Sysi e23 735iA 02/86 Highline

Foorumiliikmete autod.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Jee pikk Soome-tripp seljataga, tõsi, ka minu autot tuli korra krokodillidega käivitada - lisaks sellele, et aku tuuga, on laadimine ka veidi kehvapoolne.

Vaatamata sellele tegi Ingmar nii ilusa täis reidipildi mu autost :D

Pilt
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Dokumenteerin laadimisväärtused:
Tühikäigul tarbijateta - 13.7
Tühikäigul kõigi tarbijatega (salongiventikas põhjas, kõik tuled peal, tagaklaasisoojendus sees) - 12.2 :(
Pööretel (2500rpm) tarbijateta - 13.7
Pööretel (2500rpm) tarbijatega - 13.3

Pingeregulaator on 14V'ne. Vabal õhtupoolikul tuleb nüüd genekas maha võtta ja harjad üle vaadata. Massiprobleeme ei tuvastanud.

Ostsin ka uue aku - kuna juhtmetega käivitamine on omamoodi sportlikult lõbus ettevõtmine, aga 2x nädalas suht tüütu. Nii vana kui uue aku klemmidelt mõõtsin 12.5 volti, kuid uus aku tõmbas auto hoopis teistmoodi käima :)
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

sysi kirjutas:Dokumenteerin laadimisväärtused:
Tühikäigul tarbijateta - 13.7
Tühikäigul kõigi tarbijatega (salongiventikas põhjas, kõik tuled peal, tagaklaasisoojendus sees) - 12.2 :(
Pööretel (2500rpm) tarbijateta - 13.7
Pööretel (2500rpm) tarbijatega - 13.3

Pingeregulaator on 14V'ne. Vabal õhtupoolikul tuleb nüüd genekas maha võtta ja harjad üle vaadata. Massiprobleeme ei tuvastanud.

Ostsin ka uue aku - kuna juhtmetega käivitamine on omamoodi sportlikult lõbus ettevõtmine, aga 2x nädalas suht tüütu. Nii vana kui uue aku klemmidelt mõõtsin 12.5 volti, kuid uus aku tõmbas auto hoopis teistmoodi käima :)
Proovi ennem geneka maha kruttimist pingeregulaator/harjad vahetada kui oma laadimis probleemiga tegelesin vahetasin seda tabeltti auto peal mitu korda.
Genekat sellepärast maha keerata pole mõttet.
Uus tablett maksis kui õieti mäletan siis midagi 120 krooni kanti.
E28 525e & E28 535i
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Mhmh, Trevi juba valgustas mind, et harjad tulevad eraldi kahe kruviga välja.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

sysi kirjutas:Mhmh, Trevi juba valgustas mind, et harjad tulevad eraldi kahe kruviga välja.
Jap vahetuseks kulub ehk 5 minutit :)
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Samas soovitaks osta 14,5 v pigeregulaaori, sest nagunii pole auto igapäeva kasutuses. Ja teatavasti on idiaalse aku pinge 14,4v.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Peale mitmenädalalist seismist käivitus auto nii nagu peab :)

Sain nädalavahetusel kahe meeldiva üllatuse osaliseks. Esiteks sain tädilt (!), kes on suhteliselt BMW-kauge inimene (v.a. see, et ta sõidab BMW'ga) kingituseks sellised rehviniplid nagu Priidul:

Pilt

Päris naljakas, eriti arvestades seda, et mul ei olnud ka mingit tähtpäeva :)

Teiseks käisin ära ka korralisel ülevaatusel ja esimest korda sain selle autoga kohe läbi - eelmisel kahel korral olid probleemideks vastavalt lahtised roolikarbipoldid ja kulunud paralleelvarras. Seekord siis 0 viga ja auto saab teenitult siirduda talvepuhkusele :)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kas neid rehvinipleid kuskilt eestist kah oleks võimalik leida? Tahaks endale kah ühte komplekti :D
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Minul neid ventiilikorke enam ei ole. Kaks tükki läksid "jalutama" majaeest (eks mõnel jalgrattal või rolleril oli neid rohkem vaja)
Ülejäänud kaks võin sysile varuks kinkida :lol:
Ise ostsin nad saksast, koos võtmehoidjaga. Eestis pole silma jäänud.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Kas sellised asjad on tehase poolt kunagi varustuses olnud?

EBK foorumis keegi müüs neid vahepeal. Vast mingid hiinas tehtud.
e28 528iA '84
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Vaatasin karbist järgi ja küsisin tädilt ka - need tulid kuskilt Sugrimugrimaalt (Egiptus, Türgi vms) - seega pole originaalid.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

http://www.osta.ee/10666163

Kes kiire on, saab veel jaole :). Nendel mingi vargusevastane mutter ka. Samasuguseid müüs keegi EBKFs ka.
e28 528iA '84
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Jube mõnus oli kevadel võtta garaazhist auto, millele sai sügisel TÜV tehtud ja peale kevadist kindlustuspoliisi sõlmimist võis garaazhis vaid võtit keerata ja uksest välja sõita.

Paraku viskas auto täna mulle vimka! Peale pikemat Läänemaa-Pärnumaa-Viljandimaa-Valgamaa ja muude maade tuuri, sh Klassikaliste BMW'de Klubi kokkutuleku orienteerumismarsruudi koostamist tekkis maanteesõidul autosse täiesti väljakannatamatu vibra. Seda on tegelikult korra-paar varem ka olnud, olen siis lihtsalt seisma jäänud ja uuesti sõitma hakanud, saamata aru milles viga on.

Täna sain. Proovisin juba eelmainitud taktikat, aga ei midagi. Kuni 50 kmh kannatas sõita ning kuna ma olin kuskil Kilingi-Nõmme kandis ja tahtsin niiväga koju saada, hakkasin vaikselt tiksuma. Suur oli minu üllatus kui teetööde tõttu mind kõrvalteele suunati ning piduripedaali vajutades sai jala kenasti sirgu ja silmad suureks peas. Esimest korda elus sain aru, miks automaatkastiga autol on käsipidurit vaja :) Soovitan ka kõigil teistel automaadimeestel seda tähele panna.

Milles siis viga oli - esimene parem suport, arvatavasti 1 kolb on täiesti kinni. Ei mingit kärsakat, ei mingit kiskumist - lihtsalt peale kässariga mahapidurdamist sain veljele lähenedes aru, et selle soojaga võiks terve sauna ära kütta. Lasin 20 mintsa autol seista ja viskasin prooviks 50-80ml vett kettale, see läks nagu kerisele.

Pidureid polnud, kuna pidurisüsteem kees.

Sõitsin siis ilma pidurdamata Kilingi-Nõmmelt Tartusse ja ristmikel kasutasin kässarit. Pidurid tulid muidugi peale jahtumist tagasi, aga ei tihkand neid uue kuuma ohus pressida.

Nuga ja Kiku olid oma kaasaegse välismaa autoga truult eskortimas, tänud neile.

Homme siis lammutama :)
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Minu Baur üllatas see kevad sama asjaga, support lihtsalt kinni. Tegin mõlemad esimesed ära- süda rahul.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Nii lihtne see asi tegelikult ei ole. Võtsin eile siis suporti maha ja mõtlesin hakata kolbe välja meelitama kui selgus tõsiasi, et kolvid liiguvad täiesti vabalt, ketas on täiesti sirge ja vähe kulunud, klotsid on korralikud... kuna mul remontkomplekti polnud kuskilt võtta, siis "õptasin" kolbe uuesti käima ja panin kokku tagasi ja kõik töötab :?

Komplektid tuleb ära tellida ja siis võtan igaks juhuks ikka lahti.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

sina tulid mulle vastu seal kaugel?
745, R-23, R-12
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ma arvan küll, kuskil Helme kandis vist?
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

ma ei mäleta kus ma olin :lol: sai 1200km maha sõidetud ja vana hai tuli vastu ja seal kandis olime ka :)
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

Soovitan uued pidurivoolikud! :wink:
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

Baur TC kirjutas:Soovitan uued pidurivoolikud! :wink:
Ühinen soovitusega. Minu kogemus kehvade seest täis "kasvanud" voolikutega on küll USAraua pealt, aga mine tea, ehk esineb väärikas eas baierlastelgi sama asja..

-= mask =-
Suletud