13. leht 15-st

Postitatud: 19 Nov 2009 21:59
Postitas sysi

Postitatud: 20 Nov 2009 10:22
Postitas raunz
Kui kuskil ajalehtedes/ajakirjades tuleb juttu klassikalistest BMW-dest ja E21-st on reeglina see sama Baur alati esindatud ja tähelepanu keskmes :D
Kui Bauri pole siis Nuga nime leiab alati artiklist :P

Aga minumeelest parim variant klassikaliste BMW-de esindamiseks kah(arvestades et Edition S pole veel päris valmis).

Postitatud: 23 Nov 2009 10:49
Postitas Kristina5
Artiklis olid väga kenad pildid, ja mulle väga meeldib, et meedias ikka vanu autosid meeles peetakse!

Tundus, et natuke kiiruga oli võibolla asi jah kokku pandud, aga noh, asi seegi! Midagi väga häirivat polnud, pigem ikka rõõmu rohkem. ;)

Postitatud: 02 Juun 2010 21:54
Postitas nuga
Ilmselt ma satun nüüd tugevasse ebasoosingusse, aga ma olen enda peas valmis mõelnud, et ma tõstan selle auto vedrustuse kõrge(ma)ks. Lihtsalt tahaks, et ta oleks paremini kasutatav. Siledal teel on praegu väga hea sõita, aga tallinna tänavad ei kvalifitseeru kohe üldse. Lisaks tahaks suveautoga ka vahepeal mööda rööpassesõidetud pinnaseteed randa sõita.
Ühesõnaga tahaks rahulikult sõita, mitte pidevalt rooliga vehkida ja aukude vahel põigelda.
Võib-olla ma olen lihtsalt vanaks jäänud :lol:

Postitatud: 03 Juun 2010 15:36
Postitas mask
nuga kirjutas:Ilmselt ma satun nüüd tugevasse ebasoosingusse, aga ma olen enda peas valmis mõelnud, et ma tõstan selle auto vedrustuse kõrge(ma)ks.
Mina pole kunagi aru saanud tänavaautode madaldamisest, see jäägu ikkagi võistlusautode tarbeks, kus see praktilist väärtust omab.
Seega olen Su mõttele kahe käega poolt :)


-= mask =-

Postitatud: 10 Juun 2010 23:35
Postitas nuga
Vana arm ei roosteta.
Võtsin jälle oma solexi-kaalika ette :lol:
Pilt
Pilt

Postitatud: 16 Juul 2010 15:39
Postitas nuga
BMW pakub solexi tihendikomplektina selliseid asju. Karpa alla käiv paks tihend on veel eraldi ostetud:
Pilt

Ebay'st leidsin hea hinnaga (kordi odavam kui ülal näidatud a-osa komplekt) remondikomplekti, kus on oluliselt rohkem vidinaid sees:
Pilt

Postitatud: 16 Juul 2010 20:39
Postitas einar
Selle "solexi" karburaatori küljepeal on pierburgi markeering?


On tegemist ikka solexiga?

Postitatud: 20 Juul 2010 12:08
Postitas nuga
Ma täpselt tausta ei tea, aga ju siis tootsid mitu firmat täpselt sama asja. Mitte mingisugust vahet neil ei ole ja kuna suurem osa 4A1 karpadest on solexi tehtud, siis on selguse mõttes ikkagi parem rääkida solex 4A1 karpast.

Postitatud: 29 Juul 2010 11:53
Postitas nuga
Karpa teemal edasi rääkides, siis ma vaatasin seda jurakat ja mõtlesin, et kui klaaskuulist läbi lasta, siis jääks ta ilusam. Tean-tean, mõtetu pedereerimine tegelikult, aga eks igal lollil on oma lõbud :lol: Teine point sellel asjal on see, et tegelikult tahaks lõpuni aru saada, mismoodi see asi toimetab :)
Enne klaaskuuli proovisin küll karpa igatpidi kinni katta, et klaaskuuli sisse ei läheks, aga tegelikkuses leiab see ikkagi kuskilt tee karpa sisemusse ja pigem on mõtet panustada hilisemasse puhastamisse.

