BMW 320 Baur, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kristo
Postitusi: 25
Liitunud: 30 Mär 2005 18:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristo »

mask kirjutas:
nuga kirjutas:
mask kirjutas:Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrk :roll:
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
13,6-13.8V oleks ideaalne


-= mask =-
Mina tean üldse, et ideaalne oleks 14,4V :D. Minu riisikärul ta täpselt nii ongi ka tühikäigul. Üldiselt Autodata annab BMW jaoks 13,7-14,5V.
Kasutaja avatar
valge välk
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23

Postitus Postitas valge välk »

Nuga, sul on kindlasti kodus midagi Haynes manuaali sarnast, kust peaks olema võimalik leida küünlajuhtmete takistusi. Loomulikult ei tee uute küünlajuhtmete paigaldus kunagi liiga :lol:
Samas jah, kui sul pöörde peal on sädemega kõik korras, siis nagu süütepooli ja juhtmeid otseselt süüdistada ei saa.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Küünlajuhtmeid pole veel uusi saanud, aga täna mõõtsin geneka poolt väljaantava pinge üle. Ilma tarbijateta oli see 800-900p/min juures 13,8 - 14,1 volti. Seega pinge iseenesest peaks korras olema :roll:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mõned pildid ka sellest aastast:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis nuga, 28 Apr 2008 23:33, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Riho
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Juul 2007 20:00
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

täna sai siis auto ära nähtud ikka masin nagu unistus ja ega omanikk kade ka polnud vaikselt kulges mööda et ikka saaks rahuga vaadata
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Mingil ajavahemikul tuli see auto mulle mitu korda päevas Tartu-Viljandi maantee alguses vastu. Igatahes pilku kõidab küll kordi rohkem kui mõni uus BMW :)
e28 528iA '84
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

meelis k kirjutas:Mingil ajavahemikul tuli see auto mulle mitu korda päevas Tartu-Viljandi maantee alguses vastu.
Mõned kilomeetrid viljandi poole asubki 323'e kodu ja bauri teine kodu, nii et sealkandis võib haisid näha küll :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Soovitan soojalt uus Autolehe number osta! :P :wink:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Selle talve plaan on 323'e kõrvalt niipalju vahendeid näpistada, et saaks auto üldise väljanägemisega võrreldes silmatorkavalt rääbaka salongi lõpuks korda.
Sisu toon jääb enam-vähem eelnevaga sarnane, õige pisut praegusest heledam. Nahaga katmisele lähevad istmed, ukse- ja küljepolstrid, kõlarikastid ja tagumine aknalaud. Kuna uksepolstritesse enam originaalse kunstnahaga võrreldavaid "õmbluseimitatsioone" sisse pressida ei anna, siis tuleb sinna päris õmblused teha. Eks näeb kuidas välja paistma jääb...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Lammutasin enne nahatamist istmed laiali, et neid põhja alt pisut "tuunida".
Nimelt peab istmealuste kõlarikastide mahutamiseks istmepõhja risttalasid natuke ülespoole viima. " keskmist vedru tuleb selle tulemusena lühemaks lõigata, aga nagu aastajagu selliste istmetega sõitmist näiatas, ei anna see istudes kuidagi tunda.
Pilt

Kõige rohkem nuputamist nõudis selle toru eemaldamine:
Pilt

Nicht gut. See istmeraam tuli välja praakida. Muidugi oleks ju saanud asja parandada, aga istmeid on piisavalt "laost võtta" :P
Pilt

