4. leht 15-st

Postitatud: 09 Apr 2006 10:20
Postitas Ihv
ise puhastasin ka heledaid matte talvel ja avastasin, et vaibapuhastusvahendist on oluliselt effektiivsem harilik pesupulber :wink:

Postitatud: 10 Apr 2006 23:50
Postitas nuga
Sain kinnitust oma kahtlusele, et salongisoojendusradikas lekib :(
Uurisin asja ja tuleb välja, et b-osana on see õnneks veel saadaval. Kui juba soojenduskobaka lahtivõtmiseks läks, siis otsustasin ta seest täielikult ära puhastada, et tulevikus salongi puhutav õhk oleks ilusti värske, mitte vanale autole kohaselt kõrbenud tolmu lõhnaga :? Sama protseduur ootab ka kõiki armatuurialuseid õhutorusid ja reste.

Postitatud: 11 Apr 2006 10:55
Postitas raul
Keegi auruga põhjamattide puhastamist on proovinud? Kusagilt foorumist jäi silma, et pidi väga hästi puhtaks pesema.

Postitatud: 16 Apr 2006 17:34
Postitas nuga
raul kirjutas:Keegi auruga põhjamattide puhastamist on proovinud? Kusagilt foorumist jäi silma, et pidi väga hästi puhtaks pesema.
Otseselt auruga ei ole proovinud, aga survepesur tulikuuma veega hakkas kiirelt vaiba aluspinda lammutama :?

Postitatud: 17 Apr 2006 21:25
Postitas meelis558
kas keegi teab kust müramatte saab, täna sai auto seest tühjaks tassitud ja need matid on läbi vettind ja katki.. ?

Postitatud: 17 Apr 2006 21:50
Postitas nuga
meelis558 kirjutas:kas keegi teab kust müramatte saab, täna sai auto seest tühjaks tassitud ja need matid on läbi vettind ja katki.. ?
Hiiumaa kohta ei oska öelda, aga mina ostsin enda omad tartust lõunakeskuse autoringist. Ilmselt enamus autoaudioga tegelevaid asutusi müüb neid samuti. Samas arvesta sellega, et paljalt pigimatist ei piisa, sa pead mingi vildi veel peale panema. Minu auto puhul läks pigimattidele näiteks 1500 eek. Kõige odavam variant oleks põrandale panna mingi ehituslik pigimatt ja selle peal otsida korralikud originaalmatid :roll:

Postitatud: 17 Apr 2006 22:23
Postitas nuga
Täna läks masin lõpuks polstritöödesse :D Istmete nahatamine jääb teise etappi, praegu on käsil katuseraamistiku ja piilarite katmine ning katuse pehme osa paigaldus.
Kaks päevavalges tehtud pilti kah:
Pilt
Pilt

Postitatud: 24 Apr 2006 23:08
Postitas nuga
Niikaua kuni garaaž on tühi ja auto polstritöödes olen endale igasugu salongividinaid koju tassinud - armatuur, keskkonsool, kindalaegas jms. Eesmärk oli kõik need sooja vee ja fairyga puhtaks pesta. Otsustasin puhtaks küürida ka kõik ventilatsioonitorud ja võred :P
Puhastatud plastdetailid käisin üle autoglym'i kummi ja vinüüli hooldusvahendiga. Tulemus sai väga hea 8)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 29 Apr 2006 19:40
Postitas SwitC
Kui sa poleks öelnud,et need on pestud/puhastatud,siis ma oleks pakkunud,et uued :P

Aga mees,sa oled head tööd teinud ja kui ma vaid mütsi kannaks,siis võtaksin selle sinu ees maha.Selliseid autodest hoolitsejaid on meile vaja :)

Hea töö! 8)

Postitatud: 09 Mai 2006 10:26
Postitas nuga
Siia siis niipalju infot, et polsterdus on valmis ja pehme katus enam-vähem peal, aga asi tahab veel natuke timmimist ja tihendite paigaldamist.
Täielikult on veel tegemata kõvakatuse riide ja tihendite vahetus.
Kogu töö pidi järgmise nädala alguseks valmis saama.
Kui polsterdus valmis, siis oleks vaja kibekiirelt mootor maha tõsta ja vaadata, mis alumisest poolest saab - kas piisab kolvirõngaste vahetusest või peab hakkama uut plokki otsima :x

Üks väike tagasilöök oli kah vahepeal. Nimelt õnnestus pea-aegu uus esiklaas garaaži kolimise käigus ära lõhkuda :evil:
Edit: Üks tagasilöök on veel - märtsis um'st tellitud parem tagatuli ei taha kuidagi kohale jõuda :(

Postitatud: 14 Juun 2006 22:30
Postitas nuga
Mõned pildid siis katusega masinast:
Pilt
Pilt
Pilt

Ja seest:
Pilt
Pilt

Täna võtsime mootori maha ja seda hakkab järgmine nädal lahkama.
Tuled-klaasid-stanged loodaks lähipäevil külge saada, kuigi endiselt on mure tagatulega :?

