Sysi e23 735iA 02/86 Highline
Sai siis ploki poolt ka mootor ära puhastatud, tuli välja, et 1. silindril on klapid kolviga sõbraks saanud. Väljalaskeklapp oli kenasti kõver.
NB! Üldse pean selle mootoriehituse juures tänama avalikult kahte suuresti abiks olnud foorumikaaslast, kelleks on Ihv ja Trevi. Ihv aitas hädast välja plokikaane ehk siis nukkvõlli, nookurite, jagaja, sirgete klappidega. Trevi vajalike tihenditega (ainult A-osad on saadaval, tellimine oleks 2 nädalat võtnud, Trevi laenas omad ning tellisin talle uued).
Piinlik on muidugi see, et ei mina ega remondimees võrrelnud nukkvõlle päris täpselt - uue tüübi jagajat ei saa kinnitada vana tüübi nukale, mille ma tegelikult Ihvilt sain. Seega on autol peal praegu vanatüübi jagaja. Elab üle.
Loomulikult said klapipesad soveldatud, klapisääretihendid vahetatud.
Vana nukkvõll oli siis selline:
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Panin auto talvekorterisse ära. Hooaeg lõppes plaanitust varem, kuna maja fassaadiremont tekitab palju tolmu, lupja ja potentsiaalseid olmekahjustusi - seega otsustasin mitte riskida.
323i'ga tegin ka sellise kenakese tiiru täna, et tal päris meelest ei läheks, kuidas need rattad ja mootor omavahel peaksid koostööd tegema
323i'ga tegin ka sellise kenakese tiiru täna, et tal päris meelest ei läheks, kuidas need rattad ja mootor omavahel peaksid koostööd tegema
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Käisin ka täna Jaks'i vastuvõtul kliimaga - eino muu värk kõik väga ilus, kompressor töötab, rõhk püsib, ventikas töötab - aga tsirkulatsiooni pole.
Jaks ja assisteerinud meesterahvas arvasid, et asi võib olla ressiiveris/filtris. Eks proovib selle kobaka ära vahetada ... seniks aga soovime pilvist ilma
Jaks ja assisteerinud meesterahvas arvasid, et asi võib olla ressiiveris/filtris. Eks proovib selle kobaka ära vahetada ... seniks aga soovime pilvist ilma