4. leht 15-st
Postitatud: 09 Apr 2006 10:20
Postitas Ihv
ise puhastasin ka heledaid matte talvel ja avastasin, et vaibapuhastusvahendist on oluliselt effektiivsem harilik pesupulber
Postitatud: 10 Apr 2006 23:50
Postitas nuga
Sain kinnitust oma kahtlusele, et salongisoojendusradikas lekib
Uurisin asja ja tuleb välja, et b-osana on see õnneks veel saadaval. Kui juba soojenduskobaka lahtivõtmiseks läks, siis otsustasin ta seest täielikult ära puhastada, et tulevikus salongi puhutav õhk oleks ilusti värske, mitte vanale autole kohaselt kõrbenud tolmu lõhnaga
Sama protseduur ootab ka kõiki armatuurialuseid õhutorusid ja reste.
Postitatud: 11 Apr 2006 10:55
Postitas raul
Keegi auruga põhjamattide puhastamist on proovinud? Kusagilt foorumist jäi silma, et pidi väga hästi puhtaks pesema.
Postitatud: 16 Apr 2006 17:34
Postitas nuga
raul kirjutas:Keegi auruga põhjamattide puhastamist on proovinud? Kusagilt foorumist jäi silma, et pidi väga hästi puhtaks pesema.
Otseselt auruga ei ole proovinud, aga survepesur tulikuuma veega hakkas kiirelt vaiba aluspinda lammutama
Postitatud: 17 Apr 2006 21:25
Postitas meelis558
kas keegi teab kust müramatte saab, täna sai auto seest tühjaks tassitud ja need matid on läbi vettind ja katki.. ?
Postitatud: 17 Apr 2006 21:50
Postitas nuga
meelis558 kirjutas:kas keegi teab kust müramatte saab, täna sai auto seest tühjaks tassitud ja need matid on läbi vettind ja katki.. ?
Hiiumaa kohta ei oska öelda, aga mina ostsin enda omad tartust lõunakeskuse autoringist. Ilmselt enamus autoaudioga tegelevaid asutusi müüb neid samuti. Samas arvesta sellega, et paljalt pigimatist ei piisa, sa pead mingi vildi veel peale panema. Minu auto puhul läks pigimattidele näiteks 1500 eek. Kõige odavam variant oleks põrandale panna mingi ehituslik pigimatt ja selle peal otsida korralikud originaalmatid
Postitatud: 17 Apr 2006 22:23
Postitas nuga
Täna läks masin lõpuks polstritöödesse
Istmete nahatamine jääb teise etappi, praegu on käsil katuseraamistiku ja piilarite katmine ning katuse pehme osa paigaldus.
Kaks päevavalges tehtud pilti kah:
Postitatud: 24 Apr 2006 23:08
Postitas nuga
Postitatud: 29 Apr 2006 19:40
Postitas SwitC
Kui sa poleks öelnud,et need on pestud/puhastatud,siis ma oleks pakkunud,et uued
Aga mees,sa oled head tööd teinud ja kui ma vaid mütsi kannaks,siis võtaksin selle sinu ees maha.Selliseid autodest hoolitsejaid on meile vaja
Hea töö!
Postitatud: 09 Mai 2006 10:26
Postitas nuga
Siia siis niipalju infot, et polsterdus on valmis ja pehme katus enam-vähem peal, aga asi tahab veel natuke timmimist ja tihendite paigaldamist.
Täielikult on veel tegemata kõvakatuse riide ja tihendite vahetus.
Kogu töö pidi järgmise nädala alguseks valmis saama.
Kui polsterdus valmis, siis oleks vaja kibekiirelt mootor maha tõsta ja vaadata, mis alumisest poolest saab - kas piisab kolvirõngaste vahetusest või peab hakkama uut plokki otsima
Üks väike tagasilöök oli kah vahepeal. Nimelt õnnestus pea-aegu uus esiklaas garaaži kolimise käigus ära lõhkuda
Edit: Üks tagasilöök on veel - märtsis um'st tellitud parem tagatuli ei taha kuidagi kohale jõuda
Postitatud: 14 Juun 2006 22:30
Postitas nuga
Mõned pildid siis katusega masinast:
Ja seest:
Täna võtsime mootori maha ja seda hakkab järgmine nädal lahkama.
