BMW 520i- ..., jx, 1985

Foorumiliikmete autod.
Suletud
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

BMW 520i- ..., jx, 1985

Postitus Postitas jx »

sai siis peale pikki otsinguid ja raha kogumisi endale soetatud e28 kerega BMW.

Väljalaskeaasta: 1985 (registreeritud '86)
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge

Lisad: elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees orginaal bmw sportistmed oletan et e28 spoilaring, korralik toon, pool toonitud tagatuled, kesklukk, roolivõim, 14" valuveljed+ suverehvid 14" plekkveljed+ talverehvid, kärukonks, tagumised udutuled, tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud, E34 rool

Tehtud tööd( üle eelmise omaniku tehtud aastal 2006):Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.

Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).

Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp, parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras

Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud.

Vead: Värvitud paraku sitasti, algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks, õli ja tosool segi( omanik arvas, et plokis mõra aga selgus et oli sisse murtud 3 plokikaane polti> sellest tulenev plokikaane lõhkemine), salongis kopitanud hais sees, kellad panevad villast, Juhiistme riie katki, summuti õli täis....

Varuosad:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid

Ostu hind: 7000eeki

praeguses seisus siis mootor maas ja käib uue komplekteerimine, pildid antud seisust:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=56915
Viimati muutis jx, 15 Veebr 2010 09:39, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Ära siis nelja kuu pärast müügi, või varuosade teemas lõpeta :)
5068708
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

mootor koos ja liigub ilusasti kuigi pisivigu esineb... eks ma püüa jh...
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

pilte siis... natu tolmune aga enam vähem...:
Pilt
Pilt
Pilt
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tõrkuma on hakanud spidomeeter> nimelt "kustub" & "ärkab" vahelduva eduga spido seier... milles võiks probleem seisneda nb spido on vahetatud...
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

Tegelikult see auto mulle välimuselt väga meeldib - valge värv, kena spoiler... oleks veel ilus velg ka, siis oleks väga bro! :)

Aga spido kohta ei oska ka ise öelda. Ehk ei ole viga üldsegi mitte kelladeplokis, vaid anduris? Endal sama jama hetkel autoga.
e28 M535i
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Veljed liivapritsi ja valgeks, konksu tagant ma eemaldaks, ilus auto !
e28
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

anduris võib viga olla... aga kus see andur pesitseb... konksu jätan esialgu alles...
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

jx kirjutas:anduris võib viga olla... aga kus see andur pesitseb...
tagasilla reduktori kaanes.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tänan abi eest... hakkas tööle.... aga väiksel reisil mööda eestit juhtus õnnetus> nukkvõlli ratta poldil keere maas ja klapid kõverad> omal jalal enam tallinnast võrru ei jõua nii kiirelt kui vaja... käiku läheb tross või treila... kui kellegil on tuttavaid kes omavad või töötavad treila laenutus firmades võiksid ps endast märku anda kuna olen suures hädas...
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

M20B20 kaane peaks suht saiaraha eest saama. Vahetad (lased vahetada) kähku kaane ära ja siis kodu poole tuld.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

aitähh kõigile kes reageerisid... esialgne plaan on teisipäeval slepis ajama panna ning uus mootor (2.5) mis oli juba ammu plaanis peale panna läheb käiku...
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

jx kirjutas:esialgne plaan on teisipäeval slepis ajama panna
Arvesta siis sellega, et auto on ilma piduri- ja roolivõimuta. Kui vähe kogenematu juht veab, siis võivad käe- ja jalalihased lõunasse jõudes suht surnud olla.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

ennegi ole autosi säänseid ja määnseid juhitud ja veetud ning probleeme pole tekkinud aga eks ta katsumus saa olema... kui keegi näeb võib lehvitada ja kaasa elada sellele komöödiale...
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Kuis sels siis nii juhtunud, et pidurivõimugi pole? :o
Minu 83 aasta nullvarustusega E21 on pidurivõimgi.
Ja roolivõimust eriti puudust ei tunnegi: musklit nagu on ja olen täheldanud, et mu ilma roolivõimuta on kergema rooliga, kui mõned, millel on võimendatud.
Kuigi jah tee mügarused on paremini tunda ja võimuga kergem tagurpidi sõita.
Peamine aga ilma võimuta, et viba, ega kiskumist sees ei oleks. Kuigi mul on need mõlemad natuke :P
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Ruut kirjutas:
jx kirjutas:esialgne plaan on teisipäeval slepis ajama panna
Arvesta siis sellega, et auto on ilma piduri- ja roolivõimuta. Kui vähe kogenematu juht veab, siis võivad käe- ja jalalihased lõunasse jõudes suht surnud olla.
:!:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Jeps jeps... Ups :lol: :oops:
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

auto kodus ja probleeme ei tekkinud ei mentidega ega ka lihaste suremisega... kokku kulus peatustega 4h 250km... hobust mängis scorpa 2.0doch....
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

nii uue mootori otsingul olen kiusatuses... kes teab see v6iks n6u anda kumba valida... esimene (m20b27) 2,7(2693cc) Eta mootor 92kw 240Nm ning teine on uuema e34 kerel 2.0 doch 110kw mootor... kumba eelistada teades, et esimese mootori paigaldamine on tunduvalt lihtsam aga millised erinevused on e34 ja e28 mootoripatjade ja k2igukasti patjade kinnitustel+ elektrisysteemi kokku istumine... segane kyll aga vast keegi sai minu m6ttest aru...
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

Hmmm... noo uue mootori pead enivei ostma koos aju ja juhtmestikuga(kuigi vanema mootori peaks ka saama käima panna su vana ajuga).
See M20B27 mootor on üldiselt suhteliselt rahuliku loomuga ja peaks olema ka e28 mootoritest kõige ökönoomsem(vist). E34 24klapine on aga rohkem pööretealdis ja peaks andma panema olemuse kogu sõidust.

Kuid ikkagi meenub kusagilt lugu tüüpidest, kes panid M20B27 käima M30B25 aju ja pihustite ja kõigega ja oli väga kuri masin saanud. 8)
e28 M535i
Suletud