1. leht 1-st

BMW 520i 1984 Bumer323

Postitatud: 03 Nov 2021 21:09
Postitas Bumer323
Tervitus köigile asjaarmastajatele!
Vöttis pisut aega kuniks taas siia foorumisse tagasi jöudsin. Et köik ausalt ära rääkida pean alustama sellest, et olin nöme mees ja allusin eelmise omaniku provokatsioonidele ja müüsin oma 2 aastat ehitatud hai peale kahte/kolme kuud söitmist vanale omanikule tagasi.
Tuleme nüüd aga tänasesse päeva tagasi. Umbes kaks nädalat tagasi helistas söber Priit, et tal mulle üks jutt. No lase aga tulla... Ma pidavat olema ainuke haimees keda ta teadvat ja tahab mulle midagi pakkuda. Jutt mida Priit rääkis ajas aga ajusagarad 3x kiirusega tööle ja lubasin pisut mötlemisaega vötta.
Nädal peale köne sai aga puksiir käima pandud ja suure elevusega oma uue hai järgi söidetud. Nukras olukorras ma ta leidsin ja peale sikutasin. Differ oli lohinal järgi. Pilt
Sellisena ta mind ootas.
Pilt

Pilt

Kapoti all siis M20b20
Mootori töö osas hetkel mingeid erilisi törkeid ei esine. Lisadest manuaalne katuseluuk, tagumine iste käetoega ja ega nagu rohkem polegi. Vähem asju mis tähelepanu nöuaks :D

Re: BMW 520i 1984 Bumer323

Postitatud: 04 Nov 2021 08:42
Postitas Marko s
Sedasi pilte jõllitades, tundub küll päris viisakas olema välimuselt. Aga üldjuhul need üllatused tulevad siis, kui hakkad autot varuosadeks võtma.

Re: BMW 520i 1984 Bumer323

Postitatud: 04 Nov 2021 09:32
Postitas Bumer323
Ühte teist on juba korda saadetud. pidurid on üle käidud, torustik on vahetatud. Karbid ja pöhi on keevitatud kellegi varasema poolt aga karbi otsad on jäetud kinni keevitamata. :roll: Tuleb sellega tegeleda. Hetkel veel silda alt ei kakkunud ja andsin talle all pisut värskema ilme. Uus diffripadi sai alla.

Pilt

Traatkettaga sai oludega lähemalt tutvumiseks pöhi üle käidud. Esiteks veendumaks keevitustööde kvaliteedis ja eneserahulolu nimel. Siis saab rahumeeli uue mastiksi peale kanda.

Pilt

Üks esimese pesu pilt ka
Pilt