5. leht 15-st

Postitatud: 11 Aug 2006 21:14
Postitas Tom
Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.

Postitatud: 11 Aug 2006 22:45
Postitas nuga
Tom kirjutas:Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.
Klappi ei ole. Tuulutus tuleb karterist ja läheb läbi sisselaskekollektori (eraldatud kanalit mööda) klapikambrisse ja sealt läbi lõdviku õhufiltrikorpusesse. Sisselaskekollektor oli portide poolt õline küll, samuti klapid pealtpoolt, aga ma ei saa aru, mis valemiga õli karterituulutusest sisselaskesse võiks saada :?

Postitatud: 11 Aug 2006 23:37
Postitas enthusiast
nuga kirjutas:
Tom kirjutas:Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.
Klappi ei ole. Tuulutus tuleb karterist ja läheb läbi sisselaskekollektori (eraldatud kanalit mööda) klapikambrisse ja sealt läbi lõdviku õhufiltrikorpusesse. Sisselaskekollektor oli portide poolt õline küll, samuti klapid pealtpoolt, aga ma ei saa aru, mis valemiga õli karterituulutusest sisselaskesse võiks saada :?

Vot ma tahaks ka nii tark olla :P

Postitatud: 12 Aug 2006 03:54
Postitas Priit
audio installist oli kõige meeldivam see, kui kokkutuleku päeva hommikul kell 11 (loe poolteist tundi enne kogunemist) ei mahtunud bauri veel juhiiste sisse :D

Postitatud: 12 Aug 2006 11:12
Postitas Tom
Neil satub õli, millel on klapp ja tuulutus jookseb otse sisselaskesse.

Postitatud: 07 Sept 2006 19:58
Postitas nuga
See auto lihtsalt ei taha sõita :?
Täna sai siis teine plokikaas pandud.
Suitsemise kohta ei oska hetkel veel öelda, kuna pimedas pole seda niiväga näha, küll aga sõidab baur nüüd sitemalt kui ei kunagi varem :?

nuga@tulemuslikumate ajaviitmisvormide (joomine) juurde nüüd

Postitatud: 07 Sept 2006 22:26
Postitas omega
nuga kirjutas:See auto lihtsalt ei taha sõita :?
Täna sai siis teine plokikaas pandud.
Suitsemise kohta ei oska hetkel veel öelda, kuna pimedas pole seda niiväga näha, küll aga sõidab baur nüüd sitemalt kui ei kunagi varem :?

nuga@tulemuslikumate ajaviitmisvormide (joomine) juurde nüüd
Äkki panite kogemata hammasrihma ühe hambavõrra valesti peale?
Või äkki on mõni vaakumileke kuskil...

Postitatud: 07 Sept 2006 22:31
Postitas nuga
omega kirjutas:Äkki panite kogemata hammasrihma ühe hambavõrra valesti peale?
Või äkki on mõni vaakumileke kuskil...
Hammasrihm on nii palju peale-maha käinud, et hästi ei usu et seekord valesti läks :roll:
Vaakumilekke ja karterituulutuse võib vist m20 karpa mootori puhul välistada, sest vaakum juhib antud mootoril vaid süüdet ja karterituulutus on nii robustne, et seal ei anna midagi valesti panna :roll:

Postitatud: 11 Sept 2006 10:36
Postitas nuga
Mõned uued pildid mõisatuurilt:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Sept 2006 15:34
Postitas raunz
tõsiselt kena auto ikka, värv ja velg sobivad väga hästi sellele autole.

Postitatud: 22 Sept 2006 14:43
Postitas nuga
Niisiis, hooaeg hakkab varsti läbi saama.
Suvega sai omajagu pisivigu eemaldatud ja nüüd lõpuks on ka suitsemise põhjus käes ja kõrvaldatud. Viga oli ikkagi halvasti remonditud plokikaanes :roll:
Suurematest asjadest on teha veel istmete värskendus/heas korras istmete paigaldus. Variandid on talve jooksul lasta uus sisu õmmelda või siis tuleks kuskilt saksamaa avarustest heas korras originaalnahksisu leida.
Lähiajal on plaanis teistkordselt sel aastal ülevaatusele minna, et saaks järgmiseks kuupäevaks 12/2007. Muidu oleks järgmine ülevaatus 12/2006 ja see tähendaks seda, et kevadel peab värskelt talvekorterist tulnud masinaga ülevaatusele minema. Kui praegu ära teha, siis saaks kevadel kohe rahulikult sõitma hakata :)