Tuled-klaasid-stanged loodaks lähipäevil külge saada, kuigi endiselt on mure tagatulega
Postitatud: 27 Juun 2006 10:28
Postitas nuga
Hetkel siis lugu selline, et hoolimata plaanist saada masin mai lõpuks liikuma, liigub baur hetkel veel vaid treileri kaasabil
Küll aga on masin nüüd väliselt enam-vähem komplektne. Puudu on vaid üks tagatuli, esimese põlle sisse käivad võred ja antenn. Kõik need detailid on uutena tellitud ja peaks loodetavasti järgmisel nädalal kohale jõudma.
Salongi osas on veel paar päevakest nokitseda - salongiahi sisse, armatuur kinnitada; istmed ja uksepolstrid paika.
Siis jääb veel üle oodata mootori valmimist
Mõned pildid kah:
Postitatud: 27 Juun 2006 11:23
Postitas nuga
Ahjaa, üks suuremaid väljakutseid oli esiklaasi, õigemini selle iluliistu paigaldus. Ilma spetsiaalse tööriistata ajasime seda kruvikeeraja, silikooni ja näpurammu abil kaks päeva paika
Paika ta siiski lõpuks sai. Tänud maskile!
Postitatud: 01 Juul 2006 15:04
Postitas nuga
Postitatud: 28 Juul 2006 20:08
Postitas enthusiast
Hehh....eile sain vilksamisi näha seda kaunitar-Bauri, Nuga juhtumisi Tlna auklike teid mõõtis ja rebisin talle ennast kõrvale....ühtlasi siis neljas(Tanel, Tõnis, Impsionu ja Nuga ka..küll ainult läbi autoklaaside
) foorumlane lives ära nähtud
Väga hea nägi välja masin, kuigi kaks asja riivas silma.....sinist viskas kiirendades ja tagarattad natu lääpas(ilmselt koorem peal)...muidu 5+
Postitatud: 31 Juul 2006 12:10
Postitas nuga
enthusiast kirjutas:kuigi kaks asja riivas silma.....sinist viskas kiirendades ja tagarattad natu lääpas(ilmselt koorem peal)
Jahh... see sinine, sellega on üks häda ja viletsus
Nimelt ei allu antud mootor remondile
Plokikaas oli juba eelmisel aastal usaldusväärse tegija juures remonditud - klappide tööpinnad lõigatud, klapipuksid ja klapisääred vahetatud.
Plokk on mõõdus, silindrid hoonisime ära, uued rõngad panime sisse ja kõik paistis väga ilus ja tihe. Kompressioon on väga hea ja ühtlane ning leakdown test näitas samuti väga head tulemust. Ometi suitses mootor peale kõike seda täpselt samamoodi kui eelmine aasta
Vahetasime igaks juhuks veel klapisääretihendid uuesti ära - tulemus 0.
Võtsime siis mootori uuesti uurimiseks lahti ja selgus, et kolvirõngad olid kogemata standardmõõdus saanud, kuigi silindrid-kolvid olid esimeses remontmõõdus. Okei, tekkis lootus, et õigete kolvirõngastega asi lõpuks laheneb. Võtsime siis mootori järjekordselt maha, vahetasime uuesti kolvirõngad ja hoonisime ploki. Seekord veel erilise tähelepanu ja ettevaatusega. Tulemus oli siiski 0
Hetkel on mõistus suhteliselt otsas. Hakka või nullist uut mootorit ehitama
Postitatud: 06 Aug 2006 22:49
Postitas nuga
Et enne kokkutulekut igavaks ei läheks, otsustasime üks päev enne kokkutulekut bauri veel pulkadeks kiskuda
Olime juba nädalapäevad Priiduga mõelnud, kuidas bauri helipilti parandada. Eesmärk oli jätta alles originaalmakk, juhtmed ja originaalkõlarid ning mitte rikkuda auto välimust. Pakkusin välja võimaluse ehitada subwooferid esiistmete alla, nii et väliselt ei jääks midagi näha. Tulemus sai päris hea. Priit ehk räägib lähemalt detailidest
Igatahes üks pilt sellest, kuidas reede öösel töö kella kaheni käis:
Postitatud: 11 Aug 2006 14:58
Postitas nuga
Postitatud: 11 Aug 2006 15:32
Postitas enthusiast
Väga kenasti lahendatud tõesti, ilus töö Priidu poolt.
Postitatud: 11 Aug 2006 15:37
Postitas nuga
Asja pluss on veel see, et kogu helisüsteem on võimalik jälgi jätmata eemaldada. Ainuke asi on paar pisikest kruviauku võimendi kinnitamiseks.
Isegi originaal kõlarijuhtmed jäid ilusti terveks