Paljast raami on hea kõlarikasti peale proovida, näeb ilusti ära, kui palju ja kust tuleb modifitseerida :)
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

valge välk kirjutas:Nende emissioonide kohta veel niipalju, et HC läheb kõrgeks kahel juhul - kui segu on rikas või kui segu on lahja. Hea oleks kõrvale näha ka CO2 näitu, mis annaks natukene infot lisaks. Tee pikem sõit maanteel, võta küünlad maha ja siis vaata, mis värvi nad on.
Mis HC-d puudutab, siis on pooltõde. Kõrgeks läheb ainult siis, kui mootor hakkab liiglahja segu tõttu ebaühtlaselt käima. Muidu madalal HC-l ja lahjal segul otsest seost pole. Lahja seguga läheb kõrgeks hoopis NOx.
Lisaks kui ma õigesti mäletan, siis oli sul vahepeal mootoril õlipidamisega kergeid probleeme, mistõttu summuti võib õli täis olla ning see annab ka oma osa sellele HC tulemusele - või puhastasid sa summuti ära?
BS. :lol:
tean natuke bmw mootoritest
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Baur on teiste bemmidega kah suur sõber :D

Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Läheme siis mootorisaagaga edasi :lol:
Eelmisel aastal ilmnes selline probleem, et jahutusvedelik kippus aegamööda kaduma. Samas üleeelmisel aastal säärast probleemi ei olnud.

Asusin nüüd asja uurima. Kõigepealt võtsin klapikambrikaane maha. Suhteliselt kole vaatepilt avanes sealt :? Esiteks oli klapikambri kaane alune jubedalt nõgine:
Pilt Pilt

Teiseks oli kohati näha jälgi kadumaläinud jahutusvedelikust. Klapikambrikaane enda all oli märgata pruunikat ollust ja sedasama möksi oli karterituulutuse kaudu tõmmanud ka karpasse. Säärane asi võib tekkida ka kondentsist ja lühikestest otsadest, aga mul oli seda kuidagi liiga palju.
Pilt Pilt Pilt

Järgmiseks lasin õli välja. Õli oli küll must, aga minu meelest seal jagutusvedelikku küll hulgas ei olnud.
Pilt
Jahutusvedelikku küll välja ei lasknud, aga niipalju kui seda paisupaagist näha on, siis ka jahutusvedelik tundub puhas olevat.

Ehk aitaksite kaasa mõelda milles probleem võiks olla. Kas on kaanel kuskil mikromõra sees või on viga milleski muus? Üks mõte, mis mulle endale pähe torkas on see, et vahetult enne eelmist hooaega sai paisupaagi kork ära vahetatud. Äkki on uus (kasutatud, aga vanast ilusam :P) kork vigane ja ei lase üleliigset survet välja :roll:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Jahutusradikas, salongiradikas või mõni lõdvik äkki?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kui jahutusvedelik õliga seguneks muutuks õli valgeks ja läheks vahtu... lekkeid tasub otsida lõdvikutest või on radikas mõra sees kuskil kõrgemal pool...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jahutusradikat, salongiradikat ja lõdvikuid ei tahaks eriti kahtlustada, kuna need on kõik täiesti uued.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
rints
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Juun 2005 06:54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rints »

Kunagi oli enda e30 323 sama jama. Sõitsin pea 100t km maha ja iga kahe kuu tagant kallasin peale jahutusvedelikku liitri jagu. Ainuke asi et summutist tuli rohkem auru kui tavaliselt ja isegi natukene jahedamate ilmadega oli seda märgata juba. Samas olukorras sai ta ka maha müüdud.
M535i
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

nuga kirjutas:Jahutusradikat, salongiradikat ja lõdvikuid ei tahaks eriti kahtlustada, kuna need on kõik täiesti uued.
Seal kaane all tundub ikkagi kondents olema. Kui vesi oleks õlis, siis oleks ka karterist lastud õlis vähemalt mingil määral valget. Kas veepump on ka vahetatud?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ruut kirjutas:Kas veepump on ka vahetatud?
Veepump on vana. Samas kui veepump peaks lekkima, siis oleks ju kapotialune jahutusvedelikku täis pritsinud?
Panin täna uue paisupaagi korgi tellimusse, siis on vähemalt üks potensiaalne viga ellimineeritud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ei pea kapotialune olema täis pritsitud. Esialgu asi lihtsalt vaikselt tilgub. Ma teeks hetkel küll panuse veepumbale.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta