BMW 320 Baur, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Tom

Postitus Postitas Tom »

Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tom kirjutas:Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.
Klappi ei ole. Tuulutus tuleb karterist ja läheb läbi sisselaskekollektori (eraldatud kanalit mööda) klapikambrisse ja sealt läbi lõdviku õhufiltrikorpusesse. Sisselaskekollektor oli portide poolt õline küll, samuti klapid pealtpoolt, aga ma ei saa aru, mis valemiga õli karterituulutusest sisselaskesse võiks saada :?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

nuga kirjutas:
Tom kirjutas:Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.
Klappi ei ole. Tuulutus tuleb karterist ja läheb läbi sisselaskekollektori (eraldatud kanalit mööda) klapikambrisse ja sealt läbi lõdviku õhufiltrikorpusesse. Sisselaskekollektor oli portide poolt õline küll, samuti klapid pealtpoolt, aga ma ei saa aru, mis valemiga õli karterituulutusest sisselaskesse võiks saada :?

Vot ma tahaks ka nii tark olla :P
E24 630CS `78
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

audio installist oli kõige meeldivam see, kui kokkutuleku päeva hommikul kell 11 (loe poolteist tundi enne kogunemist) ei mahtunud bauri veel juhiiste sisse :D
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Tom

Postitus Postitas Tom »

Neil satub õli, millel on klapp ja tuulutus jookseb otse sisselaskesse.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

See auto lihtsalt ei taha sõita :?
Täna sai siis teine plokikaas pandud.
Suitsemise kohta ei oska hetkel veel öelda, kuna pimedas pole seda niiväga näha, küll aga sõidab baur nüüd sitemalt kui ei kunagi varem :?

nuga@tulemuslikumate ajaviitmisvormide (joomine) juurde nüüd
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

nuga kirjutas:See auto lihtsalt ei taha sõita :?
Täna sai siis teine plokikaas pandud.
Suitsemise kohta ei oska hetkel veel öelda, kuna pimedas pole seda niiväga näha, küll aga sõidab baur nüüd sitemalt kui ei kunagi varem :?

nuga@tulemuslikumate ajaviitmisvormide (joomine) juurde nüüd
Äkki panite kogemata hammasrihma ühe hambavõrra valesti peale?
Või äkki on mõni vaakumileke kuskil...
E34 & E32
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

omega kirjutas:Äkki panite kogemata hammasrihma ühe hambavõrra valesti peale?
Või äkki on mõni vaakumileke kuskil...
Hammasrihm on nii palju peale-maha käinud, et hästi ei usu et seekord valesti läks :roll:
Vaakumilekke ja karterituulutuse võib vist m20 karpa mootori puhul välistada, sest vaakum juhib antud mootoril vaid süüdet ja karterituulutus on nii robustne, et seal ei anna midagi valesti panna :roll:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mõned uued pildid mõisatuurilt:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

tõsiselt kena auto ikka, värv ja velg sobivad väga hästi sellele autole.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Niisiis, hooaeg hakkab varsti läbi saama.
Suvega sai omajagu pisivigu eemaldatud ja nüüd lõpuks on ka suitsemise põhjus käes ja kõrvaldatud. Viga oli ikkagi halvasti remonditud plokikaanes :roll:
Suurematest asjadest on teha veel istmete värskendus/heas korras istmete paigaldus. Variandid on talve jooksul lasta uus sisu õmmelda või siis tuleks kuskilt saksamaa avarustest heas korras originaalnahksisu leida.
Lähiajal on plaanis teistkordselt sel aastal ülevaatusele minna, et saaks järgmiseks kuupäevaks 12/2007. Muidu oleks järgmine ülevaatus 12/2006 ja see tähendaks seda, et kevadel peab värskelt talvekorterist tulnud masinaga ülevaatusele minema. Kui praegu ära teha, siis saaks kevadel kohe rahulikult sõitma hakata :)

Selle suve pildid leiab siit: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album342
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

nuga kirjutas:Võrreldes ETK'd, veebist leitud e21 bauride pilte ja enda masinat tuli välja, et kõige olulisematest asjadest oli mul puudu terve hulk tihendeid, vihmaveerennide kroomliistud, katuse esiosale käiv riidest kate
Kasutatult selliseid asju leida oli nii lootusetu üritus, et ma ei hakanud proovimagi. Kirjutasin siis vajaminevate detailide koodid välja ja uurisin um'st nende saadavust.
Katuse demonteerimisel selgus ka, et palju kasutatud kruvidest ja muudest kinnitusdetailidest olid mitteoriginaalid. Seetõttu tellisin ka peotäiest kruvidest koosneva katuse paigalduskomplekti, mille hind oli... :evil:
Ega sul neid koode pole kusagile kõvakettale salvestatud? Vaatasin WebETK Mobile Traditionit ja ka RealOEM aga seal on ainsaks e21 keretüübiks sedaan ja ei mingeid viiteid Bauri spetsiifilistele detailidele.
katuse esiosale käiv riidest kate
Kas selle kõva kooriku asemel saab ka panna riidest katuse või saan ma millegist valesti aru?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ruut kirjutas:Ega sul neid koode pole kusagile kõvakettale salvestatud? Vaatasin WebETK Mobile Traditionit ja ka RealOEM aga seal on ainsaks e21 keretüübiks sedaan ja ei mingeid viiteid Bauri spetsiifilistele detailidele.
Need on seal täitsa olemas. Validki sedaani ja lähed alajaotusesse 54 SLIDING ROOF / FOLDING TOP -> 54 15 HARDTOP
Ruut kirjutas:Kas selle kõva kooriku asemel saab ka panna riidest katuse või saan ma millegist valesti aru?
Mõtlesin seda, et see kõva koorik on riidega kaetud. Ma vahetasin enda masinal selle katteriide ära.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Nüüd siis sai ebaõiglus lõpetatud ja suurema osa suvest ja sügisest väljas seisnud auto sai omale uue pesa :D Nimelt sai suvila endisest kolikambrist ja puukuurist korralik garaaž ehitatud. Ruumiga endiselt priisata ei ole, aga e21-mõõtu autoga mahub tegutsema küll. Tingimused auto hoidmiseks ja temaga tegelemiseks on nüüd väga head - olemas on kanal, korralik valgus, küte (põrandaküte :P ), pööningul on suur hoiuruum igasuguse kola tarbeks.
Mõned pildid kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
meelis558

Postitus Postitas meelis558 »

Oskad sa umbes öelda kui palju keretöödele raha kulus?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

meelis558 kirjutas:Oskad sa umbes öelda kui palju keretöödele raha kulus?
Ei oska ausaltöeldes.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
meelis558

Postitus Postitas meelis558 »

Mulle tundub, et ikka päris suured summad on sinna alla maetud, aga tulemus on seda väärt :wink:
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Põranda soojendus :shock:? Iseenesest hea idee, kuid kas see kütmine mitte kalliks ei lähe? Ja temperatuuri hoiad +1.5 kraadi peal?
meelis558

Postitus Postitas meelis558 »

Ma mõtlesin auto keretöödele kulunud summasid :oops:
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

kustas kirjutas:Põranda soojendus :shock:? Iseenesest hea idee, kuid kas see kütmine mitte kalliks ei lähe? Ja temperatuuri hoiad +1.5 kraadi peal?
Eks siin ole võtmeküsimus soojustuses ja ruumi suuruses (väiksuses). Esimesega sai korralikult tegeletud ja teisest oli juba juttu, nii et ei tohiks väga hull olla, aga eks mõne kuu pärast oskab täpsemalt rääkida.
Ja temperatuur on +15 mitte +1,5 kraadi :lol:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta