Mina tean üldse, et ideaalne oleks 14,4V . Minu riisikärul ta täpselt nii ongi ka tühikäigul. Üldiselt Autodata annab BMW jaoks 13,7-14,5V.mask kirjutas:13,6-13.8V oleks ideaalnenuga kirjutas:Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrkmask kirjutas:Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
-= mask =-
BMW 320 Baur, Nuga
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Mõned pildid ka sellest aastast:
Viimati muutis nuga, 28 Apr 2008 23:33, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Selle talve plaan on 323'e kõrvalt niipalju vahendeid näpistada, et saaks auto üldise väljanägemisega võrreldes silmatorkavalt rääbaka salongi lõpuks korda.
Sisu toon jääb enam-vähem eelnevaga sarnane, õige pisut praegusest heledam. Nahaga katmisele lähevad istmed, ukse- ja küljepolstrid, kõlarikastid ja tagumine aknalaud. Kuna uksepolstritesse enam originaalse kunstnahaga võrreldavaid "õmbluseimitatsioone" sisse pressida ei anna, siis tuleb sinna päris õmblused teha. Eks näeb kuidas välja paistma jääb...
Sisu toon jääb enam-vähem eelnevaga sarnane, õige pisut praegusest heledam. Nahaga katmisele lähevad istmed, ukse- ja küljepolstrid, kõlarikastid ja tagumine aknalaud. Kuna uksepolstritesse enam originaalse kunstnahaga võrreldavaid "õmbluseimitatsioone" sisse pressida ei anna, siis tuleb sinna päris õmblused teha. Eks näeb kuidas välja paistma jääb...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Lammutasin enne nahatamist istmed laiali, et neid põhja alt pisut "tuunida".
Nimelt peab istmealuste kõlarikastide mahutamiseks istmepõhja risttalasid natuke ülespoole viima. " keskmist vedru tuleb selle tulemusena lühemaks lõigata, aga nagu aastajagu selliste istmetega sõitmist näiatas, ei anna see istudes kuidagi tunda.
Kõige rohkem nuputamist nõudis selle toru eemaldamine:
Nicht gut. See istmeraam tuli välja praakida. Muidugi oleks ju saanud asja parandada, aga istmeid on piisavalt "laost võtta"
Paljast raami on hea kõlarikasti peale proovida, näeb ilusti ära, kui palju ja kust tuleb modifitseerida
Nimelt peab istmealuste kõlarikastide mahutamiseks istmepõhja risttalasid natuke ülespoole viima. " keskmist vedru tuleb selle tulemusena lühemaks lõigata, aga nagu aastajagu selliste istmetega sõitmist näiatas, ei anna see istudes kuidagi tunda.
Kõige rohkem nuputamist nõudis selle toru eemaldamine:
Nicht gut. See istmeraam tuli välja praakida. Muidugi oleks ju saanud asja parandada, aga istmeid on piisavalt "laost võtta"
Paljast raami on hea kõlarikasti peale proovida, näeb ilusti ära, kui palju ja kust tuleb modifitseerida
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mis HC-d puudutab, siis on pooltõde. Kõrgeks läheb ainult siis, kui mootor hakkab liiglahja segu tõttu ebaühtlaselt käima. Muidu madalal HC-l ja lahjal segul otsest seost pole. Lahja seguga läheb kõrgeks hoopis NOx.valge välk kirjutas:Nende emissioonide kohta veel niipalju, et HC läheb kõrgeks kahel juhul - kui segu on rikas või kui segu on lahja. Hea oleks kõrvale näha ka CO2 näitu, mis annaks natukene infot lisaks. Tee pikem sõit maanteel, võta küünlad maha ja siis vaata, mis värvi nad on.
BS.Lisaks kui ma õigesti mäletan, siis oli sul vahepeal mootoril õlipidamisega kergeid probleeme, mistõttu summuti võib õli täis olla ning see annab ka oma osa sellele HC tulemusele - või puhastasid sa summuti ära?
tean natuke bmw mootoritest
Läheme siis mootorisaagaga edasi
Eelmisel aastal ilmnes selline probleem, et jahutusvedelik kippus aegamööda kaduma. Samas üleeelmisel aastal säärast probleemi ei olnud.
Asusin nüüd asja uurima. Kõigepealt võtsin klapikambrikaane maha. Suhteliselt kole vaatepilt avanes sealt Esiteks oli klapikambri kaane alune jubedalt nõgine:
Teiseks oli kohati näha jälgi kadumaläinud jahutusvedelikust. Klapikambrikaane enda all oli märgata pruunikat ollust ja sedasama möksi oli karterituulutuse kaudu tõmmanud ka karpasse. Säärane asi võib tekkida ka kondentsist ja lühikestest otsadest, aga mul oli seda kuidagi liiga palju.
Järgmiseks lasin õli välja. Õli oli küll must, aga minu meelest seal jagutusvedelikku küll hulgas ei olnud.
Jahutusvedelikku küll välja ei lasknud, aga niipalju kui seda paisupaagist näha on, siis ka jahutusvedelik tundub puhas olevat.
Ehk aitaksite kaasa mõelda milles probleem võiks olla. Kas on kaanel kuskil mikromõra sees või on viga milleski muus? Üks mõte, mis mulle endale pähe torkas on see, et vahetult enne eelmist hooaega sai paisupaagi kork ära vahetatud. Äkki on uus (kasutatud, aga vanast ilusam ) kork vigane ja ei lase üleliigset survet välja
Eelmisel aastal ilmnes selline probleem, et jahutusvedelik kippus aegamööda kaduma. Samas üleeelmisel aastal säärast probleemi ei olnud.
Asusin nüüd asja uurima. Kõigepealt võtsin klapikambrikaane maha. Suhteliselt kole vaatepilt avanes sealt Esiteks oli klapikambri kaane alune jubedalt nõgine:
Teiseks oli kohati näha jälgi kadumaläinud jahutusvedelikust. Klapikambrikaane enda all oli märgata pruunikat ollust ja sedasama möksi oli karterituulutuse kaudu tõmmanud ka karpasse. Säärane asi võib tekkida ka kondentsist ja lühikestest otsadest, aga mul oli seda kuidagi liiga palju.
Järgmiseks lasin õli välja. Õli oli küll must, aga minu meelest seal jagutusvedelikku küll hulgas ei olnud.
Jahutusvedelikku küll välja ei lasknud, aga niipalju kui seda paisupaagist näha on, siis ka jahutusvedelik tundub puhas olevat.
Ehk aitaksite kaasa mõelda milles probleem võiks olla. Kas on kaanel kuskil mikromõra sees või on viga milleski muus? Üks mõte, mis mulle endale pähe torkas on see, et vahetult enne eelmist hooaega sai paisupaagi kork ära vahetatud. Äkki on uus (kasutatud, aga vanast ilusam ) kork vigane ja ei lase üleliigset survet välja
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Seal kaane all tundub ikkagi kondents olema. Kui vesi oleks õlis, siis oleks ka karterist lastud õlis vähemalt mingil määral valget. Kas veepump on ka vahetatud?nuga kirjutas:Jahutusradikat, salongiradikat ja lõdvikuid ei tahaks eriti kahtlustada, kuna need on kõik täiesti uued.
CSi, ti, i, RT, TC1, D