Ullivilli E21 315
e30 on ees ymmargused jah , suuruselt(läbim66dult) samad nagu radiotehnika s30 bassielement..
Aga kui on eelarve väike , siis neid väikseid ovaale ma usun , et saab pudi-padipoest v6i turult paarikymne krooniga.
osta selline:
Ok. ok. ma tegin nalja , seda s***a ei soovitaks vaenlasele ka.
Aga kui on eelarve väike , siis neid väikseid ovaale ma usun , et saab pudi-padipoest v6i turult paarikymne krooniga.
osta selline:
Ok. ok. ma tegin nalja , seda s***a ei soovitaks vaenlasele ka.
Tulihingeline bmw fänn:)
Krdi julmad naljad sul ikka... see ju puhta porno... Äkki peaksin tagaistmete taguse seina ka ära saagima ja selle sinna panemakiller666 kirjutas: osta selline:
Iseenesest oleks keedetud nuudliga päris huvitav sõita.
Kuigi nii statiskika mõttes oleks huvitav teada, mis häält see imeline asi teeb üldse?
Ja siis teen selliste sõbralike leiutiste najal omale kapoti peale Scoopi
Ja kui vene tulekustutil otsad ära saagida, saab päris vinge summuti
Antud lingil on päris vastuvõetava hinnaga Tänk juu.
Ees? ees on all seintes kummagil pool mingad pooletoobise mõõduga ja millises kohas E30 see S30 mõõt on? kuskil armatuuril?
Endal neid S30 paar tk isegi peaks vedelema, kui järgi mõelda... Äkki panna paki ruumi suppariks XD
Ehk lärmab siis vähemalt muust osast rohkem.
JA krt peaks vist akkama rohkem seda kloppimist kuulama... klubimuusikaks nimetatakse vist, siis ei ole aru saada üldse, mis koliseb.
Tõestatud ja testitud fakt. Toimib. MOTT.
Sõbral makk oli peetis ja auto kolises, mida muuga oli kuulda, aga tele2-ga kadus momentaalselt
E21'l originaal kõlariaugud on nii ees kui taga 4"x6".
Nii esimeste kui tagumiste puhul peab ka kõrgust jälgima. Eriti taha ei taha hästi kõrged (suure magnetiga) ära mahtuda. Ees on tähtis et magneti läbimõõt liiga suur ei oleks.
Üldiselt neid Alpinesid võib suhteliselt soovitada. Samas madalaid helisid need 4x6 kõlarid manada ei suuda. Selleks otstarbeks on mul lisaks subwoofer.
Aga tegelikult soovitaks auto nii korda teha, et saaks ka ilma makita sõita.
Nii esimeste kui tagumiste puhul peab ka kõrgust jälgima. Eriti taha ei taha hästi kõrged (suure magnetiga) ära mahtuda. Ees on tähtis et magneti läbimõõt liiga suur ei oleks.
Üldiselt neid Alpinesid võib suhteliselt soovitada. Samas madalaid helisid need 4x6 kõlarid manada ei suuda. Selleks otstarbeks on mul lisaks subwoofer.
Aga tegelikult soovitaks auto nii korda teha, et saaks ka ilma makita sõita.
Nu arvestades eesti teid ja hulganisti teisi faktoreid, siis peab tõdema, et väike makike ikka võiks olla.
Ega linnas praegusestki väheks jää, maanteel on liht tore, kui midagi on.
Auto poolse mölina kõrvaldamisega tegelen sammuti.
Ja nu tegelt, kui palju ma sealt seda tümakat ikka, tollest hetkel veel poolpidusest nibudega blaupunktist välja võlun
Aga nu eks peab vaatama, kellel mida on ja kust saab ja täpsed sügavused jne ära mõõtma ja siis edasi kiikama.
Ega linnas praegusestki väheks jää, maanteel on liht tore, kui midagi on.
Auto poolse mölina kõrvaldamisega tegelen sammuti.
Ja nu tegelt, kui palju ma sealt seda tümakat ikka, tollest hetkel veel poolpidusest nibudega blaupunktist välja võlun
Aga nu eks peab vaatama, kellel mida on ja kust saab ja täpsed sügavused jne ära mõõtma ja siis edasi kiikama.
Tglt ma mõtlesin, et ees on imelikud kõlarid... lähemal uurimisel selgus, et juba on jõutud pornut teha.
Nimelt on mingid kastikõlarid sinna kruvitud koos esipaneeliga ja mõnusalt porolooni vahele...
Üldse vist põhiline summutus ja tihendud vahendiks on olnud poroloon
PS milline on 315 originaal makk üldse?
Nimelt on mingid kastikõlarid sinna kruvitud koos esipaneeliga ja mõnusalt porolooni vahele...
Üldse vist põhiline summutus ja tihendud vahendiks on olnud poroloon
PS milline on 315 originaal makk üldse?
ullivilli kirjutas: PS milline on 315 originaal makk üldse?
Eks neid ole veel,mis sisse pandi , aga tänapäevases m6istes onnad natukese liiga vanaaegsed.
Kui ei taha , päris uut panna , siis mina valiks m6ne yheksakymnendate blaupunkti .