Siin mõned pritsitud detailid
Automaattoore korpus:
Pilt

See julla tõmbab teatud olukordades vaakumiga toorest maha:
Pilt

See annab külmalt lisaõhku:
Pilt

See klapp sulgeb mootori seisma jättes ujukikambri tuulutuse :lol:
Pilt

Korpus ise:
Pilt

Puhastatud düüsid:
Pilt

Ladusin karpat veidi kokku
Pilt

Aga galvaanikast sain natuke praaki kaa, tuleb ümber teha:
Pilt

Membraanklappide kohta mul puudub info, mismoodi neid võiks ilusaks saada :roll: Kuldne värv? :oops:
Pilt

Postitatud: 29 Juul 2010 20:33
Postitas raunz
Kui see asi sama hästi töötab kui hea ta välja näeb siis on küll super :P
Millal lootus auto peale karpa saada?

Postitatud: 29 Juul 2010 21:27
Postitas nuga
Hetkel on plaan septembris ikka auto välja ajada. Siis saab järgmise aasta detsembrini ülevaatuse teha :P

Postitatud: 30 Aug 2010 22:28
Postitas nuga
Karpa nüüd komplekteeritud, homme üritan "vahele visata"

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 31 Aug 2010 16:50
Postitas Hai
See näeb välja nagu juudi jõulupuu. :D

Postitatud: 03 Sept 2010 09:32
Postitas nuga
Eile, 2. septembri tormisel sügisõhtul avasin siis pidulikult kabriohooaja 8)

Uus karpa sai peale ja ega erilist mässamist sellega polnud. Kõik süsteemid olid juba eelnevalt eraldi läbi kontrollitud ja manuaali järgi reguleeritud. Ainukesena oli veidi pusimist kiirenduspumba hoovastikuga, mis sai esimese hooga veidi valesti kokku pandud.

Tegin ka õlivahetuse ära. Sisse läks liqui moly 10W40 super leichtlauf.

Muud asjad kõik toimetasid, seismisega midagi kopitama polnud läinud.

Postitatud: 20 Okt 2010 13:24
Postitas nuga
Sügisgrilli ringsõidu ajal läks laadimine kaduma :?

Õnneks tarbib vana auto nii vähe voolu, et tuledega kokku hoides sai kenasti tallinnasse tagasi. Tõsi, sysiga pidin hommikul akud ära vahetama, et külm mootor käima saada.
Õigupoolest polegi enne nii külma ilmaga bauriga sõitnud:
Pilt
Pilt

Probleem lahenes juba samal õhtul. Õnneks aitas kõige lihtsam asi - panin teise pingeregulaatori koos harjadega peale. Vedas, et Raunzil oli see kohe laenata - aitähh 8)

Ostsin poest ka uue vuffli asenduseks, boschi tellimiseks oleks aega läinud. Ehk peab veidi aega vastu.
Pilt

Postitatud: 04 Veebr 2011 22:15
Postitas nuga
Enne-pärast pildid lähevad alati hästi peale. Siin on siis bauri tagavararatas:
Pilt

... ja peale kerget kohendamist :D
Pilt

Postitatud: 05 Veebr 2011 10:35
Postitas heigo
sa oled ikka vastik inimene :lol:

Postitatud: 05 Veebr 2011 11:07
Postitas Cardo
Kas oled mõelnud neid tsingitud asju ka kroomida ?
Kahjuks see tsinkoksiid tuhmub kiiresti ja muutub aasta paariga päris väsinuks. Tehnilise lakiga katmine ehk oleks ka mõeldav, aga kahjuks see tavaline galvaaniline tsink on vaid mõne hetke endale ilus vaadata.

Postitatud: 05 Veebr 2011 11:18
Postitas nuga
Kroom jääks minu silmale liiga bling vast.
Galvaanikaga on nii, et kvaliteet kõigub väga tugevalt. Osad vidinad, mis ma 2005 aasta suvel külge keerasin on veel praegugi väga ilusad ega ilmuta mingeid ussitamise märke. Samas kohati on jah asjad juba alla aastaga koledaks läinud. Ma olen siiamaani seda taktikat kasutanud, et jupid mis püsivad ilusad, need jäävad külge ja mis koledaks lähevad, need asendan varudest leitutega või siis lasen uuesti tsinkida.