3. leht 3-st

Postitatud: 06 Mai 2005 20:42
Postitas Jaan
Kas nad seal UM-is mingit arhiivi ei pea? Töökäsud, arved ja muu säärane peaks ju säilitatama? Töökäsule läheb ju peale auto mark, reg. märgi number ja tehtavad tööd...

Mis liistudesse puutub siis neid saab puhastada. Lakibensiiniga saab väga häid tulemusi. Uskumatu kui palju saasta (tolmu, tõrva) võib olla kogunenud küljeliistudele, stange plastikosadele. Sodi all peidab ennast tihti üsna hea välimusega liist. Keegi ju tavaliselt ei puhasta neid eriti :idea:

Postitatud: 06 Mai 2005 20:43
Postitas sysi
Nojah, ma ka m6tlesin nii, aga kindlasti tahavad nad raha saada selle v2ljastamise eest (ajaloo). Kui nad yldse seda teevad.

Postitatud: 06 Mai 2005 20:51
Postitas Jaan
Eks selle kohta võib järelpärimise teha. Oled ju BMW omanik ja UM on just sellistele autodele spetsialiseerunud. Sina kui klient võid küsida ikka, ma arvan. Või kui sa teinekord lähed mõnda väikest hooldust juhuslikult sinna tegema - võid üksiti ka mainida, et su masin on seal endise omaniku poolt hoolduses olnud ja soovid teada, mis liiki probleemiga tegu oli.

Liistud

Postitatud: 07 Mai 2005 14:33
Postitas saakal666
Sry aga pidasin silmas neid mis über akna jooksevad.

Alo

Postitatud: 08 Mai 2005 01:56
Postitas Ruut
sysi kirjutas:Nojah, ma ka m6tlesin nii, aga kindlasti tahavad nad raha saada selle v2ljastamise eest (ajaloo). Kui nad yldse seda teevad.
mõni aasta tagasi nad küll mingit raha selle ajaloo väljatrüki eest ei tahtnud. tundsin huvi ühe compacti vastu, mida ühel platsil müüdi. läksin um-i ja küsisin hoolduse ja remondi ajalugu. aitähi eest ka anti, IIRC küll mitte detailne aga hoolduse kuupäevad - hinnad ja ka suuremad varuosad olid vist kirjas.

Postitatud: 07 Juun 2005 22:48
Postitas kiire-lauri
mul seisab kodus 5 sellist valuvelge ja need mingis eriti nõmedas mõõdus,igatahes 15'' kumm sinna peale ei lähe ja 16 ka mitte.Nii lasen siis plekkidega ringi.Ja mu bemaril samad sümptomid mis sul,et tühikäik kõrge ja pöörded kõiguvad.

Postitatud: 28 Juun 2005 12:35
Postitas renks
1 küsimus ,et kas see esipamper peabki kõver olema või on sellega midagi juhtunud? :roll:

Postitatud: 28 Juun 2005 14:42
Postitas sysi
Esistange ja -p6ll on k6verad jah, t2nu mingile avariile arvatavasti.

Postitatud: 09 Juul 2005 16:55
Postitas sysi
Sai järelhaagisega sõidetud (esimest korda elus!) - konks on kindlalt kere küljes ja haagise tuled kõik kenasti töötasid.

Postitatud: 25 Aug 2005 09:01
Postitas sysi
Leidsin ühe foto kah ühest suvisest sõidust.

Pilt

Postitatud: 25 Aug 2005 19:01
Postitas Renx
krt...tglt E28 kohta, on ikka sigaheas korras...vähemalt piltide pealt tundub nii :) ...E28 is the best!!! :twisted: ...see muidugi minu arvamus :wink:

Postitatud: 26 Aug 2005 17:08
Postitas sysi
Kui sirge esipõlle, veatud stanged saaks, oleks täitsa kabe välimus juba, jah... kuigi eks uss ikka närib :)
Vanust on kah ju...

Aga veermik ja salong on küll 8)

Kui asjad nii edasi lähevad, nagu praegu, siis arvatavasti pean 525i enne talve maha müüma. :?
Ei ole vaja konkreetset rahasüsti, aga ma nagunii eriti ei sõida temaga ja niisama hoida pole ka nagu mõtet.

Postitatud: 17 Nov 2005 15:27
Postitas sysi
Mõtsin vahepeal siia ka midagi kirjutada. Nüüd asi jälle sealmaal, et talverehvid rändasid autole alla ja peale väikest turgutamist tahan ikka temaga see talv kulgeda... kuigipalju.

Tagavedu ja R6 on ikka... 8)

Läbi olnud kapotiamordi vahetasin kunagi ära - nüüd avaneb kapott nii nagu peab :)
Peale päris pikka seismist laadisin aku täis (signa tõmbab mõne kuuga ikka tühjaks) ja auto läks poolest pöördest käima... tõsiselt hea tunne oli :P

Postitatud: 18 Nov 2005 17:27
Postitas Jaan
525 ju väga hea talvemasin. Muuseas kas peale minu on keegi märganud kui hea salongiküttesüsteem e28-l on? Igatahes väga kiirelt ja kergelt läheb see mudel talvel soojaks.

Postitatud: 18 Nov 2005 19:21
Postitas tanele28
Selles suhtes sul õigus jah e28 läheb tõesti kiiresti soojaks, uute autode soendus ikka väga puudulik e28 võrreldes :(

Postitatud: 11 Dets 2005 23:22
Postitas sysi
Täna sai siis lõpuks "uus" summuti alla. Täiesti uskumatu n*ss oli sellega, kuna mul oli käepärast siis 528 tagapütt ja 528 keskmine osa, millest osa puudu. Tagapütt ja keskmine osa olid üheks kokku keevitatud algselt, kuid Tallinnast Tartusse transpordiks tulid need ka omavahel eraldada.

6 tundi mässasime isaga kahekesi, maali-lõika-kleebi taktikas. Punktisime kõik kenasti kokku lõpuks, puuduvad osad said vahele lõigatud, uued klambrid tehtud jms... ja üllatus saabus muidugi sõitma hakates, kui selgus, et käib veidi vastu kardaani :evil:

Kiirendades ei käi, kui jalg gaasi pealt ära võtta, siis käib. Seega ma eeldan, et see on suht marginaalne kontakt ning loodan veidi pikemate kummiklambrite paigaldamisega (või lihtsalt summuti ja kardaani vahelise alumiiniumpleki väänamisega) probleemist lahti saada.

Kui ei saa, siis ... :roll:

Summa summarum teistele siis ka teadmiseks, et 528 ja 525i summutid on täiesti erinevad, aga kinnitusklambrid on samad. Seega leegitorudest edasi saab olla 528 summuti täies pikkuses või 525i oma. Keskmine ja tagumine pütt 525i/528 interchangeable ei ole, kuna 528 puhul ühendab neid kahte 2 toru, 525i puhul üks.

Postitatud: 16 Jaan 2006 15:57
Postitas sysi
Vahetasin õhulugeja, throttle body'sse mineva suure õhuvooliku.. või kuidas seda nimetatakse ja 3 väiksemat kehvemas olukorras olnud vaakumvoolikut uute UMi omade vastu, aga tühikäigu pöörded jäid ikka kõrgeks... peaks ehk bensiinipumbast tulevad kütusesurve ära mõõtma ning proovima mõne teise ajuga.