Sobib vana autoga kokku ja annab suht head heli välja(muidugi oleneb mudelist;D)[/url]
Tulihingeline bmw fänn:)
makkidest rääkides ise olin ka sama mure ees et vikuvat aretist autosse ei tahtnud ja löpuks peale otsinguid sai leitud selline aretis http://noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=196&id3=1435 mötetu firma toode ja ilma plaadi keerutajatta aga siiski nö vanakooli välimus
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
See tilbendav on kadunud ja autot on juba küüritud..
priit see on sinu tehtud pilti nii ammu, et ühtteist on selle aja jooksul muutunud.. Nüüd on ilusti pesas ja värki.
Lamp, kas see makk tõesti juhib ise Ipod-i ka?
Ses suhtes et paned usb sappa ja töötab ja näitab loo nime ja ega ei tea, kas maki oma nuppudest vahetab lugusi?
JA mis sa neist plaatidest ikka keerutad, kui tal on sd ja usb sisend
Aga muidu paistab vanakool ja päris põnev. Kui rohkem raha, miks mitte..
priit see on sinu tehtud pilti nii ammu, et ühtteist on selle aja jooksul muutunud.. Nüüd on ilusti pesas ja värki.
Lamp, kas see makk tõesti juhib ise Ipod-i ka?
Ses suhtes et paned usb sappa ja töötab ja näitab loo nime ja ega ei tea, kas maki oma nuppudest vahetab lugusi?
JA mis sa neist plaatidest ikka keerutad, kui tal on sd ja usb sisend
Aga muidu paistab vanakool ja päris põnev. Kui rohkem raha, miks mitte..
Selline on minu Bauris, kui demoda tahad.ullivilli kirjutas: Lamp, kas see makk tõesti juhib ise Ipod-i ka?
Ses suhtes et paned usb sappa ja töötab ja näitab loo nime ja ega ei tea, kas maki oma nuppudest vahetab lugusi?
JA mis sa neist plaatidest ikka keerutad, kui tal on sd ja usb sisend
Aga muidu paistab vanakool ja päris põnev. Kui rohkem raha, miks mitte..
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Aga jah Ot-ks läinud küll...
Kuigi minu teema... ise tean, mis teen
Aga küll selle maki suhtes jõuab veel tegutseda, uurida... praegune hetkel töötab suht ok-lt
ps plaadimängija puudumine on mõneti hea aasi... siis ei saa keegi pipardada, et sa sitta muusikat kuulad, pane parem minu plaat
Aga hetkel pigem kuulaks hea meelega ideid, kuidas kindlaks teha, mis möliseb kõige kõvemini.
Seega tänase viktoriini Valikuteks on meil esialgu:
1. Summuti (Läheb kohe kohe vahetusse, vaja vaid alla panna)
2. differ
3. Rattalaagrid
4. Käimar
5. veel midagi?
Võitja võib mu vanad amordid ja piduriklotsid ära viia
Kui väga võita, siis võin uue maki saamisel vana anda ära
Põhi mölin tundub tagant tulevat ja kiirusel üle 80km/h
hmm....valikutest nii palju siis et sumpar vaheta ära läheb müra vaiksemaks
.Driffer teeb nn hulub...teatud kiirusel seda pole nn linna kiirustel a maanteel on hääl kuulda ehk siis tunne salongis nagu söidaks trolliga. Rattalaagrid teevad ka sarnast soundi salongi aga kurvides too heli peaks nn muutuma ja rattalaager ühtlast möla ei tekita üldjuhtudel. Ja kui sa just tite-porshega ei söida siis käikar peaks siiski autol ees pool asuma, seal umbes esiistmete vahel too tagant poolt tulevat möla ei tekita
.Driffer teeb nn hulub...teatud kiirusel seda pole nn linna kiirustel a maanteel on hääl kuulda ehk siis tunne salongis nagu söidaks trolliga. Rattalaagrid teevad ka sarnast soundi salongi aga kurvides too heli peaks nn muutuma ja rattalaager ühtlast möla ei tekita üldjuhtudel. Ja kui sa just tite-porshega ei söida siis käikar peaks siiski autol ees pool asuma, seal umbes esiistmete vahel too tagant poolt tulevat möla ei tekita
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Priit, mis asi see seal sigareti süütaja all tõpsemalt on?
Ega ma käimarit eriti kahtlustandki antud mölale... Kuigi eks see möliseb ka, seda enam, et tolle õli vahetati tõenäoliselt aastal ermmm enne, kui ma sündisin XD
Summuti vahetab ära, siis peaks natuke vaiksemaks minema....
Kui laager ei tohiks olla ühtlaselt ja kurvis peaks teistmoodi andma, siis järelikult põhiline on siiski differ, mida kahtlustada
Aga nu mis muud, et kui summuti vahetatud peaks saama kunagi, eks ma siis võta kellegi targema proovisõiduks peale, kes üle kuulab
Ja see ei kuulu vaidlustamisele
Vabatahtlikus otsustatakse käepärasuse põhimõttel.
Ega ma käimarit eriti kahtlustandki antud mölale... Kuigi eks see möliseb ka, seda enam, et tolle õli vahetati tõenäoliselt aastal ermmm enne, kui ma sündisin XD
Summuti vahetab ära, siis peaks natuke vaiksemaks minema....
Kui laager ei tohiks olla ühtlaselt ja kurvis peaks teistmoodi andma, siis järelikult põhiline on siiski differ, mida kahtlustada
Aga nu mis muud, et kui summuti vahetatud peaks saama kunagi, eks ma siis võta kellegi targema proovisõiduks peale, kes üle kuulab
Ja see ei kuulu vaidlustamisele
Vabatahtlikus otsustatakse käepärasuse põhimõttel.