Selle suve pildid leiab siit: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album342

Postitatud: 24 Okt 2006 10:48
Postitas Ruut
nuga kirjutas:Võrreldes ETK'd, veebist leitud e21 bauride pilte ja enda masinat tuli välja, et kõige olulisematest asjadest oli mul puudu terve hulk tihendeid, vihmaveerennide kroomliistud, katuse esiosale käiv riidest kate
Kasutatult selliseid asju leida oli nii lootusetu üritus, et ma ei hakanud proovimagi. Kirjutasin siis vajaminevate detailide koodid välja ja uurisin um'st nende saadavust.
Katuse demonteerimisel selgus ka, et palju kasutatud kruvidest ja muudest kinnitusdetailidest olid mitteoriginaalid. Seetõttu tellisin ka peotäiest kruvidest koosneva katuse paigalduskomplekti, mille hind oli... :evil:
Ega sul neid koode pole kusagile kõvakettale salvestatud? Vaatasin WebETK Mobile Traditionit ja ka RealOEM aga seal on ainsaks e21 keretüübiks sedaan ja ei mingeid viiteid Bauri spetsiifilistele detailidele.
katuse esiosale käiv riidest kate
Kas selle kõva kooriku asemel saab ka panna riidest katuse või saan ma millegist valesti aru?

Postitatud: 24 Okt 2006 10:54
Postitas nuga
Ruut kirjutas:Ega sul neid koode pole kusagile kõvakettale salvestatud? Vaatasin WebETK Mobile Traditionit ja ka RealOEM aga seal on ainsaks e21 keretüübiks sedaan ja ei mingeid viiteid Bauri spetsiifilistele detailidele.
Need on seal täitsa olemas. Validki sedaani ja lähed alajaotusesse 54 SLIDING ROOF / FOLDING TOP -> 54 15 HARDTOP
Ruut kirjutas:Kas selle kõva kooriku asemel saab ka panna riidest katuse või saan ma millegist valesti aru?
Mõtlesin seda, et see kõva koorik on riidega kaetud. Ma vahetasin enda masinal selle katteriide ära.

Postitatud: 30 Okt 2006 11:01
Postitas nuga
Nüüd siis sai ebaõiglus lõpetatud ja suurema osa suvest ja sügisest väljas seisnud auto sai omale uue pesa :D Nimelt sai suvila endisest kolikambrist ja puukuurist korralik garaaž ehitatud. Ruumiga endiselt priisata ei ole, aga e21-mõõtu autoga mahub tegutsema küll. Tingimused auto hoidmiseks ja temaga tegelemiseks on nüüd väga head - olemas on kanal, korralik valgus, küte (põrandaküte :P ), pööningul on suur hoiuruum igasuguse kola tarbeks.
Mõned pildid kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 30 Okt 2006 15:52
Postitas meelis558
Oskad sa umbes öelda kui palju keretöödele raha kulus?

Postitatud: 30 Okt 2006 16:47
Postitas nuga
meelis558 kirjutas:Oskad sa umbes öelda kui palju keretöödele raha kulus?
Ei oska ausaltöeldes.

Postitatud: 30 Okt 2006 18:11
Postitas meelis558
Mulle tundub, et ikka päris suured summad on sinna alla maetud, aga tulemus on seda väärt :wink:

Postitatud: 30 Okt 2006 18:16
Postitas kustas
Põranda soojendus :shock:? Iseenesest hea idee, kuid kas see kütmine mitte kalliks ei lähe? Ja temperatuuri hoiad +1.5 kraadi peal?

Postitatud: 30 Okt 2006 18:23
Postitas meelis558
Ma mõtlesin auto keretöödele kulunud summasid :oops:

Postitatud: 31 Okt 2006 00:39
Postitas nuga
kustas kirjutas:Põranda soojendus :shock:? Iseenesest hea idee, kuid kas see kütmine mitte kalliks ei lähe? Ja temperatuuri hoiad +1.5 kraadi peal?
Eks siin ole võtmeküsimus soojustuses ja ruumi suuruses (väiksuses). Esimesega sai korralikult tegeletud ja teisest oli juba juttu, nii et ei tohiks väga hull olla, aga eks mõne kuu pärast oskab täpsemalt rääkida.
Ja temperatuur on +15 mitte +1,5 kraadi :lol: