BMW 3,0 S/A e3 1975a. Tõnis

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Labidas ja föön küll, milleks see traat hea on? Muidu väga tubli ettevõtmine.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

trevi kirjutas:Labidas ja föön küll, milleks see traat hea on? Muidu väga tubli ettevõtmine.
Traat ehk traathari, katsun end järgmine kord selgemalt väljendada :)
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Mul hakkavad ka näpud sellise projekti puhul sügelema :D 8)

Üks küsimus siiski on , kas rooste-poore ka võimalik ravida on :roll:
Poor , mille all mõtlen puhastatud roostekohta , plekk on veel tugev aga millel on sees ime tillukesed mustad nõela-otsa suurused täpid (poorid) .
Saad küll pealmise kihi roostest läikima aga .. mõned ime pisikesed täpid jäävad sisse .

Reeglina on sellised poorid juba läbivad , et kui pind ära puhastada kruntida , pahteldada roostetab teiselt poolt ikka edasi , lõpuks lööb pahtli lahti . :evil:

Rooste surmamine mõlemalt poolt aitaks ? Autol aga palju selliseid kohti , kuhu ligi väga ei pääse :cry:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

rean kirjutas:Mul hakkavad ka näpud sellise projekti puhul sügelema :D 8)

Üks küsimus siiski on , kas rooste-poore ka võimalik ravida on :roll:
Poor , mille all mõtlen puhastatud roostekohta , plekk on veel tugev aga millel on sees ime tillukesed mustad nõela-otsa suurused täpid (poorid) .
Saad küll pealmise kihi roostest läikima aga .. mõned ime pisikesed täpid jäävad sisse .

Reeglina on sellised poorid juba läbivad , et kui pind ära puhastada kruntida , pahteldada roostetab teiselt poolt ikka edasi , lõpuks lööb pahtli lahti . :evil:

Rooste surmamine mõlemalt poolt aitaks ? Autol aga palju selliseid kohti , kuhu ligi väga ei pääse :cry:
Sellise rooste vastu on täitsa vahendid olemas ja mõned ajapikku välja uuritud-katsetatud töövõtted. Seega pole probleemi erineva rooste eemaldamiseks, olen aastaid katsetanud erinevaid võtteid ning jälginud vastupidavust.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

ehk jagad teistele ka infi :wink:
Materjalidest , roostesurmamisest jne

Või peab ise kohale tulema nagu "kiir" ..kive lükkama ? :lol:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

rean kirjutas:ehk jagad teistele ka infi :wink:
Materjalidest , roostesurmamisest jne

Või peab ise kohale tulema nagu "kiir" ..kive lükkama ? :lol:
Ei taha kedagi solvata ega isekana näida aga kahjuks enam ma netis avalikult oma töövõttete kohta infot ei jaga. Minujaoks on need nn. eluliselt tähtsad. Olen palju aega ja raha kulutanud et kvaliteetset tööd teha. Et see ka kestaks aastaid ning julgeks kliendile silma vaadates garantii anda. Niikaua jagasin lahkelt infot kuni see mu igapäeva leiba ei mõjutanud, kui aga hakkas tunda andma ja seda kurjasti ära kasutati, otsustasin et jätan teadmised omale. Oma teemas kajastan ka üldiselt tehtut, mida ja kuidas teen ei hakka detailselt üles panema.
Carclassic OÜ
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

õige suhtumine. midagi peab ametisaladuseks ka jääma.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Nii, härrased... kui leidub kedagi, kes tahaks kättpidi e3'le kallale minna, siis täna õhtu + laupäeval on suurem värvieemaldus plaanis. Täna õhtul saab sauna kaa. Huvilised saatke Tõnisele PS :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Kui keegi minusugust invaliidi tahab täna tallinnast märjamaale sõidutada, siis oleks tore.
ervin911
Klubiliige
Postitusi: 142
Liitunud: 09 Mär 2006 22:16

Postitus Postitas ervin911 »

