1. leht 1-st
E28 525i -87 ...:::TMZ:::...
Postitatud: 10 Mai 2005 11:31
Postitas tmz
Postitatud: 12 Mai 2005 10:37
Postitas Jaan
Tundub kena masin olema
Nahksisu mõjub päris huvitavalt. Miks mul on selline mulje, et nahk on õmmeldud istmetele nii, et need meenutavad e3-e istmed? Ja kas õmblesid ise või lasid sadulsepal töökojas teha?
Postitatud: 12 Mai 2005 11:10
Postitas kustas
Kena auto tõesti, nahksisu on huvitav, selline hubane
Kuid isiklikult loobuksin nendest ilukilpidest ja roolist....
Originaal
shadowline?
Postitatud: 12 Mai 2005 11:25
Postitas Jaan
1987 valmistatud e28-te hulgas on üsna palju shadowline-viimistlusega autosid liikumas. Täiesti võimalik, et tegemist originaaliga
Ilukilpidest saab lahti ilmselt siis kui valuveljed olemas
Rool ja käigukangi nupp on muidugi jälle teema rubriigist maitseasi. Põhimõtteliselt moodustavad need 2 asja sellise komplekti ehk siis miks ka mitte. Mis veel... korralikku velge tahab see auto aga kindlasti, siis oleks 5+
Postitatud: 13 Mai 2005 08:41
Postitas tmz
kas õmblesid ise või lasid sadulsepal töökojas teha?
Istmed meisterdas proff nahameister, kelle käe alt on läbi käinud näiteks ka see bmw :
http://www.carrating.org/car.php?2000
Originaal shadowline?
jah loomulikult!
Postitatud: 26 Juul 2005 09:03
Postitas tmz
Mõned värskemad pildid
www.taimar.zum.ee/bmw
Postitatud: 26 Juul 2005 15:51
Postitas Sander
räägi mis põhjusel parem su bmw on myygis?
Postitatud: 27 Juul 2005 10:32
Postitas tmz
Kas hakata ise autot arendama või mitte?selles on küsimus!
Kuna selline tegevus nõuab suhteliselt palju rahalisi resursse siis pole ma selles veel 100% kindel, sest plaan on eluase soetata lähitulevikus.
Müügis on auto lootuses, et leidub mõni tõsine huviline,kes teostaks asjast mingi suurepärase projekti! Kui sellist inimest ei leidu, pole viga, üritan ise jõudumööda tegutseda. Idee kohaselt on 100% mõtetu seda autot tarbeesemeks müüa! Liiga hea, et olla tavaline
Panin auto proovile ka väikse amatöör-kiirendusvõistluse näol, mis kujutas ennast sõbra Honda Civic'ga 400M mõõduvõtmist! Videoklipp
www.cartuning.ee/videod
Siiani olen kõik amatöörsõidud kinni pannud
Vastasteks:
Honda Civic 1.3 / 55Kw / 940kg
Volvo 340 1.8 / 80 Kw / ~1000 kg
Opel Ascona 1.8 / 85kw / ~1170kg
Lootusetu, annad sõrme ja varsti juba ülepeakaela sees...autohulluses
Postitatud: 18 Aug 2005 12:36
Postitas tmz
Postitatud: 18 Aug 2005 13:32
Postitas kustas
Valu(s)velg
. Kust sellised pärit on, kui küsida tohib?
Postitatud: 18 Aug 2005 14:46
Postitas tmz
Ostetud SR foorumi kaudu! Kasutajalt Tarmo_J
Postitatud: 20 Aug 2005 21:37
Postitas Renx
väga kena haikala
, eriti nüüd, kui see velg all on....hoia siis teda hästi
Postitatud: 24 Okt 2005 14:52
Postitas tmz
Postitatud: 24 Okt 2005 15:26
Postitas Jaan
Asi on jätkuvalt väga viisakas
Postitatud: 23 Dets 2005 22:44
Postitas Sass9
tundub et autol on hea sisu ja valjed kaa.
Postitatud: 26 Mär 2006 12:58
Postitas tmz
Sai soetatud kõrvale ka Teine E28 (525i, ideaalses korras mootoriga), eesmärgiga komplekteerida 2'st kokku üks korralik!
Kuna 525 kere ja mootor on heas korras siis viskan kõik 520 paremad osad sinna ümber, kaasaarvatud esi-ja tagasild tervikuna
Edaspidi siis juba m30 moto klubiliige
Postitatud: 26 Mär 2006 18:07
Postitas Mart
520 peaks olema taga trummlitega, et siis tõstad need 525 ketaste asemele?
Postitatud: 27 Mär 2006 07:25
Postitas tmz
Jah, terve tagasild tõstetakse üle.
Teatavasti on -87 mudelil uuema tüübi tagasild, ketaspidurid peaksid sinna hulka kuuluma!
Pilt surveastme mõõtmisest:
1 silindri puhul on mõõtmist korratud - ( nr.8 ), kuna liiga vähe sai lastud starterit!
Postitatud: 05 Apr 2006 22:54
Postitas tmz
Nüüdsest siis 2.5 (110kw) mootor ja uus roostekahjustusteta kere!