5. leht 6-st

Postitatud: 01 Nov 2009 22:45
Postitas Jaks
Aeg on siis niikaugel, et see aasta enam selle autoga sõite vist ei tule.
Kuid mine tea ehk kui ilm järgmine nädal ilus siis võib seda veel isegi juhtuda. Aga peale seda enam mitte, sest ka kindlustus peaks läbi saama.
Selle aastaga sai siis maha vurada umbes 3700km.
Kui aega teisest projektist üle jääb siis ehk nokitseb seda autot ka talvel veidike.
Pilt

Postitatud: 08 Dets 2009 22:51
Postitas Jaks
Vahepeal sain vigase parda kompuutri asemele toimiva isendi :D
Pikalt sai otsitud, aga nüüd olemas ja toimiv.
Lisaks sai siis teine katuseluuk värvitud, sest see mis küljes on sai paigaldades kannatada. Seega siis vaja enne kevadet teine luuk ka pika kruvida.
Kui saaks el. istmetele veel vajalikud vidinad ka oleks kõik ok.

Postitatud: 09 Apr 2010 18:46
Postitas Jaks
Täna siis oli see päev kui sai auto õue aetud ja väike tiir tehtud. Tundub, et kõik toimib ja seega võib suvi tulla :D

Postitatud: 10 Apr 2010 17:19
Postitas i6
Jaks kirjutas:Vahepeal sain vigase parda kompuutri asemele toimiva isendi :D
Pikalt sai otsitud, aga nüüd olemas ja toimiv.
Lisaks sai siis teine katuseluuk värvitud, sest see mis küljes on sai paigaldades kannatada. Seega siis vaja enne kevadet teine luuk ka pika kruvida.
Kui saaks el. istmetele veel vajalikud vidinad ka oleks kõik ok.
Mis el vidinaid vaja on.Mul on E38 el istmed ripakil,äkki saad sealt?

Postitatud: 10 Apr 2010 17:48
Postitas Jaks
Kahjuks E38 istmetel sinna midagi ei sobi.

Postitatud: 30 Mai 2010 11:59
Postitas Jaks
Tegin paar uut pilti, et teemat värskendada.
Pilt
Pilt
Pilt

Aga auto ikka kenasti liikuv ja saanud endale ka kaaslase, et lõbusam oleks :D

Postitatud: 25 Juun 2010 13:49
Postitas Jaks
Sai täna veidi sõidetud ja põigatud läbi ka ülevaatsusel, kus siis hai üle vaadati ja aastaks jälle sõiduluba anti. Aega oleks olnud veel terve kuu numbri järgi, aga otsustasin, et teen ära siis on sellega ühelpool.
Ülevaatuse läbis kenasti :D

Postitatud: 17 Juul 2010 08:33
Postitas Jaks
Elmisel nädalal otsustas auto hakkata streikima.
Ehk siis käisin sõitsin ja kõik oli ok. Tunnikese seismise järel läks kuidagi pikkalt käima. Ja sõitma hakkates ei tahtnud motor enam kuidagi pöördesse minna. Ehk siis meelitamise peale sai kuidagi koju sõidetud.
Sai siis erinevaid andureid, õhulugejat , jägajat ja pensiini pumpa testidtu kuid kõik see oli toimiv. Ainult auto ei tahtnud ilusti tiksuda. Kui siis ainult külmana.
Ehk siis külmalt ca 1-2 minutit kõik normaalne ja siis podises ja turtsus tagasi.
Nädala vahetusel polnud aega tegeleda ja see nädal ei ole tervis seda hästi võimaldanud, kuid eile otsustasin veidike veel näpida ja asju 5-sega vahetada.
Ja mis salat sain ka veale jälile. Ehk siis seekord andis otsad aju.
Veidi on saand uurida ja loodan saada uue aju, et ei peaks seda kahe auto vahel jagama.
Kuigid ajudega on üks anomaalia, ehk siis autod vin koodi järgi tehtud ühel ja samal ajal kuid ajus erinevad.
6-sel on 0261200059 ( mingitel andmetel peaks see olema kat-iga versioon )samas autol klaasil kiri G-kat, aga sellist lisa vidinat leidnud pole.
5-sel 0261200061.
Ehk teab keegi mis neil veel erinevat,või siis ongi selles suuremas see kati osa ka sees, sest üks on teisest pea poole suurem.

Postitatud: 17 Juul 2010 09:03
Postitas Ruut
Foorumi kasutaja Toly on vist kõige kompetentsem neid ajude asju kommenteerima. Ta vaevles oma 6-se ajuga päris pikka aega.

Postitatud: 17 Juul 2010 14:48
Postitas trevi
Tagantjärgi olen uurinud, et 059 lõpuga aju on Motronic 1.0 adaptive, mis tähendab suures joones seda, et erinevalt 061-st on edasi arendatud ning erineb 061-st selle poolest, et on chipitav - kasutatav erinevatel mootoritel kasutades erinevat chippi. Ennem seda ehitatu kogu aju kontreetse mootori järgi. See on kiire refereering internetist

059 tuunimisega on igasuguseid erinevaid katseid tehtud (nt http://home.comcast.net/~russelc/dme/dmetune.htm). Peaks uurima, kas saab ajust mapid kätte, maru lihtne peaks olema selle järgi progeajule seadistamise põhi alla teha, vähemalt teoorias.