Nii operatiivselt ei olnud võimalik ühineda.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Selleks korraks siis jälle nn ühistegemine tehtud ja võib saavutusega rahule jääda. Kuna kõik selgus alles viimasel minutil ja etteteatamis aeg nii lühikeseks jäi, mässasime Nugaga kahekesi. Järgmine kord katsuks pikemalt ette planeerida ja välja hõigata. Sellise ühistegimise juures on omad võlud. Esiteks edeneb auto märksa kiiremini kui üksi nokitsedes. Teiseks on väga meeldiv töökõrvale asjalikku haijuttu ajada, muljed-kogemusi vahetada ning peale tööpäeva väike saun õllega nagu kirss tordil.
Põhiline tegevus oli siis seekord kere värvist puhastamine. Kuna erinevaid värvi ja pahtli kihte oli palju (kohati lugesin kokku 8 kihti) siis võttis see palju aega ning edenes suht visalt. Aga üldiselt olen tulemusega rahul, roostet tuli vähe välja, mõned lapitud kohad ja kena sirge plekk.
Mõned pildid ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
raudpats666
Postitusi: 353
Liitunud: 12 Okt 2007 18:01

Postitus Postitas raudpats666 »

see viimane pilt on küll võimas :D
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
alando
Postitusi: 127
Liitunud: 23 Aug 2007 16:54
Asukoht: Muhu

Postitus Postitas alando »

Imeliku koha pealt lapitud, tavaliselt sellise koha pealt ei roosteta!
VeikoS
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 20 Nov 2007 19:26
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas VeikoS »

Kuuliauk äkki?
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Tegelikult ongi e3 nõrgad kohad c piilarid. Seal on eraldi plekk mis liidetakse katuse plekiga, tiivaga ning turva talaga kokku. Palju liiteid, niiskus satub tänu tuulutus avale vahele ning mädanebki rõõmsalt. Pruunil kerel on c piilarid puhta pehmed. Veel olen netis kolades täheldanud müüdavate e3 de piilaritel roostemulle. Kui kunagi sinist keret vaatamas käisin vedelesid pagasnikus uued c piilarid, koopaääred ja muud nipetnäpet plekke. Kahjuks kui ostma mindud sai, olid plekid ära kadunud koos mõningate salongidetailidega ja omanik raius vastu et pole olnudki (mul on isegi pildid vaatama käies tehtud kus detailid paistavad). Hinda muidugi ei painutatud kadunud asjade võrra, igatahes inetu teema.
See lapitud koha pilt oligi mul lisatud näiteks miks peab kõik vana värvi ja pahtli eemaldama korraliku taastamise puhul, kunagi ei või teada mida huvitavat sealt alt välja tulla võib. Nüüd lõikan c piilari pleki maha, vaatan mis allpool on, puhastab, taastab, kaotab nn lapid ja kokku tagasi.
Carclassic OÜ
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Autoklassikus oli eelmine aasta üks Porsche 911 tegemises, samuti C piilari probleemiga, mis saab alguses sellest, et C piilari sees ja tagumise rattakoopa kohal on üks shvamm (tegelikult on selliseid shvammilaadseid asju ka paljudel teistel autodel nendes kohtades - ehk müraisolatsiooniks?) ning see kogus vaikselt niiskust ja mädandas piilarit - tüüpviga.
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

Mis sa tegid auto, fööni ja pahtlilabidaga puhtaks?
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

mikk89 kirjutas:Mis sa tegid auto, fööni ja pahtlilabidaga puhtaks?
Alguses jah fööni ja pahtlilabidaga, seejärel jäägi keemiliselt.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ise oleks oma kogemuste järgi ka kohe keemiaga peale lennanud, aga tegelikkuses õigustas föön ja pahtlilabidas ennast täielikult, kuna kerel oli oluliselt rohkem värvikihte kui tehase poolt ette nähtud. Keemia võtab reeglina ühe kihi korraga, aga fööniga kuumutades sai kohe mitu kihti korraga ja suure liistakana kätte.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Kahjuks töö ja see kordne tegemine ei sobinud kuidagi ja seega ka ei saanud sellest osa võtta. Aga loodetavasti mingi aeg on see sobival ajal ja saan ka abi käe ulatada :wink: .
Aga igaljuhul hoian igati silma peal selle tegemisel.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vasta