusniplit pakkuda, oleks abiks.
Vaata piduritorud üle... Nii vanal autol kipuvad need läbi roostetama.antsa911 kirjutas:Täna sai siis pidurid ette võetud - õhutasin need ära, kuid ikkagi piduri tuli armatuuris põleb ja pedaali vajutades sisiseb. Ei oskagi midagi arvata, kas peasilinder laseb läbi või on sellel masinal ka töösilinder olemas?
Pidurituli viitab piduriketaste kulumisandurile, see tuli võib seal ka lihtsalt põleda (endal keerasin ühel masinal millel andurid puudusid pirni välja).
On olemas ikka peasilinder, mida jalaga vajutad ja töösilindrid ehk supportid iga ratta juures. Katsu veel õhutada, vaata et õli paagist otsa ei saa. Kui ei aita siis kahtlustaks peasilindrit. Selle sisinaga oli kunagi mingi teema...
On olemas ikka peasilinder, mida jalaga vajutad ja töösilindrid ehk supportid iga ratta juures. Katsu veel õhutada, vaata et õli paagist otsa ei saa. Kui ei aita siis kahtlustaks peasilindrit. Selle sisinaga oli kunagi mingi teema...
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Tagumised klotsid on vähe õhukesed, esimesed aga massiivsed. Piduriõli paagil on ju ka taseme andur peal, või see põleb siis teise märgutule alt?
Pidurid sai kõik ikka lahti võetud ja kontrollitud, egas ma muidu küsiks ühte tagumist õhutusniplit või töösilindrit osta. Aga ilmselt laseb siis läbi pedaali juurest, sest salongi sisin ei jõuaks kapoti alt nii selgelt.
Pidurid sai kõik ikka lahti võetud ja kontrollitud, egas ma muidu küsiks ühte tagumist õhutusniplit või töösilindrit osta. Aga ilmselt laseb siis läbi pedaali juurest, sest salongi sisin ei jõuaks kapoti alt nii selgelt.
Uuematel on kaks eraldi hoiatustuld. Klotside kulumise kohta on ringi ümber kahel pool katkendjooned.antsa911 kirjutas:Piduriõli paagil on ju ka taseme andur peal, või see põleb siis teise märgutule alt?
Töösilinder osta uus. Vaata näiteks ladu24.ee. Mäletamist mööda maksis asi 100.- tuurisPidurid sai kõik ikka lahti võetud ja kontrollitud, egas ma muidu küsiks ühte tagumist õhutusniplit või töösilindrit osta.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Niplid osta jah uued, kõik 4 tk sest siis on endal jama pärast vähem(olen ise paar tk pooleks keeranud, päris jama pärast. Üldiselt on veel saada päris palju juppe, sinu auto pidurite jaoks on kõiki kulujuppe saada. Muide kui oled huvitatud siis mul üks esisupportite piduriklotside paigalduskomplekt üle ja üks tihendikomplekt vist oli kah.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tänud. Kolistan Beni-i siis. Aga niplitest puruks läks 1 tagumine, selle sai aga hiljem uuesti välja puurida. Praegu käiasin M6 poldi otsast teravaks ja jäi õli ilusti pidama. Aga niplite vahetus on väha hea idee.
Raunz broneeri mulle esimesed suunad palun .
PS. Põleb jah punane katkendlik ring ümber.
Raunz broneeri mulle esimesed suunad palun .
PS. Põleb jah punane katkendlik ring ümber.