Postitatud: 17 Juul 2010 16:40
Postitas Jaks
Autol nüüdseks teine aju peal ja saab jälle normaalselt sõita.
Seega tänud Trevile kes oma varasalvest sellise asja loovutas.

Postitatud: 09 Aug 2010 21:08
Postitas Jaks
Teeks siis sissekane ka oma remondi teemal.
Laupäeva õhtul otsustas kardaani vahepukk siis koostöös loobuda ja seoses sellega sai veel mõningad asja käsile võetud, mis juba mõnda aega on plaanis olnud.
Plaanis on olnud, aga laiskus on siiani tagasi hoidnud tegemast asju mis teha oleks vaja olnud juba mõnda aega.
Aga kuna kardaani vahepukkile ligi pääsemiseks pidin sumpa juba nagunii alt võtma otsustasin siis vaadata mis viga, et viimasel ajal on hakkanud bensiini paagist lekkima. Ja kui juba paak maha võtta siis hea ligi pääseda ka stange kinitustele ja selle keskmine osa ka ära vahetada.
Seega siis sai täna autolt alt ära võtta bensiini pakk ja otsida kus lekke on. Tegelikult viga väga lihtne, ehk siis lekkis paagi ja näidiku ( kust see ka etteande pump ) vahelise tihendi vahelt. Ehk siis tihend oli nii väsinud, et lahti sai selle keerata ime kergelt. Kui see kõik sai juba välja keeratud ja paak ka maas siis sai ka igaks juhuks ülejäänu kontrollitud. Paak igati terve ja seega see mure lahendatud. Otsustasin siis vaadata kas ka etteande pump töötab, aga nagu arvata oli siis see ei toiminud. Egas midagi otsustasin selle laiali lammutada ja vaadata mis seal see on ja kas võimalik ellu tagasi aidata. Kiskusin laiali ja selgus, et üks mootori hari oli ära lõppenud, ning selle vahetuse järel sai selle kenasti tiomima.
Siis asusin stange kallale ja selle keskmise kroom osa teise korralikuma vastu vahetada. Ka see läks suht valutult ja stange läks omale kohale tagasi.
Hetkel siis veel vaja kardaan alla tagasi panna, aga seda siis kui homme saan vahepukki kätte.
Siis veel sumpas ka kaks auku ära keevitada ja alla tagasi.
Ehk siis seoses ühe asjaga saai päris mitu asja ära tehtud :D
Pilt
Sedasi sai siis lapitud, et jõuaks koju :P

Postitatud: 02 Nov 2010 20:36
Postitas Jaks
Selleks aastaks võib siis hooaja lõppenuks lugeda.
Ilmad juba tükk aega sellised, mis väga sõitma pole kiskunud.
Kuid jätkuvalt on talveks veidike nokitsemist.
Aga eks siis kevadel teedel näeme :D

Postitatud: 20 Apr 2011 22:25
Postitas Jaks
Avasin siis selle aasta ja tegin esimesed km sõitu teel :D

Postitatud: 13 Okt 2011 11:41
Postitas Jaks
See aasta on kuidagi väga vaikselt kulgenud ja siin polegi midagi eriti kirjas.
Aga eile oli viimane sõit talveks varju alla.

Postitatud: 12 Juun 2013 06:23
Postitas Jaks
Külastasin ülevaatust mis ka puhtalt läbitud ja seega auto tänava kõlbulik.
Päris mõnus on sõita kui pole seda ammu teinud :P

Postitatud: 06 Juul 2013 07:04
Postitas Jaks
Kuuesele polnud juba päris kaua kätt küluge pannud, aga nüüd oli vaja teha väike hooldus :P
Vahetuss läks mootori õli, jahutus vedeleik, bensiini filter ja mingi aeg soetatud roolivõimu pump. Roolivõimu vahetuse põhjuseks oli häiriv hääl ja hetkel tundub, et see on vaikne.
Miskipärast oli hakkanud soendus kraani vahelt jahutus vedeliku lekkima ja seega lahkasin ka seda veidike. Veidi vaatamist ja võrdlemist teistega mis veel kodus vedelevad ja kokku sai komplekteeritud toimiv isend.
Ega siin vist muud olegi kui vaikselt autosse ja kokkutulekule liikuma :P

Postitatud: 17 Juul 2013 19:24
Postitas Jaks
Lisaks kokkutulekule sai tehtud ka üks tellitud sõit.
Selle tegemiseks sai siis veidi autot kaunistatud.
Pilt

Postitatud: 10 Aug 2013 20:09
Postitas Jaks
Vahepeal on tekkinud mõted ja seega uurks kas keegi oleks kuuese ostust huvitatud :roll:

Re: BMW 635 CSI 86.a. Jaks

Postitatud: 21 Juun 2015 05:38
Postitas Jaks
Seoses sellega, et auto on müüa sai vahelduseks puhtaks pestud ja ühele huvilisele näidatud.
Seega auto hetkel puhas ja valmis ülevaatusele minema.