Postitatud: 27 Juun 2006 10:28
Postitas nuga
Hetkel siis lugu selline, et hoolimata plaanist saada masin mai lõpuks liikuma, liigub baur hetkel veel vaid treileri kaasabil :oops:
Küll aga on masin nüüd väliselt enam-vähem komplektne. Puudu on vaid üks tagatuli, esimese põlle sisse käivad võred ja antenn. Kõik need detailid on uutena tellitud ja peaks loodetavasti järgmisel nädalal kohale jõudma.
Salongi osas on veel paar päevakest nokitseda - salongiahi sisse, armatuur kinnitada; istmed ja uksepolstrid paika.
Siis jääb veel üle oodata mootori valmimist :roll:
Mõned pildid kah:
Pilt
Pilt

Postitatud: 27 Juun 2006 11:23
Postitas nuga
Ahjaa, üks suuremaid väljakutseid oli esiklaasi, õigemini selle iluliistu paigaldus. Ilma spetsiaalse tööriistata ajasime seda kruvikeeraja, silikooni ja näpurammu abil kaks päeva paika :?
Paika ta siiski lõpuks sai. Tänud maskile! 8)

Postitatud: 01 Juul 2006 15:04
Postitas nuga
Mure tagatulega on nüüdseks lahendatud - sain just kätte saksamaalt saabunud pakikese :D
Ostsin ka uue originaalantenni, kuna kõik kasutatud antennid, mis näppu on jäänud, on kinnijäänud teleskoobiga. Uus antenn tuli siis täiskomplektis koos paigaldustarvikute, juhendi ja isegi antennihooldusvahendiga :shock:
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Juul 2006 20:08
Postitas enthusiast
Hehh....eile sain vilksamisi näha seda kaunitar-Bauri, Nuga juhtumisi Tlna auklike teid mõõtis ja rebisin talle ennast kõrvale....ühtlasi siis neljas(Tanel, Tõnis, Impsionu ja Nuga ka..küll ainult läbi autoklaaside :) ) foorumlane lives ära nähtud 8)

Väga hea nägi välja masin, kuigi kaks asja riivas silma.....sinist viskas kiirendades ja tagarattad natu lääpas(ilmselt koorem peal)...muidu 5+ :wink:

Postitatud: 31 Juul 2006 12:10
Postitas nuga
enthusiast kirjutas:kuigi kaks asja riivas silma.....sinist viskas kiirendades ja tagarattad natu lääpas(ilmselt koorem peal)
Jahh... see sinine, sellega on üks häda ja viletsus :x
Nimelt ei allu antud mootor remondile :shock: :?
Plokikaas oli juba eelmisel aastal usaldusväärse tegija juures remonditud - klappide tööpinnad lõigatud, klapipuksid ja klapisääred vahetatud.
Plokk on mõõdus, silindrid hoonisime ära, uued rõngad panime sisse ja kõik paistis väga ilus ja tihe. Kompressioon on väga hea ja ühtlane ning leakdown test näitas samuti väga head tulemust. Ometi suitses mootor peale kõike seda täpselt samamoodi kui eelmine aasta :?
Vahetasime igaks juhuks veel klapisääretihendid uuesti ära - tulemus 0.
Võtsime siis mootori uuesti uurimiseks lahti ja selgus, et kolvirõngad olid kogemata standardmõõdus saanud, kuigi silindrid-kolvid olid esimeses remontmõõdus. Okei, tekkis lootus, et õigete kolvirõngastega asi lõpuks laheneb. Võtsime siis mootori järjekordselt maha, vahetasime uuesti kolvirõngad ja hoonisime ploki. Seekord veel erilise tähelepanu ja ettevaatusega. Tulemus oli siiski 0 :evil:
Hetkel on mõistus suhteliselt otsas. Hakka või nullist uut mootorit ehitama :roll:

Postitatud: 06 Aug 2006 22:49
Postitas nuga
Et enne kokkutulekut igavaks ei läheks, otsustasime üks päev enne kokkutulekut bauri veel pulkadeks kiskuda :lol:
Olime juba nädalapäevad Priiduga mõelnud, kuidas bauri helipilti parandada. Eesmärk oli jätta alles originaalmakk, juhtmed ja originaalkõlarid ning mitte rikkuda auto välimust. Pakkusin välja võimaluse ehitada subwooferid esiistmete alla, nii et väliselt ei jääks midagi näha. Tulemus sai päris hea. Priit ehk räägib lähemalt detailidest :)
Igatahes üks pilt sellest, kuidas reede öösel töö kella kaheni käis:

Pilt

Postitatud: 11 Aug 2006 14:58
Postitas nuga
Mõned pildid sellest, kuidas pr117 kõlarikaste ehitas:
Pilt
Pilt
Pilt

Mina igatahes olen helikvaliteediga väga rahul ja eriti hea meel on mul juurdetekkinud lisasisendi üle, kuhu mul hetkel on kindalaekasse peidetud cd-player ühendatud 8)
Asja teeks veelgi paremaks uksekolmnurkadele paigaldatud tweeterid, aga eks sellega tegeleb kunagi tulevikus :)

Postitatud: 11 Aug 2006 15:32
Postitas enthusiast
Väga kenasti lahendatud tõesti, ilus töö Priidu poolt. 8)

Postitatud: 11 Aug 2006 15:37
Postitas nuga
Asja pluss on veel see, et kogu helisüsteem on võimalik jälgi jätmata eemaldada. Ainuke asi on paar pisikest kruviauku võimendi kinnitamiseks.
Isegi originaal kõlarijuhtmed jäid ilusti terveks :)